*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208105 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το ότι χαίρεσαι με τις απολύσεις "συναδέλφων" σου, δείχνει τι σόι συνάδελφος είσαι και λέει πολλά για το ήθος σου και τον τρόπο σκέψης σου.

  :) :D :D Να το κρατήσω αυτό να το θυμάμαι όταν θα γίνει η πρώτη απόλυση εκπαιδευτικού.
Για τα υπόλοιπα τι να πω, αν πιστεύεις ότι για να διδάξει κάποιος χειρισμό υπολογιστή και το office πρέπει να έχει πτυχίο πανεπιστημίου μάλλον έχουμε πολύ διαφορετική αντίληψη και για το τι είναι πανεπιστήμιο αλλά και για το τι πρέπει να διδάσκεται στην γενική εκπαίδευση.
  Αλήθεια τι σχολή έχεις βγάλει? Ρωτάω γιατί υπάρχουν δυστυχώς τμήματα στην Ελλάδα τα οποία ναι μεν λένε ότι κάνουν πληροφορική αλλά μάλλον "ρίχνουν το βάρος στις ΤΠΕ".

ΥΓ. Πάντως στην Φινλανδία η "Πληροφορική" δεν υπάρχει σαν αυτόνομο μάθημα σε καμία βαθμίδα. Γιατί άραγε? μήπως επειδή πήραν χαμπάρι ότι πρόκειται για ΤΠΕ οι οποίες αποτελούν απλά το εργαλείο για άλλα μαθήματα?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Χριστίνα

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1569
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Παρακαλώ να αποφυγουμε τις προσωπικές αντιπαραθέσεις και τους χαρακτηρισμούς στη δημόσια συζήτηση. Για το λόγο αυτό υπάρχουν τα πμ. Σε διαφορετική περίπτωση το θέμα θα κλειδωθεί.

Αποσυνδεδεμένος FKark

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Μάλιστα, δύσκολα θα συνεννοηθούμε.... Αν δεν κατάλαβες ότι γελάω γιατί πιστεύεις ότι δεν θα απολυθούν εκπαιδευτικοί αφού προστατεύονται από το Σύνταγμα  :)  και όχι με τις απολύσεις τότε τι να πω?  Άσε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς και απάντα σε τίποτα. Εσύ τι προτείνεις να γίνει? Σε όλες τις βαθμίδες να διδάσκονται ΤΠΕ από "γνώστες ΤΠΕ"? Τι είδους άποψη είναι όταν εκφράζεται από "καθηγητή Πληροφορικής" - αν είσαι βέβαια. Τη Φινλανδία αστη για άλλη συζήτηση - έχουμε πολλά να πούμε. Α και για να μην έχεις απορία έχω τελειώσει ένα από τα "κλασικά" τμήματα Πληροφορικής, όχι αυτά που κατ' εσένα "δίνουν το βάρος στις ΤΠΕ".   

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μάλιστα, δύσκολα θα συνεννοηθούμε.... Αν δεν κατάλαβες ότι γελάω γιατί πιστεύεις ότι δεν θα απολυθούν εκπαιδευτικοί αφού προστατεύονται από το Σύνταγμα  :)
α, οκ για σένα το Σύνταγμα είναι κάτι αμελητέο. καλώς, διάβασε το παρακάτω άρθρο (το οποίο αν και ανακριβές σε κάποια σημεία του έχει μια λογική) για να δεις ποιοι θα απολυθούν αν τελικά απολυθεί κάποιος που πολύ αμφιβάλλω
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=175313

Παράθεση
Εσύ τι προτείνεις να γίνει? Σε όλες τις βαθμίδες να διδάσκονται ΤΠΕ από "γνώστες ΤΠΕ"?
εγώ προτείνω να διδάσκεται πληροφορική και όχι ΤΠΕ. Δεν είμαστε καθηγητές ΤΠΕ , αλλά πληροφορικής. Οι ΤΠΕ δεν σπουδάζονται ότι αποτελούν επιστημονική γνώση, είναι θέμα εμπειρίας.  Αν εσύ θεωρείς ότι το office και τα windows αποτελούν επιστημονική γνώση που πρέπει να διδάσκεται από απόφοιτους πανεπιστημίου, οκ , άποψή σου

Παράθεση
Τι είδους άποψη είναι όταν εκφράζεται από "καθηγητή Πληροφορικής" - αν είσαι βέβαια.
μα τα έχω ξαναπεί, δεν σκέφτομαι συντεχνιακά, εσείς που σκέφτεστε έτσι δεν μπορείτε να το καταλάβετε, πιστεύετε ότι όλα περιστρέφονται γύρω σας, και σκέφτεστε μόνο τον διορισμό

