*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208034 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όσο επιμορφωμενος και αν είναι ένας δάσκαλος δεν μπορεί να διδάξει πληροφορική καλύτερα από έναν καθηγητή πληροφορικής. Πώς να το κάνουμε.
Δεν διδάσκει πληροφορική αλλά ΤΠΕ, εκτός αν έχεις ένα παράδειγμα διδασκαλίας της επιστήμης της πληροφορικής που να διδάσκεται στο δημοτικό, π.χ. θεωρία υπολογισμού, τυπικά αυτόματα, μεταγλωττιστές ή προγραμματισμό (οι χελώνες δεν είναι προγραμματισμός)
περιμένω

επίσης

Όσο επιμορφωμενος και αν είναι ένας πληροφορικός δεν μπορεί να πάρει τη θέση του δασκάλου. Πώς να το κάνουμε.

Παράθεση
Είναι πολύ θετικό για τα παιδιά που μπήκαν όλες αυτές οι ειδικότητες και τα παιδιά είναι πολύ ευχαριστημένα.
Αυτό πάλι από που προκύπτει? Τα παιδιά αν δεν πάνε σχολείο και παίζουν όλοι μέρα Play station θα είναι πάλι ευχαριστημένα. γιατί δεν κλείνουμε και τα σχολεία? ή ακόμα καλύτερα
στο μάθημα της "πληροφορικής" να τους βάζουμε να παίζουν παιχνίδια? δεν θα είναι "ευχαριστημένα"?
 ή μήπως έκανες κάποια έρευνα σε παιδιά δημοτικού. Παρακαλώ η συζήτηση να παραμείνει σε επίπεδο επιχειρημάτων και όχι εσφαλμένων προσωπικών απόψεων

Παράθεση
Επιπλέον είναι η πρώτη φορά που κάνουν τα μαθήματα ειδικοτήτων και δεν κάνουν γλώσσα αντί για μουσική , μαθηματικά αντί για εικαστικά κτλ.
Όσοι δουλεύουν σε δημοτικό καταλαβαίνουν τι εννοώ…
Και? τι επιχείρημα είναι αυτό???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Δεν έχεις ιδέα από εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όταν δεν μπορείς να πείσεις τον συνομιλητή σου και χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις όπως η παρακάτω
Δεν έχεις ιδέα από εκπαίδευση.

πως θα πείσεις τους μαθητές σου ?

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Εννοείς ότι οι καθηγητές πληροφορικής κάνουν καλά τη δουλειά τους? μάλλον ναι, αφού όλοι οι μαθητές έχουν προφίλ στο facebook, προφανώς και την κάνουν καλά αφού έχουν μετατρέψει τα σχολικά εργαστήρια σε internet cafe
Καταρχήν φανερώθηκες ότι είτε δεν είσαι ΠΕ19-ΠΕ20, είτε είσαι ένας από αυτούς που μας έχουν χαλάσει το όνομα όλα αυτά τα χρόνια, δηλαδή από αυτούς που είτε βαριόντουσαν, είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο ΔΕΝ κάναν σωστό (ή και καθόλου) μάθημα. Γιατί αν ήσουν σωστός ΠΕ19 θα ήξερες ότι και μάθημα σωστό γίνεται και τα παιδιά (όσα ενδιαφέρονται, γιατί όπως και σε όλα τα μαθήματα υπάρχουν μαθητές που δεν ενδιαφέρονται για τον α ή β λόγο) μαθαίνουν ένα σωρό πράγματα τα οποία, σε αντίθεση με ΟΛΑ τα άλλα μαθήματα, θα τους χρειαστούν στην καθημερινή τους ζωή αύριο μεθαύριο. Πραγματικά πιστεύω ότι δεν υπάρχει σχεδόν κανένας αναπληρωτής που να μην κάνει, ή τουλάχιστον να μην προσπαθεί να κάνει σοβαρό μάθημα.

