*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208079 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Αγαπητέ faire_play

το θέμα ήταν να φτιαχτεί ο νόμος έτσι ώστε να μπορεί να γίνει και καλύτερη διαχείριση των υπεραθμιών(υπεραριθμίες που δημιούργησαν οι ίδιοι με τη διαχείριση που έκαναν τόσα χρόνια), και όχι απλά μόνο για συμπλήρωση ωραρίου.
Γι αυτό λέω ότι απλά φωτογράφισε τους μαϊμού πληροφορικούς.

Ως προς τη διαχείριση, συμφωνούμε απόλυτα Μαρία (+χημικός;)

Ως προς τις προθέσεις του Υπουργείου όχι. Οι περισσότερες μαϊμούδες έχουν μόνο ένα πτυχίο, άντε και ένα masters.
Η αρχική απόφαση δεν τους έδινε δικαίωμα αναγνώρισης β ειδικότητας.
Κάποια ΑΠΥΣΔΕ όμως κάνοντας ότι γούσταραν την αναγνώρισαν.
Έτσι ήρθε η συμπληρωματική και "ρυθμίστηκαν" όλα αλά ελληνικά. Μές την παράνοια όπως πάντα.



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
χαίρω πολύ! μα κανείς δεν θέλει!
εδώ είναι το θέμα.
πρέπει να τους υποχρεώσει!

Τι ακριβώς εννοείς; Προτιμούν να πάνε σε 2 ή 3 σχολεία και να κάνουν μόνο Πληροφορική; Τότε μήπως να πάρουν και 3η ειδικότητα του Μαζοχιστή!

Εκτός αν εννοείς κάτι βολεμένους γιαλαντζί Πληροφορικούς που έχουν πλήρες ωράριο σε ένα σχολείο. Δυστυχώς αυτούς δεν μπορεί κανείς να τους υποχρεώσει να πάρουν Μαθηματικά κλπ,

Δυστυχώς και για τα παιδιά πολλές φορές.

και όμως το προτειμούν από το να μπλέξουν με κατευθύνσεις. Άσε που έχουν να τα αγγίξουν κάτι χρόνια.
Κάποιος που βάζει απλά τα παιδιά να χαζεύει στο ιντερνετ και να μην κάνει τίποτα άλλο, σίγουρα το προτιμάει να είναι σε 2 και σε 10ακόμα σχολεία από το να κάτσει να στρωθεί να διαβάζει Μαθηματικά Κατεύθυνσης ας πουμε, και να πρέπει να γράφει κατεβατά στον πίνακα και να μιλάει και να εξηγεί.
δυστυχώς υπάρχει μια μερίδα κάποιων που σκέφτεται έτσι.

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Είμαστε γιΑ σφαλιάρες

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Λέτε να έχουμε κάψει αρκετά εγκεφαλικά κύτταρα εξαιτίας της πολύωρης παραμονής μας μπροστά στα μηχανάκια του διαόλου;
Α! Διαβάστε κι αυτό.
http://esos.gr/dimosia-ekpaidefsi/defterovathmia/item/29479-ypoyrgos-tha-dioristoyn-12500-anaplirotes.html

Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Ο ένας αποκαλεί τους συναδέλφους του μαϊμούδες με μάστερ και ο άλλος τεμπέληδες που απαξιώνουν την εκπαίδευση.
Καλά που υπάρχει το φόρουμ για ψυχοθεραπεία.
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Ο ένας αποκαλεί τους συναδέλφους του μαϊμούδες με μάστερ και ο άλλος τεμπέληδες που απαξιώνουν την εκπαίδευση.
Καλά που υπάρχει το φόρουμ για ψυχοθεραπεία.

