0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όσο επιμορφωμενος και αν είναι ένας δάσκαλος δεν μπορεί να διδάξει πληροφορική καλύτερα από έναν καθηγητή πληροφορικής. Πώς να το κάνουμε.
Είναι πολύ θετικό για τα παιδιά που μπήκαν όλες αυτές οι ειδικότητες και τα παιδιά είναι πολύ ευχαριστημένα.
Επιπλέον είναι η πρώτη φορά που κάνουν τα μαθήματα ειδικοτήτων και δεν κάνουν γλώσσα αντί για μουσική , μαθηματικά αντί για εικαστικά κτλ.Όσοι δουλεύουν σε δημοτικό καταλαβαίνουν τι εννοώ…
Δεν έχεις ιδέα από εκπαίδευση.
Εννοείς ότι οι καθηγητές πληροφορικής κάνουν καλά τη δουλειά τους? μάλλον ναι, αφού όλοι οι μαθητές έχουν προφίλ στο facebook, προφανώς και την κάνουν καλά αφού έχουν μετατρέψει τα σχολικά εργαστήρια σε internet cafe
(που όλοι ξέρουμε τι ακριβώς γίνεται σε αυτές τις επιμορφώσεις, καφέδες ΄σαντουιτς κτλ ΑΝ τύχει και πάει κάποιος, γιατί πολλοί δεν πατάνε καν) αλλά η πραγματικότητα άλλα δείχνει.
Προφανώς οι επιμορφώσεις των πληροφορικών διεξάγονται σε εξαιρετικά κλίμα, όλοι έχουν δίψα για μάθηση και κανείς δε βιάζεται να φύγει. Τι?? Να υπογράψει άλλος για φίλο του? ή να εξαντλήσουμε όλο το όριο των απουσιών λες και είμαστε στο στρατό για αιμοδοτικές άδειες? όχι φυσικά αυτά τα κάνουν μόνο οι δάσκαλοι
Και κάτι τελευταίο. Μπορεί οι περισσότεροι μόνιμοι να διοριστήκατε χωρίς κανέναν κόπο, και χωρίς προσόντα (με ένα απλό πτυχίο οι περισσότεροι και χωρίς καν επιτυχία στον ΑΣΕΠ) αλλά οι σημερινοί αναπληρωτές έχουν ένα κάρο χαρτιά ο καθένας, μεγάλες προυπηρεσίες και επιτυχίες στον ΑΣΕΠ. Οπότε μην κρίνεται ανόμοια πράγματα για το ποιος είναι ικανός να διδάξει στο δημοτικό και ποιος όχι ...
Έχω μια ιδέα να απολύσουμε όλους τους μόνιμους που δεν έχουν "χαρτιά" για να έρθουν οι νέοι που έχουν καρό χαρτιάΠάντως έχεις δίκιο τώρα οι νέοι έχουν περισσότερα χαρτιά, εμείς τότε δεν δίναμε για ECDL.
Γιατί αν ήσουν σωστός ΠΕ19 θα ήξερες ότι και μάθημα σωστό γίνεται και τα παιδιά (όσα ενδιαφέρονται, γιατί όπως και σε όλα τα μαθήματα υπάρχουν μαθητές που δεν ενδιαφέρονται για τον α ή β λόγο) μαθαίνουν ένα σωρό πράγματα τα οποία, σε αντίθεση με ΟΛΑ τα άλλα μαθήματα, θα τους χρειαστούν στην καθημερινή τους ζωή αύριο μεθαύριο. Πραγματικά πιστεύω ότι δεν υπάρχει σχεδόν κανένας αναπληρωτής που να μην κάνει, ή τουλάχιστον να μην προσπαθεί να κάνει σοβαρό μάθημα.
κανένας πληροφορικός δεν πήγε σε επιμόρφωση για να "κλέψει" τη δουλεία κάποιου άλλου κλάδου. Η παιδαγωγική επάρκεια παίρνετε μετά κόπων και βασάνων και όχι με "επιμορφώσεις". Αν αναφέρεσαι σε άλλες επιμορφώσεις (π.χ. στο πως να χρησιμοποιείτε ένα συγκεκριμένο λογισμικό κτλ) ο καθένας τα κάνει για ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΤΟΥ, και αν δεν τις παρακολουθεί σοβαρά, κακό του κεφαλιού του ...
Και πάλι εδώ δείχνεις άγνοια για τα του κλάδου. Τι ασυναρτησίες είναι αυτές για τα ECDL ; ΕΣΕΙΣ (οι μόνιμοι, αν και προφανώς δεν είσαι ΠΕ19) κάνατε ολόκληρο αγώνα για να μην χρειάζεται το ECDL στους πληροφορικούς, αλλά να αναγνωρίζετε αυτόματα (όπως είναι και σωστό άλλωστε) για να μπορείτε να διεκδικείτε διευθυντικές θέσεις. Σε εμάς τους αναπληρωτές είναι άχρηστο, και προφανώς κανένας λογικά σκεπτόμενος αναπληρωτής πληροφορικός δεν θα έπεφτε τόσο χαμηλά στο να πάει να δώσει για ECDL, από τι στιγμή μάλιστα που πολλοί από μας διδάσκουμε άλλους για να πάνε να δώσουν !
