*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208039 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όσο παραμένουμε απαθείς δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Πρέπει οι "καθαροί" ΠΕ19 να συγκροτήσουμε ομάδα και να αγωνιστούμε όπως εμείς ξέρουμε καλύτερα: ηλεκτρονικώς (spamming κλπ)>:(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος paralias

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 01, 2014, 12:09:43 πμ από paralias »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Άρθρα ανάλογα με το παραπάνω έχουν βγει πολλές φορές στο φως της δημοσιότητας. Το μόνο σίγουρο είναι
αυτό που εξήγγειλε το ίδιο το υπουργείο, ότι δηλαδή μετά τις φετεινες μεταθέσεις θα γίνουν οι πρώτες μετατάξεις
από την Βθμια στην Αθμια για να μην υπάρχουν προβλήματα τη φετινή χρονιά.

Για του λόγου το αληθές ο Μπράτης ενημερωνει ότι η εγκύκλιος για τις μετατάξεις βγαίνει αρχές της επόμενης
εβδομάδας

http://ipaideia.gr/metatheseis-ekpaideutikon-p-e-metatakseis-ekpaideutikon-v-thmias-stin-a-thmia.8cccf80b967b155fdceaff6b40bb4329.htm

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2380
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Τελικά τι έχει γίνει με την δεύτερη ώρα στα γυμνάσια; Γιατί η ΠΕΚΑΠ δεν επιδιώκει στην τρίτη γυμνάσιου να δίνεται πιστοποιητικό τύπου ecdl; Παλιότερα λέγανε οι super duper πληροφορικοί (αυτοί που τώρα συνωστίζονται – σφάζονται για μια θέση στο δημοτικό) ότι δεν είναι αντάξιο της ειδικότητας μας. Ισχύει και τώρα αυτή η αντίληψη;

Τι καλύτερο για την ελληνική οικογένεια, να μην χρειάζεται να πληρώνει φροντιστήρια για πληροφορική αλλά ακόμα και για αγγλικά ή γαλλικά – γερμανικά. Ποιος θα έλεγε όχι σε κάτι τέτοιο; Γιατί δεν το επικοινωνούμε προς τα έξω; Και ας το κάνουμε καλύτερο και από ecdl. Ακόμα βαθύτερες γνώσεις. Όχι μόνο κειμενογράφος και υπολογιστικά φύλλα. Τόσα χρόνια σε δημοτικά και γυμνάσια, μπορούμε να καταφέρουμε θαύματα.

Στο τεχνολογικό λύκειο αλήθεια πάμε με καμιά πρόταση; Πάλι προγραμματισμός – δίκτυα; Καμιά καινούργια – φρέσκια ιδέα; Καμιά δημιουργία ιστοσελίδας, επεξεργασία εικόνας, πολυμέσα, εφαρμογές για κινητά, παιχνίδια; Βέβαια ποιος θα τα διδάξει αυτά; Ο θεολόγος σεμιναριούχος;

Τουλάχιστον η πιστοποίηση για τα γυμνάσια ας ξεκινήσει άμεσα. Το 100% των μαθητών, των οικογενειών θα τη στηρίξει. Αφού η ΟΛΜΕ επιλέγει Φωτόπουλους, Μπαλασόπουλους και ΕΡΤ για συμμάχους, εμείς ας επιλέξουμε την κοινωνία έτσι για αλλαγή. Και ας τολμήσει ο κάθε Χ υπουργός να πει όχι, προτιμώ να πληρώνουν οι γονείς για κάτι που μπορεί να γίνει δωρεάν στα σχολεία. Και γιατί όχι να μπει και αξιολόγηση πάνω σε αυτό. Τον μαθητή να τον συνοδεύει φάκελος από το δημοτικό μέχρι την τρίτη γυμνάσιου με τις όποιες αδυναμίες του. Μέσα σε τόσα χρόνια, είναι δυνατόν οι καθηγητές του να μην έχουν καταφέρει να τις θεραπεύσουν;

Αλλά και να μην το έχουν καταφέρει. Κανένα πρόβλημα. Προς θεού. Ο μόνιμος δημόσιος υπάλληλος είναι κάτι ιερό. Δεν πρέπει να αξιολογείται. Μόνο να πληρώνεται.

