*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208000 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα μαθήματα που αναφέρεις δεν είναι ειδίκευσης. Είναι μαθήματα πληροφορικής, τα οποία διδάσκονται και στις σχολές πληροφορικής και για τη διδασκαλία των οποίων υπάρχουν βιβλία και αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Βασισμένη σε αυτά τα μαθήματα είναι και η ύλη του ΑΣΕΠ στην πληροφορική. Στα ΙΕΚ γίνεται επαγγελματική κατάρτιση.

Και επαναλαμβάνω το ερώτημα: Διαφωνείς ότι ρίχνεις το επίπεδο σπουδών των ΙΕΚ, όταν αντί για εκπαιδευτές με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμορφώσεις στην εκπαίδευση ενηλίκων, επαγγελματική κατάρτιση και εξειδικευμένες γνώσεις, βάζεις να διδάσκουν άτομα με ένα πτυχίο πληροφορικής επειδή απλά είναι υπεράριθμοι στο σχολείο τους; Τελικά ποια είναι η προτεραιότητά μας; Καλύτερο επίπεδο σπουδών ή να βολέψουμε κουτσά στραβά όσους έτυχε να διοριστούν πριν το 2004;

Δηλαδή αν μετατάξει μόνιμους καθηγητές που έχουν μεταπτυχιακό δεν θα έχεις πρόβλημα; Στο ρωτάω, γιατί το ποσοστό των μονίμων στον κλάδο μας που έχουν μεταπτυχιακό είναι πολύ μεγάλο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Συνάδελφε δεν είναι θέμα πτυχίου και μεταπτυχιακού μόνο. Το αναφέρεις και εσύ στο τέλος του προηγούμενου post. "Η κατανομή των μαθημάτων γίνεται ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του καθενός." Και εκεί μιλάμε για πολύ πιο γενικά "επιστημονικά" αντικείμενα. Αν κάποιος έχει μεταπτυχιακό στα δίκτυα, αυτό δε σημαίνει ότι μπορεί να διδάξει game development και αντίστροφα. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δεν διδάσκουν όλοι όλα τα αντικείμενα. Ο καθένας εξειδικεύεται στον τομέα του. Και εκτός αυτών υπάρχει η επαγγελματική εμπειρία, η επιμόρφωση στην εκπαίδευση ενηλίκων και αρκετοί άλλοι παράγοντες, στους οποίους κάποιοι μόνιμοι στη δευτεροβάθμια συνάδελφοι υστερούν (και λογικό είναι, γιατί δεν είναι αυτή η δουλειά τους).

Στα ΙΕΚ έχουμε επαγγελματική κατάρτιση με εξειδίκευση. Ο σπουδαστής περιμένει ότι θα ολοκληρώσει τις σπουδές και θα έχει τα προσόντα να βρει δουλειά στον τομέα που εξειδικεύτηκε. Δε μπορεί να ανεχτεί έναν καθηγητή που θα μπει να διδάξει Open GL και θα του πει "δεν έχω ασχοληθεί ποτέ στη ζωή μου, αλλά αυτό με έβαλαν να διδάξω".

