*

Αποστολέας Θέμα: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών  (Αναγνώστηκε 87190 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mimelismoni

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 875
  • "παντ΄ανοιχτα παντ΄αγρυπνα τα ματια της ψυχης μου"
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #196 στις: Δεκέμβριος 28, 2011, 11:03:36 πμ »
συναδελφοι χρονια πολλα και συγχαρητηρια για τα οσα εχετε καταφερει!αυριο εχουμε ραντεβου στη θεσσαλονικη στις 12 το μεσημερι στο city gate οι συναδελφοι φιλολογοι.οσοι μπορεσετε, ας προσελθετε παρακαλω.να ειστε ολοι καλα και καλες γιορτες!ελπιζω το νεο ετος με τη δικη μας συμβολη παντα να εξελιχθει σε πολυ καλυτερο για τον κλαδο μας,χωρις,βεβαια, μενος εναντιον συανδελφων αλλων κλαδων. :)
http://filologoi02.webnode.gr/ το επισημο site του Πανελληνιου Συλλογου Αναπληρωτων Φιλολογων,παρακαλω οι Φιλολογοι πατηστε στο λινκ,εγγραφειτε στο Συλλογο και παρτε μερος στο Φορουμ.Μας αφορα ολους!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:38:17 »

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #197 στις: Δεκέμβριος 28, 2011, 12:55:24 μμ »
Πρέπει να διδάσκουν Ιστορία οι ξενόγλωσσοι; Δεν μου αρέσει η Ιστορία καθόλου. Αγγλική φιλολογία σπούδασα και όχι Ιστορία-Αρχαιολογία. Γιατί να την διδάξω; Αλλά φαντάζομαι πόσο εύκολο θα είναι για την Διεύθυνση ή τον διευθυντή να με αναγκάσει να την διδάξω. Θα μου πεί αν δεν την θέλεις πρέπει να συμπληρώσεις στο τάδε σχολείο στην τάδε πόλη, και στο 10 λεπτο διάλειμμα προλαβαίνεις να πας (Δούλευα πέρσι σε 5 σχολεία και ξέρω πόσο παράλογοι μπορούν να γίνουν. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τον Διευθυντή της Διεύθυνσης να μου λέει ε πώς δεν προλαβαίνεις εγώ σε 10 λεπτά το κάνω!) Και αναρωτιέμαι, δεν μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο οι ξενόγλωσσοι με το να τους επιτρέψουν να δουλεύουν π.χ. στην πρωτοβάθμια και να συμπληρώνουν ωράριο με σχολεία που ανήκουν στην Δευτεροβάθμια; Δεν θα ήταν πιο σωστό και για σας και για εμάς;
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά και ο σύλλογος που έχουμε δημιουργήσει "ΠΑΣΑΦ". Αυτό άλλωστε είναι και ο στόχος του συλλόγου. Σωστή διαχείριση του προσωπικού. Μόνο έτσι θα επιλυθούν όσα προβλήματα έχουν δημιουργηθεί ... Σου εύχομαι μάς εύχομαι το συντομότερο να λειτουργήσει σωστά το σύστημα... για το καλό όλων μας...

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #198 στις: Δεκέμβριος 30, 2011, 03:08:05 μμ »
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ

 

ΝΕΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Η Επιστημονική Επιτροπή του περιοδικού ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ με έκπληξη διαπίστωσε ότι, μετά την ανυπαρξία αλλαγών στο μάθημα της Ιστορίας στο «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ, παρατηρείται το τελευταίο διάστημα μια σειρά ενεργειών του Υπουργείου Παιδείας, με τις οποίες υποβαθμίζεται ακόμα περισσότερο το μάθημα της Ιστορίας, πλέον και στο Γυμνάσιο.

 

Πιο συγκεκριμένα διαπιστώνεται ότι:

1. Στην πιλοτική εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών του Δημοτικού και του Γυμνασίου δεν υπάρχει το νέο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Το νέο πρόγραμμα γνωρίζουμε ότι συντάχθηκε τον Απρίλιο του 2011 από επιστημονική ομάδα που συγκρότησε το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς όμως να δημοσιοποιήσει ποτέ τα κριτήρια επιλογής των προσώπων που την αποτέλεσαν.