Παράθεση
Τη Φινλανδία αστη για άλλη συζήτηση
γιατί? δεν σε συμφέρει?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος FKark

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Το Σύνταγμα δεν είναι αμελητέο για μένα αλλά για όσους θέλουν να γίνουν απολύσεις και για αυτό θα γίνουν, ότι και αν λέει το Θέμα σήμερα. Και εγώ πιστεύω ότι πρέπει να διδάσκουμε Πληροφορική (αντίθετα με τη Φινλανδία), αλλά σήμερα έχουμε:
  • Α/θμια : Μάθημα με όνομα ΤΠΕ και λίγο Πληροφορική
    Γυμνάσιο: Και Πληροφορική και Χρήση με μελλοντικό στόχο να δίνεται πιστοποιητικό χρήσης
Γενικό Λύκειο: Πληροφορική (ΑΕΠΠ - Πολυμέσα?) και λίγο Χρήση (Εφαρμογές)
Στην παρούσα κατάσταση λοιπόν συζητάμε για το ποιος θα διδάσκει σε αυτές τις βαθμίδες - τι έχεις να πεις?
Ας πούμε ότι εγώ το βλέπω και λίγο συντεχνιακά, εσύ όμως σε ποια συντεχνία ανήκεις??? Αλήθεια δεν μας είπες την ιδιότητά σου...

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Λέω αύριο να ξεκινήσω αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό στην Β τάξη. Βασικά σκεφτόμουν για την Α αλλά λέω μήπως δεν τα καταλάβουν. Εξάλλου στην Α έχω ήδη αρχίσει να τους διδάσκω κάποια προηγμένα θέματα αλγορίθμων και δε θέλω να τους κουράσω πολύ γιατί για να πω την αλήθεια μου δυσκολεύτηκαν λίγο στον Ταχύ Μετασχηματισμό Fourier.
Στην Τρίτη είπα να ασχοληθούμε λιγάκι με VHDL και FPGA, και μετά λέω να κάνουμε και ψηφιακές επικοινωνίες (Βασικά σήματα.   Συνέλιξη,  κρουστική απόκριση, δειγματοληψία, σχεδιασμός FIR και IIR φίλτρων) μιας και το μάθημα είναι ΤΠΕ (Τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών).



« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2016, 12:51:27 μμ από ekalaitz »

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Είναι ο ίδιος κόσμος όχι πολύ καιρό πριν (βλέπε έως και '04) απαξίωνε την προοπτική διορισμού καθηγητή πληροφορικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ορμούσε στην αγορά (ιδιωτικός τομέας) με σκοπό να κατακτήσει τον κόσμο και να θαμπώσει τα πλήθη. Και με όνειρα για υψηλό πρώτο μισθό.
Στον ιδιωτικό τομέα της Ελλάδας...
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Λέω αύριο να ξεκινήσω αντικειμενοστρεφή προγραμματισμό στην Β τάξη. Βασικά σκεφτόμουν για την Α αλλά λέω μήπως δεν τα καταλάβουν. Εξάλλου στην Α έχω ήδη αρχίσει να τους διδάσκω κάποια προηγμένα θέματα αλγορίθμων και δε θέλω να τους κουράσω πολύ γιατί για να πω την αλήθεια μου δυσκολεύτηκαν λίγο στον Ταχύ Μετασχηματισμό Fourier.
Στην Τρίτη είπα να ασχοληθούμε λιγάκι με VHDL και FPGA, και μετά λέω να κάνουμε και ψηφιακές επικοινωνίες (Βασικά σήματα.   Συνέλιξη,  κρουστική απόκριση, δειγματοληψία, σχεδιασμός FIR και IIR φίλτρων) μιας και το μάθημα είναι ΤΠΕ (Τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών).
Τι λες ρε παιδί μου, τα ξέρεις όλα αυτά? έχεις κάνει τόσες σπουδές βλέπω και μεταπτυχιακό ώστε να καταλήξεις να διδάσκεις word, και ζωγραφική στο δημοτικό? Το κράτος πλήρωσε για να τα μάθεις όλα αυτά για να πας σε δημοτικό ? Μπράβο πάντως, μόλις χάλασες 5 χρόνια από τη ζωή σου ώστε να μάθεις πως χρησιμοποιούν τη ζωγραφική στα windows και πως κάνουν login στο facebook

