*

Αποστολέας Θέμα: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες  (Αναγνώστηκε 70057 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #84 στις: Ιούνιος 02, 2012, 03:08:58 μμ »
1. έστω ότι ο μαθητής λέει έναν τύπο παραγώγισης και βάζει λαθος τα πρόσημα (πχ παραγωγίζει γινόμενο και βάζει - )
2. παραγωγίζει κλάσμα και μπερδεύει αριθμητή και παρονομαστή
3. Γράφει την απόδειξη ενός τύπου παραγώγισης και ξεχνάει παντού να βάλει το lim ή δεν γράφει κάτω από το lim το που τείνει το χ
κλπ κλπ
με ποιόν τρόπο μπορώ να καταλάβω στα παραπάνω παραδείγματα αν εδώ επιδρά η δυσλεξία του ή ότι δεν έχει την σωστή γνώση;

επίσης με τη στατιστική (Θέμα Β), περιμένουμε από τον μαθητή να έχει συμπληρώσει τον πίνακα και να μας πει τα σωστά νούμερα;
Για τον υπολογισμό της διακύμανσης ομοίως πρέπει  να απαιτούμε αποτέλεσμα; ή αν μας πει τον τύπο της διακύμανσης σωστά τότε παίρνει όλες τις αντίστοιχες μονάδες;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2012, 03:24:29 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:26:26 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #85 στις: Ιούνιος 02, 2012, 03:23:42 μμ »
Ο σύμβουλος ειδικής αγωγής θα σου πεί αυτό που είναι το έγκυρο. Αυτή είναι η δουλειά του. Και αν δεν ξέρει, θα επικοινωνήσει με το υπουργείο και το ΠΙ και θα μάθει.
Ο όποιος μαθηματικός εδώ μέσα (ή και όπου αλλού) θα σου πει τη γνώμη του που είναι ό,τι του κατέβει στο κεφάλι (δεν αμφιβάλω ότι μπορεί να είναι και σωστό, αλλά δεν θα είναι σίγουρα έγκυρο).

Το θέμα είναι τι ενημέρωση προτιμάς: έγκυρη ή ό,τι να 'ναι;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #86 στις: Ιούνιος 02, 2012, 03:31:30 μμ »
τόσο κακό είναι που ζητάω μια γνώμη στο forum από συναδέλφους;

Τότε να το κλείσουμε το forum! Με την λογική σου αυτοί που ρωτάνε απορίες για μεταθέσεις, αποσπάσεις, άδειες, για δεύτερη ειδικότητα, για ανάθεση μαθημάτων και για άλλα 1000 θέματα, κακώς τα ρωτάνε εδώ, γιατί ο καθένας μπορεί να πει κάτι που να μην είναι σωστό. Να ρωτήσουν καλύτερα το Υπουργείο ή το νομικό συμβούλιο του κράτους για να πάρουν έγκυρη απάντηση  και όχι ένα forum.

Και δεν καταλαβαίνω γιατί με πάτε τόσο κόντρα που ρωτάω κάτι. Τι σας κόφτει; Αν δεν θέλετε να απαντήσετε μην απαντάτε! Δεν θα φιμώσετε ένα μέλος του fοrum που θέλει να ρωτήσει κάτι και να πάρει γνώμες και απόψεις από άλλα μέλη. Είναι απαράδεκτη η στάση σας. Έλεος πια!


Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #87 στις: Ιούνιος 02, 2012, 03:39:54 μμ »
Είναι απαράδεκτη στάση να κατευθύνεις κάποιον προς τη σωστή κατέυθυνση για ένα τόσο σοβαρό θέμα;

Για έλα λίγο στη θέση των μαθητών που έδωσαν εξετάσεις ως φυσικώς αδύνατοι και μπαίνουν μέσα σε αυτό το φόρουμ και βλέπουν ότι ένας εξεταστής του (και βαθμολογητής ταυτόχρονα) δεν ήξερε ούτε πώς να τους εξετάσει ούτε πώς να τους βαθμολογήσει. Και ενώ δεν τα ήξερα αυτά, ζητούσε συμβουλές από συναδέλφους του, που πιθανότατα δεν έχουν επίσης καμία εξειδίκευση στην ειδική αγωγή, αντί να ζητήσει συμβουλές από τον πλέον αρμόδιο....