2. Αντίθετα, εφαρμόζεται πιλοτικά σε γυμνάσια της χώρας ένα πρόγραμμα σπουδών για την Τοπική Ιστορία αποσπασμένο εντελώς από τη διδασκαλία του υπόλοιπου μαθήματος της Ιστορίας (από το οποίο αφαιρείται μία διδακτική ώρα στη Γ’ Γυμνασίου) και ενταγμένο σε μια νέα, πρωτοφανούς παιδαγωγικής σύλληψης Ζώνη, τη «Ζώνη Βιωματικών Δράσεων», που, όπως δηλώνει και η ονομασία της, μόνο ως διδακτική μέθοδος μπορεί να θεωρηθεί και όχι ως αυτόνομο μάθημα. Στο πλαίσιο αυτό, μπορεί να διδάσκει την Τοπική Ιστορία οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός, ανεξάρτητα από τις σπουδές του στην Ιστορία! Οι παραπάνω εξελίξεις θέτουν μια σειρά ερωτημάτων, τα οποία απαιτούν άμεση απάντηση:

1. Ποιο θεσμικό όργανο του Υπουργείου Παιδείας αποφάσισε να απορρίψει το νέο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας για την υποχρεωτική εκπαίδευση πριν την πιλοτική του εφαρμογή και με ποια επιστημονική επιχειρηματολογία;

2. Ποιο επιστημονικό όργανο του Υπουργείου Παιδείας πρότεινε την ένταξη της Τοπικής Ιστορίας στη «Ζώνη Βιωματικών Δράσεων» και με ποια επιχειρηματολογία εισηγήθηκε την ανάθεση της διδασκαλίας της σε όλες τις ειδικότητες;[/b]

Με βάση τα παραπάνω ερωτήματα καλούμε:

1. Το Υπουργείο Παιδείας να δημοσιοποιήσει το απορριφθέν πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση καθώς και την εισήγηση του αρμόδιου θεσμικού οργάνου που πρότεινε την απόρριψή του πριν την πιλοτική εφαρμογή του στις σχολικές μονάδες.

2. Την Επιστημονική Ομάδα σύνταξης του νέου προγράμματος σπουδών της Ιστορίας στην υποχρεωτική εκπαίδευση να δημοσιοποιήσει το έργο της, καθώς και την τοποθέτησή της για την αντιμετώπισή του μέχρι σήμερα.

3. Τα Τμήματα Ιστορίας των ΑΕΙ, από τους προέδρους των οποίων ζητήθηκε η γνώμη για το νέο πρόγραμμα σπουδών Ιστορίας, και τις επιστημονικές ενώσεις των εκπαιδευτικών να διατυπώσουν τη θέση τους για τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση του μαθήματος της Ιστορίας στην εκπαίδευση.

Συμπερασματικά, η ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ως επιστημονικό περιοδικό θεωρεί το ζήτημα αυτό μείζον από επιστημονική, παιδαγωγική και κυρίως πολιτική άποψη, και γι’ αυτό θα το παρακολουθήσει συστηματικά.

Σε περίπτωση συνέχισης του κλίματος σιωπής και απόκρυψης, θα δημοσιοποιήσει τα σχετικά κείμενα που έχει στη διάθεσή της.

 

 

Για την Επιστημονική Επιτροπή της ΝΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Κώστας Αγγελάκος

Διευθυντής ΝΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Επίκουρος Καθηγητής



Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #199 στις: Δεκέμβριος 30, 2011, 04:09:29 μμ »
Συγνώμη αλλά για ποιό λόγο πρέπει να υπάρχουν δύο θέματα που τρέχουν με το ίδιο  (χονδρικά) αντικείμενο και στα οποία ποστάρονται και τα ΙΔΙΑ πράγματα;  :(

"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:38:17 »

Αποσυνδεδεμένος faz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #200 στις: Δεκέμβριος 31, 2011, 12:15:01 πμ »
Σας παραθέτω το κύριο άρθρο του περιοδικού "Φιλολογική" που εκδίδει η Π.Ε.Φ. Πρόκειται για το τεύχος 116.