Αποσυνδεδεμένος lkt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 209
    • Προφίλ
Διαβάζω τις τελευταίες μέρες διάφορα περί κατάργησης του κλάδου ΠΕ 20. Θεωρώ ότι αυτή η στοχοποίηση μόνο τυχαία δεν είναι.
Εύχομαι να μην προέρχεται από τους ΠΕ 19 και ειδικά αυτούς των σεμιναρίων που διορίστηκαν από την πίσω πόρτα, για να σώσουν το τομάρι τους, φοβούμενοι την αξιολόγηση που έρχεται.
Δεν πιστεύω να θεωρεί κανείς ότι η επιστημονική τους κατάρτιση είναι επαρκέστερη από κάποιον που έχει σπουδάσει το αντικείμενο 4 χρόνια σε ένα ΤΕΙ;
Όμως, το γεγονός ότι όλοι αυτοί των σεμιναρίων είναι από τους παλαιότερους που διορίστηκαν, έχει ως αποτέλεσμα να ασκούν μεγάλη επιρροή μέσα στις ενώσεις και στα κέντρα λήψης αποφάσεων. Να είστε σίγουροι συνάδελφοι ΠΕ 20 ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά!
Το αίτημα θα έπρεπε να είναι η μετάταξη όλων των ΠΕ 19 χωρίς πτυχίο πληροφορικής στο βασικό τους πτυχίο, ώστε να μην κινδυνεύσει κανείς του κλάδου ΠΕ 19-20 να μείνει άνεργος...

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 506
    • Προφίλ
Δεν πιστεύω να θεωρεί κανείς ότι η επιστημονική τους κατάρτιση είναι επαρκέστερη από κάποιον που έχει σπουδάσει το αντικείμενο 4 χρόνια σε ένα ΤΕΙ;
Όμως, το γεγονός ότι όλοι αυτοί των σεμιναρίων είναι από τους παλαιότερους που διορίστηκαν, έχει ως αποτέλεσμα να ασκούν μεγάλη επιρροή μέσα στις ενώσεις και στα κέντρα λήψης αποφάσεων. Να είστε σίγουροι συνάδελφοι ΠΕ 20 ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά!
Το αίτημα θα έπρεπε να είναι η μετάταξη όλων των ΠΕ 19 χωρίς πτυχίο πληροφορικής στο βασικό τους πτυχίο, ώστε να μην κινδυνεύσει κανείς του κλάδου ΠΕ 19-20 να μείνει άνεργος...
Μα αν ρωτήσετε και τους μαθητές θα καταλάβετε ποιοι μετέτρεψαν το μάθημα της πληροφορικής ως ώρα του παιδιού. ΜΕ αυτούς απαξιώθηκε το μάθημα της πληροφορικής και άρχισαν να μειώνουν ώρες.
Αντιθέτως στα δημοτικά που διδάσκουν από το 2004 οι αναπληρωτές κανονικοί πληροφορικοί (πε19-πε20), έγιναν θετικές αξιολογήσεις και αυξήθηκαν οι ώρες. Τώρα αν οι μαϊμού κάνουν μετάταξη και στα δημοτικά είναι ορατό το ενδεχόμενο να γίνει πάλι υποβάθμιση του μαθήματος και να αρχίσουν να καταργούνται ώρες και από το δημοτικό. Πολύ φοβάμαι αν δε μεταταγούν στον κανονικό κλάδο τους, ή σπίτι τους καθώς μπήκαν από το παράθυρο , μπήκε η ταφόπλακα στην πληροφορική και στο μέλλον των παιδιών της Ελλάδας.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Που το ακούσατε αυτό για κατάργηση του κλάδου ΠΕ20; Εκτός από μερικά σκόρπια ποστ εδώ στο φόρουμ, εγώ δεν το είδα πουθενά αλλού, γι' αυτό ρωτάω. Με τα υπόλοιπα που είπατε εννοείται ότι συμφωνώ.

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Που το ακούσατε αυτό για κατάργηση του κλάδου ΠΕ20; Εκτός από μερικά σκόρπια ποστ εδώ στο φόρουμ, εγώ δεν το είδα πουθενά αλλού, γι' αυτό ρωτάω. Με τα υπόλοιπα που είπατε εννοείται ότι συμφωνώ.

Νομίζω πως αυτό που πρέπει να γίνει είναι η ενοποίηση των ΠΕ19 και ΠΕ20 σε ένα κλάδο. Τι νόημα έχει πια ο διαχωρισμός;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Η λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα!
Συμφωνώ ότι θα πρέπει να μεταταγούν στο βασικό τους κλάδο.

