0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα μαθήματα που αναφέρεις δεν είναι ειδίκευσης. Είναι μαθήματα πληροφορικής, τα οποία διδάσκονται και στις σχολές πληροφορικής και για τη διδασκαλία των οποίων υπάρχουν βιβλία και αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Βασισμένη σε αυτά τα μαθήματα είναι και η ύλη του ΑΣΕΠ στην πληροφορική. Στα ΙΕΚ γίνεται επαγγελματική κατάρτιση. Και επαναλαμβάνω το ερώτημα: Διαφωνείς ότι ρίχνεις το επίπεδο σπουδών των ΙΕΚ, όταν αντί για εκπαιδευτές με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμορφώσεις στην εκπαίδευση ενηλίκων, επαγγελματική κατάρτιση και εξειδικευμένες γνώσεις, βάζεις να διδάσκουν άτομα με ένα πτυχίο πληροφορικής επειδή απλά είναι υπεράριθμοι στο σχολείο τους; Τελικά ποια είναι η προτεραιότητά μας; Καλύτερο επίπεδο σπουδών ή να βολέψουμε κουτσά στραβά όσους έτυχε να διοριστούν πριν το 2004;
Επίσης για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη πρέπει να μειωθεί και ο αριθμός των εισαχθέντων στα τμήματα πληροφορικής.
Επίσης για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη πρέπει να μειωθεί και ο αριθμός των εισαχθέντων στα τμήματα πληροφορικής. Όταν πήρα το πτυχίο μου όλες οι σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ πληροφορικής ήταν ή 9 ή 11 και δεν τελείωναν περισσότεροι από 1000 άνθρωποι κάθε χρόνο.
συμφωνώ αλλα με αυτο το κρατος μπαχαλο τι θα γινει και ποτε θα φτιαξει δεν ξερω...οταν ανοιγε τει ελεγε σαν δικαιολογια τα θετικα (προσβαση πολλων σε μαθηση ,αποκεντρωση κλπ κλπ)και τωρα που μαζευτηκαν τα αρνητικα (πολλα πτυχια-ανεργια)θα τα κλεισει λεγοντας μας παλι κατι αλλο...οτι κανει αυτο το κρατος εχει κατι να μας πει παντα...ετσι κυβερναει και η γιαγια μου απο το βουνο...