Προβλήματα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Η φετινή σχολική χρονιά άρχισε με σωρεία προβλημάτων, μερικά από τα οποία είναι πρωτοφανή στη μεταπολιτευτική ιστορία του τόπου μας.

Οι παλινωδίες άρχισαν μεσούντος του θέρους με την απόλυτη σύγχυση που επικράτησε και τις τραγελαφικές καταστάσεις που εκτυλίχθηκαν στις διαδικασίες επιλογής Διευθυντών σχολικών μονάδων και Σχολικών Συμβούλων. Ακολουθησε το προφανές, για τις τελευταίες τουλάχιστον δεκαετίες στη χώρα μας, θέμα με τα σχολικά βιβλία, αποτέλεσμα γραφειοκρατικών διαδικασιών και ολιγωρίας, και στις αρχές του Σεπτεμβρίου η καθιερωμένη πλέον αναστάτωση με τις αποσπάσεις και τις μετακινήσεις εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, τώρα όμως υπό τη δαμόκλεια σπάθη της "εργασιακής εφεδρείας" και της απόλυσης. Στη δυσμενή συγκυρια προστέθηκε και η ουσιαστική κατάργηση ενός από τους πλέον επιτυχημένους θεσμούς των τελευταίων ετών, των σχολικών βιβλιοθηκών, που με το ζήλο των αποσπασμένων σε αυτές των συναδέλφων και το σχεδόν άρτιο εξοπλισμό τους αποτελούσαν πυρήνες της πολιτιστικής ζωής των σχολείων.

Μέσα σε αυτό το κλίμα που διαμορφώνεται και είναι ενδεικτικό μιας γενικότερης κρίσης που δυστυχώς υπερβαίνει τα ούτως ή άλλως δυσοίωνα δημοσιονομικά δεδομένα, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ανακοίνωσε νόμους και μέτρα που θα μας φέρουν ακόμη πιο κοντά στο "Σχολείο του 21ου αιώνα", όπως το Αναλυτικό Πρόγραμμα της Α' Λυκείου (χωρίς ωστόσο , να περιλαμβάνει όλα τα μαθήματα) και το Πιλοτικό Πρόγραμμα , το οποίο καλούνται να εφαρμόσουν 68 περίπου Γυμνάσια, χωρίς να έχει προηγηθεί η σχετική προεργασία. Η προχειρότητα και η σύγχυση χαρακτηρίζουν τους σχεδιαστές του προγράμματος οι οποίοι επέβαλαν νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και νέα διδακτικά αντικείμενα, ενώ ήδη είχε γίνει η κατανομή των μαθημάτων με βάση τα ισχύοντα!

Τα παραπάνω κείμενα στο μεγαλύτερο μέρος τους δεν αποτελούν παρά ευχολόγια, φλύαρα αναμασήματα ανάλογων παλαιότερων εγχειρημάτων, με εσωτερικές αντιφάσεις και αλληλοσυγκρουόμενες προτάσεις, που ακυρώνουν στην πράξη κάθε καινοτομία που ενδεχομένως εισηγούνται. Είναι φανερό ότι συντάχθηκαν από ανθρώπους με ανύπαρκτη ή αρνητική εμπειρία σε σχολική τάξη. Οι φιλόλογοι καλούνται, για άλλη μια φορά , να επωμισθούν το κύριο βάρος του νέου εγχειρήματος, ενώ η στάση της πολιτικής ηγεσίας απέναντι στο φιλολογικό κόσμο δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολιών: παρά τις διαβεβαιώσεις τους στις συναντήσεις με το Δ.Σ. της Π.Ε.Φ, μειώνουν τις ώρες των φιλολογικών μαθημάτων και συνεχίζουν να εκχωρούν μαθήματά μας σε άλλες ειδικότητες.΄