Συγνώμη, αλλά εγώ αυτό το βρίσκω απίστευτα σοβαρό θέμα! Μιλάμε για το μέλλον παιδιών!
Αν ήταν το δικό σου παιδί και διάβαζε αυτά τα πράγματα τι θα έκανες;
Καιαν ήσουν εσύ ο ίδιος στη θέση αυτών των παιδιών, πώς θα αισθανόσουν;
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:26:26 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #88 στις: Ιούνιος 03, 2012, 02:55:33 μμ »
Τουλάχιστον να υπήρχε 1 καταρτισμένος να καταρτίσει τους υπόλοιπους!! αλλα ούτε αυτός δεν υπηρχε.

Λέγεται σύμβουλος ειδικής αγωγής!

Να πω και εγώ την άποψη μου σε αυτό

Συνήθως ο σύμβουλος ε.α.ε. έχει μια μεγάλη περιοχή ευθύνης, κατά 90% είναι Α/θμιας (νηπιαγωγός ή δάσκαλος), η σχέση με το γνωστικό αντικείμενο στην β/θμια είναι μηδαμινή, ενώ ακόμα και αν πέσουμε σε β/θμιτη σύμβουλο είναι ειδικός μόνο για το αντικείμενο της ειδικότητας του (συνήθως φιλολογία ελληνική ή ξένη)

Όλα τα παραπάνω καθιστούν την βοήθεια εκ μέρους του μικρής σημασίας και περιορίζετε στην επανάληψη της εγκυκλίου και με γενικές παιδαγωγικές συμβουλές.

Άποψη μου είναι ότι πρέπει να ρωτάμε τον σύμβουλο ΑΛΛΑ μην περιμένουμε να μας πει και κάτι το σπουδαίο, εξειδικευμένες περιπτώσεις σε γνωστικό αντικείμενο θα βρεις μόνο από εμπειρότερους συναδέλφους ειδικότητας εξειδικευμένους στην ε.α.ε.

@killbill στο θέμα της προσφοράς θέσεων σε μαθητές με ε.α.ε. ξεχωριστά από τους υπόλοιπους διαφωνώ όπως σου είπαν και οι άλλοι. Τα παιδιά έχουν κανονική νοημοσύνη αλλά διαφορετικό τρόπο έκφρασης της γνώσης τους. Είναι όπως τα τυφλά παιδιά τα οποία δεν μπορούν να γράψουν, όσα έχουν κινητική αναπηρία   ή σπαστικότητα άνω άκρων κλπ. Επίσης δεν μπορείς να εξετάσεις προφορικά κωφούς μαθητές, θέλουν μόνο γραπτά. Έτσι και όσοι έχουν ειδική μαθησιακή δυσκολία δεν μπορούν να αποδώσουν γραπτά αυτό που μπορούν προφορικά. Η αναφορά σου σε αδικία των άλλων μαθητών είναι μια άποψη που δείχνει ότι δεν έχεις καταλάβει αρκετά πράγματα πάνω στο θέμα, αλλά είναι και άλλοι σαν εσένα, το καλό είναι ότι εσύ ρωτάς, το κακό είναι ότι ενώ ακούς δεν αλλάζεις γνώμη, το καλό είναι ότι ο σπόρος της αμφιβολίας μπαίνει μέσα σου, με τον καιρό θα έρθει η μέρα του θερισμού.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 03, 2012, 03:05:24 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #89 στις: Ιούνιος 03, 2012, 03:35:07 μμ »
1. έστω ότι ο μαθητής λέει έναν τύπο παραγώγισης και βάζει λαθος τα πρόσημα (πχ παραγωγίζει γινόμενο και βάζει - )
2. παραγωγίζει κλάσμα και μπερδεύει αριθμητή και παρονομαστή
3. Γράφει την απόδειξη ενός τύπου παραγώγισης και ξεχνάει παντού να βάλει το lim ή δεν γράφει κάτω από το lim το που τείνει το χ
κλπ κλπ
με ποιόν τρόπο μπορώ να καταλάβω στα παραπάνω παραδείγματα αν εδώ επιδρά η δυσλεξία του ή ότι δεν έχει την σωστή γνώση;

