*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 227106 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όσο παραμένουμε απαθείς δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα. Πρέπει οι "καθαροί" ΠΕ19 να συγκροτήσουμε ομάδα και να αγωνιστούμε όπως εμείς ξέρουμε καλύτερα: ηλεκτρονικώς (spamming κλπ)>:(

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος paralias

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 01, 2014, 12:09:43 am από paralias »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Άρθρα ανάλογα με το παραπάνω έχουν βγει πολλές φορές στο φως της δημοσιότητας. Το μόνο σίγουρο είναι
αυτό που εξήγγειλε το ίδιο το υπουργείο, ότι δηλαδή μετά τις φετεινες μεταθέσεις θα γίνουν οι πρώτες μετατάξεις
από την

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2747
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Τελικά τι έχει γίνει με την δεύτερη ώρα στα γυμνάσια; Γιατί η ΠΕΚΑΠ δεν επιδιώκει στην τρίτη γυμνάσιου να δίνεται πιστοποιητικό τύπου ecdl; Παλιότερα λέγανε οι super duper πληροφορικοί (αυτοί που τώρα συνωστίζονται – σφάζονται για μια θέση στο δημοτικό) ότι δεν είναι αντάξιο της ειδικότητας μας. Ισχύει και τώρα αυτή η αντίληψη;

Τι καλύτερο για την ελληνική οικογένεια, να μην χρειάζεται να πληρώνει φροντιστήρια για πληροφορική αλλά ακόμα και για αγγλικά ή γαλλικά – γερμανικά. Ποιος θα έλεγε όχι σε κάτι τέτοιο; Γιατί δεν το επικοινωνούμε προς τα έξω; Και ας το κάνουμε καλύτερο και από ecdl. Ακόμα βαθύτερες γνώσεις. Όχι μόνο κειμενογράφος και υπολογιστικά φύλλα. Τόσα χρόνια σε δημοτικά και γυμνάσια, μπορούμε να καταφέρουμε θαύματα.

Στο τεχνολογικό λύκειο αλήθεια πάμε με καμιά πρόταση; Πάλι προγραμματισμός – δίκτυα; Καμιά καινούργια – φρέσκια ιδέα; Καμιά δημιουργία ιστοσελίδας, επεξεργασία εικόνας, πολυμέσα, εφαρμογές για κινητά, παιχνίδια;

Αποσυνδεδεμένος lkt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 209
    • Προφίλ
Διαβάζω τις τελευταίες μέρες διάφορα περί κατάργησης του κλάδου ΠΕ 20. Θεωρώ ότι αυτή η στοχοποίηση μόνο τυχαία δεν είναι.
Εύχομαι να μην προέρχεται από τους ΠΕ 19 και ειδικά αυτούς των σεμιναρίων που διορίστηκαν από την πίσω πόρτα, για να σώσουν το τομάρι τους, φοβούμενοι την αξιολόγηση που έρχεται.
Δεν πιστεύω να θεωρεί κανείς ότι η επιστημονική τους κατάρτιση είναι επαρκέστερη από κάποιον που έχει σπουδάσει το αντικείμενο 4 χρόνια σε ένα ΤΕΙ;
Όμως, το γεγονός ότι όλοι αυτοί των σεμιναρίων είναι από τους παλαιότερους που διορίστηκαν, έχει ως αποτέλεσμα να ασκούν μεγάλη επιρροή μέσα στις ενώσεις και στα κέντρα λήψης αποφάσεων. Να είστε σίγουροι συνάδελφοι ΠΕ 20 ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά!
Το αίτημα θα έπρεπε να είναι η μετάταξη όλων των ΠΕ 19 χωρίς πτυχίο πληροφορικής στο βασικό τους πτυχίο, ώστε να μην κινδυνεύσει κανείς του κλάδου ΠΕ 19-20 να μείνει άνεργος...