Παράθεση
(που όλοι ξέρουμε τι ακριβώς γίνεται σε αυτές τις επιμορφώσεις, καφέδες ΄σαντουιτς κτλ ΑΝ τύχει και πάει κάποιος, γιατί πολλοί δεν πατάνε καν) αλλά η πραγματικότητα άλλα δείχνει.
Παράθεση
Προφανώς οι επιμορφώσεις των πληροφορικών διεξάγονται σε εξαιρετικά κλίμα, όλοι έχουν δίψα για μάθηση και κανείς δε βιάζεται να φύγει. Τι?? Να υπογράψει άλλος για φίλο του? ή να εξαντλήσουμε όλο το όριο των απουσιών λες και είμαστε στο στρατό για αιμοδοτικές άδειες? όχι φυσικά αυτά τα κάνουν μόνο οι δάσκαλοι

Και πάλι εδώ διαχωρίζεις τη θέση σου από αυτή των πληροφορικών. Σαν να ανήκεις κάπου αλλού ... Στο θέμα τώρα, κανένας πληροφορικός δεν πήγε σε επιμόρφωση για να "κλέψει" τη δουλεία κάποιου άλλου κλάδου. Η παιδαγωγική επάρκεια παίρνετε μετά κόπων και βασάνων και όχι με "επιμορφώσεις". Αν αναφέρεσαι σε άλλες επιμορφώσεις (π.χ. στο πως να χρησιμοποιείτε ένα συγκεκριμένο λογισμικό κτλ) ο καθένας τα κάνει για ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΤΟΥ, και αν δεν τις παρακολουθεί σοβαρά, κακό του κεφαλιού του ...
Παράθεση
Και κάτι τελευταίο. Μπορεί οι περισσότεροι μόνιμοι να διοριστήκατε χωρίς κανέναν κόπο, και χωρίς προσόντα (με ένα απλό πτυχίο οι περισσότεροι και χωρίς καν επιτυχία στον ΑΣΕΠ) αλλά οι σημερινοί αναπληρωτές έχουν ένα κάρο χαρτιά ο καθένας, μεγάλες προυπηρεσίες και επιτυχίες στον ΑΣΕΠ. Οπότε μην κρίνεται ανόμοια πράγματα για το ποιος είναι ικανός να διδάξει στο δημοτικό και ποιος όχι ...
Παράθεση
Έχω μια ιδέα να απολύσουμε όλους τους μόνιμους που δεν έχουν "χαρτιά"  για να έρθουν οι νέοι που έχουν καρό χαρτιά
Πάντως έχεις δίκιο τώρα οι νέοι έχουν περισσότερα χαρτιά, εμείς τότε δεν δίναμε για ECDL.

Και πάλι εδώ δείχνεις άγνοια για τα του κλάδου. Τι ασυναρτησίες είναι αυτές για τα ECDL ; ΕΣΕΙΣ (οι μόνιμοι, αν και προφανώς δεν είσαι ΠΕ19) κάνατε ολόκληρο αγώνα για να μην χρειάζεται το ECDL στους πληροφορικούς, αλλά να αναγνωρίζετε αυτόματα (όπως είναι και σωστό άλλωστε) για να μπορείτε να διεκδικείτε διευθυντικές θέσεις. Σε εμάς τους αναπληρωτές είναι άχρηστο, και προφανώς κανένας λογικά σκεπτόμενος αναπληρωτής πληροφορικός δεν θα έπεφτε τόσο χαμηλά στο να πάει να δώσει για ECDL, από τι στιγμή μάλιστα που πολλοί από μας διδάσκουμε άλλους για να πάνε να δώσουν !

Οπότε ως συμπέρασμα πήγαινε πούλα αλλού την προπαγάνδα σου και άσε εμάς να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Μια χαρά τα καταφέρνουμε και μόνοι μας !

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γιατί αν ήσουν σωστός ΠΕ19 θα ήξερες ότι και μάθημα σωστό γίνεται και τα παιδιά (όσα ενδιαφέρονται, γιατί όπως και σε όλα τα μαθήματα υπάρχουν μαθητές που δεν ενδιαφέρονται για τον α ή β λόγο) μαθαίνουν ένα σωρό πράγματα τα οποία, σε αντίθεση με ΟΛΑ τα άλλα μαθήματα, θα τους χρειαστούν στην καθημερινή τους ζωή αύριο μεθαύριο. Πραγματικά πιστεύω ότι δεν υπάρχει σχεδόν κανένας αναπληρωτής που να μην κάνει, ή τουλάχιστον να μην προσπαθεί να κάνει σοβαρό μάθημα.
Άρα λοιπόν οι δάσκαλοι δεν κάνουν καλό μάθημα ενώ οι πληροφορικοί , ειδικά οι αναπληρωτές είναι φανταστικοί δάσκαλοι, οκ
Δηλαδή χρησιμοποιείς το ίδιο επιχείρημα όποτε σε συμφέρει.