επίσης με τη στατιστική (Θέμα Β), περιμένουμε από τον μαθητή να έχει συμπληρώσει τον πίνακα και να μας πει τα σωστά νούμερα;
Για τον υπολογισμό της διακύμανσης ομοίως πρέπει  να απαιτούμε αποτέλεσμα; ή αν μας πει τον τύπο της διακύμανσης σωστά τότε παίρνει όλες τις αντίστοιχες μονάδες;
Παρόμοιες απορίες με αυτές του συναδέλφου killbill διατυπώθηκαν προς το σύμβουλο ειδ. αγωγής από συναδέλφους εξεταστές κατά την ενημέρωση που είχαμε στις φετινές εξετάσεις των μαθηματικών γεν. παιδείας και κατεύθυνσης (σε εξεταστικό κέντρο φυσ. αδυνάτων της Αττικής). Ο σύμβουλος, προφανώς άσχετος με τα μαθηματικά, μας απάντησε γενικά και αόριστα. θα πρέπει, λέει, ο εξεταστής, με κατάλληλες ερωτήσεις και χωρίς να βοηθάει τον εξεταζόμενο, να βρεί τρόπο ώστε να "εκμαιεύσει" από το μαθητή αυτό που γνωρίζει και που "ίσως να το διατυπώνει με λάθος τρόπο"... Τελικά, αυτό που έκανε η κάθε τριμελής επιτροπή ήταν να αυτοσχεδιάσει κάθε φορά που αντιμετώπιζε τέτοιου είδους περιπτώσεις.
Η άποψή μου: η σωστή εξέταση των Φ.Α. θα πρέπει να γίνεται αφού πρώτα οι εξεταστές καθηγητές έχουν παρακολουθήσει ειδικό επιμορφωτικό σεμινάριο διοργανωμένο από τις διευθύνσεις β/θμιας εκπ/σης, με την καθοδήγηση των συμβούλων ειδ. αγωγής και ειδικότητας κάθε κλάδου (φιλόλογοι, μαθηματικοί κλπ).

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #90 στις: Ιούνιος 03, 2012, 10:08:03 μμ »

Παρόμοιες απορίες με αυτές του συναδέλφου killbill διατυπώθηκαν προς το σύμβουλο ειδ. αγωγής από συναδέλφους εξεταστές κατά την ενημέρωση που είχαμε στις φετινές εξετάσεις των μαθηματικών γεν. παιδείας και κατεύθυνσης (σε εξεταστικό κέντρο φυσ. αδυνάτων της Αττικής). Ο σύμβουλος, προφανώς άσχετος με τα μαθηματικά, μας απάντησε γενικά και αόριστα. .........
Τελικά, αυτό που έκανε η κάθε τριμελής επιτροπή ήταν να αυτοσχεδιάσει κάθε φορά που αντιμετώπιζε τέτοιου είδους περιπτώσεις.
Η άποψή μου: η σωστή εξέταση των Φ.Α. θα πρέπει να γίνεται αφού πρώτα οι εξεταστές καθηγητές έχουν παρακολουθήσει ειδικό επιμορφωτικό σεμινάριο διοργανωμένο από τις διευθύνσεις β/θμιας εκπ/σης, με την καθοδήγηση των συμβούλων ειδ. αγωγής και ειδικότητας κάθε κλάδου (φιλόλογοι, μαθηματικοί κλπ).