Παράθεση
Για αυτό πρέπει να καταργηθεί η μονιμότητα για να μην κάνει ο κάθε εξυπνάκιας τις μ#%#$%ς του λες και η εκπαίδευση είναι μαγαζάκι του μπαμπάκα του.
Μη μου πεις, δεν είσαι μόνιμος, και θα ήθελες πολύ να απολυθούν όλοι οι μόνιμοι έτσι δεν είναι?
Φυσικά αν ήσουν και εσύ μόνιμος θα είχες λίγο διαφορετική άποψη για τους μόνιμους, τι λες.
Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι υπάρχει ένα ας πούμε μίσος για τους μόνιμους από κάποιους που δεν είναι μόνιμοι, αλλά θέλουν να γίνουν. Πως λέγεται αυτό στην ψυχολογία? Να βρίζεις αυτό που θέλεις να γίνεις?

Παράθεση
Αι σιχτίρ ο κάθε ελληναράς που μπήκε στο δημόσιο απο τα 22 του θα κάνει και υποδείξεις για το τι θα διδάσκεται στα δημοτικά σχολεία.
Σε ενοχλεί πάλι που κάποιοι διορίστηκαν χωρίς κόπο, οκ είναι ένοχοι να τους απολύσουμε, αλλά με το να γράφεις αυτά απλά αποδεικνύεις το κόμπλεξ που έχεις απέναντι στους μόνιμους.

Παράθεση
Τελικά όσο περνάει ο καιρός αρχίζω και συνειδητοποιώ τα τεράστια κοινωνικά οφέλη που θα αποκομίσουμε χάρη στην Τρόικα.
Διώξτε μερικούς να δεις τι καλά στρώνουν τα πράγματα. Στείλτε τους σπιτάκι τους να δουν τι σημαίνει ανεργία. Να σου πω εγώ μετά αν θα διδάξεις ΤΠΕ η θα μου το παίζεις ιστόρια και θα λες "Εγώ ΤΠΕ δε διδάσκω, θέλω να διδάξω Πληροφορική".
Είσαι περήφανος με αυτά που γράφεις παραπάνω?

Αποσυνδεδεμένος FKark

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Είναι ο ίδιος κόσμος όχι πολύ καιρό πριν (βλέπε έως και '04) απαξίωνε την προοπτική διορισμού καθηγητή πληροφορικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ορμούσε στην αγορά (ιδιωτικός τομέας) με σκοπό να κατακτήσει τον κόσμο και να θαμπώσει τα πλήθη. Και με όνειρα για υψηλό πρώτο μισθό.
Στον ιδιωτικό τομέα της Ελλάδας...

Όπως έχω ξαναπεί αυτό ήταν το αποτέλεσμα του ελιτισμού που υπήρχε στη δεκαετία του '90 από όσους περνούσαν σε υψηλόβαθμες σχολές Πληροφορικής να σπουδάσουν την "επιστήμη του μέλλοντος" και καλλιεργούνταν και μέσα στις σχολές. Δε θα ξεχάσω ποτέ τον καθηγητή που μου είπε στη σχολή: "Τι να το κάνεις το 5? Θα σου χαλάσει το μέσο όρο και με χαμηλό Μ.Ο. στο πτυχίο μόνο για τη Μέση εκπαίδευση θα κάνεις :D". Από κει και πέρα, πριν το 2004 στην εκπαίδευση ως γνωστόν υπήρχαν και άλλες στρεβλώσεις (προηγούνταν οι μη κάτοχοι πτυχίου Πληροφορικής λόγω "καθηγητικών σχολών" κτλ.) και βέβαια στον ιδιωτικό τομέα το γιατί χάθηκε το "τραίνο της Πληροφορικής" είναι ζήτημα για μεγάλη συζήτηση.


Για αυτό πρέπει να καταργηθεί η μονιμότητα για να μην κάνει ο κάθε εξυπνάκιας τις μ#%#$%ς του λες και η εκπαίδευση είναι μαγαζάκι του μπαμπάκα του. Το μάθημα είναι ΤΠΕ είτε σας αρέσει είτε όχι, όποιος δεν γουστάρει να διδάξει ΤΠΕ στα τσακίδια, να πάει να εφαρμόσει τις τεράστιες γνώσεις πληροφορικής αλλού και όταν το υπουργείο αποφασίσει ότι το μάθημα θα λέγετε Πληροφορική να μας ξανάρθει. Αι σιχτίρ ο κάθε ελληναράς που μπήκε στο δημόσιο απο τα 22 του θα κάνει και υποδείξεις για το τι θα διδάσκεται στα δημοτικά σχολεία. Να πατε να δουλέψετε σε ιδιωτικά σχολεία εσείς με τις πολλές γνώσεις πληροφορικής για να πάρετε και καλύτερο μισθό.