Ομόνοια και σύμπνοια πάνω απ' όλα.  :). Άντε και μετακινούνται οι "μαϊμούδες" στις "original" ειδικότητές τους. Πόσοι θα βρουν παραπάνω δουλειά? 100? 200? Λύνεται το πρόβλημα του κλάδου με χιλιάδες απόφοιτους κάθε χρόνο? Η ταπεινή μου άποψη είναι πως όχι.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
λύνεται, με την έννοια ότι τουλάχιστον σε πρώτη φάση όσοι original πληροφορικοί που είναι μόνιμοι διορισμένοι, και δεν έχουν σχεδόν καθόλου ώρες, θα αποκτήσουν κανονικό ωράριο. Θα ερθει μια ισορροπία και αποκατάσταση στον κλάδο.
Ας γίνει η αρχή!

Αποσυνδεδεμένος magda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
Για να κάνω και λίγο το συνήγορο των πληροφορικών, δεν κάθονται όλοι παιδιά.Παράδειγμα φετινό.Η κοπέλα που ερχόταν σχολείο μας, ερχόταν μόνο 3 μέρες την εβδομάδα  γιατί έπρεπε λέει να τη στέλνουν και στα άλλα χωριά να συμπληρώνει ωράριο ( δεν της έλειπαν και οι τρελλές ώρες σημειωτέον) Αποτέλεσμα : Ένα ολόκληρο Γυμνάσιο και ένα Λύκειο, (μικρό ξεμικρό, ήταν όμως εξεταστικό για Πανελλήνιες, με ότι αυτο συνεπάγεται) έμεναν 2 μέρες την εβδομάδα χωρίς πληροφορικό. Όποιος από μας είχε κενό βοηθούσε στα του pc όποιος είχε κενό έτρεχε αν κουδούνιζε μήνυμα στο vbi κλπ κλπ που γνωρίζετε.Η κοπέλα πήγαινε μια φορά την εβδομάδα σε ένα χωριό και άλλη μία σε άλλο, με μαζεμένες όοοοοοολες τις δουλειες των ημερών εκεί  και να πρεπει να κάνει και το μάθημά της. Δεν θα πείραζε κανέναν μας αν είχε λίγο λιγότερες ώρες και δεν είχαμε εμείς οι λιγότερο σχετικοί να βοηθάμε σε e school  νέστορες έπαφους mail κ.λ.π.
Όσο για το θέμα αυτών που διορίστηκαν έχοντας άλλο πτυχίο, δεν πολυσυμφωνώ να γυρίσουν στην ειδικότητά τους.
'''Προδίδοντας"" τον κλάδο σου και μπαίνοντας στην εκπαίδευση ως κάτι άλλο, σημαίνει ότι απλά ήθελες να γίνεις δημόσιος υπάλληλος και όχι να διδάξεις αυτό που σπούδασες και αγαπάς.Για τους μαθηματικούς μιλώντας, μη μου πει κανείς ότι αδιόριστος δεν είχε δουλειά γιατί δεν το πιστεύω!!! Γούσταρε δημόσιο και ας έκανε και κομμωτική στο ΕΠΑΛ (χωρίς να προσβάλω κανένα κλάδο) Εκείνες τις εποχές ειδικά.Αφού λοιπόν θέλαν να γίνουν πληροφορικοί, ας μείνουν πληροφορικοί. Κillbill έχεις βέβαια απόλυτο δίκιο ότι αυτό θα έλυνε πολλά προβλήματα, απλά διαφωνώ γιατί οι συγκεκριμένοι και θέσεις original πληροφορικών "έκλεψαν'' , και αν τώρα αρχίσουν να κάνουν μαθηματικά θα "κλέψουν ""  θέσεις Μαθηματικών. Το θεωρώ λίγο άδικο και για τους 2 κλάδους.