Να πω και εγώ την άποψη μου σε αυτό

Συνήθως ο σύμβουλος ε.α.ε. έχει μια μεγάλη περιοχή ευθύνης, κατά 90% είναι Α/θμιας (νηπιαγωγός ή δάσκαλος), η σχέση με το γνωστικό αντικείμενο στην β/θμια είναι μηδαμινή, ενώ ακόμα και αν πέσουμε σε β/θμιτη σύμβουλο είναι ειδικός μόνο για το αντικείμενο της ειδικότητας του (συνήθως φιλολογία ελληνική ή ξένη)

Όλα τα παραπάνω καθιστούν την βοήθεια εκ μέρους του μικρής σημασίας και περιορίζεται στην επανάληψη της εγκυκλίου και με γενικές παιδαγωγικές συμβουλές.

Άποψη μου είναι ότι πρέπει να ρωτάμε τον σύμβουλο ΑΛΛΑ μην περιμένουμε να μας πει και κάτι το σπουδαίο, [/color]εξειδικευμένες περιπτώσεις σε γνωστικό αντικείμενο θα βρεις μόνο από εμπειρότερους συναδέλφους ειδικότητας εξειδικευμένους στην ε.α.ε.

Συμφωνώ 100% μαζί σας.
Άρα φαίνεται ότι Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής στα Μαθηματικά είναι δυσεύρετος πόσο μάλλον στην μικρή επαρχία που ζω!
Για τον λόγο αυτό και εγώ έθεσα τις απορίες μου για τον τρόπο εξέτασης εδώ στο forum, παρά τις κριτικές που δέχτηκα ότι θα έπρεπε να ρωτήσω τον Σύμβουλο. Βρείτε τόν μου και ευχαρίστως να τον ρωτήσω.

Βλέπω ότι τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν όλοι! Ας ελπίσουμε ότι θα βρεθούν κάποιοι να δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσα, γιατί οι σύμβουλοι και οι εγκύκλιοι δεν είναι καθόλου μα καθόλου κατατοπιστικές για τα Μαθηματικά τουλάχιστον.
Παραπάνω έθεσα πολύ συγκεκριμένες ερωτήσεις και περιμένω πολύ συγκεκριμένες απαντήσεις κάποια στιγμή.

και εντάξει αναγνωρίζω την δυσκολία των παιδιών αυτών, θα έπρεπε όμως όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, να μου έχουν κάνει σεμινάριο καθώς και πρακτική εξάσκηση πριν με καλέσουν την τελευταία στιγμή παρακαλώντας, για να εξετάσω προφορικά τέτοιες κατηγορίες.
ΆΡα είμαι εγώ ο ανεύθυνος; εγώ να εξυπηρετήσω την κατάσταση ήθελα με καλή πρόθεση και αίσθηση ευθύνης.
Ευτυχώς όλα πήγαν καλά. Αν όμως συναντούσα τις περιπτώσεις που περιέγραψα παραπάνω δεν ξέρω τι θα έκανα. Βέβαια είμασταν 3 μέλη θα βρίσκαμε την άκρη. Εγώ απλά αναζητώ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ να γίνει με βάση τον νόμο και όχι να αυτοσχεδιάζουμε όπως παρατηρώ που κάνουν όλοι στην τελική. Δεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμενες οδηγίες για την εξέταση στα Μαθηματικά.

Τι να τους έλεγα δηλαδή; να πάτε να βρείτε στο χωριό Μαθηματικό με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή; και μάλιστα να πάνε να βρούνε 9 τετοια άτομα; Ας είμαστε ρεαλιστές


Άποψη μου είναι ότι πρέπει να ρωτάμε τον σύμβουλο ΑΛΛΑ μην περιμένουμε να μας πει και κάτι το σπουδαίο, εξειδικευμένες περιπτώσεις σε γνωστικό αντικείμενο θα βρεις μόνο από εμπειρότερους συναδέλφους ειδικότητας εξειδικευμένους στην ε.α.ε.