Χαμένος με αυτή την κίνηση είναι φυσικά οι αναπληρωτές & οι μόνιμοι των άλλων κλάδων κυρίως Μαθηματικών & Φυσικών, αφού θα μειωθεί κιάλλο ο αριθμός των κενών σε αυτούς τους κλάδους και άρα οι ανάγκες.(Αναφέρομαι σε αυτούς του δύο μόνο κλάδους μιας και αποτελούν την πλειοψηφία αυτών που συμπεριλαμβάνονται στα 941 ονόματα.)

Κερδίζει ο κλάδος των πληροφορικών μιας και θα δοθεί μια ανάσα, αφού θα εξοικονομηθούν ώρες και πολλοί που πλεόναζαν θα μπορέσουν να συμπληρώσουν το ωράριό τους.

Κερδίζει φυσικά και η κυβέρνηση, αφού θα χρειαστεί να προσλάβει 941 λιγότερους αναπληρωτές Μαθηματικούς-Φυσικούς κυρίως!

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο όμως, θα μπορούσαν οι μόνιμοι Πληροφορικοί που πλεονάζουν να χρησιμοποιηθούν στα ΙΕΚ, όπως έχει γίνει ήδη με τους ξενόγλωσσους.
Έχουμε αυτή τη στιγμή πλεονάζοντες πληροφορικούς που κινδυνεύουν να μπουν σε διαθεσιμότητα, και από την άλλη γίνονται προσλήψεις συμβασιούχων στα ΙΕΚ, ΟΑΕΔ, κλπ, προσλήψεις αναπληρωτών & ωρομίσθιων σε ολοήμερα! δεν είναι οξύμορο; να περισσεύουν πληροφορικοί να μην ξέρουν τι να τους κάνουν και από την άλλη να προσλαμβάνουν σε άλλες δομες εκπαίδευσης?


Αποσυνδεδεμένος spk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Τελικά τι έχει γίνει με την δεύτερη ώρα στα γυμνάσια; Γιατί η ΠΕΚΑΠ δεν επιδιώκει στην τρίτη γυμνάσιου να δίνεται πιστοποιητικό τύπου ecdl; Παλιότερα λέγανε οι super duper πληροφορικοί (αυτοί που τώρα συνωστίζονται – σφάζονται για μια θέση στο δημοτικό) ότι δεν είναι αντάξιο της ειδικότητας μας. Ισχύει και τώρα αυτή η αντίληψη;
Είναι πολλά τα λεφτά... Αντί να απαιτήσουν οι 1.500.000 άνεργοι να το κάνει αυτό η πολιτεία μέσα από τα σχολεία για να βοηθηθούν οι οικογένειες τους, τα ρίχνουν στους καθηγητές επηρεασμένοι από τα ΜΜΕ. Η ΠΕΚΑΠ είναι όπως και η ΟΛΜΕ πολύ κατώτερη των περιστάσεων.

Τι καλύτερο για την ελληνική οικογένεια, να μην χρειάζεται να πληρώνει φροντιστήρια για πληροφορική αλλά ακόμα και για αγγλικά ή γαλλικά – γερμανικά. Ποιος θα έλεγε όχι σε κάτι τέτοιο; Γιατί δεν το επικοινωνούμε προς τα έξω; Και ας το κάνουμε καλύτερο και από ecdl. Ακόμα βαθύτερες γνώσεις. Όχι μόνο κειμενογράφος και υπολογιστικά φύλλα. Τόσα χρόνια σε δημοτικά και γυμνάσια, μπορούμε να καταφέρουμε θαύματα.
Η ανάπτυξη στην Ελλάδα θα έρθει όταν απολυθούν οι καθηγητές πληροφορικής και ξένων γλωσσών στα σχολεία. Πώς; Έχοντας 1.500.000 ανέργους, τα παιδιά αυτών δε μπορούν να πηγαίνουν σε φροντιστήρια ή σεμινάρια για πληροφορική και ξένες γλώσσες. Με χιλιάδες νέους να μη μπορούν να αποκτήσουν χρήσιμες δεξιότητες θα πάμε μπροστά. Εκτός κι αν το κράτος έχει σκοπό να διαλύσει τη δημόσια εκπαίδευση για να επιδοτεί τη συμμετοχή μαθητών σε ιδιωτικά φροντιστήρια και σχολές ή να απολύσει τους μόνιμους εκπαιδευτικούς για να τους χρησιμοποιεί ως ωρομίσθιους. Αν έχουν τέτοια πρόθεση να βγουν μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες πρωθυπουργός και υπουργοί να το πουν ευθέως χωρίς non paper στους 1.500.000 ανέργους, αρκετοί εκ των οποίων ενδέχεται να είναι και γονείς, και στους 150.000 εκπαιδευτικούς. Και να προσέλθουν 11 Σεπτέμβρη σε σχολεία για να το ανακοινώσουν μέσω ζωντανής σύνδεσης, όχι μέσα Ιουλίου.

