*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 208065 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δηλαδή με ένα πτυχίο έχουν δύο ειδικότητες!!!!
τι άλλο θα δούμε;
ναι έχει γέλιο (ή κλάμα; ).
Πάντως δεν είναι οι μόνοι που με ένα πτυχίο έχουν 2 ειδικότητες. Και του πολυτεχνείου οι ΠΕ12.κάτι, που αντιστοιχεί σε μηχανικούς Η/Υ, διορίζονται και ως ΠΕ19.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kris_81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφε anapli,το εάν ένας ΠΕ19 έχει πτυχίο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ θεωρώ πως είναι πάρα πολύ βασικό και είναι και το τυπικό προσόν που απαιτείται για τον διορισμό..
Δηλαδή εάν βγούν ΠΕ19 σε διαθεσιμότητα, θα μείνουν οι "μαϊμούδες" ΠΕ19, που ΔΕΝ εχουν καν πτυχίο πληροφορικής (αλλά είναι όλοι τους παλιοί)  και θα βγούνε στη σέντρα οι πτυχιούχοι τμημάτων πληροφορικής (που είναι όμως όλοι νέοι)?  Πως το βλέπεις..?
Βέβαια, το θέμα είναι να μην βγεί κανείς άλλος συνάδελφος καμιάς ειδικότητας στη σέντρα κι εκεί πρέπει να πιέσουμε..

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κάτσε να τελειώσουμε με τα μαχαιρώματα μεταξύ μας (ΑΣΕΠ vs επετηρίδα, "γνήσιοι" vs "μαϊμούδων πληροφορικής", ΠΕ19 vs ΠΕ20) κι έπειτα θα κάνουμε την αντίστασή μας.......

Αν λες εσύ μαχαίρωμα κάποιος που ανήκει στις τρεις πρώτες επιλογές σου (ΑΣΕΠ, γνήσιος, ΠΕ19) να βγει σε διαθεσιμότητα ή να πάρει υποχρεωτική μετάταξη έναντι κάποιου από επετηρίδα, "μαϊμού" και ΠΕ20, άλλοι το λένε απαράδεκτη ΑΔΙΚΙΑ! Γι' αυτό δε θα επιτραπεί να γίνει αυτό σύμφωνα με τους νόμους και το Σύνταγμα της χώρας.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
οπότε αυτοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Το παίζουν σε δύο ταμπλό. Και 10 ώρες να έχει μόνο ως πληροφορικός, καλύπτει τις υπόλοιπες 10 με το δεύτερο πτυχίο του. Μια χαρά!! γιατί να τον επιστρέψει στο βασικό του κλάδο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Συνάδελφε anapli,το εάν ένας ΠΕ19 έχει πτυχίο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ θεωρώ πως είναι πάρα πολύ βασικό και είναι και το τυπικό προσόν που απαιτείται για τον διορισμό..
Δηλαδή εάν βγούν ΠΕ19 σε διαθεσιμότητα, θα μείνουν οι "μαϊμούδες" ΠΕ19, που ΔΕΝ εχουν καν πτυχίο πληροφορικής (αλλά είναι όλοι τους παλιοί)  και θα βγούνε στη σέντρα οι πτυχιούχοι τμημάτων πληροφορικής (που είναι όμως όλοι νέοι)?  Πως το βλέπεις..?
Βέβαια, το θέμα είναι να μην βγεί κανείς άλλος συνάδελφος καμιάς ειδικότητας στη σέντρα κι εκεί πρέπει να πιέσουμε..

Δεν θέλω να απαντήσω διότι θα ξεφύγουμε από το θέμα που αφορά κινητικότητα....
Πρόσεχε μόνο, μη βάζεις λέξεις τυπικά προσόντα στη Πληροφορική, διότι ένα από τα βασικότερα τυπικά προσόντα για το διορισμό μας ήταν η κατάργηση παιδαγωγικής επάρκειας ειδικά για το κλάδο μας.
Χάρη σε αυτό διορίστηκα εγώ όπως και άλλοι συνάδελφοι με πτυχίο πληροφορικής, φαντάζομαι κι εσύ.