Τέλος, σεβαστή η κάθε άποψη, και εγώ θέλω να εξοικονομήσει το κράτος χρήματα, να βγούμε από την κρίση κτλ. Αλλά έχετε υπόψη ότι υπάρχουν μερικές εκατοντάδες συνάδελφοι που ήδη απασχολούνται τόσα χρόνια στα ΙΕΚ. Που τρέχουν κάθε εξάμηνο να κάνουν τα χαρτιά σε 6-7 διαφορετικά ΙΕΚ, που μαζεύουν εξειδικεύσεις, επιμορφώσεις και πτυχία για να έχουν περισσότερες πιθανότητες να βρούνε δουλειά. Φαντάζεστε πώς τους φαίνεται η λογική "Άστους αυτούς έξω, να βολέψουμε όσους πλεονάζουν από τη δευτεροβάθμια ακόμα κι αν έχουν πολύ λιγότερα προσόντα". Τέτοιες αντιλήψεις θεωρώ ότι ωθούν τον κόσμο όχι μόνο να μην αντιδρά με τις απολύσεις και την όλη κατάσταση, αλλά να γίνεται υπέρμαχός τους!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφε σου είπα οτι για τα ΙΕΚ δεν μπορώ να έχω άποψη. Όταν έκανα αιτήσεις "έτρωγα πόρτα" από μαθηματικούς και φυσικούς, οι οποίοι κρίνονταν καταλληλότεροι, τότε να διδάξουν Pascal (ναι είμαι τόσο αρχαίος). Απλά εστίασες στο θέμα των μεταπτυχιακών και των διδακτορικών, κάτι που κατά τη γνώμη μου ήταν λάθος, γιατί πολύ απλά οι μόνιμοι συνάδελφοι με μεταπτυχιακό και διδακτορικό είναι πάρα πολλοί και πολύ εύκολα το υπουργείο μπορεί να καταρρίψει το επιχείρημα σου, μετατάσσοντας μόνο όσους έχουν μεταπτυχιακό και διδακτορικό.  Στο τελυταίο μήνυμα εστίασες ορθότερα. Στην ανεργία των συναδέλφων που εργάζονται ήδη στα ΙΕΚ. Εγώ θα το έθετα και από διαφορετική οπτική. Στη συρρίκνωση. Συρρίκνωση των θέσεων εργασίας και γι' αυτό μπαίνουμε στη διαδικασία συζήτησης και διαμάχης για το ποιος είναι πιο κατάλληλος να διδάξει που.

Αν πολεμήσουμε τη συρρίκνωση που υφιστάμεθα, τότε θα λυθεί και το πρόβλημα της διαμάχης, γιατί δεν θα υπάρχει αντιπαράθεση για μία κακοπληρωμένη θέση εργασίας. πχ το μεγάλο ενδιαφέρον των κατόχων μεταπτυχιακών και διδακτορικών για τα μαθήματα των ΙΕΚ προέκυψε μετά τη δραματική μείωση των προσφερόμενων θέσεων για ωρομίσθιους σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Τότε όσοι είχαν πολλά χρόνια προϋπηρεσία σε ΙΕΚ αντιδράσεν με άλλα επιχειρήματα. Αν δεν βλέπουμε όμως ως εχθρό τη συρρίκνωση της δημόσιας εκπαίδευσης, τότε θα μαλώνουμε διαρκώς όλο και πιο έντονα για όλο και λιγότερερες και με χειρότερους όρους θέσεις εργασίας.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Δε διαφωνώ ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι η συρρίκνωση των θέσεων εργασίας. Φυσικά το ιδανικό θα ήταν να αυξηθούν οι ώρες και οι θέσεις εργασίας στον τομέα μας, για να έχουμε μελλοντικά όλοι δουλειά. Βέβαια, πέρα από τη συρρίκνωση, πιστεύω ότι βασικό και διαχρονικό αίτημά μας θα πρέπει να είναι η αναβάθμιση του επιπέδου της παιδείας. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι προτεραιότητα στην παιδεία η εξοικονόμηση χρημάτων με κάθε κόστος και το βόλεμα των μόνιμων όπου υπάρχει δουλειά ακόμα και αν αρκετοί από αυτούς δεν έχουν τα στοιχειώδη προσόντα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επίσης για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη πρέπει να μειωθεί και ο αριθμός των εισαχθέντων στα τμήματα πληροφορικής. Όταν πήρα το πτυχίο μου όλες οι σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ πληροφορικής ήταν ή 9 ή 11 και δεν τελείωναν περισσότεροι από 1000 άνθρωποι κάθε χρόνο. Οι δουλειές ήταν περισσότερες και τις "κοιτάζαμε στα δόντια". Πριν 3-4 χρόνια διάβασα μια έρευνα οτι ορκίστηκαν 7800 νέοι συνάδελφοι. Δηλαδή αν μας απολύσουν όλους τους μόνιμους  συναδέλφους και ξαναπροσλάβουν από την αρχή κόσμο, τότε οι πτυχιούχοι μίας και μόνο χρονιάς θα υπερκαλύψουν τις προσφερόμενες θέσεις.  Φαντάζομαι τι πάρτυ θα κάνουν οι ιδιοκτήτες εταιρειών πληροφορικής, όταν έχουν διαθέσιμους τόσους πολλούς άνεργους συναδέλφους.