Στο τεχνολογικό λύκειο αλήθεια πάμε με καμιά πρόταση; Πάλι προγραμματισμός – δίκτυα; Καμιά καινούργια – φρέσκια ιδέα; Καμιά δημιουργία ιστοσελίδας, επεξεργασία εικόνας, πολυμέσα, εφαρμογές για κινητά, παιχνίδια; Βέβαια ποιος θα τα διδάξει αυτά; Ο θεολόγος σεμιναριούχος;
Να πάμε με προτάσεις λοιπόν. Να διδάσκουν πληροφορική σε ένα πραγματικά αναβαθμισμένο τεχνολογικό λύκειο μόνο όσοι κατέχουν αυξημένα προσόντα (τουλάχιστον βασικό πτυχίο). Να συνδυαστεί ο τομέας πληροφορικής με το project, ώστε με τη συμμετοχή ικανών συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων να υλοποιούνται διαθεματικά έργα με στόχευση την ανάπτυξη εφαρμογών: α) ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και β) δία βίου μάθησης. Αντί να υπερτιμολογούμε έργα που δίνονται σε ιδιώτες για την α) αναβάθμιση του δημοσίου και β) την επιμόρφωση γονέων/ενηλίκων να γίνεται σχετική δουλειά στα σχολεία. Να παράγουν δηλαδή οι μαθητές πληροφορικής ενός σύγχρονου τεχνολογικού λυκείου, υπό την καθοδήγηση ενός ικανού σε γνώσεις, διδακτικές μεθόδους και διαχείριση έργων καθηγητή πληροφορικής καινοτόμες ιδέες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και υλικό εξ αποστάσεως επιμόρφωσης. Όταν θα λαμβάνει ένας τέτοιος μαθητής πτυχίο πληροφορικής από το τεχνολογικό λύκειο να έχει εκτός από τους βαθμούς στο βιογραφικό του και αναφορές στα έργα στα οποία έχει συμμετάσχει κατά τη φοίτηση του, με περιγραφή καθηκόντων - αρμοδιοτήτων σε αυτά. Όλα αυτά απαιτούν όμως μακροχρόνιο σχεδιασμό, προγραμματισμό, όραμα, πλάνο, βούληση, πίστη στη δημόσια εκπαίδευση, αξιοκρατική αξιολόγηση και εκ βάθρων αλλαγές σε αναλυτικά προγράμματα κλπ. Και όχι ράβε-ξήλωνε, πειραματισμούς και οριζόντιες ρυθμίσεις με το που αλλάζει ένας υπουργός, ακόμα και της ίδιας κυβέρνησης. Απαιτούν επίσης καθηγητές με υψηλό επίπεδο και αφιέρωση αρκετών ωρών για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των έργων (η αύξηση ωραρίου προφανώς δε βοηθάει). Φυσικά και καλύτερους μισθούς για να μην εξαναγκάζονται σε δεύτερη απασχόληση. Στη Φινλανδία τα ιδιωτικά σχολεία είναι ελάχιστα και από όσα γνωρίζω δεν καταβάλλονται δίδακτρα (εκεί η κατοχή μεταπτυχιακού είναι βασικό προαπαιτούμενο για το διορισμό εκπαιδευτικού, πόσο μάλλον το βασικό πτυχίο στο αντικείμενο). Τέλος, για τα καλύτερα έργα να προβλέπεται ηθική βράβευση των συμμετεχόντων, χρηματικά έπαθλα ενίσχυσης των προσπαθειών, υποτροφίες αριστείας, εκπροσώπηση σε διεθνείς διοργανώσεις και κίνητρα ανάπτυξης της νεανικής επιχειρηματικότητας. Πολλές από τις πρόσφατες καινοτομίες διεθνώς οφείλονται σε μαθητές και φοιτητές πληροφορικής. Πρότυπα για τη νεολαία μας να αποτελούν η αριστεία και η συνεργασία για την επίτευξη κοινού σκοπού αντί του ανταγωνισμού των πανελλαδικών. Η αριστεία και η συνεργασία πρέπει πρώτα να επιτευχθεί στους εκπαιδευτικούς για να μεταδοθεί μετά στους μαθητές. Τότε να είσαστε βέβαιοι ότι θα έρθουν με το μέρος μας τόσο οι μαθητές όσο και οι γονείς τους.

