0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να πάω τι συζήτηση κάπου αλλού, κάπου που κανείς δεν τολμάει να την πάει. Πιστεύετε ότι οι δάσκαλοι κάνουν καλή δουλειά στα δημοτικά ; Γιατί εγώ παρατηρώ ότι υπάρχουν παιδιά στις μεγάλες τάξεις του δημοτικού ή και στο γυμνάσιο που ακόμα συλλαβίζουν, δεν ξέρουν να γράψουν το όνομα τους σωστά κτλ κτλ.
αλλά οι σημερινοί αναπληρωτές έχουν ένα κάρο χαρτιά ο καθένας, μεγάλες προυπηρεσίες και επιτυχίες στον ΑΣΕΠ. Οπότε μην κρίνεται ανόμοια πράγματα για το ποιος είναι ικανός να διδάξει στο δημοτικό και ποιος όχι ...
Και γω έχοντας δουλέψει και στην α/θμια και στην β/θμια φυσικά και προτιμώ την β/θμια αλλά δεν κάθομαι ούτε να απαξιώνω την δουλειά που γίνεται από τους συναδέρφους στα δημοτικά, ούτε να βάζω μπροστά "το καλό των παιδιών" λες και όλοι οι άλλοι είναι παλιάνθρωποι που τους νοιάζει μόνο να βολευτούν
Όσο επιμορφωμενος και αν είναι ένας δάσκαλος δεν μπορεί να διδάξει πληροφορική καλύτερα από έναν καθηγητή πληροφορικής. Πώς να το κάνουμε.Όπως δεν μπορεί να διδάξει καλύτερα μουσική από ένα μουσικό, εικαστικά καλυτέρα από εικαστικό, θεατρική αγωγή καλυτέρα από θεατρολόγο και ούτο καθεξής.
Αρνητικό το γεγονός ότι προφανώς ένας άνθρωπος δεν μπορεί να είναι παντογνώστης και δεν μπορεί να φτάσει μέχρι το βέλτιστο επίπεδο ΚΑΙ τα μαθηματικά ΚΑΙ την ιστορία ΚΑΙ την θεατρολογία ΚΑΙ την μουσική ΚΑΙ ... ΚΑΙ...
τα λόγια του Edsger Dijkstra "Η επιστήμη υπολογιστών έχει τόση σχέση με τους υπολογιστές, όση έχει η αστρονομία με το τηλεσκόπιο."
Όποιος αγωνίζεται για τον κλάδο του μπορεί να καταλάβει αυτά που γράφω. Ας μου αναγνωριστεί το ολίσθημα ότι πολλές φορές σκέφτομαι περισσότερο το καλό του κλάδου παρά το καλό της εκπαίδευσης γενικότερα.Αν ήθελα όμως να μιλήσω κατά του ίδιου μου του κλάδου όπως θεωρώ ότι κάνετε κάποιοι (δεν αναφέρομαι στα τρολ, αλλά στους παλιούς χρήστες κυρίως όπως εσένα) θα φρόντιζα να βρίσκω επαρκή επιχειρήματα που να τεκμηριώνουν την άποψή μου!
Για μένα "ατυχές" είναι το γνωστό επιχείρημα που είναι και το μοναδικό που έχω διαβάσει εδώ και σελίδες ότι δεν πρέπει να διδάσκουν οι πληροφορικοί στην πρωτοβάθμια επειδή τα παιδιά πρέπει να έχουν επαφή μόνο με ένα δάσκαλο. Κάτι που δεν ακούστηκε ποτέ για τους γυμναστές, ούτε για τους καθηγητές ξένων γλωσσών και δεν έχω δει να τεκμηριώνεται από καμία επιστημονική έρευνα. Γενικά είναι κάτι που "ακούγεται"... Σίγουρα κάποιος θα το έχει γράψει κάπου, όπως και κάποιοι θα έχουν γράψει το αντίθετο. Αντίθετα έχουν γραφεί δεκάδες επιχειρήματα για το λόγο που πρέπει να υπάρχουν καθηγητές ειδικοτήτων σε όλες τις
Προσωπικά βλέπω τους δικούς μου μαθητές ικανοποιημένους και μου το εκφράζουν με κάθε τρόπο κάθε μέρα! Και δεν παίζουν στο δικό μου μάθημα, αλλά προσπαθώ να εφαρμόζω εναλλακτικές τεχνικές και να διδάσκω αντικείμενα πληροφορικής σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Μου αρκεί που κάθε πρωί έρχονται τα παιδάκια της πρώτης και της δευτέρας και μου υπενθυμίζουν ότι ανυπομονούν να έρθει η μέρα και η ώρα που έχουμε μαζί μάθημα
Αν είχαν τόση αγωνία για τα παιδιά οι συνάδερφοι που εκφράζουν τόσες αντιρρήσεις τώρα για την παρουσία μας στα δημοτικά.....γιατί δεν τις λέγανε τόσα χρόνια που ήμασταν εκεί ως ωρομίσθιοι;
Βασίζεσαι σε μια αντίληψη που τη θεώρησες δόγμα καθώς μεγάλωσες με αυτή, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι τίποτα άλλο από μια απαρχαιωμένη παιδαγωγική μέθοδος
Η ικανότητα διδασκαλίας (στην θεωρία λέω, ούτε καν στην πράξη) δεν είναι ευθέως ανάλογη του αριθμού των "χαρτιών" ούτε των "προϋπηρεσιών" ούτε των "επιτυχιών". Η ικανότητα διδασκαλίας (πρέπει να) είναι σαφώς ορισμένη με συγκεκριμένα προσόντα και όποιοι έχουν αυτά θεωρούνται ικανοί. Από εκεί και πέρα ο διαγωνισμός για το ποιος ... τα έχει περισσότερα, οφείλει να σταματάει.
