*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207942 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nikikostas123

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
στην χωρα μας εχουν δημιουργηθει πολλες και διαφορετικες κατηγοριες πτυχιουχων διορισθεων και απολυμενων....
οσον αφορα την πληροφορικη για μενα αποψη μου καμμια δουλεια ο ΠΕ12 να εχει διπλο πτυχιο,καμμια δουλεια το τμημα του παπει να εχει παιδαγωγικο και καμμια δουλεια το τει να ξεχωριζεται με το αει και καμμια δουλεια δεν ειχε ο θεολογος να κανει πληροφορικη...

εχουμε γεμισει σε διακρισεις και ανισοτητες...

ο πτυχιουχος τει φωναζει γιατι με κανες ισο με θεολογο χωρις πτυχιο...
ο πτυχιουχος αει φωναζει γιατι με κανες ισο με το τει και γιατι ο πε12 εχει διπλο πτυχιο..
τα παιδια παιδαγωγικου φωναζουν γιατι με κανες ισο με το παπει του βουλευτη(μεταπτυχιακο και 2 γλωσσες και αυτοι βουλευτη)...

σε αυτα δεν φταιει κανενας αλλα μονο η ηγεσια...τιποτα αλλο...




« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2013, 10:40:57 πμ από nikikostas123 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Το συμπέρασμα είναι ότι έχουν κατακερματίσει τον κλάδο, με τρόπο που δεν συναντά κανείς σε κανέναν άλλο κλάδο. Πιο πάνω ο συνάδελφος είπε να διεκδικήσουμε...Σωστό, αλλά ποιοι ακριβώς να διεκδικήσουμε (μιλώντας σε συλλογικό επίπεδο); Η ΠΕΚΑΠ, η ΕΠΕ, η ΕΠΥ ή το ΤΕΕ, αφού είναι όλοι εναντίον όλων. Πως θα ξεμπερδέψει αυτή η κατάσταση και θα μπορούμε να εκπροσωπηθούμε από έναν φορέα/σύλλογο για να μπορούμε να διεκδικήσουμε οτιδήποτε; Προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτός ο κατακερματισμός θα συνεχίζει να υπάρχει και δύσκολα θα αλλάξει. Ο καθένας θα προασπίζεται τα δικά του συμφέροντα, ενώ παράλληλα όλοι μαζί θα βουλιάζουμε δυστυχώς.

Αποσυνδεδεμένος mitsos33

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Βλέπω συχνά τη διάκριση ΠΕ19 ΠΕ20 και θέλω να προσθέσω κάτι ειδικά στον χρήστη talaiporos. Στον κλάδο της πληροφορικής υπάχει πολύ "σαβούρα" ανεξάρτητα από πτυχία (μόνιμους). Έχω γνωρίσει πολλούς πληροφορικούς και γνώμη μου είναι ότι πάνω από το 50% είναι "άσχετοι". Είτε με την εκπαίδευση είτε στο επιστημονικό κομμάτι. Ίσως να φταίει το γεγονός ότι πολύ διορίστηκαν πολύ εύκολα ή κατά λάθος ή ακόμα και χωρίς να το ήθελαν. Ξέρω ΠΕ19 που δούλευε σε ξενοδοχείο και είχε κάνει λίγες ώρες σε ολοήμερο και διορίστηκε και είπε εκεί είναι καλύτερα. Όσο για τη διάκριση ΠΕ19 ΠΕ20, σύμωνα με τον Ν.2916/01 τα ΤΕΙ ανήκουν στην ανώτατη βαθμίδα. Δεν είναι αυτοί οι άσχετοι ούτε αυτοί με τα σεμινάρια. Το μόνο άδικο είναι ότι αυτοί με τα σεμινάρια έχουν 2 ειδικότητες με 1 πτυχίο. Το καλύτερο είναι μια συνολική αξιολόγηση και στο επιστημονικό και στο παιδαγωγικό μέρος όλων και όχι να προσπαθούν οι ΠΕ12 ΠΕ19 να διώξουν τους ΠΕ19 και οι ΠΕ19 τους ΠΕ20. Κακώς υπάρχει ΑΕΙ και ΤΕΙ πληροφορικής. Έχουν σχεδόν το ίδιο πρόγραμμα σπουδών. Θα μπορούσε να είναι ένα. Όσο για το πολυτεχνείο είναι μεν ανώτεροι με την 5ετη φοίτηση αλλά αυτό δεν τους ξεχωρίση στην εκπαίδευση.