Τουλάχιστον η πιστοποίηση για τα γυμνάσια ας ξεκινήσει άμεσα. Το 100% των μαθητών, των οικογενειών θα τη στηρίξει. Αφού η ΟΛΜΕ επιλέγει Φωτόπουλους, Μπαλασόπουλους και ΕΡΤ για συμμάχους, εμείς ας επιλέξουμε την κοινωνία έτσι για αλλαγή.
Όταν πάψει το συνδικαλιστικό μας όργανο, το οποίο εμείς αναδεικνύουμε, να υπερασπίζεται τις ΔΕΚΟ των αμφιλεγόμενης αξιοκρατίας προσλήψεων επειδή απλά και μόνο υπάρχουν σε αυτές δημόσιοι υπάλληλοι θα μπορούμε να αρχίσουμε να μιλάμε για άλλο επίπεδο στην εκπαίδευση. Υπόψη δε μπορείς να αξιολογήσεις εκπαιδευτικό με μόνο κριτήριο π.χ. το πώς τα πήγαν οι μαθητές του στις πανελλαδικές. Γιατί δε λαμβάνεις υπόψη το αρχικό επίπεδο των μαθητών που παρέλαβε στην αρχή της χρονιάς και τα κενά που είχαν, το γενικό κλίμα - πολιτική του εκάστοτε σχολείου, το πότε παρουσιάστηκε και ξεκίνησε να διδάσκει και πολλά άλλα. Η αξιολόγηση πρέπει να περιλαμβάνει χρονικά ορόσημα όπου θα μετράται η πρόοδος η μη του μαθητικού δυναμικού, των εκπαιδευτικών, των σχολικών μονάδων, των διευθύνσεων, των περιφερειών και του υπουργείου. Όταν δεν υπάρχει πρόοδος σε μεμονωμένες περιπτώσεις ενός επιπέδου οι ευθύνες θα βαραίνουν αυτές τις περιπτώσεις. Όταν δεν υπάρχει γενική πρόοδος σε ένα επίπεδο οι ευθύνες θα βαραίνουν το ανώτερο επίπεδο. Τη στιγμή που μιλάμε πάντως δεν υπάρχει γενική πρόοδος οπότε μαντέψτε ποιους βαραίνουν οι ευθύνες.

Αλλά και να μην το έχουν καταφέρει. Κανένα πρόβλημα. Προς θεού. Ο μόνιμος δημόσιος υπάλληλος είναι κάτι ιερό. Δεν πρέπει να αξιολογείται. Μόνο να πληρώνεται.
Νομίζω ότι ήδη απάντησα εν μέρει. Ο υπάλληλος βεβαίως και να αξιολογείται. Με διαφανείς διαδικασίες, ανοιχτές στον οποιονδήποτε πολίτη, αξιοκρατικά κριτήρια πανελλαδικής εμβέλειας από ανεξάρτητες αρχές και όχι τοπικούς φορείς και εφόσον κρίνεται ανεπαρκής 2-3 φορές να απομακρύνεται (για να έχει περιθώριο λάθους ή βελτίωσης στο ενδιάμεσο διάστημα). Αν πάλι κρίνεται πολύ καλός να επιβραβεύεται και οικονομικά και βαθμολογικά. Χωρίς οριζόντια μέτρα - περικοπές, ξαφνικούς θανάτους ολόκληρων κλάδων και τα συναφή. Σημείωση: όταν λέμε υπάλληλο εννοούμε και το εκπαιδευτικό προσωπικό και τα στελέχη της διοίκησης.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2013, 03:39:32 μμ από spk »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Η λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα!
Συμφωνώ ότι θα πρέπει να μεταταγούν στο βασικό τους κλάδο.