Αυτούς τους συναδέλφους αναζητώ και εγώ εδώ στο forum, αλλά μου προέκυψαν άλλοι που έπεσαν να με φάνε.
Συμφωνώ σε όλα όσα λες 100% !
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2012, 10:52:18 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος BELLISSIMA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #91 στις: Ιούνιος 04, 2012, 11:12:26 πμ »
Να ρωτησω κατι; ποια ειναι τα κριτηρια επιλογης των εξεταστων των Φ.Α; Αρκει να εχεις διδαξει το μαθημα την τρεχουσα σχολικη χρονια;

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #92 στις: Ιούνιος 04, 2012, 11:17:46 πμ »
Ακριβώς!

Αποσυνδεδεμένος phi_lol

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #93 στις: Ιούνιος 04, 2012, 05:50:03 μμ »
Πάντως ενώ εγώ δίδασκα πέρυσι δύο μαθήματα κατεύθυνσης, ενώ φέτος όχι, και με πήραν μόνο φέτος για εξέταση Φ. Α.
Το απέδωσαν στο ότι οι φετινοί διδάσκοντες όλοι συμμετείχαν στις λυκειακές επιτροπές.
Ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα εμπειρία, παρά το άγχος που αρχικά μου προκάλεσε η ιδέα.
Everybody lies

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #94 στις: Ιούνιος 04, 2012, 08:30:10 μμ »
όντως πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία. και εγώ είχα το άγχος μιας και δεν έχω καμία επιμόρφωση πανω στο θέμα, αλλά κανένας ή ελάχιστοι έχουν από αυτούς που καλούν.
Δυστυχώς όλα γίνονται με προχειρότητα και μας καλούν την τελευταία στιγμή για ένα τόσο σημαντικό θέμα.

Το κράτος οφείλει να κάνει μια επιμόρφωση για κάθε κλάδο ξεχωριστά σε όσους ενδιαφέρονται. Έτσι να αποκτάς κάποια πιστοποίηση ότι μπορείς δηλαδή να εξετάζεις φυσικώς αδύνατους μαθητές. Αλλά που κονδύλια για τέτοια! τα τρώνε οι Τζοχατζόπουλοι βλέπετε.

Το πιο απλό που θα μπορούσε να γίνει, είναι να καλεί κάθε χρόνο στις πανελλήνιες αναπληρωτές-ωρομίσθιους ειδικής αγωγής από τους αντίστοιχους πίνακες, και να τους καλύπτει τα οδοιπορικά σε περίπτωση που δεν υπάρχουν για κάποιον νομό. Σίγουρα θα υπήρχε ανταπόκριση.