Για την αναβάθμιση της παιδείας (προτιμώ τη συγκεκριμένη λέξη από την εκπαίδευση), το τελευταίο πράγμα που φταίει είναι η ποιότητα του προσωπικού, τουλάχιστον για τον κλάδο της πληροφορικής. Πες με συντεχνία, αλλά συγκρίνοντας τον κλάδο μας με πολλούς άλλους, τον τοποθετώ πολύ ψηλά σε σχέση με άλλους που παριστάνουν τα βαριά πεπόνια. Στα λίγα χρόνια που υπηρετούμε στο δημόσιο σύστημα παιδείας έχουμε προσφέρει πολύ περισσότερα, από όσα θα μπορούσα κανείς να ζητήσει.

Αποσυνδεδεμένος nikikostas123

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Επίσης για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη πρέπει να μειωθεί και ο αριθμός των εισαχθέντων στα τμήματα πληροφορικής.

συμφωνώ αλλα με αυτο το κρατος μπαχαλο τι θα γινει και ποτε θα φτιαξει δεν ξερω...
οταν ανοιγε τει ελεγε σαν δικαιολογια τα θετικα (προσβαση πολλων σε μαθηση ,αποκεντρωση κλπ κλπ)και τωρα που μαζευτηκαν τα αρνητικα (πολλα πτυχια-ανεργια)θα τα κλεισει λεγοντας μας παλι κατι αλλο...
οτι κανει αυτο το κρατος  εχει κατι να μας πει παντα...
ετσι κυβερναει και η γιαγια μου απο το βουνο...



Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Επίσης για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη πρέπει να μειωθεί και ο αριθμός των εισαχθέντων στα τμήματα πληροφορικής. Όταν πήρα το πτυχίο μου όλες οι σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ πληροφορικής ήταν ή 9 ή 11 και δεν τελείωναν περισσότεροι από 1000 άνθρωποι κάθε χρόνο.
έχεις δίκιο! να η κατάσταση σήμερα:
1. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
2. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΟΝΙΟΥ (ΚΕΡΚΥΡΑ)
3. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
4. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ
5. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΚΑΣΤΟΡΙΑ)
6. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΕΙ ΛΑΜΙΑΣ
7 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟΥ ΑΘΗΝΑΣ
8. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
9. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΗ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΛΑΜΙΑ)
10. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝ. ΑΘΗΝΑΣ
11. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
12. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
13. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
14. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΙ
15. ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ
16. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ
17. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ
18. ΕΠΙΧΕΙΡHΜ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦ. ΣΥΣΤHΜΑΤΩΝ TEI ΚΡΗΤΗΣ (ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ)
19. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ TEI ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΓΡΕΒΕΝΑ)
20. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)
21. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ)
22. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΔΥΤ.ΜΑΚ.(ΓΡΕΒΕΝΑ)
23. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ(ΛΕΥΚΑΔΑ
24. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
25. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ (ΑΜΑΛΙΑΔΑ)
26. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
27. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (ΒΟΛΟΣ)
28. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ (ΣΑΜΟΣ)
29. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΚΟΖΑΝΗ
30. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ (ΠΥΡΓΟΣ)
31. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ TEI ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ (ΛΕΥΚΑΔΑ)
32. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (ΣΠΑΡΤΗ)
33. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ
34. ΤΗΛΕΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ (ΑΡΤΑ)
35. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
36. ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ TEI ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
37. ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕΙ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
38. ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
39. ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΕΙ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
40. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
41. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΡΑΚΗΣ (ΞΑΝΘΗ)
42. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΤΡΑΣ
43. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΜΠ
44. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ (ΧΑΝΙΑ)
45. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ
46. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ(ΤΡΙΠΟΛΗ)
47. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΟ)

+ όσοι έρχονται από εξωτερικό.

