0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δε θα ήθελα να σας απογοητεύσω παιδιά, αλλά εφόσον η ίδια η Εκκλησία δεν ενδιαφέρεται και δεν μεριμνά για το μάθημα των θρησκευτικών, δεν υπάρχει καμιά ελπίδα διορισμού θεολόγων στο "νέο" σχολείο του χρεοκοπημένου μας κράτους. Δε σας λέει κάτι αυτό για την κεφαλή και τους ταγούς της Εκκλησίας? Όλοι σιωπούν όλοι συνένοχοι. Αν θέλετε να έχετε μια ελπίδα για το μακρινό μέλλον ίσως ο σύλλογός σας θα έπρεπε να διαμαρτυρηθεί πρωτίστως στους επισκόπους και την επίσημη εκκλησία που κωφεύει κι εθελοτυφλεί.
Παράθεση από: paschalist στις Οκτωβρίου 15, 2011, 09:09:06 pmΗ αντίδρασή σας θα πρέπει να στηρίζεται στο γεγονός πως προσπαθούν να καταργήσουν τελείως το μάθημά σας. Πρέπει να τους δώσετε να καταλάβουν πως όπως μαθαίνεις σε ένα παιδί πως να περπατάει, έχεις δικαίωμα να του μάθεις και τη θρησκεία του. Όταν μεγαλώσει μπορεί να αποφασίσει μόνο του να μπουσουλάει ή να πετάει. Συμφωνώ. Αυτό ακριβώς δεν γίνεται άτυπα; Δεν διορίζουν και δεν στέλνουν αναπληρωτές. Άρα δεν υπάρχουν θεολόγοι στα σχολεία και όχι μόνο, και πολλές άλλες ειδικότητες. Άλλωστε ο διαχωρισμός της Διαμάντως σε βασικές και μη ειδικότητες, ήταν ιδαίτερα πονηρός: Προκάλεσε σε πολλούς την έπαρση ότι είναι "βασικός" οδηγώντας τον στο ψευδές συμπέρασμα ότι είναι και "απαραίτητος"! Το αντίθετο στις "μη βασικές ειδικότητες"... Είναι παλιοί αυτοί που βρίσκονται ψηλά!!! το ξέρουν το παιχνίδι και το παίζουν καλά... άστους να φαγώνονται και εγώ θα διοικώ...
Η αντίδρασή σας θα πρέπει να στηρίζεται στο γεγονός πως προσπαθούν να καταργήσουν τελείως το μάθημά σας. Πρέπει να τους δώσετε να καταλάβουν πως όπως μαθαίνεις σε ένα παιδί πως να περπατάει, έχεις δικαίωμα να του μάθεις και τη θρησκεία του. Όταν μεγαλώσει μπορεί να αποφασίσει μόνο του να μπουσουλάει ή να πετάει.
Παράθεση από: ΠΕ01 στις Οκτωβρίου 16, 2011, 12:55:22 pmΠαράθεση από: paschalist στις Οκτωβρίου 15, 2011, 09:09:06 pmΗ αντίδρασή σας θα πρέπει να στηρίζεται στο γεγονός πως προσπαθούν να καταργήσουν τελείως το μάθημά σας. Πρέπει να τους δώσετε να καταλάβουν πως όπως μαθαίνεις σε ένα παιδί πως να περπατάει, έχεις δικαίωμα να του μάθεις και τη θρησκεία του. Όταν μεγαλώσει μπορεί να αποφασίσει μόνο του να μπουσουλάει ή να πετάει. Συμφωνώ. Αυτό ακριβώς δεν γίνεται άτυπα; Δεν διορίζουν και δεν στέλνουν αναπληρωτές. Άρα δεν υπάρχουν θεολόγοι στα σχολεία και όχι μόνο, και πολλές άλλες ειδικότητες. Άλλωστε ο διαχωρισμός της Διαμάντως σε βασικές και μη ειδικότητες, ήταν ιδαίτερα πονηρός: Προκάλεσε σε πολλούς την έπαρση ότι είναι "βασικός" οδηγώντας τον στο ψευδές συμπέρασμα ότι είναι και "απαραίτητος"! Το αντίθετο στις "μη βασικές ειδικότητες"... Είναι παλιοί αυτοί που βρίσκονται ψηλά!!! το ξέρουν το παιχνίδι και το παίζουν καλά... άστους να φαγώνονται και εγώ θα διοικώ...Να ευχηθώ κι εγώ συνάδελφοι την ευόδωση των πρωτοβουλιών σας.Αν και,δυστυχώς,θεωρώ ότι η μόνη περίπτωση να γίνει κάτι καλό για την παιδεία(και όχι μόνο για το συντεχνιακό συμφέρον),είναι η πλήρης αποδέσμευση του σχολείου από τις Πανελλήνιες και ο επαναπροσδιορισμός του παιδαγωγικού μας σκοπού μακριά από απλές τεχνοκρατικές καταρτίσεις:1)Συνένωση όλων των ειδικοτήτων (όχι διάκριση πια σε "σημαντικές και δευτερεύουσες"),2)Καταπολέμηση της παραπαιδείας,3)Ανατροπή του ακαδημαικού κατεστημένου που δεν μπορεί να εγγυηθεί αδιάβλητες εξετάσεις εντός του πανεπιστημίου.Τότε μόνο θα αποφύγουμε και τις υπεραριθμίες θεολόγων,θεατρολόγων,μουσικών,ξενόγλωσσων,γυμναστών,κοινωνιολόγων κ.ά.,κάτι που οδηγεί στην επιδείνωση της σημερινής αμορφωσιάς και σχετίζει την περίφημη αξιολόγηση με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο.Δηλαδή τα σχολεία όπου τα παιδιά προέρχονται από ανώτερα κοινωνικο-οικονομικά στρώματα θα αξιολογούνται θετικότερα επειδή τα παιδιά εκεί πηγαίνουν όλα σε φροντιστήρια; Πού οδηγούμαστε έτσι;
Αρκεί να μη μείνουμε μόνο στα λόγια. Κάποια στιγμή να συναντηθούμε για να συζητήσουμε για τις επόμενες κινήσεις μας... σύνταξη κειμένου, συναντήσεις με συλλόγους, εκκλησία κλπ.