Αποσυνδεδεμένος giak

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Δεν πιστεύω να θεωρεί κανείς ότι η επιστημονική τους κατάρτιση είναι επαρκέστερη από κάποιον που έχει σπουδάσει το αντικείμενο 4 χρόνια σε ένα ΤΕΙ;
Όμως, το γεγονός ότι όλοι αυτοί των σεμιναρίων είναι από τους παλαιότερους που διορίστηκαν, έχει ως αποτέλεσμα να ασκούν μεγάλη επιρροή μέσα στις ενώσεις και στα κέντρα λήψης αποφάσεων. Να είστε σίγουροι συνάδελφοι ΠΕ 20 ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά!
Το αίτημα θα έπρεπε να είναι η μετάταξη όλων των ΠΕ 19 χωρίς πτυχίο πληροφορικής στο βασικό τους πτυχίο, ώστε να μην κινδυνεύσει κανείς του κλάδου ΠΕ 19-20 να μείνει άνεργος...
Μα αν ρωτήσετε και τους μαθητές θα καταλάβετε ποιοι μετέτρεψαν το μάθημα της πληροφορικής ως ώρα του παιδιού. ΜΕ αυτούς απαξιώθηκε το μάθημα της πληροφορικής και άρχισαν να μειώνουν ώρες.
Αντιθέτως στα δημοτικά που διδάσκουν από το 2004 οι αναπληρωτές κανονικοί πληροφορικοί (πε19-πε20), έγιναν θετικές αξιολογήσεις και αυξήθηκαν οι ώρες. Τώρα αν οι μαϊμού κάνουν μετάταξη και στα δημοτικά είναι ορατό το ενδεχόμενο να γίνει πάλι υποβάθμιση του μαθήματος και να αρχίσουν να καταργούνται ώρες και από το δημοτικό. Πολύ φοβάμαι αν δε μεταταγούν στον κανονικό κλάδο τους, ή σπίτι τους καθώς μπήκαν από το παράθυρο , μπήκε η ταφόπλακα στην πληροφορική και στο μέλλον των παιδιών της Ελλάδας.

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Που το ακούσατε αυτό για κατάργηση του κλάδου ΠΕ20; Εκτός από μερικά σκόρπια ποστ εδώ στο φόρουμ, εγώ δεν το είδα πουθενά αλλού, γι' αυτό ρωτάω. Με τα υπόλοιπα που είπατε εννοείται ότι συμφωνώ.

Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Που το ακούσατε αυτό για κατάργηση του κλάδου ΠΕ20; Εκτός από μερικά σκόρπια ποστ εδώ στο φόρουμ, εγώ δεν το είδα πουθενά αλλού, γι' αυτό ρωτάω. Με τα υπόλοιπα που είπατε εννοείται ότι συμφωνώ.

Νομίζω πως αυτό που πρέπει να γίνει είναι η ενοποίηση των ΠΕ19 και ΠΕ20 σε ένα κλάδο. Τι νόημα έχει πια ο διαχωρισμός;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Η λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα!
Συμφωνώ ότι θα πρέπει να μεταταγούν στο βασικό τους κλάδο.

Χαμένος με αυτή την κίνηση είναι φυσικά οι αναπληρωτές & οι μόνιμοι των άλλων κλάδων κυρίως Μαθηματικών & Φυσικών, αφού θα μειωθεί κιάλλο ο αριθμός των κενών σε αυτούς τους κλάδους και άρα οι ανάγκες.(Αναφέρομαι σε αυτούς του δύο μόνο κλάδους μιας και αποτελούν την πλειοψηφία αυτών που συμπεριλαμβάνονται στα 941 ονόματα.)

Κερδίζει ο κλάδος των πληροφορικών μιας και θα δοθεί μια ανάσα, αφού θα εξοικονομηθούν ώρες και πολλοί που πλεόναζαν θα μπορέσουν να συμπληρώσουν το ωράριό τους.

Κερδίζει φυσικά και η κυβέρνηση, αφού θα χρειαστεί να προσλάβει 941 λιγότερους αναπληρωτές Μαθηματικούς-Φυσικούς κυρίως!