Καλά αυτά ο Υπουργός δεν τα βλέπει;
είπαμε είναι η επιστήμη του μέλλοντος, αλλά εδώ το παρακάναμε! πέσαμε με τα μούτρα στο μέλλον και τα φάγαμε!
Μπουχτίσαμε στους πληροφορικούς!
Αντι να απολύει πληροφορικούς δεν καταργεί καμιά 30αριά από τις σχολές που τους παρήγαγαν;
Φτιάξαμε σχολές που παράγουν ανέργους και προς απόλυση εργαζόμενους;

παιδιά μην το ψάχνετε, μια είναι η λύση, να φύγουν οι 941 μη κάτοχοι βασικού πτυχίου πληροφορικής και να επιστρέψουν στο βασικό τους πτυχίο. ΠΡΟΣΟΧΗ: όχι με πρόσχημα ότι είναι ανίκανοι και άσχετοι γιατί τότε το χάσαμε το παιχνίδι, αλλά επειδή αυτό εξυπηρετεί όλους! και αυτούς και τους καθαρούς πληροφορικούς, και τη κυβέρνηση.


Και για να απαντήσω σε ένα μήνυμα παραπάνω,
ναι την λίστα με τα 941 ονόματα τον μόνιμων διορισμένων πληροφορικών μη κάτοχων βασικού πτυχίου πληροφορικής κατά τα έτη 1996-2000 την έχω, αλλά δεν νομίζω ότι είναι σωστό να τη δημοσιεύσω λόγω του ότι περιέχει ονόματα ήτοι προσωπικά δεδομένα. Εκτός αν την έχουν χάσει στο ΥΠουργείο (που είναι και το πιο πιθανό γιατί από το 1996 έως το 2000 αλλάξανε τόσοι Υπουργοί παιδείας που θα έχουν χάσει την μπάλα), οπότε αν μου τη ζητήσουν ευχαρίστως να τους τη δώσω.
Υπήρχε παλιά αναρτημένη (με την ονομασία οι Αλεξιπτωτιστές της πληροφορικής!) αλλά δεν δουλεύει αυτό το λινκ, όμως την είχα αποθηκεύσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 16, 2013, 11:50:33 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
το 10% των αποφοίτων των σχολών αυτών αν παρήγαγαν έστω και ένα καινοτόμο application τότε θα είχαμε ανάπτυξη

καλό θα είναι αυτή να είναι στόχευση τους

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

συμφωνώ αλλα με αυτο το κρατος μπαχαλο τι θα γινει και ποτε θα φτιαξει δεν ξερω...
οταν ανοιγε τει ελεγε σαν δικαιολογια τα θετικα (προσβαση πολλων σε μαθηση ,αποκεντρωση κλπ κλπ)και τωρα που μαζευτηκαν τα αρνητικα (πολλα πτυχια-ανεργια)θα τα κλεισει λεγοντας μας παλι κατι αλλο...
οτι κανει αυτο το κρατος  εχει κατι να μας πει παντα...
ετσι κυβερναει και η γιαγια μου απο το βουνο...

Δε σημαίνει κατ' ανάγκη να κλείσει τμήματα. Όταν πέρασα το τμήμα μου είχε 70 εισακτέους. Όταν ορκίστηκα στο πρώτο έτος της ίδας σχολής είχαν 140 εισακτέους με το ίδιο προσωπικό, τα ίδια εργαστήρια και αμφιθέατρα (τα οποία δεν χωρούσαν τον κόσμο που ήθελε να παρακολουθήσει). Ήταν η εποχή που η πληροφορική ήταν "μόδα". Η στρόφιγγα όμως πρέπει να προσαρμόζεται, ανάλογα με τις ανάγκες.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Και το φοβερό είναι ότι καμία από αυτές τις σχολές δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση!!!! εκτός από το τμήμα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ.