Ένας ΠΕ12 ΠΕ19.

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
καλησπέρα

Εγώ πάντως θαυμάζω τους "επιστήμονες πληροφορικούς" .
Απο φοιτητές τους θαυμάζω.
Τότε που επειδή πέρασαν το πολυτεχνείο ήταν οι μαμάω και όλοι οι άλλοι υποδεέστεροι.
Τότε που νόμιζαν οτι επειδή έμαθαν πως δουλεύει ένα τρανσιστορ, δυο πύλες , τί είναι ανάδραση και φίλτρα νόμισαν οτι είναι ο αφρός της χώρας.
Που ακόμα νομίζουν οτι διαφορικές εξισώσεις διδάχθηκαν μόνο αυτοί και εννοείται πως δύναται να κατανοήσουν μόνο αυτοί.
Αυτοι λοιπόν που διδάχθηκαν λειτουργικά συστήματα (unix dos υπήρχαν τότε) δίκτυα (βιομηχάνικά επιπέδου ethernet 10baseT) θεωρούν οτι οι άλλοι από τις "δευτεροκλασάτες" μη πληροφορικές σχολές με msc και phd  δεν έχουν τα προσόντα να διδάξουν  το διερμηνευτή δηλ ψευδογλώσα και δομές if then else pointers και πίνακες σε μαθητές γ' λυκείου.  ;D ;D ;D
Οι επιστήμονες που όταν από αυτούς πολλοί σπούδαζαν δεν υπήρχε κάν ιντερνετ , web , οπτικές ίνες.
Οι επιστήμονες που όταν βγήκαν από τη σχολή και τα βρήκαν μπαστούνια πήγαν και διορίστηκαν εκεί που έφτυναν μεχρι τότε!

Σε αυτούς τους επιστήμονες λοιπόν που θαυμάζω προτείνω αντί να βγάζουνε ανακοινώσεις για το ποιον να διώξουνε αξιοκρατικά να ζητήσουνε κάτι άλλο.
Να δώσουνε όλοι ΑΣΕΠ με θέματα που είναι γκαραντι για επιστήμονες πληροφορικούς κατ' αυτούς.
Μόνο που να έχουν δικαίωμα να δώσουν όλοι. Πληροφορικοί ΑΕΙ ΤΕΙ μαθηματικοί φιλόλογοι ακόμα και κομμώτριες.
Εγώ μόνο αυτή την αξιοκρατία αναγνωρίζω και δεν είμαι ούτε επεδίωξα να γίνω καθηγητής πληροφορικής.
Αυτά για να μην αρχίσω τους χαρακτηρισμούς και φάω κανα μπαν.

υγ. Και καταργήστε και τα καραγκιοζιλίκια που δεν κάνετε δεκτούς στο ΤΕΕ τους μισούς δικούς σας καθηγητές πανεπιστημίου επειδή δεν έχουν τελειώσει τις ατλάντειες σχολές σας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
καλησπέρα