Παράθεση
(που όλοι ξέρουμε τι ακριβώς γίνεται σε αυτές τις επιμορφώσεις, καφέδες ΄σαντουιτς κτλ ΑΝ τύχει και πάει κάποιος, γιατί πολλοί δεν πατάνε καν) αλλά η πραγματικότητα άλλα δείχνει.

Παράθεση
κανένας πληροφορικός δεν πήγε σε επιμόρφωση για να "κλέψει" τη δουλεία κάποιου άλλου κλάδου. Η παιδαγωγική επάρκεια παίρνετε μετά κόπων και βασάνων και όχι με "επιμορφώσεις". Αν αναφέρεσαι σε άλλες επιμορφώσεις (π.χ. στο πως να χρησιμοποιείτε ένα συγκεκριμένο λογισμικό κτλ) ο καθένας τα κάνει για ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΤΟΥ, και αν δεν τις παρακολουθεί σοβαρά, κακό του κεφαλιού του ...

Και από τα παραπάνω που λες ενώ από τη μια η επιμορφώσεις των δασκάλων γίνονται με σάντουιτς και καφέδες των αναπληρωτών είναι το κάτι άλλο.
Τα λογικά σου άλματα και η αδυναμία σου να αρθρώσεις έστω και ένα σοβαρό επιχείρημα παρά μόνο να ασχολείσαι με το τι είμαι ή τι δεν είμαι είναι φανερό του επιπέδου του διαλόγου που θέλεις

Παράθεση
Και πάλι εδώ δείχνεις άγνοια για τα του κλάδου. Τι ασυναρτησίες είναι αυτές για τα ECDL ; ΕΣΕΙΣ (οι μόνιμοι, αν και προφανώς δεν είσαι ΠΕ19) κάνατε ολόκληρο αγώνα για να μην χρειάζεται το ECDL στους πληροφορικούς, αλλά να αναγνωρίζετε αυτόματα (όπως είναι και σωστό άλλωστε) για να μπορείτε να διεκδικείτε διευθυντικές θέσεις. Σε εμάς τους αναπληρωτές είναι άχρηστο, και προφανώς κανένας λογικά σκεπτόμενος αναπληρωτής πληροφορικός δεν θα έπεφτε τόσο χαμηλά στο να πάει να δώσει για ECDL, από τι στιγμή μάλιστα που πολλοί από μας διδάσκουμε άλλους για να πάνε να δώσουν !
Προφανώς το είπα χάριν αστεϊσμού αλλά εσύ δεν το κατάλαβες. Διάβασε πάλι με ψυχραιμία αυτά που γράφεις, αυτό έχω να πω μόνο.

Παράθεση
Οπότε ως συμπέρασμα πήγαινε πούλα αλλού την προπαγάνδα σου και άσε εμάς να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Μια χαρά τα καταφέρνουμε και μόνοι μας !
Λέω απλά την άποψή μου , με τα επιχειρήματα που έχω. Γιατί άραγε ενοχλεί τόσο? Μήπως επειδή υπάρχει αδυναμία επιχειρημάτων από την άλλη πλευρά?

Τέλος πάντων, δε νομίζω ότι έχει νόημα να συνεχίσουμε, ότι είχα να πω το είπα

Εύχομαι να εκπληρώσετε όλοι το όνειρό σας και να διοριστείτε στην βαθμίδα για την οποία έχετε επαρκείς γνώσεις του γνωστικού αντικειμένου ώστε να μπορείτε να σταθείτε εκεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2012, 06:39:00 μμ από dijkstra »

Αποσυνδεδεμένος argy1010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
    • Προφίλ
Όταν δεν μπορείς να πείσεις τον συνομιλητή σου και χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις όπως η παρακάτω
Δεν έχεις ιδέα από εκπαίδευση.