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Για να κάνω και λίγο το συνήγορο των πληροφορικών, δεν κάθονται όλοι παιδιά.Παράδειγμα φετινό.Η κοπέλα που ερχόταν σχολείο μας, ερχόταν μόνο 3 μέρες την εβδομάδα  γιατί έπρεπε λέει να τη στέλνουν και στα άλλα χωριά να συμπληρώνει ωράριο ( δεν της έλειπαν και οι τρελλές ώρες σημειωτέον) Αποτέλεσμα : Ένα ολόκληρο Γυμνάσιο και ένα Λύκειο, (μικρό ξεμικρό, ήταν όμως εξεταστικό για Πανελλήνιες, με ότι αυτο συνεπάγεται) έμεναν 2 μέρες την εβδομάδα χωρίς πληροφορικό. Όποιος από μας είχε κενό βοηθούσε στα του pc όποιος είχε κενό έτρεχε αν κουδούνιζε μήνυμα στο vbi κλπ κλπ που γνωρίζετε.Η κοπέλα πήγαινε μια φορά την εβδομάδα σε ένα χωριό και άλλη μία σε άλλο, με μαζεμένες όοοοοοολες τις δουλειες των ημερών εκεί  και να πρεπει να κάνει και το μάθημά της. Δεν θα πείραζε κανέναν μας αν είχε λίγο λιγότερες ώρες και δεν είχαμε εμείς οι λιγότερο σχετικοί να βοηθάμε σε e school  νέστορες έπαφους mail κ.λ.π.
Όσο για το θέμα αυτών που διορίστηκαν έχοντας άλλο πτυχίο, δεν πολυσυμφωνώ να γυρίσουν στην ειδικότητά τους.
'''Προδίδοντας"" τον κλάδο σου και μπαίνοντας στην εκπαίδευση ως κάτι άλλο, σημαίνει ότι απλά ήθελες να γίνεις δημόσιος υπάλληλος και όχι να διδάξεις αυτό που σπούδασες και αγαπάς.Για τους μαθηματικούς μιλώντας, μη μου πει κανείς ότι αδιόριστος δεν είχε δουλειά γιατί δεν το πιστεύω!!! Γούσταρε δημόσιο και ας έκανε και κομμωτική στο ΕΠΑΛ (χωρίς να προσβάλω κανένα κλάδο) Εκείνες τις εποχές ειδικά.Αφού λοιπόν θέλαν να γίνουν πληροφορικοί, ας μείνουν πληροφορικοί. Κillbill έχεις βέβαια απόλυτο δίκιο ότι αυτό θα έλυνε πολλά προβλήματα, απλά διαφωνώ γιατί οι συγκεκριμένοι και θέσεις original πληροφορικών "έκλεψαν'' , και αν τώρα αρχίσουν να κάνουν μαθηματικά θα "κλέψουν ""  θέσεις Μαθηματικών. Το θεωρώ λίγο άδικο και για τους 2 κλάδους.

Είναι παράδοξο πάντως σε θέμα πληροφορικών να τα χώνουμε οι ίδιοι στον κλάδο μας και να μας υπερασπίζεται μια μη πληροφορικός  ;D ! Πάντως "μαϊμού" από "μαϊμού" διαφέρει αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί. Άλλο για παράδειγμα πτυχιούχος θετικής κατεύθυνσης (Μαθηματικός ή Φυσικός) που γνωρίζει προγραμματισμό ή δίκτυα, έχει ασχοληθεί (ίσως και επαγγελματικά) με Η/Υ, έχει ίσως  Master στην πληροφορική και ενδεχομένως γνωρίζει και περισσότερα από αρκετούς πληροφορικούς και άλλο γυμναστής ή θεολόγος που ξέρει απλά το MS-Office! Μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι...