Εγώ πάντως θαυμάζω τους "επιστήμονες πληροφορικούς" .
Απο φοιτητές τους θαυμάζω.
Τότε που επειδή πέρασαν το πολυτεχνείο ήταν οι μαμάω και όλοι οι άλλοι υποδεέστεροι.
Τότε που νόμιζαν οτι επειδή έμαθαν πως δουλεύει ένα τρανσιστορ, δυο πύλες , τί είναι ανάδραση και φίλτρα νόμισαν οτι είναι ο αφρός της χώρας.
Που ακόμα νομίζουν οτι διαφορικές εξισώσεις διδάχθηκαν μόνο αυτοί και εννοείται πως δύναται να κατανοήσουν μόνο αυτοί.
Αυτοι λοιπόν που διδάχθηκαν λειτουργικά συστήματα (unix dos υπήρχαν τότε) δίκτυα (βιομηχάνικά επιπέδου ethernet 10baseT) θεωρούν οτι οι άλλοι από τις "δευτεροκλασάτες" μη πληροφορικές σχολές με msc και phd  δεν έχουν τα προσόντα να διδάξουν  το διερμηνευτή δηλ ψευδογλώσα και δομές if then else pointers και πίνακες σε μαθητές γ' λυκείου.  ;D ;D ;D
Οι επιστήμονες που όταν από αυτούς πολλοί σπούδαζαν δεν υπήρχε κάν ιντερνετ , web , οπτικές ίνες.
Οι επιστήμονες που όταν βγήκαν από τη σχολή και τα βρήκαν μπαστούνια πήγαν και διορίστηκαν εκεί που έφτυναν μεχρι τότε!

Σε αυτούς τους επιστήμονες λοιπόν που θαυμάζω προτείνω αντί να βγάζουνε ανακοινώσεις για το ποιον να διώξουνε αξιοκρατικά να ζητήσουνε κάτι άλλο.
Να δώσουνε όλοι ΑΣΕΠ με θέματα που είναι γκαραντι για επιστήμονες πληροφορικούς κατ' αυτούς.
Μόνο που να έχουν δικαίωμα να δώσουν όλοι. Πληροφορικοί ΑΕΙ ΤΕΙ μαθηματικοί φιλόλογοι ακόμα και κομμώτριες.
Εγώ μόνο αυτή την αξιοκρατία αναγνωρίζω και δεν είμαι ούτε επεδίωξα να γίνω καθηγητής πληροφορικής.
Αυτά για να μην αρχίσω τους χαρακτηρισμούς και φάω κανα μπαν.

υγ. Και καταργήστε και τα καραγκιοζιλίκια που δεν κάνετε δεκτούς στο ΤΕΕ τους μισούς δικούς σας καθηγητές πανεπιστημίου επειδή δεν έχουν τελειώσει τις ατλάντειες σχολές σας.

ααα μάλιστα... ωραία λογική. Μήπως να αφήσει και τον καθένα να δώσει στον ΑΣΕΠ των φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών και πάει λέγοντας, ανεξαρτήτου πτυχίου σπουδών? Δεν νομίζω να τα γράφεις σοβαρά αυτά...

Υ.Γ. που κολλάει το ΤΕΕ με το θέμα μας? Τέτοια παραπόνα που διατυπώνεις πως κολλάνε σε αυτό που συζητάμε?  :o
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αυτή η λογική ακυρώνει όλα τα πτυχία. Τέτοιες εξετάσεις θα μπορούσαν να εφαρμοστούν για όλες τις επιστήμες, αλλά να γίνουν εξαιρετικά δύσκολες.
Ακραία λογική για να δικαιολογήσει αδικίες
Αλλά, αυτοί που ξέρουν το αντικείμενό τους δεν πρέπει να το φοβούνται. Μέσα!

Αποσυνδεδεμένος CopyPaste

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
καλησπέρα

Εγώ πάντως θαυμάζω τους "επιστήμονες πληροφορικούς" .
Απο φοιτητές τους θαυμάζω.

......

υγ. Και καταργήστε και τα καραγκιοζιλίκια που δεν κάνετε δεκτούς στο ΤΕΕ τους μισούς δικούς σας καθηγητές πανεπιστημίου επειδή δεν έχουν τελειώσει τις ατλάντειες σχολές σας.

Μάλιστα...τι να πρωτο-σχολιάσεις εδώ...