Και είναι τόσο βασικό στοιχείο η παιδαγωγική επάρκεια που πολλές φορές όταν τρέχαμε στο υπουργείο για να δικαιωθούμε, μας το πέταγαν στα μούτρα...

Σταματάω εδώ διότι ξεφεύγουμε ....

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Κάτσε να τελειώσουμε με τα μαχαιρώματα μεταξύ μας (ΑΣΕΠ vs επετηρίδα, "γνήσιοι" vs "μαϊμούδων πληροφορικής", ΠΕ19 vs ΠΕ20) κι έπειτα θα κάνουμε την αντίστασή μας.......

Αν λες εσύ μαχαίρωμα κάποιος που ανήκει στις τρεις πρώτες επιλογές σου (ΑΣΕΠ, γνήσιος, ΠΕ19) να βγει σε διαθεσιμότητα ή να πάρει υποχρεωτική μετάταξη έναντι κάποιου από επετηρίδα, "μαϊμού" και ΠΕ20, άλλοι το λένε απαράδεκτη ΑΔΙΚΙΑ! Γι' αυτό δε θα επιτραπεί να γίνει αυτό σύμφωνα με τους νόμους και το Σύνταγμα της χώρας.

Προφανώς και είναι αδικία. Την έχω νιώσει κι εγώ στο πετσί μου. Όμως το χειρότερο αυτή τη στιγμή είναι η φαγωμάρα μεταξύ μας...  Νομίζω το υπουργείο θα τρίβει τα χέρια του

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Δηλαδή με ένα πτυχίο έχουν δύο ειδικότητες!!!!
τι άλλο θα δούμε;
ναι έχει γέλιο (ή κλάμα; ).
Πάντως δεν είναι οι μόνοι που με ένα πτυχίο έχουν 2 ειδικότητες. Και του πολυτεχνείου οι ΠΕ12.κάτι, που αντιστοιχεί σε μηχανικούς Η/Υ, διορίζονται και ως ΠΕ19.
ΠΕ12.05 - Ηλεκτρολόγοι

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Επειδή, εκτός των άλλων, είμαι από τους "ευνοημένους" ανέργους  ΠΕ12/ΠΕ19, θέλω να πω μερικά πράγματα (χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης - το αντίθετο):

Καταρχήν επειδή δεν είμαι μόνιμος βλέπω να είμαι άνεργος του χρόνου ανεξαρτήτως ΠΕ...οτιδήποτε. Κατά δεύτερον ναι πείτε με ευνοημένο που με ένα πτυχίο έχω δύο ειδικότητες, έχετε κάποιο δίκιο σε αυτό, μόνο μην με εξομοιώνετε με τον θεολόγο που ξέρει Word. Έχω παλέψει και έχω καταφέρει να αποκτήσω γνώσεις (και όχι δεν αναφέρομαι στο Office  :)) και από τις δύο ειδικότητες και αυτό το έχω αποδείξει εντός και εκτός εκπαίδευσης. Και τέλος θέλω να πω ότι αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια πράγματα: σε κανέναν δεν αρέσει που θεολόγοι και  γυμναστές διορίστηκαν ως πληροφορικοί με σεμινάρια αλλά αυτό έχει γίνει και δεν αλλάζει. Οι ίδιοι όχι απλά δεν φταίνε αλλά καλά έκαναν αφού τους δόθηκε αυτή η ευκαιρία. Ας μην τους διόριζαν στην τελική. Και μην μου πει κάποιος ότι δεν είναι σωστό ηθικά, γιατί αν αύριο το πρωί έλεγαν ότι κάποιος πληροφορικός μπορεί να διοριστεί ως κάτι άλλο με σεμινάρια, θα ήταν χιλιάδες οι ενδιαφερόμενοι. Το topic λέει για το "μέλλον" της πληροφορικής στα σχολεία. Εμείς καταλήγουμε να μιλάμε συνέχεια για παρελθόν. ΟΚ μέλλον μπορεί να μην υπάρχει, αλλά μην ψάχνουμε ποιος πρέπει να απολυθεί. Γιατί αν απολυθεί ένας (έστω και θεολόγος) στη συνέχεια μπορεί να απολυθεί ο οποιοσδήποτε (full καθαρόαιμος  :) με διδακτορικό).