Γνώμη μου είναι ότι χάνεις το δίκιο σου με αυτά που λες. Ο dijkstra προφανώς έχει πετύχει το στόχο του που ως καλό troll είναι να εκνευρίσει.

Τελικά όσο περνάει ο καιρός αρχίζω και συνειδητοποιώ τα τεράστια κοινωνικά οφέλη που θα αποκομίσουμε χάρη στην Τρόικα.
Διώξτε μερικούς να δεις τι καλά στρώνουν τα πράγματα. Στείλτε τους σπιτάκι τους να δουν τι σημαίνει ανεργία. Να σου πω εγώ μετά αν θα διδάξεις ΤΠΕ η θα μου το παίζεις ιστόρια και θα λες "Εγώ ΤΠΕ δε διδάσκω, θέλω να διδάξω Πληροφορική".


Αυτό νομίζω ότι (χωρίς να σε ξέρω) και εσύ ο ίδιος αν το ξαναδιαβάσεις ήρεμος θα μετανιώσεις που το έγραψες.

Τι λες ρε παιδί μου, τα ξέρεις όλα αυτά? έχεις κάνει τόσες σπουδές βλέπω και μεταπτυχιακό ώστε να καταλήξεις να διδάσκεις word, και ζωγραφική στο δημοτικό? Το κράτος πλήρωσε για να τα μάθεις όλα αυτά για να πας σε δημοτικό ? Μπράβο πάντως, μόλις χάλασες 5 χρόνια από τη ζωή σου ώστε να μάθεις πως χρησιμοποιούν τη ζωγραφική στα windows και πως κάνουν login στο facebook

Ενώ π.χ. ο μαθηματικός που "έλιωσε" στα θεωρητικά μαθηματικά στη σχολή του, όταν μπαίνει να διδάξει στην Α' Γυμνασίου εφαρμόζει στην πράξη αυτά που διδάχθηκε...... Δεν έχω δει όμως ποτέ μαθηματικούς να τσακώνονται για τέτοια ζητήματα, γιατι??? Α ξέχασα έχουν συντεχνιακή λογική που εμείς οι Πληροφορικοί σαν ανώτεροι άνθρωποι δεν θέλουμε να έχουμε...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 06, 2012, 09:50:54 μμ από FKark »

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
dijkstra επαναλαμβάνω για δέκατη φορά ότι και εγώ είχα μαθηματικά-φυσική στο τμήμα πληροφορικής(και προφανώς όχι μόνο) που σπούδαζα....βάσει λοιπόν της παπαρολογίας-επιχειρηματολογίας σου μπορώ να τα διδάσκω για την πλάκα μου και σε δημοτικό-γυμνάσιο άρα δεν χρειάζονται μαθηματικοί-φυσικοί plus ότι για μένα είναι γελοία ρε αδερφέ αυτά που διδάσκουν,τα 'χω πως να το στο γράψω πιο απλά....όπως και τα μαθήματα του δημοτικού βάσει ξανά δικής σου παπαρολογίας-αντίληψης-κόμπλεξ μπορώ να τα διδάσκω πάλι για την πλάκα μου γιατί το αντικείμενο/επίπεδο γνώσεων είναι πολύ απλά βατό/χαμηλό/ελεεινά απλό οπότε μπορούν και άλλες ειδικότητες να τα διδάσκουν και άρα ας καταργήσουμε και τους δασκάλους αφού μπορούμε να τοποθετήσουμε άλλες ειδικότητες....τι νομίζεις βρε τσακαλάκο ότι η ειδικότητα του δασκάλου είναι "πλυντήριο" γνώσεων και μπορούν να διδάσκουν τα πάντα( ;; )....έχεις πολύ μεγάλη ιδέα για το συνάφι σου ελληνάρα μου...!!!

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Η κατάσταση έχει εντελώς ξεφύγει ...
Αύριο μεθαύριο εμείς θα ψάχνουμε μισθό - σπίτι - δουλειά - οικογένεια (όπως πολύ άλλοι που έχουν προηγηθεί) κι οι μαθητές μας μια στάλα μόρφωση κι ακόμα συζητάμε για την ex cathedra διδασκαλία...
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος dijkstra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το ότι ένας εκπαιδευτικός ή τουλάχιστον κάποιος που πιστεύει ότι είναι εκπαιδευτικός μιλάει με αυτόν τον τρόπο τι λέει άραγε?