Ακυρώνουμε ολόκληρα προγράμματα σπουδών, τσουβαλιάζουμε τους υπερόπτες φοιτητές της Πληροφορικής οι οποίοι αφού πέρασαν όπου πέρασαν , επαναπαύτηκαν (ΌΛΟΙ) στις φτωχές γνώσεις τους, δεν εξελίχθηκαν καθόλου στον τομέα τους (ΌΛΟΙ). Στο εντωμεταξύ (ΌΛΟΙ) ήταν τόσο άχρηστοι που έφαγαν τα μούτρα τους στον ιδιωτικό τομέα γιατί στο εντωμεταξύ βγήκαν καινούρια πράγματα που αυτοί οι τεμπελχανάδες δεν ασχολήθηκαν καθόλου.

Πληροφορική...η επιστήμη που ότι και να είσαι, από οποιονδήποτε χώρο...την κατέχεις! Άλλος πολύ, άλλος λιγότερο ...δεν παίζει καμία σημασία! Είναι στα σπίτια μας μέσα, την συναντάμε καθημερινά  άρα ΌΛΟΙ έχουμε δικαίωμα να  κονταροχτυπηθούμε για το ποιος ξέρει την πιο πολύ πληροφορική.... Άσχετο αν κάποιοι απέκτησαν πτυχίο, διαγωνίσθηκαν - αξιολογήθηκαν για να διορισθούν στην εκπαίδευση...ΞΑΝΆ...να δούμε ποιος ξέρει πιο πολύ...


« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2013, 01:58:24 μμ από CopyPaste »

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Άσχετα με τις γνώσεις του καθενός δεν μπορούμε να καταργήσουμε τα πτυχία. Υπάρχουν για ένα λόγο. Φυσικά και κάποιος που δεν έχει καν πτυχίο ειδικά στην πληροφορική μπορεί να έχει περισσότερες γνώσεις από μένα που τελείωσα πολυτεχνείο πριν 15 χρόνια. Αυτό τι σημαίνει, καταργούμε το πτυχίο;; Ναι να υπάρξει αξιολόγηση και σε γνωστικό επίπεδο αλλά για πτυχιούχους. Και φυσικά να υπάρχει εκπαίδευση και μετά το πτυχίο από το κράτος. Είναι δυνατόν ένας πληροφορικός να ενημερώνεται για τα πάντα στον τομέα της δουλειάς του από μόνος του; Μια επιμόρφωση έγινε πριν 3 χρόνια θυμάμαι κι αυτή πολύ πρόχειρη.  leonidass μπορεί πολύ να βγουν καλύτεροι σε ένα διαγωνισμό όπως τον θέτεις αλλά κάτι τέτοιο σημαίνει πως σε όλες τις ειδικότητες πρέπει να γίνει κάτι ανάλογο. Κι εκεί να περιμένεις εκπλήξεις απ' την ανάποδη.  mitsos33 θα έπρεπε να ξεχωρίζουν δίνοντας 1 χρόνο τουλάχιστον όπως δόθηκαν 2 στους μεταπτυχιακούς.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση πάντως αυτή η αντίληψη για την πληροφορική. Εδώ το ίδιο το υπουργείο παιδείας και οι σύμβουλοι αδυνατούν να διακρίνουν τη διαφορά της επιστήμης της πληροφορικής με τα ΤΠΕ.

Αποσυνδεδεμένος mitsos33

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
gpapage αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στον κλάδο της πληροφορικής. Όχι μόνο το υπουργείο, οι γονείς ή οι συνάδερφοι δεν ξέρουν την διαφορά αλλά και πολύ ΠΕ19 ΠΕ20 δυστυχώς δεν ξέρουν καλά καλά.