Αποσυνδεδεμένος dem

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Συνάδελφε anapli,το εάν ένας ΠΕ19 έχει πτυχίο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ θεωρώ πως είναι πάρα πολύ βασικό και είναι και το τυπικό προσόν που απαιτείται για τον διορισμό..
Δηλαδή εάν βγούν ΠΕ19 σε διαθεσιμότητα, θα μείνουν οι "μαϊμούδες" ΠΕ19, που ΔΕΝ εχουν καν πτυχίο πληροφορικής (αλλά είναι όλοι τους παλιοί)  και θα βγούνε στη σέντρα οι πτυχιούχοι τμημάτων πληροφορικής (που είναι όμως όλοι νέοι)?  Πως το βλέπεις..?
Βέβαια, το θέμα είναι να μην βγεί κανείς άλλος συνάδελφος καμιάς ειδικότητας στη σέντρα κι εκεί πρέπει να πιέσουμε..

Δεν θέλω να απαντήσω διότι θα ξεφύγουμε από το θέμα που αφορά κινητικότητα....
Πρόσεχε μόνο, μη βάζεις λέξεις τυπικά προσόντα στη Πληροφορική, διότι ένα από τα βασικότερα τυπικά προσόντα για το διορισμό μας ήταν η κατάργηση παιδαγωγικής επάρκειας ειδικά για το κλάδο μας.
Χάρη σε αυτό διορίστηκα εγώ όπως και άλλοι συνάδελφοι με πτυχίο πληροφορικής, φαντάζομαι κι εσύ.

Και είναι τόσο βασικό στοιχείο η παιδαγωγική επάρκεια που πολλές φορές όταν τρέχαμε στο υπουργείο για να δικαιωθούμε, μας το πέταγαν στα μούτρα...

Σταματάω εδώ διότι ξεφεύγουμε ....
anapli το να προσπαθείς να εμφανίσεις τους απόφοιτους σχολών Πληροφορικής ως ευνοημένους(!!) του συστήματος, είναι το λιγότερο ανιστόρητο! Η μεγαλύτερη βαρβαρότητα στο χώρο της εκπαίδευσης - μέχρι τα χρόνια του μνημονίου - δεν σβήνεται, ούτε παραγράφεται! Ας δείχνουμε λοιπόν περισσότερο σεβασμό στους χιλιάδες απόφοιτους σχολών Πληροφορικής που βρίσκονται στο ταμείο ανεργίας, τους χιλιάδες που έμειναν χωρίς οργανική θέση επειδή κάποιοι έκαναν εμπόριο σεμιναρίων και "μεταπτυχιακών" light. Κάποιοι πούλαγαν ελπίδα, ψήφους και διορισμούς, εις βάρος των νόμιμων δικαιούχων, καταστρατηγώντας κάθε έννοια δικαίου! Και όλα αυτά εις βάρος μιας ολόκληρης γενιάς που βυθίστηκε στην πληροφορική ημιμάθεια και κατ'επέκταση εις βάρος του ελληνικού δημοσίου που στερήθηκε τις υπηρεσίες πολυτιμότατων και τεχνολογικά καταρτισμένων υπαλλήλων.
Και μιας και αναφέρθηκες στο θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας, σου θυμίζω ότι οι περισσότερες "καθηγητικές σχολές", προσέφεραν ελάχιστο αριθμό παιδαγωγικών μαθημάτων, ορισμένες μάλιστα κατ'επιλογήν (όχι δηλαδή στο βασικό κορμό μαθημάτων), χωρίς αυτή η επιλογή να διαφοροποιεί τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων! Στον αντίποδα, τα περισσότερα τμήματα πληροφορικής εκτός από την αναμφισβήτητη επάρκεια στο γνωστικό αντικείμενο (το οποίο φαίνεται πως συστηματικά επιλέγουμε να λησμονούμε), παρείχαν παρόμοια παιδαγωγικά μαθήματα, χωρίς ωστόσω οι απόφοιτοι να θεωρούνται παιδαγωγικά επαρκής! Ετσι το υπουργείο εγκαινίασε μια πολυετή περίοδο απόλυτου φαρισαϊσμού, αδικίας και υποκρισίας, με τη συνενοχή κλάδων, ενώσεων, συντεχνιών και "συναδέλφων" (τους βάζω σε εισαγωγικά γιατί τόσα χρόνια αντί να συνεισφέρουν στην αποκατάσταση της αδικίας μέσω μετατάξεων στον κλάδο του βασικού τους πτυχίου, επέλεξαν τη γλυκιά θαλπωρή που τους παρείχαν οι οργανικές των γυμνασίων και η 3ωρη μείωση)....

