0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια πρόταση από τη διαβούλευση που μου φάνηκε ενδιαφέρουσα -χωρίς, βέβαια, να είμαι σε θέση να πω κατά πόσον στέκει επιστημονικά:http://www.opengov.gr/ypepth/?c=13757
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%82-n%CE%AD%CE%BF-%CF%83%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD"Για τα ολοήμερα δημοτικά σχολεία προβλέπεται η καθολική εφαρμογή του Ενιαίου Αναμορφωμένου Προγράμματος, το οποίο μέχρι στιγμής ακολουθείται από 961 σχολικές μονάδες. Στο σύνολό τους, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου, υπάρχουν 3.819 ολοήμερα δημοτικά σχολεία που λειτουργούν με το κλασικό πρόγραμμα."Good news, right?
Ο Υπουργός Παιδείας επαναφέρει την Πληροφορική στις Πανελλαδικές, όπως δήλωσε και ο ίδιος.Θέτω το ερώτημα: Δεν θα αυξηθούν ταυτόχρονα και οι ώρες, άρα και οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό;;