Θα έπρεπε να γίνει ότι και στη Γερμανία. Να οριστούν 2-3 σχολές πληροφορικής που θα έχουν προσανατολισμό την εκπαίδευση.
Στη Γερμανία αυτό υπάρχει σε όλες τις σχολές, όχι μόνο στην πληροφορική. Υπάρχει ας πούμε τμήμα Μαθηματικών για αυτούς που θα ασχοληθούν με την εκπαίδευση και ξεχωριστό τμήμα Μαθηματικών για όσους θέλουν να ασχοληθούν με την επιστήμη των Μαθηματικών καθαρά.

Όπως υπάρχει πχ μηχανολόγων ΑΣΠΑΙΤΕ, ηλεκτρολόγων ΑΣΠΑΙΤΕ, πολιτικών μηχανικών ΑΣΠΑΙΤΕ, γιατί να μην υπάρχει και Μαθηματικών ΑΣΠΑΙΤΕ, Πληροφορικής ΑΣΠΑΙΤΕ κλπ;

λέω παράλογα πράγματα βρε παιδιά; δεν πρέπει κάπου να διαχωριστούν τα τμήματα και να μην μπλέκονται οι ρόλοι τους;

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2013, 09:49:01 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος nikikostas123

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
το κρατος μας ειναι μπαχαλο και ειδικα στην εκπαιδευση...
και ανοιξε 500 τμηματα,και εφτιαξε 10 τροπους διορισμου(αλλοι ασεπ,αλλοι μορια,αλλοι παιδαγωγικα,αλλοι παιδια),και δεν διασφαλισε αξιοκρατια σε αυτους τους 10 τροπους...
το να ειμαστε ολοι μεταπτυχιακοι και κοιταζει μετα τα παιδια,το να εχουμε ολοι παιδια και να κοιταζει μετα τον ασεπ,το να να εχουμε ολοι ασεπ και να κοιταζει μετα το παιδαγωγικο δεν ειναι λυση...ειναι δουλεμα σε χιλιαδες κοσμο και λιγοι(καθαρα η βρωμικα) να επιβραβευονται...

η εκπαιδευση πρεπει να προσλαμβανει κοσμο συμφωνα με 1 πραγμα και τελος...να ορισουν κατι που στεκει και οχι να καθονται και να συγκρινονται συναδελφοι με προσοντα οπως βολευει το υπουργειο για θεατρο...

σας κανω μια ερωτηση για την παιδαγωγικη καταρτιση...
μιας και λενε ασεπ τωρα και τελος,γραπτο και οποιος γραφει να παει ασπαιτε μετα 1,2 χρονια να επιμορφωθει και να μπει στην ταξη...δεν ειναι πιο απλο;

αλλα βολευει κυριοι να μαθαινουμε γαλλικα για να διδαξουμε πληροφορικη,να πεφτει το 50 ευρω καθε χρονο πχ στην ασπαιτε!...100 ατομα παιδαγωγικο και 1 διορισθεος...
οι αλλοι τι θα κανουν το παιδαγωγικο;θα το πανε στην επιχειρηση μετα;δουλεμα λεω εγω για να δουλευει το συστημα τους....

επετεριδα ή ασεπ και τελος...τουλαχιστον δεν θα πεφτει δουλεμα σε κοσμο!

αλλα βολευουν τα πολλα και διαφορετικα κριτηρια που εβαλαν επιτηδες...χωρισαν τον κοσμο σε ομαδες,βολευουν οποια ομαδα φωναζει περισσοτερο και απολυουν και πιο ευκολα σημερα!