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Συνάδελφε anapli,το εάν ένας ΠΕ19 έχει πτυχίο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ θεωρώ πως είναι πάρα πολύ βασικό και είναι και το τυπικό προσόν που απαιτείται για τον διορισμό..
Δηλαδή εάν βγούν ΠΕ19 σε διαθεσιμότητα, θα μείνουν οι "μαϊμούδες" ΠΕ19, που ΔΕΝ εχουν καν πτυχίο πληροφορικής (αλλά είναι όλοι τους παλιοί)  και θα βγούνε στη σέντρα οι πτυχιούχοι τμημάτων πληροφορικής (που είναι όμως όλοι νέοι)?  Πως το βλέπεις..?
Βέβαια, το θέμα είναι να μην βγεί κανείς άλλος συνάδελφος καμιάς ειδικότητας στη σέντρα κι εκεί πρέπει να πιέσουμε..

Δεν θέλω να απαντήσω διότι θα ξεφύγουμε από το θέμα που αφορά κινητικότητα....
Πρόσεχε μόνο, μη βάζεις λέξεις τυπικά προσόντα στη Πληροφορική, διότι ένα από τα βασικότερα τυπικά προσόντα για το διορισμό μας ήταν η κατάργηση παιδαγωγικής επάρκειας ειδικά για το κλάδο μας.
Χάρη σε αυτό διορίστηκα εγώ όπως και άλλοι συνάδελφοι με πτυχίο πληροφορικής, φαντάζομαι κι εσύ.

Και είναι τόσο βασικό στοιχείο η παιδαγωγική επάρκεια που πολλές φορές όταν τρέχαμε στο υπουργείο για να δικαιωθούμε, μας το πέταγαν στα μούτρα...