Μέσα σε τέτοιες συνθήκες δεν υπάρχει άλλη λύση από τη συσπείρωση γύρω από τους Τοπικούς Συνδέσμους Φιλολόγων και την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων, την ενίσχυση της συλλογικότητας, την ανανέωση και τη δυναμική. Η ιδιώτευση και η αποστασιοποίηση, που πολλοί υιοθέτησαν τα τελευταία χρόνια, μάς αποφέρουν σήμερα, σε ατομικιστικό πλέον επίπεδο (και όχι μόνο σε παιδευτικό), τους πικρούς καρπούς τους. Διακυβεύονται τα μαθήματα της Ιστορίας και της Λογοτεχνίας, μειώνονται οι ώρες διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών, καταργούνται υφιστάμενες οργανικές θέσεις και θέσεις εργασίας. Αποκορύφωμα όλων είναι ότι τείνουμε να αποδεχθούμε μια διοικητική πρακτική πρωτοφανή και παράδοξη όχι μόνο για τα ευρωπαϊκά αλλά και για τα παγκόσμια εκπαιδευτικά δεδομένα: να ανατίθεται δηλαδή η διδασκαλία των μαθημάτων με κριτήριο όχι την επιστημονική ειδίκευση των εκπαιδευτικών αλλά τη διαθεσιμότητα του ωραρίου τους.

Ειδικά, την τρέχουσα σχολική χρονιά, το φαινόμενο αυτό έλαβε τεράστιες διαστάσεις και, όπως καταγγέλλεται, μολονότι τα σχολεία είχαν δηλώσει ελλείψεις φιλολόγων και έγινε πρόσληψη αναπληρωτών, έσπευσαν να αναλάβουν το μάθημα της Ιστορίας οι άλλες ειδικότητες που πλεόναζαν, με αποτέλεσμα να μείνουν αδιάθετοι και πλεονάζοντες οι φιλόλογοι(!). Διευθυντές, μάλιστα, σχολικών μονάδων, ανά την Ελλάδα, για να μη μετακινηθούν σε άλλα σχολεία οι εκπαιδευτικοί, τους ανέθεσαν το μάθημα της ιστορίας, ως δεύτερη ανάθεση, υπερβαίνοντας και καταστρατηγώντας ακόμη και το όριο των εφτά ωρών, κατά παρέκκλιση της σχετικής υπουργικής απόφασης.

Συνεπώς, χρέος όλων μας είναι να αναλογισθούμε το μέλλον του φιλολογικού κόσμου, που δέχεται δεινά πλήγματα, και να αγωνισθούμε, με κάθε τρόπο, για την υπεράσπισή του.







 

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #201 στις: Δεκέμβριος 31, 2011, 09:17:41 πμ »
Συγχαρητήρια στην ΠΕΦ.Το κείμενο θα το χρησιμοποιήσουμε και στις επερωτήσεις.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος faz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #202 στις: Δεκέμβριος 31, 2011, 09:44:32 πμ »
Κι έπεται συνέχεια. Να τι απαντάει ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ & ΙΘΑΚΗΣ για την ανάθεση της Ιστορίας στο περιοδικό "Φιλολογική" που εκδίδει η Π.Ε.Φ.

Θέμα:"Ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας"

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Φιλολόγων Κεφανονιάς & Ιθάκης εκφράζει την αντίθεσή του στην ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας σε καθηγητές ξένων γλωσσών και σε θεολόγους, οι οποίοι τις περισσότερες φορές, χωρίς οι ίδιοι να το επιθυμούν, αναγκάζονται να αναλάβουν το μάθημα, για να καλύψουν το ωράριό τους.

Η τακτική αυτή αντίκειται στους επιστημονικούς κανόνες και είναι αντιδεοντολογική, διότι έτσι ανατίθεται η διδασκαλία τις Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες, οι οποίες δεν έχουν την επιστημονική εξειδίκευση και κατάρτιση για τη διδασκαλία του μαθήματος, ώστε οι μαθητές να μπορούν να αποκομίζουν τα μέγιστα δυνατά οφέλη.