τα πραγματα λυνονται πολυ ευκολα και σας ειπα παραδειγμα για την ασπαιτε πχ...
εχεις πτυχιο καθηγητη;ναι.δωσε ασεπ..περασες;ναι.ελα ασπαιτε 1 χρονο και μετα σε ταξη...

δεν μπορει εμεις να βρισκουμε λυσεις δικαιες και αυτοι οχι τυχαιως...κατι αλλο τρεχει...

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2013, 11:08:08 πμ από nikikostas123 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Επανέρχομαι σχετικά με την λίστα των μόνιμων διορισμένων καθηγητών πληροφορικής που δεν έχουν βασικό πτυχίο πληροφορικής, η οποία φαίνεται ότι έχει γίνει πιο διάσημη και από την λίστα Λαγκάρντ!!

Καταρχήν να κάνω μια διόρθωση. Ανακάλυψα ένα λάθος, είναι στο σύνολο 851 αντί 941
Σας παρουσιάζω κάποια πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία.
Μέτρησα γρήγορα στο excel τους διορισμούς ανα κλάδο και ιδού τα αποτελέσματα:



ΕΤΟΣ|ΣΥΝΟΛΑ |ΠΕ01  |ΠΕ02  |ΠΕ03  |ΠΕ04  |ΠΕ05  |ΠΕ11  |ΠΕ09  |ΠΕ12  |ΠΕ13  |ΠΕ15  |ΤΕ |ΑΓΝΩΣΤΟΙ 
1996147107739001400025
199733351192120110102010
199810811613821010102
19996600401602011006
2000197311087400110018
ΣΥΝΟΛΑ8511034782873421731241

παρατηρήσεις:
ΠΕ04: είναι όλοι οι κλάδοι Γεωλόγοι, Βιολόγοι, Φυσικοί, Χημικοί. Κάθε χρόνο υπήρχαν 2-3 διορισμοί Γεωλόγων, Βιολόγων, Χημικών, ενώ οι υπόλοιποι είναι Φυσικοί

ΠΕ05: Γαλλικών

ΠΕ12: συμπεριλαμβάνει Ψυκτικούς, Ηλεκτρολόγους, Ραδιοηλεκτρολόγους, Πολιτικούς Μηχανικούς

ΠΕ15: Οικιακής Οικονομίας
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2013, 11:52:44 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος nikikostas123

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
αλλα για να τα λεμε ολα εχουμε ευθυνη και εμεις...
μπορει να εβαλαν 10 κριτηρια διορισμου αλλα παιζουμε και εμεις στον χορο που μας υπεδειξαν...
δεν μπορει να ειναι στο απυροβλητο καθηγητης που κανει παιδια επιτηδες για διορισμο,καθηγητης που γλυφει προισταμενους για πδς,καθηγητης που κανει κονε στην εισαγωγη μεταπτυχιακου...

οσον αφορα τους καθηγητες πληροφορικης να ξερετε οτι ειναι και πολλοι που εκαναν δευτερο πτυχιο στα ευκολα τμηματα τει της επαρχιας ξεροντας την αναγκη για καθηγητες και χωθηκαν...

ειπε ο καραμανλης πχ πολυτεκνους τους τριτεκνους,τους βοηθαει για διορισμο πχ αλλα δεν ειπε καντε επιτηδες παιδια για διορισμο ολοι....οπως εγινε...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 17, 2013, 11:17:03 πμ από nikikostas123 »

Αποσυνδεδεμένος selena

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δεν νομίζω πάντως οτι οι διορισμοί στην πληροφορική χωρίς πτυχίο σταμάτησαν εκεί. Διορίστηκα το 2004 και στα ΠΕΚ γνώρισα νηπιαγωγό που διορίστηκε την ίδια χρονιά. Επίσης το 2005 όταν έκανα για κάποιες ώρες συμπλήρωση ωραρίου στο γραφείο ήρθε Θεολόγος ο οποίος συμπλήρωνε 30μηνη προϋπηρεσία και θα διοριζόταν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159854
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 662
Σύνολο: 675

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.