όπως και να έχει ξαναλέω ότι άλλο μαθηματικά άλλο ΤΠΕ, το ένα είναι επιστήμη το άλλο δεξιότητα, όπως η οδήγηση ας πούμε. Δεν έχουν σχέση. Για να μάθεις να οδηγείς ένα αυτοκίνητο δεν χρειάζεται αυτός που θα σε διδάξει να είναι μηχανικός.

ΥΓ. Δεν σου λέω να μιλήσεις καλύτερα γιατί προφανώς έτσι έχεις μάθει να μιλάς οπότε είναι χαμένος κόπος

dijkstra επαναλαμβάνω για δέκατη φορά ότι και εγώ είχα μαθηματικά-φυσική στο τμήμα πληροφορικής(και προφανώς όχι μόνο) που σπούδαζα....βάσει λοιπόν της παπαρολογίας-επιχειρηματολογίας σου μπορώ να τα διδάσκω για την πλάκα μου και σε δημοτικό-γυμνάσιο άρα δεν χρειάζονται μαθηματικοί-φυσικοί plus ότι για μένα είναι γελοία ρε αδερφέ αυτά που διδάσκουν,τα 'χω πως να το στο γράψω πιο απλά....όπως και τα μαθήματα του δημοτικού βάσει ξανά δικής σου παπαρολογίας-αντίληψης-κόμπλεξ μπορώ να τα διδάσκω πάλι για την πλάκα μου γιατί το αντικείμενο/επίπεδο γνώσεων είναι πολύ απλά βατό/χαμηλό/ελεεινά απλό οπότε μπορούν και άλλες ειδικότητες να τα διδάσκουν και άρα ας καταργήσουμε και τους δασκάλους αφού μπορούμε να τοποθετήσουμε άλλες ειδικότητες....τι νομίζεις βρε τσακαλάκο ότι η ειδικότητα του δασκάλου είναι "πλυντήριο" γνώσεων και μπορούν να διδάσκουν τα πάντα( ;; )....έχεις πολύ μεγάλη ιδέα για το συνάφι σου ελληνάρα μου...!!!

Αποσυνδεδεμένος Empire

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
όπως και να έχει ξαναλέω ότι άλλο μαθηματικά άλλο ΤΠΕ, το ένα είναι επιστήμη το άλλο δεξιότητα, όπως η οδήγηση ας πούμε. Δεν έχουν σχέση.

Και μόνο που πιστεύεις κάτι τέτοιο ζεις σε άλλο κόσμο "πληροφορικέ"-δάσκαλε ή ότι άλλο tespa είσαι....όσο για τα υπόλοιπα γράψε,κρίνε,χαρακτήρισε με όπως εσύ πιστεύεις....i don't give a shit για τα γραφόμενα σου....!!! 8)

Προς Χριστίνα:
Το συγκεκριμένο άτομο γιατί δεν έχει φάει ακόμα ban απο την στιγμή που ζει για να προκαλεί και να υποβαθμίζει μονίμως την επιστήμη της πληροφορικής;
Τουλάχιστον ας ανοιχθεί ένα άσχετο topic και να βγάζει εκεί όλη την χολή του για τον κλάδο μας....αλλά έλεος με το άτομο που μπαίνει συνεχώς σαν ****** στο "Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής" και γράφει τα δικά του,προφανώς εξυπηρετεί άλλους σκοπούς....και ο νοών νοείτω!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος FKark

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Για να μάθεις να οδηγείς ένα αυτοκίνητο δεν χρειάζεται αυτός που θα σε διδάξει να είναι μηχανικός.

Για να ανοίξεις σχολή οδηγών πρέπει πλέον να έχεις δίπλωμα Πιστοποίησης από ΙΕΚ. Στην ταινία με το Βέγγο και το Μπάρκουλη δε χρειάζονταν. Καλύτερος για να σε μάθει οδήγηση σήμερα είναι ο κυρ Μήτσος που έχει απλώς δίπλωμα ή κάποιος με σχολή οδηγων? Μάλλον δεν είσαι δάσκαλος αλλά "αυτοδίδακτος" συνάδελφος των σεμιναρίων που σου έκατσε βαριά η Α/θμια. Και μένα το ίδιο και το είπα αλλά δεν έφτασα στο σημείο να συγκρίνω τις ΤΠΕ με την οδήγηση.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.