Η παραπάνω τακτική -ίσως και με την ανοχή των φιλολόγων, για να μην έρθουν σε αντιπαράθεση με τους υπόλοιπους συναδέλφους - ακολουθήθηκε συχνά τα τελευταία χρόνια. ¨Ομως, φέτος παγιώνεται με αποτέλεσμα το μάθημα της Ιστορίας να "αφαιρεθεί" ουσιαστικά από τους φιλολόγους και να διδάσκεται αποκλειστικά από άλλες ειδικότητες.

Ως παρεπόμενο, είναι η υποβάθμιση του μαθήματος της Ιστορίας, ενώ με την έναρξη της σχολικής χρονιάς παρατηρήθηκε οι φιλόλογοι να μη μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο, καθώς αντικείμενα διδασκαλίας αμιγώς φιλολογικά, ανατέθηκαν σε άλλες ειδικότητες.

Η παραπάνω εξέλιξη οδηγεί στην περιθωριοποίηση των φιλολογικών μαθημάτων, ενώ παράλληλα μειώνει τις οργανικές θέσεις των πτυχιούχων ΠΕ02.

Χρόνια θέση του Συνδέσμου Φιλολόγων Κεφαλονιάς -Ιθάκης είναι: η διδασκαλία της Ιστορίας να ανατίθεται σε φιλολόγους.

Για αυτόν το λόγο καλούμε τους συναδέλφους φιλολόγους να μην αποδεχθούν τη μείωση των ωρών των αντικειμένων τους και τους συναδέλφους των άλλων ειδικοτήτων να μη δεχθούν ανάθεση μαθημάτων ξένων προς την ειδικότητά τους και , επομένως, συναινέσουν, άθελά τους, στην περαιτέρω υποβάθμιση του σχολείου και σε δυσάρεστες εξελίξεις για την ειδικότητα των φιλολόγων.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 31, 2011, 08:47:13 μμ από faz »

Αποσυνδεδεμένος maria1978

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • ΠΕ 15
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #203 στις: Ιανουάριος 23, 2012, 10:17:51 μμ »
συνάδερφοι καλησπέρα αν  και είμαι διαφορετική ειδικότητα απο εσάς παρακολουθώ το θέμα για το πλαφόν των επτά ωρών των β αναθέσεων.σε πρόσφατη συνομιλία με τον  προιστάμενο δευτεροβαθμιας εκπαίδευσης μου τόνισε πως το εδάφιο "4. Το όριο των επτά (7) διδακτικών ωρών (παρ. 7) αφορά στα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης που
μπορεί να διδάξει ο εκπαιδευτικός είτε από τη βασική ειδικότητά του είτε από τη δεύτερη
ειδικότητα, που μπορεί να του αποδοθεί." αφορά ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ Β ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ...υπάρχει τρόποσ να το διευκρινησω αυτό μέσω του υπουργείου?έχει επικοινωνήσει κάποιος με το υπουργείο αν τελικα αυτο το πλαφόν ισχύει τελικά μόνο για την απόδοση της β ειδικότητας;
Δύο πράγματα ειναι απέραντα: η βλακεία των ανθρώπων και το σύμπαν...

Αποσυνδεδεμένος tonik

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1332
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #204 στις: Ιανουάριος 24, 2012, 04:00:15 μμ »
συνάδερφοι καλησπέρα αν  και είμαι διαφορετική ειδικότητα απο εσάς παρακολουθώ το θέμα για το πλαφόν των επτά ωρών των β αναθέσεων.σε πρόσφατη συνομιλία με τον  προιστάμενο δευτεροβαθμιας εκπαίδευσης μου τόνισε πως το εδάφιο "4. Το όριο των επτά (7) διδακτικών ωρών (παρ. 7) αφορά στα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης που
μπορεί να διδάξει ο εκπαιδευτικός είτε από τη βασική ειδικότητά του είτε από τη δεύτερη
ειδικότητα, που μπορεί να του αποδοθεί." αφορά ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ Β ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ...υπάρχει τρόποσ να το διευκρινησω αυτό μέσω του υπουργείου?έχει επικοινωνήσει κάποιος με το υπουργείο αν τελικα αυτο το πλαφόν ισχύει τελικά μόνο για την απόδοση της β ειδικότητας;