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο όμως, θα μπορούσαν οι μόνιμοι Πληροφορικοί που πλεονάζουν να χρησιμοποιηθούν στα ΙΕΚ, όπως έχει γίνει ήδη με τους ξενόγλωσσους.
Έχουμε αυτή τη στιγμή πλεονάζοντες πληροφορικούς που κινδυνεύουν να μπουν σε διαθεσιμότητα, και από την άλλη γίνονται προσλήψεις συμβασιούχων στα ΙΕΚ, ΟΑΕΔ, κλπ, προσλήψεις αναπληρωτών & ωρομίσθιων σε ολοήμερα! δεν είναι οξύμορο; να περισσεύουν πληροφορικοί να μην ξέρουν τι να τους κάνουν και από την άλλη να προσλαμβάνουν σε άλλες δομες εκπαίδευσης?


Αποσυνδεδεμένος spk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Τελικά τι έχει γίνει με την δεύτερη ώρα στα γυμνάσια; Γιατί η ΠΕΚΑΠ δεν επιδιώκει στην τρίτη γυμνάσιου να δίνεται πιστοποιητικό τύπου ecdl; Παλιότερα λέγανε οι super duper πληροφορικοί (αυτοί που τώρα συνωστίζονται – σφάζονται για μια θέση στο δημοτικό) ότι δεν είναι αντάξιο της ειδικότητας μας. Ισχύει και τώρα αυτή η αντίληψη;
Είναι πολλά τα λεφτά... Αντί να απαιτήσουν οι 1.500.000 άνεργοι να το κάνει αυτό η πολιτεία μέσα από τα σχολεία για να βοηθηθούν οι οικογένειες τους, τα ρίχνουν στους καθηγητές επηρεασμένοι από τα ΜΜΕ. Η ΠΕΚΑΠ είναι όπως και η ΟΛΜΕ πολύ κατώτερη των περιστάσεων.

Τι καλύτερο για την ελληνική οικογένεια, να μην χρειάζεται να πληρώνει φροντιστήρια για πληροφορική αλλά ακόμα και για αγγλικά ή γαλλικά – γερμανικά. Ποιος θα έλεγε όχι σε κάτι τέτοιο; Γιατί δεν το επικοινωνούμε προς τα έξω; Και ας το κάνουμε καλύτερο και από ecdl. Ακόμα βαθύτερες γνώσεις. Όχι μόνο κειμενογράφος και υπολογιστικά φύλλα. Τόσα χρόνια σε δημοτικά και γυμνάσια, μπορούμε να καταφέρουμε θαύματα.
Η ανάπτυξη στην Ελλάδα θα έρθει όταν απολυθούν οι καθηγητές πληροφορικής και ξένων γλωσσών στα σχολεία. Πώς; Έχοντας 1.500.000 ανέργους, τα παιδιά αυτών δε μπορούν να πηγαίνουν σε φροντιστήρια ή σεμινάρια για πληροφορική και ξένες γλώσσες. Με χιλιάδες νέους να μη μπορούν να αποκτήσουν χρήσιμες δεξιότητες θα πάμε μπροστά. Εκτός κι αν το κράτος έχει σκοπό να διαλύσει τη δημόσια εκπαίδευση για να επιδοτεί τη συμμετοχή μαθητών σε ιδιωτικά φροντιστήρια και σχολές ή να απολύσει τους μόνιμους εκπαιδευτικούς για να τους χρησιμοποιεί ως ωρομίσθιους. Αν έχουν τέτοια πρόθεση να βγουν μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες πρωθυπουργός και υπουργοί να το πουν ευθέως χωρίς non paper στους 1.500.000 ανέργους, αρκετοί εκ των οποίων ενδέχεται να είναι και γονείς, και στους 150.000 εκπαιδευτικούς. Και να προσέλθουν 11 Σεπτέμβρη σε σχολεία για να το ανακοινώσουν μέσω ζωντανής σύνδεσης, όχι μέσα Ιουλίου.

Στο τεχνολογικό λύκειο αλήθεια πάμε με καμιά πρόταση; Πάλι προγραμματισμός – δίκτυα; Καμιά καινούργια – φρέσκια ιδέα; Καμιά δημιουργία ιστοσελίδας, επεξεργασία εικόνας, πολυμέσα, εφαρμογές για κινητά, παιχνίδια;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 12, 2013, 03:39:32 pm από spk »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Η λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα!
Συμφωνώ ότι θα πρέπει να μεταταγούν στο βασικό τους κλάδο.