Χαμένος με αυτή την κίνηση είναι φυσικά οι αναπληρωτές & οι μόνιμοι των άλλων κλάδων κυρίως Μαθηματικών & Φυσικών, αφού θα μειωθεί κιάλλο ο αριθμός των κενών σε αυτούς τους κλάδους και άρα οι ανάγκες.(Αναφέρομαι σε αυτούς του δύο μόνο κλάδους μιας και αποτελούν την πλειοψηφία αυτών που συμπεριλαμβάνονται στα 941 ονόματα.)

Κερδίζει ο κλάδος των πληροφορικών μιας και θα δοθεί μια ανάσα, αφού θα εξοικονομηθούν ώρες και πολλοί που πλεόναζαν θα μπορέσουν να συμπληρώσουν το ωράριό τους.

Κερδίζει φυσικά και η κυβέρνηση, αφού θα χρειαστεί να προσλάβει 941 λιγότερους αναπληρωτές Μαθηματικούς-Φυσικούς κυρίως!

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο όμως, θα μπορούσαν οι μόνιμοι Πληροφορικοί που πλεονάζουν να χρησιμοποιηθούν στα ΙΕΚ, όπως έχει γίνει ήδη με τους ξενόγλωσσους.
Έχουμε αυτή τη στιγμή πλεονάζοντες πληροφορικούς που κινδυνεύουν να μπουν σε διαθεσιμότητα, και από την άλλη γίνονται προσλήψεις συμβασιούχων στα ΙΕΚ, ΟΑΕΔ, κλπ, προσλήψεις αναπληρωτών & ωρομίσθιων σε ολοήμερα! δεν είναι οξύμορο; να περισσεύουν πληροφορικοί να μην ξέρουν τι να τους κάνουν και από την άλλη να προσλαμβάνουν σε άλλες δομες εκπαίδευσης?
Κακώς κατά τη γνώμη μου συνδέεις ξενόγλωσσους και πληροφορικούς στα ΙΕΚ. Σε αρκετές ειδικότητες τα μαθήματα της πληροφορικής είναι μαθήματα ειδίκευσης, ενώ οι ξένες γλώσσες σε κανένα. Οι περισσότεροι καθηγητές δευτεροβάθμιας (ειδικά όσοι δεν έχουν σπουδάσει πληροφορική) δεν έχουν τις γνώσεις να διδάξουν τα περισσότερα από τα μαθήματα ειδίκευσης των ΙΕΚ. Σκέψου πόσο πισωγύρισμα θα είναι αν από εκεί που προσλάμβαναν εκπαιδευτές με μοριοδότηση μεταπτυχιακών, διδακτορικών, επαγγελματικής και διδακτικής προϋπηρεσίας να βάζουν κάποιον επειδή απλά είναι υπεράριθμος στο σχολείο του... Ειδικά μάλιστα τώρα, που ξεκινάει (υποτίθεται) και η περιβόητη αξιολόγηση των εκπαιδευτών ΙΕΚ από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ.  Εκτός αυτών, ας μη ξεχάσουμε αυτό που αναφέρουν αρκετοί συνάδελφοι παραπάνω. Ότι υπάρχει μια μεγάλη μερίδα συναδέλφων αναπληρωτών και ωρομισθίων, που απασχολούνται τόσα χρόνια είτε σε δομές όπως τα ΙΕΚ, ή ως αναπληρωτές σε ΕΑΕΠ και ολοήμερα. Άτομα καταρτισμένα, με αρκετά προσόντα και προϋπηρεσία. Ας μην τους πετάξουμε στον καιάδα προκειμένου να βολέψουμε όλους τους μόνιμους...

Αποσυνδεδεμένος asd

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
    • Προφίλ
Η λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα!

Υπάρχει κάπου; Είχα βρει μια με 850 περίπου.

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Η λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα!

Υπάρχει κάπου; Είχα βρει μια με 850 περίπου.

Το καλύτερο θα ήταν κάποια στιγμή να μετατάξει αυτούς τους 900 περίπου, στις ειδικότητές τους(πολλοί από αυτούς ήδη έχουν πάρει 2η ειδικότητα). Έτσι θα πετύχαινε να "ελαφρύνει" κάπως τη πίεση των πλεονασμάτων που έχει ο κλάδος μας και ταυτόχρονα αυτοί οι 900 θα κάλυπταν θέσεις οργανικών κενών στις ειδικότητές τους
που βγαίνουν λόγω συνταξιοδοτήσεων...


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159856
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 611
Σύνολο: 618

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.