πως θα πείσεις τους μαθητές σου ?
Επαναλαμβάνω. Δεν έχεις ιδέα από εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Ρε dijkstra σοβαρά τώρα, μήπως είσαι botάκι και χαραμίζω τσάμπα τα λόγια μου; Όλες σου οι απαντήσεις μοιάζουν σαν να είναι αυτοματοποιημένες. "Δεν έχετε επιχειρήματα", "Εγώ μιλάω με επιχειρήματα, εσείς όχι" κτλ ! Δηλαδή έχει και το trolling τα όρια του ! Μιλάς για επιχειρήματα ενώ εσύ μέχρι τώρα δεν έχεις αναφέρει ούτε 1, εκτός από γενικούς αφορισμούς για τους πληροφορικούς και πιστή αφοσίωση στο σύνταγμα, εε στους δασκάλους ήθελα να πω.

Παράθεση
Και από τα παραπάνω που λες ενώ από τη μια η επιμορφώσεις των δασκάλων γίνονται με σάντουιτς και καφέδες των αναπληρωτών είναι το κάτι άλλο.
Τα λογικά σου άλματα και η αδυναμία σου να αρθρώσεις έστω και ένα σοβαρό επιχείρημα παρά μόνο να ασχολείσαι με το τι είμαι ή τι δεν είμαι είναι φανερό του επιπέδου του διαλόγου που θέλεις

Από αυτά που έγραψα αυτό κατάλαβες; Είσαι απόφοιτος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και κατάλαβες αυτό το πράγμα από αυτά που έγραψα ; Οκ αφού δεν μπορείς να παρακολουθήσεις τα λογικά μου άλματα θα στο κάνω νια νια. Λοιπόν έγραψα ότι οι πληροφορικοί δεν κάνουν επιμορφώσεις τύπου ΤΠΕ σαν τους δασκάλους οι οποίες να τους δίνουν τη δυνατότητα να διεκδικούν στο μέλλον θέσεις άλλων κλάδων, ΟΧΙ πως φυσικά τις κάνουν έχοντας αυτό στο νου τους αλλά και αν τους κάτσει δεν θα τους χαλάσει. Επίσης είναι κοινά αποδεκτό ότι αυτές οι επιμορφώσεις είναι τις πλάκας. Συμφωνείς με αυτό; Πιστεύεις ότι γίνεται σοβαρή δουλειά; Έχεις προσωπική εμπειρία επί του θέματος; Ανέπτυξε τα επιχειρήματα σου αφού έχεις τόσα πολλά !
Στη συνέχεια λέω ότι οι επιμορφώσεις που κάνουν οι πληροφορικοί είναι για προσωπική κατανάλωση, δηλαδή τις κάνει κάποιος αν όντως θέλει να μάθει κάτι συγκεκριμένο. Πουθενά δεν αναγνωρίζονται ως έξτρα προσόν. Οπότε δεν εξετάζουμε καν αν γίνεται ή όχι σωστή δουλειά (προσωπικά έτσι κι αλλιώς δεν έχω άποψη).

Τώρα αυτά τα προς χάριν αστεϊσμού κτλ καταλαβαίνεις και μόνος σου ότι δεν περνάνε ως επιχειρήματα σε συζήτηση μεταξύ σπουδαγμένων ανθρώπων. Α και αν θέλεις να μην κάνουμε assumptions για το τι είσαι και τι δεν είσαι, πες μας από μόνος σου, τί αντικείμενο έχεις σπουδάσει και τί δίδασκες όλα αυτά τα χρόνια, γιατί έχω την υποψία ότι δεν έχεις δουλέψει πολλές χρονιές σε τάξη ...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2012, 07:04:11 μμ από thymiaras »

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Ελλας στο μεγαλειο σου!
Μονο αυτο εχω να πω...
Δεν βλεπετε ρε παιδια τι γινεται .... φτανει μαλωνετε .

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
thymiaras και gpapage μην ασχολείστε με τον dijkstra....το άτομο είναι κομπλεξικό με την πληροφορική....ανακύκλωση....όποτε βλέπει αναφορά στα δημοτικά και την πληροφορική πετάγεται σαν ****** και γράφει τις γνωστές μλκίες του.Ουπς συγγνώμη dijkstra αυτό ήταν αντιπαιδαγωγικό....μάλλον δεν μπορώ να διδάξω στα δημοτικά....!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος nefeli999

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
    • Προφίλ
Μακάρι ο συνάδελφος Dijkstra να  μπορούσε να αντιληφθεί τα λόγια του Edsger  Dijkstra "Η επιστήμη υπολογιστών έχει τόση σχέση με τους υπολογιστές, όση έχει η αστρονομία με το τηλεσκόπιο." και να  είχε μπει σε διαδικασία να βασιστεί εκεί για τη διδασκαλία σε οποιαδήποτε ηλικία μαθητών.