Χαμένος με αυτή την κίνηση είναι φυσικά οι αναπληρωτές & οι μόνιμοι των άλλων κλάδων κυρίως Μαθηματικών & Φυσικών, αφού θα μειωθεί κιάλλο ο αριθμός των κενών σε αυτούς τους κλάδους και άρα οι ανάγκες.(Αναφέρομαι σε αυτούς του δύο μόνο κλάδους μιας και αποτελούν την πλειοψηφία αυτών που συμπεριλαμβάνονται στα 941 ονόματα.)

Κερδίζει ο κλάδος των πληροφορικών μιας και θα δοθεί μια ανάσα, αφού θα εξοικονομηθούν ώρες και πολλοί που πλεόναζαν θα μπορέσουν να συμπληρώσουν το ωράριό τους.

Κερδίζει φυσικά και η κυβέρνηση, αφού θα χρειαστεί να προσλάβει 941 λιγότερους αναπληρωτές Μαθηματικούς-Φυσικούς κυρίως!

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο όμως, θα μπορούσαν οι μόνιμοι Πληροφορικοί που πλεονάζουν να χρησιμοποιηθούν στα ΙΕΚ, όπως έχει γίνει ήδη με τους ξενόγλωσσους.
Έχουμε αυτή τη στιγμή πλεονάζοντες πληροφορικούς που κινδυνεύουν να μπουν σε διαθεσιμότητα, και από την άλλη γίνονται προσλήψεις συμβασιούχων στα ΙΕΚ, ΟΑΕΔ, κλπ, προσλήψεις αναπληρωτών & ωρομίσθιων σε ολοήμερα! δεν είναι οξύμορο; να περισσεύουν πληροφορικοί να μην ξέρουν τι να τους κάνουν και από την άλλη να προσλαμβάνουν σε άλλες δομες εκπαίδευσης?
Κακώς κατά τη γνώμη μου συνδέεις ξενόγλωσσους και πληροφορικούς στα ΙΕΚ. Σε αρκετές ειδικότητες τα μαθήματα της πληροφορικής είναι μαθήματα ειδίκευσης, ενώ οι ξένες γλώσσες σε κανένα. Οι περισσότεροι καθηγητές δευτεροβάθμιας (ειδικά όσοι δεν έχουν σπουδάσει πληροφορική) δεν έχουν τις γνώσεις να διδάξουν τα περισσότερα από τα μαθήματα ειδίκευσης των ΙΕΚ. Σκέψου πόσο πισωγύρισμα θα είναι αν από εκεί που προσλάμβαναν εκπαιδευτές με μοριοδότηση μεταπτυχιακών, διδακτορικών, επαγγελματικής και διδακτικής προϋπηρεσίας να βάζουν κάποιον επειδή απλά είναι υπεράριθμος στο σχολείο του... Ειδικά μάλιστα τώρα, που ξεκινάει (υποτίθεται) και η περιβόητη αξιολόγηση των εκπαιδευτών ΙΕΚ από το ΙΝΕΔΙ

Αποσυνδεδεμένος asd

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
    • Προφίλ
Η λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα!

Υπάρχει κάπου; Είχα βρει μια με 850 περίπου.

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Η λίστα όσων διορίστηκαν από το 1996 έως και το 2000 χωρίς βασικό τίτλο πληροφορικής περιλαμβάνει 941 ονόματα!

Υπάρχει κάπου; Είχα βρει μια με 850 περίπου.

Το καλύτερο θα ήταν κάποια στιγμή να μετατάξει αυτούς τους 900 περίπου, στις ειδικότητές τους(πολλοί από αυτούς ήδη έχουν πάρει 2η ειδικότητα). Έτσι θα πετύχαινε να "ελαφρύνει" κάπως τη πίεση των πλεονασμάτων που έχει ο κλάδος μας και ταυτόχρονα αυτοί οι 900 θα κάλυπταν θέσεις οργανικών κενών στις ειδικότητές τους
που βγαίνουν λόγω συνταξιοδοτήσεων...


 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182618
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 607
Σύνολο: 619

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.