Το πλαφόν των 7 ωρών ισχύει για τη β΄ανάθεση και για τη βασική ειδικότητα και για τη δεύτερη ειδικότητα... είναι ξεκάθαρη η διατύπωση! Το υπουργείο το έχει επιβεβαιώσει (μπορούν να το επιβεβαιώσουν και οι συνάδελφοι που παραβρέθηκαν στη συνάντηση των μελών του συλλόγου φιλολόγων στο υπουργείο αλλά το επιβεβαιώνουν και οι δευτεροβάθμιες που απάντησαν στις επιστολές μας για το θέμα αυτό! Απλά δέχονται ότι σε κάποιες περιπτώσεις αναγκαστικά (!) το υπερβαίνουν από 1 έως 3 ώρες... τουλάχιστον οι διδε Θεσσαλονίκης έτσι απάντησαν εγγράφως! Το επιχείρημα αυτό (ότι το πλαφόν αφορά μόνο τη β΄ειδικότητα) μας το είχαν πει και αιρετοί των τοπικών ΕΛΜΕ αλλά είναι τελείως άκυρο! Ζήτα από τον προϊστάμενο που σου το είπε να σου δώσει γραπτά την απάντηση αυτή... αμφιβάλλω ότι θα το κάνει!
Η διαίρεση της αιωνιότητας σε δευτερόλεπτα, ώρες, μέρες και χρόνια, δεν έχει σημασία πλέον,
καθώς πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η τελειότητα της κάθε στιγμής.

Αποσυνδεδεμένος maria1978

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • ΠΕ 15
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #205 στις: Ιανουάριος 24, 2012, 05:19:45 μμ »
συνάδερφοι καλησπέρα αν  και είμαι διαφορετική ειδικότητα απο εσάς παρακολουθώ το θέμα για το πλαφόν των επτά ωρών των β αναθέσεων.σε πρόσφατη συνομιλία με τον  προιστάμενο δευτεροβαθμιας εκπαίδευσης μου τόνισε πως το εδάφιο "4. Το όριο των επτά (7) διδακτικών ωρών (παρ. 7) αφορά στα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης που
μπορεί να διδάξει ο εκπαιδευτικός είτε από τη βασική ειδικότητά του είτε από τη δεύτερη
ειδικότητα, που μπορεί να του αποδοθεί." αφορά ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ Β ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ...υπάρχει τρόποσ να το διευκρινησω αυτό μέσω του υπουργείου?έχει επικοινωνήσει κάποιος με το υπουργείο αν τελικα αυτο το πλαφόν ισχύει τελικά μόνο για την απόδοση της β ειδικότητας;
το θέμα είναι πως δεν δέχονται να δώσουν καμμιά απάντηση γιατί δεν έχει γίνει καμμιά καταγγελία και απο το σύλλογο που έγινε καταγγελία καρφάκι δεν του καήκε....

Το πλαφόν των 7 ωρών ισχύει για τη β΄ανάθεση και για τη βασική ειδικότητα και για τη δεύτερη ειδικότητα... είναι ξεκάθαρη η διατύπωση! Το υπουργείο το έχει επιβεβαιώσει (μπορούν να το επιβεβαιώσουν και οι συνάδελφοι που παραβρέθηκαν στη συνάντηση των μελών του συλλόγου φιλολόγων στο υπουργείο αλλά το επιβεβαιώνουν και οι δευτεροβάθμιες που απάντησαν στις επιστολές μας για το θέμα αυτό! Απλά δέχονται ότι σε κάποιες περιπτώσεις αναγκαστικά (!) το υπερβαίνουν από 1 έως 3 ώρες... τουλάχιστον οι διδε Θεσσαλονίκης έτσι απάντησαν εγγράφως! Το επιχείρημα αυτό (ότι το πλαφόν αφορά μόνο τη β΄ειδικότητα) μας το είχαν πει και αιρετοί των τοπικών ΕΛΜΕ αλλά είναι τελείως άκυρο! Ζήτα από τον προϊστάμενο που σου το είπε να σου δώσει γραπτά την απάντηση αυτή... αμφιβάλλω ότι θα το κάνει!
Δύο πράγματα ειναι απέραντα: η βλακεία των ανθρώπων και το σύμπαν...