Θα μπορούσε να καταλάβει πως κάθε ιδέα ο εκπαιδευτικός οφείλει να την προσαρμόζει στην ηλικιακή ομάδα που απευθύνεται.

Όσο για το αν ένας δάσκαλος μπορεί να κάνει τη δουλεία ενός ΠΕ19 στο δημοτικό δε διαφωνώ.
Όπως κι εγώ άνετα κάνω μαθηματικά και φυσική σε όλες τις τάξεις και μια γειτόνισσα μου κάνει άνετα αγγλικά στο δημοτικό.
Ε τι να κάνουμε δηλαδή; Να καταργήσουμε πτυχία και επαγγελματικά δικαιώματα;
Ποιον δε θα συμφέρει κάτι τέτοιο ας το αφήσω στη φαντασία σας....

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Η αγωνία για "εξασφάλιση" ωρών εργασίας οδηγεί πολύ κόσμο στα άκρα (καβγάδες εντός και εκτός διαδικτύου, συνάδελφοι vs συναδέλφων, ΙΔ vs ΔΥ κ.λπ.).
Χαλαρώστε, δε βγάζει πουθενά.
Για το τυπικό του πράγματος, η nefeli999 σωστά γράφει ότι όλα καταλήγουν στα επαγγελματικά δικαιώματα.
Για το ουσιαστικό, η άποψή μου είναι ότι όσο οι μαθητές σου κατεβαίνουν σε ηλικία τόσο πιο σημαντικό είναι το παιδαγωγικό έναντι του γνωστικού.
Όσοι έχουν σπουδάσει παράλληλα παιδαγωγικά, καταλαβαίνουν καλύτερα τι εννοώ.
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
thymiaras και gpapage μην ασχολείστε με τον dijkstra....το άτομο είναι κομπλεξικό με την πληροφορική....ανακύκλωση....όποτε βλέπει αναφορά στα δημοτικά και την πληροφορική πετάγεται σαν ****** και γράφει τις γνωστές μλκίες του.Ουπς συγγνώμη dijkstra αυτό ήταν αντιπαιδαγωγικό....μάλλον δεν μπορώ να διδάξω στα δημοτικά....!!!! ;)

Empire, προσωπικά καταλαβαίνω τον "συνάδελφο", απλά διαφωνώ με τον τρόπο που προσπαθεί να παρουσιάσει ως επιχειρήματα τις φοβίες του και τη δική του ανικανότητα να διδάξει στην α/θμια, γιατί όντως δεν είναι και ότι το πιο εύκολο, ιδιαίτερα αν τα τελευταία χρόνια είχες συνηθίσει να βρίσκεσαι σε κάποιο γραφείο της β/θμιας χωρίς να κάνεις τίποτα ! Και γω έχοντας δουλέψει και στην α/θμια και στην β/θμια φυσικά και προτιμώ την β/θμια αλλά δεν κάθομαι ούτε να απαξιώνω την δουλειά που γίνεται από τους συναδέρφους στα δημοτικά, ούτε να βάζω μπροστά "το καλό των παιδιών" λες και όλοι οι άλλοι είναι παλιάνθρωποι που τους νοιάζει μόνο να βολευτούν, ούτε προσπαθώ να πείσω τους πάντες ότι οι δάσκαλοι είναι μικροί θεοί που μπορούν να διδάξουν τα πάντα !