Σταματάω εδώ διότι ξεφεύγουμε ....
anapli το να προσπαθείς να εμφανίσεις τους απόφοιτους σχολών Πληροφορικής ως ευνοημένους(!!) του συστήματος, είναι το λιγότερο ανιστόρητο! Η μεγαλύτερη βαρβαρότητα στο χώρο της εκπαίδευσης - μέχρι τα χρόνια του μνημονίου - δεν σβήνεται, ούτε παραγράφεται! Ας δείχνουμε λοιπόν περισσότερο σεβασμό στους χιλιάδες απόφοιτους σχολών Πληροφορικής που βρίσκονται στο ταμείο ανεργίας, τους χιλιάδες που έμειναν χωρίς οργανική θέση επειδή κάποιοι έκαναν εμπόριο σεμιναρίων και "μεταπτυχιακών" light. Κάποιοι πούλαγαν ελπίδα, ψήφους και διορισμούς, εις βάρος των νόμιμων δικαιούχων, καταστρατηγώντας κάθε έννοια δικαίου! Και όλα αυτά εις βάρος μιας ολόκληρης γενιάς που βυθίστηκε στην πληροφορική ημιμάθεια και κατ'επέκταση εις βάρος του ελληνικού δημοσίου που στερήθηκε τις υπηρεσίες πολυτιμότατων και τεχνολογικά καταρτισμένων υπαλλήλων.
Και μιας και αναφέρθηκες στο θέμα της παιδαγωγικής επάρκειας, σου θυμίζω ότι οι περισσότερες "καθηγητικές σχολές", προσέφεραν ελάχιστο αριθμό παιδαγωγικών μαθημάτων, ορισμένες μάλιστα κατ'επιλογήν (όχι δηλαδή στο βασικό κορμό μαθημάτων), χωρίς αυτή η επιλογή να διαφοροποιεί τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων! Στον αντίποδα, τα περισσότερα τμήματα πληροφορικής εκτός από την αναμφισβήτητη επάρκεια στο γνωστικό αντικείμενο (το οποίο φαίνεται πως συστηματικά επιλέγουμε να λησμονούμε), παρείχαν παρόμοια παιδαγωγικά μαθήματα, χωρίς ωστόσω οι απόφοιτοι να θεωρούνται παιδαγωγικά επαρκής! Ετσι το υπουργείο εγκαινίασε μια πολυετή περίοδο απόλυτου φαρισαϊσμού, αδικίας και υποκρισίας, με τη συνενοχή κλάδων, ενώσεων, συντεχνιών και "συναδέλφων" (τους βάζω σε εισαγωγικά γιατί τόσα χρόνια αντί να συνεισφέρουν στην αποκατάσταση της αδικίας μέσω μετατάξεων στον κλάδο του βασικού τους πτυχίου, επέλεξαν τη γλυκιά θαλπωρή που τους παρείχαν οι οργανικές των γυμνασίων και η 3ωρη μείωση)....

Λες πράγματα που έχουν χιλιοειπωθεί απο το 1997...  Προφανώς στη "βαρβαρότητα" που αναφέρεις έτσι εύκολα.....περιλαμβάνομαι κι εγώ.....     Άφησε κατά μέρους τα ανιστόρητα.... δε χρειάζεται να δραματοποιούμε πράγματα λες και το παν στη ζωή είναι να χωθούμε εμείς στην θέση των άλλων και το αντίστροφο.

Όσο για τα παιδαγωγικά...,άλλο το τι  πιστεύουμε εμείς(σαν ΠΕ19;,  σαν ΠΕ20;, σαν τι άραγε;) και άλλο τι πιστεύει το υπουργείο.
(Άσε στην άκρη τι κάνουν τα πανεπιστήμια περί καθηγητικών σχολών κλπ κλπ κλπ).
Το πρόβλημα δεν είναι οι "'άλλοι" ούτε οι ΠΕ20 που αναφέρθηκε πιο πριν, το πρόβλημα είναι ότι αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια περίπου 15 χρόνια.

Για οτιδήποτε περαιτέρω σχετικά με τα καθ΄ημάς καλό είναι να πάμε στα δικά μας topic.


Υ.Γ. Αλήθεια, γιατί οι γυμναστές δεν ξεσηκώνονται και να θεωρήσουν ότι κάποιοι μπήκαν με "πλάγιους" τρόπους και πήραν τις θέσεις τους;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2013, 01:43:39 πμ από anapli »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Υ.Γ. Αλήθεια, γιατί οι γυμναστές δεν ξεσηκώνονται για τους άλλους που μπήκαν με πλάγιους τρόπους και πήραν τις θέσεις τους;;

Μάλλον επειδή ΟΛΟΙ οι γυμναστές έχουν πτυχίο Φυσικής Αγωγής...
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος anapli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 200
    • Προφίλ
Υ.Γ. Αλήθεια, γιατί οι γυμναστές δεν ξεσηκώνονται για τους άλλους που μπήκαν με πλάγιους τρόπους και πήραν τις θέσεις τους;;

Μάλλον επειδή ΟΛΟΙ οι γυμναστές έχουν πτυχίο Φυσικής Αγωγής...