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #206 στις: Φεβρουάριος 23, 2012, 03:39:43 μμ »
http://www.esos.gr/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7/%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1/item/27583-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CE%BB%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7-2%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82.html
με λίγα λόγια η ΟΛΜΕ ζητά την απόδοση β ειδικότητας σε μεγαλύτερο αριθμό εκπαιδευτικών,τη β ανάθεση ως 10 ώρες ή και  χωρίς περιορισμό ωρών προκειμένου ο μόνιμος συνάδελφος να συμπληρώνει ωράριο εντός του σχολικού κτιρίου και την υπέρβαση των 10 ωρών σε συγκεκριμένες περιοχές.Κάθε μία από αυτές τις προτάσεις είναι καρφί στο φέρετρο της ελπίδας γα δουλειά,έστω και υπ'αυτές τις συνθήκες.Η ΟΛΜΕ,ανερυθρίαστα και υπό το κράτος του φόβου της απόλυσης μόνιμου προσωπικού,συνιστά στην κα Υπουργό (κοινώς έριξε νερό στο μύλο της) τον εξοβελισμό μας.Ο σύλλογος πρέπει να δραστηριοποιηθεί άμεσα.

Αποσυνδεδεμένος thask

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 456
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #207 στις: Φεβρουάριος 23, 2012, 04:14:26 μμ »
Για να είμαστε και λίγο ρεαλιστές, όλοι φανταζόμαστε το αποτέλεσμα σε μία διαφωνία μονίμων-αναπληρωτών, όταν μάλιστα το αίτημα των μονίμων βολεύει και το υπουργείο. Μας το είχαν πει ότι θα ανέβει στο 10ωρο οι β' ανάθεση, και τώρα η ίδια η ΟΛΜΕ τους στρώνει το χαλί να μην υπάρχει κανένας περιορισμός... Μία μάχη πρέπει να δοθεί, αν και το γεγονός ότι φαίνεται να ικανοποιεί και το αίτημα των ξενόγλωσσων προχθές, έτσι ώστε να αξιοποιηθούν και αυτοί, είναι ενθαρρυντικό

Αποσυνδεδεμένος GR

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 576
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #208 στις: Φεβρουάριος 23, 2012, 04:23:00 μμ »
Αρχισαν τα οργανα του μνημονιου να λαλουν.Ειναι φανερο πλεον οτι η ΟΛΜΕ θεωρει συναδελφους μονο τους μονιμους,προκλητικοτατα δε αγνοει τον πολυπληθεστατο κλαδο των αναπληρωτων,εμεις εξακολουθουμε να παρακαλαμε για ενα κομματι ψωμι εστω και στο τελος της σχολικης χρονιας την ωρα που επισημα ακυρωνει τον αγωνα μας το συνδικαλιστικο οργανο που μας εκπροσωπει.Και μεσα σε ολη αυτη την καταντια μνημονιακα κομματα ερχονται πρωτα στις δημοσκοπησεις,εστω και χωρις αυτοδυναμια.....Τι να πει κανεις....

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Β' Ανάθεση Μαθημάτων: Πλαφόν 7 ωρών
« Απάντηση #209 στις: Φεβρουάριος 23, 2012, 05:05:55 μμ »
Συγνώμη, ποιό ήταν το αίτημα των ξενόγλωσσων;
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 399

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.