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
gpapage νομίζω ότι οι εκφράσεις που επέλεξες για να εκφράσεις την γνώμη σου είναι τουλάχιστον ατυχείς.
Παράθεση
σταματήστε να βάζετε τρικλοποδιές στον κλάδο στον οποίο ανήκετε
Το καλό της εκπαίδευσης είναι το καλό του κλάδου μας. Πρώτα απ' όλα πρέπει να αποφασίσουμε τι θεωρούμε "καλό της εκπαίδευσης". Προφανώς εκεί είναι η διαφωνία. Όποιος διαφωνεί όμως με την δική σου άποψη δεν σημαίνει ότι "βάζει τρικλοποδιά στον κλάδο". Ελπίζω να το καταλαβαίνεις αυτό.
Παράθεση
άσε εμάς που ήδη δουλεύουμε 5-6-7-8 χρόνια στην πρωτοβάθμια να έχουμε τουλάχιστον άποψη για το τι είναι καλύτερο για τα παιδιά και για τη δουλειά που βλέπουμε κάθε μέρα να γίνεται εκεί!
Κανείς δεν εμποδίζει όσους από εμάς έχουμε δουλέψει στην Αθμια να έχουμε άποψη. Κανείς δεν εμποδίζει και όσους δεν έχουν δουλέψει στην Αθμια να έχουν άποψη. Αν γίνει επιτέλους μία σωστή επιστημονική έρευνα για την εισαγωγή ή μη της πληροφορικής στα δημοτικά και με ποιον τρόπο, η εμπειρία των συναδέλφων θα πρέπει να ακουστεί και να ληφθεί υπόψη. Στο ελλάντα βέβαια, ούτε τέτοια έρευνα πρόκειται να γίνει, ούτε φυσικά να ρωτήσει κανένας τους απλούς συναδέλφους την άποψή τους.
Όπως και να χει όμως, εάν θέλουμε να είμαστε στοιχειωδώς σοβαροί, δεν μπορούμε να στηρίζουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα (ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία του κράτους) στην λογική "όποιος θέλει να πάει στην Αθμια ας πάει". Η σωστή εκπαίδευση δεν είναι θέμα προσωπικής επιλογής και προσωπικής άποψης του κάθε συναδέλφου. ΑΝ πρέπει να πάνε εκπαιδευτικοί πληροφορικής στην Αθμια, θα πάνε αυτοί που ΠΡΕΠΕΙ να πάνε, όχι όποιος έχει την ευχαρίστηση. Το ΤΙ θα είναι αυτοί και τι προσόντα θα έχουν (πτυχία; προϋπηρεσία; δεν ξέρω) θα πρέπει να οριστεί.

Άλλο το "όποιος θέλει να πάει στην Αθμια ας πάει" και άλλο το "να μη πάει στην Αθμια όποιος δεν το επιθυμεί"! Ανάμεσα σε αυτές τις δύο φράσεις υπάρχει το χάος! Συνεχίζω να πιστεύω ότι όποιος δεν επιθυμεί να μεταταγεί ή να αποσπαστεί στην πρωτοβάθμια θα πρέπει να μείνει εκεί που εργάζεται ήδη και (θεωρεί ότι) ξέρει να κάνει σωστά τη δουλειά του. Από κει και πέρα ασφαλώς και πρέπει να καταρτίζονται όσοι εργάζονται στην πρωτοβάθμια (όπως θα έπρεπε να είχαν καταρτιστεί και όσοι διορίστηκαν κάποτε με ελάχιστα προσόντα -σε σχέση με τώρα- και εργάζονται στη δευτεροβάθμια). Όπως και πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχουν προτεραιότητα να εργαστούν στην πρωτοβάθμια όσοι έχουν ήδη εκπαιδευτική προϋπηρεσία στην πρωτοβάθμια σε σχέση με όσους δεν έχουν καμία επαφή και βλέπουν τη μετάταξη ως μία ευκαιρία να βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας τους. Επίσης να έχουν όλοι παιδαγωγική επάρκεια και βασικό πτυχίο πληροφορικής. Γιατί να έχουν προτεραιότητα όσοι έχουν ήδη διοριστεί; Γιατί να βάζουμε τους οικονομικούς λόγους πάνω από το καλό της εκπαίδευσης;

Όσο για το "τρικλοποδιά στον κλάδο" και τις "ατυχείς" εκφράσεις μου... Όποιος αγωνίζεται για τον κλάδο του μπορεί να καταλάβει αυτά που γράφω. Ας μου αναγνωριστεί το ολίσθημα ότι πολλές φορές σκέφτομαι περισσότερο το καλό του κλάδου παρά το καλό της εκπαίδευσης γενικότερα... Αν ήθελα όμως να μιλήσω κατά του ίδιου μου του κλάδου όπως θεωρώ ότι κάνετε κάποιοι (δεν αναφέρομαι στα τρολ, αλλά στους παλιούς χρήστες κυρίως όπως εσένα) θα φρόντιζα να βρίσκω επαρκή επιχειρήματα που να τεκμηριώνουν την άποψή μου!

