0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το τι πρέπει να γίνει είναι απλό. Ενοποίηση των κλάδων ΠΕ12 - ΠΕ17 όπως στο ΠΕ19-20 χωρίς ποσόστωση (η οποία πρέπει να καταργηθεί και στο ΠΕ19-20). Προκύρηξη κοινών θέσεων, κοινά θέματα σε ΑΣΕΠ και όποιος γράψει έγραψε. Και μια υπενθύμιση στους ΠΕ17. Είστε ΤΕ. Μην ξεχνάτε το Τεχνολόγοι μπροστά από τον τίτλο σας....
Aκριβως..........επειδη ειμαστε τεχνολογοι ασχολουμαστε με τα τεχνικα λυκεια ...............εσεις που ειστε διπλωματουχοι ασχοληθειτε με μελετη, επιβλεψη και κατασκευη και ειδικα δημοσιων εργων που δυσκολα εχουμε προσβαση εμεις.Επειδη δεν εχει εξω δουλεια και δεν εχετε τι να κανετε δεν σημαινει οτι πρεπει να τα βαλετε με μας που δουλευουμε 10 χρονια στην εκπαιδευση με τει και παιδαγωγικο και εχουμε προγραμματισει την ζωη μας, να μας παρετε και αυτες τις λιγες θεσεις που απεμειναν.
Γίνεται να σε ασφαλίζουν μόνο ΙΚΑ. Πλήρωνα μόνη μου ξεχωριστά το τσμεδε και το σχολείο ΙΚΑ (βλακεία, το ξέρω)
Το ΤΣΜΕΔΕ είναι ταμείο συντάξεως μηχανικών (δλδ πανεπιστημίου) και εργοληπτων δημοσίων έργων.Ασφαλίζει την ιδιότητα του μηχανικού.Δλδ με οποιαδήποτε σχέση εργασίας πρέπει να πληρώνει κάποιος ΤΣΜΕΔΕ.Με τα καλά και τα κακά αυτής της διαδικασίας.
Το τι πρέπει να γίνει είναι απλό. Ενοποίηση των κλάδων ΠΕ12 - ΠΕ17 όπως στο ΠΕ19-20 χωρίς ποσόστωση (η οποία πρέπει να καταργηθεί και στο ΠΕ19-20). Προκύρηξη κοινών θέσεων, κοινά θέματα σε ΑΣΕΠ και όποιος γράψει έγραψε.
Παράθεση από: deepblue_1981 στις Οκτωβρίου 31, 2011, 04:49:47 pmΤο ΤΣΜΕΔΕ είναι ταμείο συντάξεως μηχανικών (δλδ πανεπιστημίου) και εργοληπτων δημοσίων έργων.Ασφαλίζει την ιδιότητα του μηχανικού.Δλδ με οποιαδήποτε σχέση εργασίας πρέπει να πληρώνει κάποιος ΤΣΜΕΔΕ.Με τα καλά και τα κακά αυτής της διαδικασίας.Δεν ρώτησα για την ιδιότητα του μηχανικού που ασχολείται στο σύστημα παραγωγής έργων (μελέτη - επίβλεψη - κατασκευή, κλπ), αλλά για τον διπλωματούχο του πολυτεχνείου που επιλέγει να ΜΗΝ ασχοληθεί με αυτά, αλλά με την εκπαίδευση, ως δάσκαλος, διδάσκοντας π.χ. τεχνολογία. Δηλ. αυτός ο μηχανικός της εκπαίδευσης ΔΕΝ ( ασφαλίζει την ιδιότητά του ως μηχανικός - εκπαιδευτικός στο υπ. Παιδείας και γι΄ αυτό ασφαλίζεται στο ΤΣΜΕΔΕ;
Καταλαβαίνω να υπάρχει στις προσλήψεις μία προτίμηση στους ηλεκτρολόγους ή μηχανολόγους αποφοίτους της ΑΣΠΑΙΤΕ, ως πιο καταρτισμένοι σε εκπαιδευτικά θέματα, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχει προτίμηση ηλεκτρολόγων ή μηχανολόγων από ΤΕΙ εις βάρος αυτών από τα πανεπιστήμια. Με ποια λογική γίνεται αυτό; Και μην ακούω τα γραφικά περί τεχνικής φύσης των ΕΠΑΛ, γιατί οι ώρες θεωρίας είναι και περισσότερες από αυτές των εργαστηρίων πολλές φορές. Στον Τομέα της Γεωπονίας στα ΕΠΑΛ, τόσο για τους γεωπόνους ΑΕΙ όσο και για τους φυτικής παραγωγής από ΤΕΙ προκηρύσσεται ο ίδιος αριθμός θέσεων στον ΑΣΕΠ και μάλιστα στις προσλήψεις αναπληρωτών πάντα παίρνουν περισσότερους γεωπόνους.
Παράθεση από: Radius στις Οκτωβρίου 31, 2011, 06:57:50 pmΚαταλαβαίνω να υπάρχει στις προσλήψεις μία προτίμηση στους ηλεκτρολόγους ή μηχανολόγους αποφοίτους της ΑΣΠΑΙΤΕ, ως πιο καταρτισμένοι σε εκπαιδευτικά θέματα, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχει προτίμηση ηλεκτρολόγων ή μηχανολόγων από ΤΕΙ εις βάρος αυτών από τα πανεπιστήμια. Με ποια λογική γίνεται αυτό; Και μην ακούω τα γραφικά περί τεχνικής φύσης των ΕΠΑΛ, γιατί οι ώρες θεωρίας είναι και περισσότερες από αυτές των εργαστηρίων πολλές φορές. Στον Τομέα της Γεωπονίας στα ΕΠΑΛ, τόσο για τους γεωπόνους ΑΕΙ όσο και για τους φυτικής παραγωγής από ΤΕΙ προκηρύσσεται ο ίδιος αριθμός θέσεων στον ΑΣΕΠ και μάλιστα στις προσλήψεις αναπληρωτών πάντα παίρνουν περισσότερους γεωπόνους.Οι απόφοιτοι του ΤΕΙ φυτικής παραγωγής εργάζονται ως εκπαιδευτικοί?
Τει από Τει διαφέρει...