Μόνο που σε εμάς της πληροφορικής δεν είναι μόνο οι μη κατέχοντες βασικό πτυχίο πληροφορικής το πρόβλημα.
Έχουμε και λέμε.... ΑΣΕΠ - επετηρίδα(ψιλοκόντρα αλλά σε όλους), ΠΕ19 - ΠΕ20 ψιλοκόντρα, Πολυτεχν - Πανεπιστημ(οι πολυτεχνικές δεν θεωρείται οτι έχουν παιδαγωγική επάρκεια, οι πανεπιστημιακές έχουν).
Και η αποθέωση..... κάποια εποχή θεωρούσαμε κάποιες σχολές όχι τόσο .....πληροφορικής πληροφορικής....
Εν ολίγοις, κοιτάμε πολύ πιο εύκολα να βγάλουμε το μάτι του άλλου.
Και να φύγουν οι "νόθοι" θα έχουμε άλλα τόσα να τσακωνόμαστε...

Και στο τέλος θα μας έρθει η κατραπακιά κι εμείς ακόμα θα λέμε διάφορα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2013, 01:55:56 πμ από anapli »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Μόνο που σε εμάς της πληροφορικής δεν είναι μόνο οι μη κατέχοντες βασικό πτυχίο πληροφορικής το πρόβλημα.

ε εντάξει βρε anapli, μην το τραβάμε τόσο το σχοινί με τόσες διακρίσεις...

Απλά πράγματα λέμε, δεν υπάρχει βασικό πτυχίο σπουδών στην ειδικότητα Πληροφορικής για όλους αυτούς με τα σεμινάρια. Σαν να λέμε ότι επειδή έχω Proficiency μπορώ να γίνω ΠΕ06 Αγγλικής ή επειδή έπαιζα μικρός μπάσκετ σε τοπική ομάδα νέων μπορώ να γίνω ΠΕ11 Γυμναστής ή επειδή ζωγραφίζω πολύ καλά μπορώ να γίνω ΠΕ08 Καλλιτεχνικών....  ???

Πρέπει ένα βασικό στοιχείο να μας διακρίνει ειδικότητα από ειδικότητα. Και αυτό δεν μπορεί να είναι τίποτα άλλο από το βασικό πτυχίο σπουδών το οποίο αποδεικνύει ότι κατέχεις τις βασικές γνώσεις του αντικειμένου που καλείσαι να διδάξεις. Τι να κάνουμε...? 
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Καταρχήν δεν είπαμε να απολυθεί ο μη καθαρός πληροφορικός, αλλά να μεταταγεί στον βασικό του κλάδο. Είναι κάτι που και οι ίδιοι σίγουρα το θέλουν, συμφέρει και το κράτος, συμφέρει και τους πληροφορικούς. Συμφέρει όλους, και είναι και το σωστό.
Γιατί λες "αυτό δεν αλλάζει"; Είναι η πιο απλή και άμεσα εφαρμόσημη λύση και το κυριότερο χωρίς κόστος.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να πιέσουμε και όχι στο να αυξηθούν οι ώρες και τα μαθήματα πληροφορικής. Καλό αυτό, αλλά όνειρο θερινής νυκτός για την κατάσταση που είναι η χώρα. Να ξεκινήσουμε απαιτώντας την μετάταξη των μη καθαρών πληροφορικών. Είναι το πρώτο βήμα που μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Μην ξεχνάτε ότι η πλειοψηφία αυτών είναι Μαθηματικοί (478 στους 851) και Φυσικοί (287 στους 851), δηλαδή 765 στους 851, δηλαδή το 90%, και μην ξεχνάτε ότι οι ανάγκες και στους δύο αυτούς κλάδους είναι τεράστιες. Δηλαδή αυτό μπορεί να εφαρμοστεί αμέσως από τον Σεπτέμβρη.

Γιατί δεν το απαιτούμε εδώ και τώρα; και έχουμε κολλήσει στην αναβάθμιση της πληροφορικής στα σχολεία, το οποίο ναι μεν δίκαιο αίτημα είναι αλλά θέλει πολύ χρόνο, μάλλον πολλά χρόνια, για να γίνει;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.