Για μένα "ατυχές" είναι το γνωστό επιχείρημα που είναι και το μοναδικό που έχω διαβάσει εδώ και σελίδες ότι δεν πρέπει να διδάσκουν οι πληροφορικοί στην πρωτοβάθμια επειδή τα παιδιά πρέπει να έχουν επαφή μόνο με ένα δάσκαλο. Κάτι που δεν ακούστηκε ποτέ για τους γυμναστές, ούτε για τους καθηγητές ξένων γλωσσών και δεν έχω δει να τεκμηριώνεται από καμία επιστημονική έρευνα. Γενικά είναι κάτι που "ακούγεται"... Σίγουρα κάποιος θα το έχει γράψει κάπου, όπως και κάποιοι θα έχουν γράψει το αντίθετο. Αντίθετα έχουν γραφεί δεκάδες επιχειρήματα για το λόγο που πρέπει να υπάρχουν καθηγητές ειδικοτήτων σε όλες τις βαθμίδες και βλέπω να μένουν αναπάντητα.

Προσωπικά βλέπω τους δικούς μου μαθητές ικανοποιημένους και μου το εκφράζουν με κάθε τρόπο κάθε μέρα! Και δεν παίζουν στο δικό μου μάθημα, αλλά προσπαθώ να εφαρμόζω εναλλακτικές τεχνικές και να διδάσκω αντικείμενα πληροφορικής σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Μου αρκεί που κάθε πρωί έρχονται τα παιδάκια της πρώτης και της δευτέρας και μου υπενθυμίζουν ότι ανυπομονούν να έρθει η μέρα και η ώρα που έχουμε μαζί μάθημα. Μου αρκεί η αναγνώριση από τους δασκάλους στα σχολεία που έχω εργαστεί! Όχι για μένα προσωπικά, αλλά για όλα αυτά που οι ίδιοι βλέπουν ότι προσφέρει το δικό μου μάθημα στα παιδιά. Μου αρκεί ότι τα παιδιά έχουν άλλο ένα λόγο που μια φορά την εβδομάδα χαίρονται που θα πάνε το πρωί στο σχολείο! Είμαι ένοχος που θέλω να κάνω αυτή τη δουλειά;

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ιδιαίτερα αν τα τελευταία χρόνια είχες συνηθίσει να βρίσκεσαι σε κάποιο γραφείο της β/θμιας χωρίς να κάνεις τίποτα !
ιδιαίτερα αν προσπαθείς να υποβιβάσεις τον συνομιλητή σου θεωρώντας ότι είναι ανίκανος ενώ εσύ είσαι ο σούπερ παιδαγωγός που μπαίνεις στην τάξη και οι μαθητές είναι ευγνώμονες που έχουν έναν καθηγητή σαν και σένα

Παράθεση
Και γω έχοντας δουλέψει και στην α/θμια και στην β/θμια φυσικά και προτιμώ την β/θμια αλλά δεν κάθομαι ούτε να απαξιώνω την δουλειά που γίνεται από τους συναδέρφους στα δημοτικά, ούτε να βάζω μπροστά "το καλό των παιδιών" λες και όλοι οι άλλοι είναι παλιάνθρωποι που τους νοιάζει μόνο να βολευτούν, ούτε προσπαθώ να πείσω τους πάντες ότι οι δάσκαλοι είναι μικροί θεοί που μπορούν να διδάξουν τα πάντα !
καλό θα ήταν να μην βάζεις στο στόμα μου πράγματα που δεν έχω πει.

Και για να μην παρεξηγούμε, προφανώς και δεν θεωρώ τον εαυτό μου παιδαγωγικά καταρτισμένο για να μπαίνει στην Α δημοτικού.
Εσύ προφανώς είσαι. Συγχαρητήρια.
Αλήθεια γιατί δεν υποβάλλεις μια εργασία σου στην τάξη, π.χ. " Μηχανές Turing και η θέση του Church στην Α δημοτικού" μια και από ότι λες διδάσκεις την επιστήμη της πληροφορικής στο δημοτικό, στην Διαμαντοπούλου να σε βραβεύσει.
Τέτοια ταλέντα είναι κρίμα να πηγαίνουν χαμένα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159855
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 632
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.