0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
οικογενειακή φίλη δασκάλα είπε στη μητέρα μου ότι κάποιοι νέοι δάσκαλοι "έχουν πάει για επιμόρφωση ώστε να διδάσκουν πληροφορική".η μητέρα μου άσχετη με τα θέματα μας δεν ρώτησε και περισσότερα, αλλά κράτησε την ουσία.
Εγώ διδάσκω σε σχολείο ΕΑΠ και συγκεκριμένα με τα νέα Προγράμματα σπουδών και μαθαίνουμε στα παιδιά και προγραμματισμό,στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού.Να δώ οι δάσκαλοι αν μπορούν να μάθουν προγραμματισμό στα παιδιά; δεν θέλω την απάντηση την ξέρω από πριν;Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν έχει ανακοινωθεί η εγκύκλιος των μετατάξεων και αν έχουν οι δάσκαλοι που κάνουν επιμόρφωση το δικαίωμα να κάνουν μετάταξη,με αποτέλεσμα κάποιοι μόνιμοι να μην μπορούν να πάρουν οργανικές θέσεις για να μπορέσουν με την μετάταξη να γυρίσουν στην πατρίδα τους
Αλλά τουλάχιστον σταματήστε να βάζετε τρικλοποδιές στον κλάδο στον οποίο ανήκετε ( ;; )!
Σεβαστείτε τους ανθρώπους που εργάζονται τόσα χρόνια εκεί και έχουν δει από πρώτο χέρι τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα παιδιά...
Παράθεση από: gpapage στις Φεβρουάριος 04, 2012, 01:51:50 μμ Αλλά τουλάχιστον σταματήστε να βάζετε τρικλοποδιές στον κλάδο στον οποίο ανήκετε ( ;; )! Λυπάμαι που δεν σκέφτομαι συντεχνιακά για το "καλό του κλάδου", αλλά νομίζω ότι το καλό των μαθητών προέχειΠαράθεσηΣεβαστείτε τους ανθρώπους που εργάζονται τόσα χρόνια εκεί και έχουν δει από πρώτο χέρι τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν τα παιδιά...Πρώτα από όλα ας σεβαστούμε τους μαθητές, ας μην ξεχνάμε ότι πάνω από όλα είμαστε καθηγητές και όχι απλοί δημόσιοι υπάλληλοι
σταματήστε να βάζετε τρικλοποδιές στον κλάδο στον οποίο ανήκετε
άσε εμάς που ήδη δουλεύουμε 5-6-7-8 χρόνια στην πρωτοβάθμια να έχουμε τουλάχιστον άποψη για το τι είναι καλύτερο για τα παιδιά και για τη δουλειά που βλέπουμε κάθε μέρα να γίνεται εκεί!
Να πάω τι συζήτηση κάπου αλλού, κάπου που κανείς δεν τολμάει να την πάει. Πιστεύετε ότι οι δάσκαλοι κάνουν καλή δουλειά στα δημοτικά ; Γιατί εγώ παρατηρώ ότι υπάρχουν παιδιά στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού ή και στο γυμνάσιο που ακόμα συλλαβίζουν, δεν ξέρουν να γράψουν το όνομα τους σωστά κτλ κτλ.
(που όλοι ξέρουμε τι ακριβώς γίνεται σε αυτές τις επιμορφώσεις, καφέδες ΄σαντουιτς κτλ ΑΝ τύχει και πάει κάποιος, γιατί πολλοί δεν πατάνε καν) αλλά η πραγματικότητα άλλα δείχνει.
Και κάτι τελευταίο. Μπορεί οι περισσότεροι μόνιμοι να διοριστήκατε χωρίς κανέναν κόπο, και χωρίς προσόντα (με ένα απλό πτυχίο οι περισσότεροι και χωρίς καν επιτυχία στον ΑΣΕΠ) αλλά οι σημερινοί αναπληρωτές έχουν ένα κάρο χαρτιά ο καθένας, μεγάλες προυπηρεσίες και επιτυχίες στον ΑΣΕΠ. Οπότε μην κρίνεται ανόμοια πράγματα για το ποιος είναι ικανός να διδάξει στο δημοτικό και ποιος όχι ...
Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα.Όσο επιμορφωμενος και αν είναι ένας δάσκαλος δεν μπορεί να διδάξει πληροφορική καλύτερα από έναν καθηγητή πληροφορικής. Πώς να το κάνουμε.Όπως δεν μπορεί να διδάξει καλύτερα μουσική από ένα μουσικό, εικαστικά καλυτέρα από εικαστικό, θεατρική αγωγή καλυτέρα από θεατρολόγο και ούτο καθεξής.Είναι πολύ θετικό για τα παιδιά που μπήκαν όλες αυτές οι ειδικότητες και τα παιδιά είναι πολύ ευχαριστημένα.Επιπλέον είναι η πρώτη φορά που κάνουν τα μαθήματα ειδικοτήτων και δεν κάνουν γλώσσα αντί για μουσική , μαθηματικά αντί για εικαστικά κτλ.Όσοι δουλεύουν σε δημοτικό καταλαβαίνουν τι εννοώ…