0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άρθρα ανάλογα με το παραπάνω έχουν βγει πολλές φορές στο φως της δημοσιότητας. Το μόνο σίγουρο είναιαυτό που εξήγγειλε το ίδιο το υπουργείο, ότι δηλαδή μετά τις φετεινες μεταθέσεις θα γίνουν οι πρώτες μετατάξειςαπό την Βθμια στην Αθμια για να μην υπάρχουν προβλήματα τη φετινή χρονιά.
Δεν πιστεύω να θεωρεί κανείς ότι η επιστημονική τους κατάρτιση είναι επαρκέστερη από κάποιον που έχει σπουδάσει το αντικείμενο 4 χρόνια σε ένα ΤΕΙ; Όμως, το γεγονός ότι όλοι αυτοί των σεμιναρίων είναι από τους παλαιότερους που διορίστηκαν, έχει ως αποτέλεσμα να ασκούν μεγάλη επιρροή μέσα στις ενώσεις και στα κέντρα λήψης αποφάσεων. Να είστε σίγουροι συνάδελφοι ΠΕ 20 ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά!Το αίτημα θα έπρεπε να είναι η μετάταξη όλων των ΠΕ 19 χωρίς πτυχίο πληροφορικής στο βασικό τους πτυχίο, ώστε να μην κινδυνεύσει κανείς του κλάδου ΠΕ 19-20 να μείνει άνεργος...
Που το ακούσατε αυτό για κατάργηση του κλάδου ΠΕ20; Εκτός από μερικά σκόρπια ποστ εδώ στο φόρουμ, εγώ δεν το είδα πουθενά αλλού, γι' αυτό ρωτάω. Με τα υπόλοιπα που είπατε εννοείται ότι συμφωνώ.
Τελικά τι έχει γίνει με την δεύτερη ώρα στα γυμνάσια; Γιατί η ΠΕΚΑΠ δεν επιδιώκει στην τρίτη γυμνάσιου να δίνεται πιστοποιητικό τύπου ecdl; Παλιότερα λέγανε οι super duper πληροφορικοί (αυτοί που τώρα συνωστίζονται – σφάζονται για μια θέση στο δημοτικό) ότι δεν είναι αντάξιο της ειδικότητας μας. Ισχύει και τώρα αυτή η αντίληψη;
Τι καλύτερο για την ελληνική οικογένεια, να μην χρειάζεται να πληρώνει φροντιστήρια για πληροφορική αλλά ακόμα και για αγγλικά ή γαλλικά – γερμανικά. Ποιος θα έλεγε όχι σε κάτι τέτοιο; Γιατί δεν το επικοινωνούμε προς τα έξω; Και ας το κάνουμε καλύτερο και από ecdl. Ακόμα βαθύτερες γνώσεις. Όχι μόνο κειμενογράφος και υπολογιστικά φύλλα. Τόσα χρόνια σε δημοτικά και γυμνάσια, μπορούμε να καταφέρουμε θαύματα.
Στο τεχνολογικό λύκειο αλήθεια πάμε με καμιά πρόταση; Πάλι προγραμματισμός – δίκτυα; Καμιά καινούργια – φρέσκια ιδέα; Καμιά δημιουργία ιστοσελίδας, επεξεργασία εικόνας, πολυμέσα, εφαρμογές για κινητά, παιχνίδια; Βέβαια ποιος θα τα διδάξει αυτά; Ο θεολόγος σεμιναριούχος;
Τουλάχιστον η πιστοποίηση για τα γυμνάσια ας ξεκινήσει άμεσα. Το 100% των μαθητών, των οικογενειών θα τη στηρίξει. Αφού η ΟΛΜΕ επιλέγει Φωτόπουλους, Μπαλασόπουλους και ΕΡΤ για συμμάχους, εμείς ας επιλέξουμε την κοινωνία έτσι για αλλαγή.
Αλλά και να μην το έχουν καταφέρει. Κανένα πρόβλημα. Προς θεού. Ο μόνιμος δημόσιος υπάλληλος είναι κάτι ιερό. Δεν πρέπει να αξιολογείται. Μόνο να πληρώνεται.
Η λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα! Συμφωνώ ότι θα πρέπει να μεταταγούν στο βασικό τους κλάδο. Χαμένος με αυτή την κίνηση είναι φυσικά οι αναπληρωτές & οι μόνιμοι των άλλων κλάδων κυρίως Μαθηματικών & Φυσικών, αφού θα μειωθεί κιάλλο ο αριθμός των κενών σε αυτούς τους κλάδους και άρα οι ανάγκες.(Αναφέρομαι σε αυτούς του δύο μόνο κλάδους μιας και αποτελούν την πλειοψηφία αυτών που συμπεριλαμβάνονται στα 941 ονόματα.)Κερδίζει ο κλάδος των πληροφορικών μιας και θα δοθεί μια ανάσα, αφού θα εξοικονομηθούν ώρες και πολλοί που πλεόναζαν θα μπορέσουν να συμπληρώσουν το ωράριό τους.Κερδίζει φυσικά και η κυβέρνηση, αφού θα χρειαστεί να προσλάβει 941 λιγότερους αναπληρωτές Μαθηματικούς-Φυσικούς κυρίως!Για να λέμε και του στραβού το δίκιο όμως, θα μπορούσαν οι μόνιμοι Πληροφορικοί που πλεονάζουν να χρησιμοποιηθούν στα ΙΕΚ, όπως έχει γίνει ήδη με τους ξενόγλωσσους. Έχουμε αυτή τη στιγμή πλεονάζοντες πληροφορικούς που κινδυνεύουν να μπουν σε διαθεσιμότητα, και από την άλλη γίνονται προσλήψεις συμβασιούχων στα ΙΕΚ, ΟΑΕΔ, κλπ, προσλήψεις αναπληρωτών & ωρομίσθιων σε ολοήμερα! δεν είναι οξύμορο; να περισσεύουν πληροφορικοί να μην ξέρουν τι να τους κάνουν και από την άλλη να προσλαμβάνουν σε άλλες δομες εκπαίδευσης?
Η λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα!
Παράθεση από: killbill στις Ιούλιος 12, 2013, 03:23:55 μμΗ λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα! Υπάρχει κάπου; Είχα βρει μια με 850 περίπου.