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Κάθε αρχή του σχολικού έτους γίνονται ατέρμονες, αδιέξοδες, σικέ συζητήσεις.
Φέτος επειδή θα βρίσκεται η εκπαίδευση υπό καθεστώς ΕΣΠΑ θα "βολευτούν" και θα "μπαλωθούν" κάπως πάλι τα πράγματα.
Από του χρόνου φημολογείται ότι ίσως κάθε πιλοτικό θα τελειώσει, οι υπεράριθμοι θα "βρουν" το δρόμο τους, το ωράριο θα αυξηθεί, ίσως μειωθούν οι ώρες του μαθήματος.
Το αρμόδιο υπουργείο κατόπιν και των ΤΡΟΙΚΑΝΩΝ εντολών δεν έχει σκοπό να δώσει τίποτα στην "παιδεία".
Ίσως πάρουν λίγα ψίχουλα κάποιοι "προνομιούχοι" κλάδοι.
Αλήθεια πιστεύει ακόμη κανείς ότι μέσα σε αυτή την απραγία κυβερνώντων, πολιτών, υποψηφίων εκπαιδευτικών υπάρχει ελπίδα μόνιμης εργασίας, εργασίας έστω ή τουλάχιστον ελπίδας;
Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα εξαντληθούμε πάλι φέτος στις δηλώσεις των Μπράτηδων και στα τηλεφωνήματα μας στο τμήμα προσλήψεων αναπληρωτών του υπουργείου.
Σημειωτέον δε ότι οι κλαδικές και οι διακλαδικές διαμάχες δε λύνουν προβλήματα αλλά συντηρούν και γιγαντώνουν τα ήδη υπάρχοντα.
Καλή σχολική χρονιά!!! Καλή σχολική χρονιά!!! Καλή σχολική χρονιά!!!
 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος miler

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 511
  • Φύλο: Άντρας
  • Παλι απο την αρχη.....
    • Προφίλ
Που ακούγονται οι φήμες ότι σταματάνε τα πιλοτικά; Το διαβάσεις κάπου;

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Αν διαβάσει κανείς τις ανακοινώσεις του υπουργείου εύλογα θα διαπιστώσει ότι όλα γίνονται για το καλό της εκπαίδευσης!
π.χ. http://www.alfavita.gr/artro.php?id=71539
Το πιστεύεις; Το δέχεσαι;
Αν έγραφα ότι τα πράγματα στη χώρα μας θα δυσκολέψουν περισσότερο, θα ζητούσες references;
Όσον αφορά πάντως στην πιθανή κατάργηση των πιλοτικών - χωρίς καμία διάθεση προπαγάνδας - όπως είχα αναφέρει και παλιότερα στο forum είναι λόγια από ομιλία αιρετών σε περσινή γενική συνέλευση.
Την κατάσταση πάνω από όλα την αφουγκραζόμαστε! Μάλλον όμως δε θέλουμε να πιστέψουμε τι μας περιμένει.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος larjohn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 384
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Λύνεται το πρόβλημα του κλάδου με χιλιάδες απόφοιτους κάθε χρόνο? Η ταπεινή μου άποψη είναι πως όχι.

Ο κλάδος μας δεν έχει σαν βασική διέξοδο απασχόλησης την εκπαίδευση. Το υπουργείο δεν είναι υποχρεωμένο να λύσει τέτοιου "είδους" πρόβλημα. Ορθά θα μας απαντούσαν ότι θα πάρουν όσους χρειάζεται η εκπαίδευση και όχι όσους βγάζουν οι σχολές. Στο κάτω - κάτω υπάρχει και ο ιδιωτικός τομέας για την απασχόλησή μας, κάτι που πχ στους νηπιαγωγούς είναι πολύ δυσκολότερο...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
magda συμφωνώ μαζί σου ότι θα μπορούσαν οι πληροφορικοί να δικαιολογούσαν το μειωμένο ωράριό τους κάνοντας περισσότερη δουλειά γραφείου στον υπολογιστή.
Μην ξεχνας όμως ότι υπήρξε ξεσικωμός και έντοντες αντιδράσεις πάνω σε αυτό το θέμα ότι δουλειά του πληροφορικού είναι να διδάσκει και όχι να κάνει την γραμματέα του διευθυντή κλπ κλπ. Τώρα όπως καταλαβαίνεις είναι δύσκολο αυτο να το πάρουν πίσω και να πουν, εδώ που φτάσανε τα πράγματα, προκειμένου να μπούμε σε εφεδρεία ή να μας τρέχουν σε 3 σχολεία και 1 ημέρα την εβδομάδα να απασχολούμαστε στην εφορία, δώστε μας να κάνουμε γραμματειακή υποστήριξη....

Δεν μπορείς να έχεις και την πίτα αφάγωτη και το σκύλο χορτάτο, εδώ που έφτασαν τα πράγματα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 654
Σύνολο: 669

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.