Αλλά πέρα από αυτό βλέπω ότι δεν υπάρχει καν έστω κάποια ενημέρωση συγκεκριμένη ανά ειδικότητα για το πως θα πρέπει να γίνει η εξέταση.
Σύμβουλοι ειδικής αγωγής ανύπαρκτοι για κάθε ειδικότητα ξεχωριστά, και όσοι ειδικής αγωγής υπάρχουν είναι ειδικοτήτων άσχετων με τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2012, 08:32:25 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος msa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #95 στις: Ιούνιος 04, 2012, 10:06:24 μμ »
Έχω πάει τρεις φορές εξετάστρια στους Φ.Α.  στα Μαθηματικά ΓΠ. Τα δικά μου 'στατιστικά' (το τι μας έτυχς δλδ) είναι τα εξής: όσοι ήταν "άσχετοι" δεν είχαν γράψει τίποτα στο τετράδιό τους και όταν τους έλεγες να περιγράψουν τη διαδικασία επίλυσης της άσκησης, απλά δεν ήξεραν τίποτα. Όσοι ήταν διαβασμένοι και είχαν λύσει τις ασκήσεις (με σωστές πράξεις, συμπληρωμενους πίνακες στη στατιστική κτλ) στο τετράδιό τους και μπορούσαν να περιγράψουν προφορικά τόσο τη λύση της άσκησης, όσο και τους υπολογισμούς. Αυτό έκανε τη δική μας δουλειά αρκετά εύκολη ως προς τη βαθμολόγηση, γιατί τα παιδιά ήταν ή του ύψους ή του βάθους!! Μάλλον στάθηκα τυχερή όλες τις φορές και δεν αντιμετωπίσαμε κανένα απολύτως πρόβλημα στη βαθμολόγηση των προφορικών.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #96 στις: Ιούνιος 05, 2012, 07:13:23 πμ »
Να σε ρωτήσω. όσον αφορά τον διαβασμένο μαθητή, βλέπατε εσείς τι είχε γράψει στο τετράδιο? δηλαδή όταν σας τα διάβαζε το είχε ανοιχτό μπροστά του και βλέπατε και εσείς τι είχε γράψει? ή απλά ακούγατε αυτά που σας έλεγε έχοντας βέβαια μπροστά σας τις σωστες απαντήσεις για να μπορείτε να τον ελέγξετε?

Αν διαπιστώνατε λάθη σε πράξεις κόβατε μονάδες; ή λόγω της δυσκολίας που έχει ένας δυσλεκτικός να κάνει πράξεις το παραβλέπατε και δίνατε όλες  τις μονάδες στο θέμα;
Επίσης αν σας έλεγε έναν τύπο παραγώγισης με ανάποδα πρόσημα, το παραβλέπατε? τον διορθώνατε? κόβατε απλά μονάδες;

Αποσυνδεδεμένος msa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 346
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #97 στις: Ιούνιος 05, 2012, 10:03:10 μμ »
Ευτυχως για μένα δεν υπήρξε καμία φορά τέτοιο πρόβλημα. Οι μαθητές, όταν ζητούσαμε να δούμε το τετράδιο τους, αν βέβαια ήθελαν, μας το έδειχναν και απλά εμεις παρατηρούσαμε την πορεία της άσκησης, χωρίς όμως να λαμβάνουμε υπόψη τι είχαν γράψει. Μόνο αν μας το διάβαζαν το θεωρούσαμε απαντημένο το θέμα. Ως προς τις πράξεις, όσοι είχαν λύσει θέμα, το είχαν λύσει σωστά. Ούτε ένα αριθμητικό λάθος. Οπότε δεν μπήκαμε στη διαδικασία του τι να θεωρήσουμε σωστό και τι όχι. Ξαναλέω, ήμουν τυχερή όλες τις φορές!!! Ούτε τύπους παραγώγισης λόθος, ούτε τίποτα. Βέβαια, όσοι δεν ήξεραν, απλά δεν μπορούσαν να απαντήσουν τίποτα! Ούτε τύπους, ούτε ορισμούς, τίποτα απολύτως.


Α, κάτι που μας έτυχε μαι φορά σε "καλό" μαθητή: μας διάβαζε μερικά νούμερα λάθος. Δηλαδή, άλλα είχε γράψει στο τετράδιο και άλλα έλεγε. Οπότε εκεί, μιας που είχαμε ρίξει μια ματιά στο τετράδιο και είχαμε δει ότι είχε λύσει σωστά την άσκηση, του λέγαμε να μας ξαναδιαβάσει τα νούμερα πιο προσεκτικά. Ευτυχώς, όντως το παιδί τη δεύτερη φορά που ξαναδιάβασε τις πράξεις, τις είπε όλες σωστά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2012, 10:07:06 μμ από msa »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159801
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 463
Σύνολο: 473

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.