Οπότε ως συμπέρασμα πήγαινε πούλα αλλού την προπαγάνδα σου και άσε εμάς να τρωγόμαστε μεταξύ μας. Μια χαρά τα καταφέρνουμε και μόνοι μας !
Όταν δεν μπορείς να πείσεις τον συνομιλητή σου και χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις όπως η παρακάτωΠαράθεση από: argy1010 στις Φεβρουάριος 04, 2012, 06:06:00 μμΔεν έχεις ιδέα από εκπαίδευση.πως θα πείσεις τους μαθητές σου ?
Και από τα παραπάνω που λες ενώ από τη μια η επιμορφώσεις των δασκάλων γίνονται με σάντουιτς και καφέδες των αναπληρωτών είναι το κάτι άλλο.Τα λογικά σου άλματα και η αδυναμία σου να αρθρώσεις έστω και ένα σοβαρό επιχείρημα παρά μόνο να ασχολείσαι με το τι είμαι ή τι δεν είμαι είναι φανερό του επιπέδου του διαλόγου που θέλεις
thymiaras και gpapage μην ασχολείστε με τον dijkstra....το άτομο είναι κομπλεξικό με την πληροφορική....ανακύκλωση....όποτε βλέπει αναφορά στα δημοτικά και την πληροφορική πετάγεται σαν ****** και γράφει τις γνωστές μλκίες του.Ουπς συγγνώμη dijkstra αυτό ήταν αντιπαιδαγωγικό....μάλλον δεν μπορώ να διδάξω στα δημοτικά....!!!!
gpapage νομίζω ότι οι εκφράσεις που επέλεξες για να εκφράσεις την γνώμη σου είναι τουλάχιστον ατυχείς.Παράθεσησταματήστε να βάζετε τρικλοποδιές στον κλάδο στον οποίο ανήκετεΤο καλό της εκπαίδευσης είναι το καλό του κλάδου μας. Πρώτα απ' όλα πρέπει να αποφασίσουμε τι θεωρούμε "καλό της εκπαίδευσης". Προφανώς εκεί είναι η διαφωνία. Όποιος διαφωνεί όμως με την δική σου άποψη δεν σημαίνει ότι "βάζει τρικλοποδιά στον κλάδο". Ελπίζω να το καταλαβαίνεις αυτό.Παράθεσηάσε εμάς που ήδη δουλεύουμε 5-6-7-8 χρόνια στην πρωτοβάθμια να έχουμε τουλάχιστον άποψη για το τι είναι καλύτερο για τα παιδιά και για τη δουλειά που βλέπουμε κάθε μέρα να γίνεται εκεί!Κανείς δεν εμποδίζει όσους από εμάς έχουμε δουλέψει στην Αθμια να έχουμε άποψη. Κανείς δεν εμποδίζει και όσους δεν έχουν δουλέψει στην Αθμια να έχουν άποψη. Αν γίνει επιτέλους μία σωστή επιστημονική έρευνα για την εισαγωγή ή μη της πληροφορικής στα δημοτικά και με ποιον τρόπο, η εμπειρία των συναδέλφων θα πρέπει να ακουστεί και να ληφθεί υπόψη. Στο ελλάντα βέβαια, ούτε τέτοια έρευνα πρόκειται να γίνει, ούτε φυσικά να ρωτήσει κανένας τους απλούς συναδέλφους την άποψή τους. Όπως και να χει όμως, εάν θέλουμε να είμαστε στοιχειωδώς σοβαροί, δεν μπορούμε να στηρίζουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα (ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία του κράτους) στην λογική "όποιος θέλει να πάει στην Αθμια ας πάει". Η σωστή εκπαίδευση δεν είναι θέμα προσωπικής επιλογής και προσωπικής άποψης του κάθε συναδέλφου. ΑΝ πρέπει να πάνε εκπαιδευτικοί πληροφορικής στην Αθμια, θα πάνε αυτοί που ΠΡΕΠΕΙ να πάνε, όχι όποιος έχει την ευχαρίστηση. Το ΤΙ θα είναι αυτοί και τι προσόντα θα έχουν (πτυχία; προϋπηρεσία; δεν ξέρω) θα πρέπει να οριστεί.
σταματήστε να βάζετε τρικλοποδιές στον κλάδο στον οποίο ανήκετε
άσε εμάς που ήδη δουλεύουμε 5-6-7-8 χρόνια στην πρωτοβάθμια να έχουμε τουλάχιστον άποψη για το τι είναι καλύτερο για τα παιδιά και για τη δουλειά που βλέπουμε κάθε μέρα να γίνεται εκεί!
ιδιαίτερα αν τα τελευταία χρόνια είχες συνηθίσει να βρίσκεσαι σε κάποιο γραφείο της β/θμιας χωρίς να κάνεις τίποτα !
Και γω έχοντας δουλέψει και στην α/θμια και στην β/θμια φυσικά και προτιμώ την β/θμια αλλά δεν κάθομαι ούτε να απαξιώνω την δουλειά που γίνεται από τους συναδέρφους στα δημοτικά, ούτε να βάζω μπροστά "το καλό των παιδιών" λες και όλοι οι άλλοι είναι παλιάνθρωποι που τους νοιάζει μόνο να βολευτούν, ούτε προσπαθώ να πείσω τους πάντες ότι οι δάσκαλοι είναι μικροί θεοί που μπορούν να διδάξουν τα πάντα !