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • Προφίλ
καλησπέρα

Εγώ πάντως θαυμάζω τους "επιστήμονες πληροφορικούς" .
Απο φοιτητές τους θαυμάζω.
Τότε που επειδή πέρασαν το πολυτεχνείο ήταν οι μαμάω και όλοι οι άλλοι υποδεέστεροι.
Τότε που νόμιζαν οτι επειδή έμαθαν πως δουλεύει ένα τρανσιστορ, δυο πύλες , τί είναι ανάδραση και φίλτρα νόμισαν οτι είναι ο αφρός της χώρας.
Που ακόμα νομίζουν οτι διαφορικές εξισώσεις διδάχθηκαν μόνο αυτοί και εννοείται πως δύναται να κατανοήσουν μόνο αυτοί.
Αυτοι λοιπόν που διδάχθηκαν λειτουργικά συστήματα (unix dos υπήρχαν τότε) δίκτυα (βιομηχάνικά επιπέδου ethernet 10baseT) θεωρούν οτι οι άλλοι από τις "δευτεροκλασάτες" μη πληροφορικές σχολές με msc και phd  δεν έχουν τα προσόντα να διδάξουν  το διερμηνευτή δηλ ψευδογλώσα και δομές if then else pointers και πίνακες σε μαθητές γ' λυκείου.  ;D ;D ;D
Οι επιστήμονες που όταν από αυτούς πολλοί σπούδαζαν δεν υπήρχε κάν ιντερνετ , web , οπτικές ίνες.
Οι επιστήμονες που όταν βγήκαν από τη σχολή και τα βρήκαν μπαστούνια πήγαν και διορίστηκαν εκεί που έφτυναν μεχρι τότε!

Σε αυτούς τους επιστήμονες λοιπόν που θαυμάζω προτείνω αντί να βγάζουνε ανακοινώσεις για το ποιον να διώξουνε αξιοκρατικά να ζητήσουνε κάτι άλλο.
Να δώσουνε όλοι ΑΣΕΠ με θέματα που είναι γκαραντι για επιστήμονες πληροφορικούς κατ' αυτούς.
Μόνο που να έχουν δικαίωμα να δώσουν όλοι. Πληροφορικοί ΑΕΙ ΤΕΙ μαθηματικοί φιλόλογοι ακόμα και κομμώτριες.
Εγώ μόνο αυτή την αξιοκρατία αναγνωρίζω και δεν είμαι ούτε επεδίωξα να γίνω καθηγητής πληροφορικής.
Αυτά για να μην αρχίσω τους χαρακτηρισμούς και φάω κανα μπαν.

υγ. Και καταργήστε και τα καραγκιοζιλίκια που δεν κάνετε δεκτούς στο ΤΕΕ τους μισούς δικούς σας καθηγητές πανεπιστημίου επειδή δεν έχουν τελειώσει τις ατλάντειες σχολές σας.

Θα συμφωνήσω με την πρόταση σου αρκεί ο ΑΣΕΠ αυτός να μην αφορά θέσεις πληροφορικών. Να αφορά και θέσεις μαθηματικών και φυσικών και να δούμε τότε ποιος θα γράψει καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος leonidass

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
μιλάω για όλες τις ειδικότητες:

Να μπορεί να δώσει παιδαγωγικα και διδακτική και αρχαία ένας απόφοιτος λυκείου ή ένας που δουλευει στην καθαριότητα.
Αν γραψει καλύτερα από τον φιλόλογο να διοριζεται.
Αυτός ο ελιτισμός όμως στους πολυτεχνίτες είναι ανευ προηγουμένου όπως αποδεικνύει και η ανακοίνωση των "επιστημόνων".

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δηλαδή το μέλλον της Πληροφορικής στη Δημόσια εκπαίδευση είναι να δώσουν όλοι οι κλάδοι της εκπαίδευσης
έναν ΑΣΕΠ Πληροφορικής για να διαλέξουμε τους καλύτερους. 

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
leonidass θα πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο ο "ελιτισμός" να έχει και κάποια βάση και να προέρχεται από απείρως δυσκολότερες σπουδές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 610

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.