The specification of the science to be taught in primary schools has thrown into sharper focus the matter of primary teachers’ own understanding of the subject matter which has, for some time, been an area of concern. Research carried out in Scotland has explored in some depth the problems primary teachers encounter in science and technology and the extent to which these are associated with lack of confidence and/or background knowledge. The findings indicate that there are some ideas which primary teachers can quite quickly come to understand while others require more extensive in‐service attention. Confidence is not only dependent on subject knowledge; teachers with low confidence employ various strategies for coping, some of which when regularly applied have a severely limiting effect on children's learning.
Καλησπέρα και από μένα.Το θέμα που έχουμε να συζητήσουμε είναι "Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια σχολεία"και εμείς τσακωνόμαστε ο καθένας με βάση το συμφέρον του. Με τέτοιες τακτικές είναιλογικό όταν από τον Σεπτέμβριο (ή από τον επόμενο Σεπτέμβριο) όλοι θα ψάχνουμε έστω και γιακάποιες ώρες δουλειάς (είτε κάποιοι είναι μόνιμοι τώρα είτε αναπληρωτές), και να λέμε: τι καλά ήταν πριν δύο χρόνια.Ξυπνήστε και ασχοληθείτε με το πραγματικό πρόβλημα και όχι με προσωπικές αντιπαραθέσεις.
Αν και θεωρώ ότι η όλη συζήτηση έχει ξεφύγει αρκετά να ξαναρωτήσω τον Dijkstra και όποιον άλλο θεωρεί ότι θα έπρεπε να διδάσκουμε ΜΟΝΟ Πληροφορική - Επιστήμη Η/Υ στο Δημοτικό, στο Λύκειο που εργάζεται εκτός από την ΑΕΠΠ ποιο άλλο μάθημα "καθαρής" Πληροφορικής διδάσκει?
Επιπλέον αν βρεθουν μελέτες που δείχνουν ότι είναι πιο σωστό ο ίδιος δάσκαλος να διδάσκει 6 χρόνια συνεχώς στα ίδια παιδιά (από Α μέχρι ΣΤ) να καταργήσουμε και τις μεταθέσεις?
Τελικά η όλη στρέβλωση δημιουργείται κατ' εμένα από το ότι ο εκπαιδευτικός Πληροφορικής καλειται να ΔΙΔΑΞΕΙ κάτι που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΚΤΕΙ ο ίδιος ποτέ...
Αυτά που έλεγα και πριν. Χαίρομαι που τα αποδεικνύεις. Εδώ μιλάμε για τους μαθητές και τι είναι καλύτερο να διδάσκεται και ποιος να το διδάσκει και εσύ το μόνο που σκέφτεσαι είναι οι μεταθέσεις. Δεν έχω να πω κάτι άλλο.Καλά το είχα πει: Τους μαθητές τους βλέπετε σαν οργανικές και τίποτα άλλο. Οι μισοί θέλουν να διοριστούν και άλλοι να πάνε στα σπίτια τους. Είναι ικανοί να το κάνουν ακόμα και αν τους βάλουν να διδάσκουν μαγειρική στην Α δημοτικού.
Δηλαδή τι προτείνεις? ότι πρέπει να διδαχθούμε word, excel και windows?μήπως θέλεις να πιστοποιηθούμε και στο ECDL. Τι έχουμε ακόμα να ακούσουμεή ακόμα καλύτερα γιατί δεν κάνεις ένα διδακτορικό στην διδασκαλία του word? να ένα βαρύ χαρτί.
Τώρα σχετικά με τις 15000 απολύσεις που λέτε δεν υπάρχει ούτε 1 στο εκατομμύριο. Όλα όσα ακούγονται είναι απλά για τρομοκρατία όλων για να συμφωνήσουν στα υπόλοιπα μέτρα και να μετά να βγουν και να πουν "Είδατε ? αποτρέψαμε τις απολύσεις".Ποιες απολύσεις? Αφού δεν μπορούν να απολύσουν κανένα βάσει του συντάγματος.