*

Αποστολέας Θέμα: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες  (Αναγνώστηκε 70072 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #112 στις: Μάιος 22, 2013, 12:00:19 μμ »
Σήμερα με κάλεσαν να είμαι εξεταστής μαθητών φυσικώς αδυνάτων στις πανελλήνιες! Τόσο αργά ενημερώνουν; Έτσι γίνεται πάντα; Απλά δεν ξέρω γιατί θα είναι η πρώτη φορά!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:58:13 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #113 στις: Μάιος 22, 2013, 03:15:22 μμ »
ναι έτσι γίνεται πάντα. την τελευταία στιγμή.

για να μην ανοίγω νέο θέμα, ξέρετε αν και στις ενδοσχολικές εξετασεις αυτοί που εξετάζονται προφορικά έχουν το δικαίωμα να εξαντλήσουν το 2ωρο και μετα να εξεταστούν προφορικά ; (όπως στις πανελλήνιες που μπορεί να εξαντλήσει το 3ωρο)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #114 στις: Μάιος 22, 2013, 04:02:24 μμ »
ναι έτσι γίνεται πάντα. την τελευταία στιγμή.

για να μην ανοίγω νέο θέμα, ξέρετε αν και στις ενδοσχολικές εξετασεις αυτοί που εξετάζονται προφορικά έχουν το δικαίωμα να εξαντλήσουν το 2ωρο και μετα να εξεταστούν προφορικά ; (όπως στις πανελλήνιες που μπορεί να εξαντλήσει το 3ωρο)

αυτονόητο μπιλ

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #115 στις: Μάιος 22, 2013, 04:09:51 μμ »
ευχαριστώ.

Μια διευκρίνηση για τις πανελλήνιες αν γνωρίζετε: Αφού ο μαθητής προσέλθει για προφορική εξέταση, έχει δικαίωμα να συνεχίσει να γράφει απαντήσεις στο τετράδιο; δηλαδη να συνεχίσει να συμπληρώσει κάποιο θέμα για το οποίο του ήρθε εκείνη η ώρα η ιδέα πως να το λύσει. ή θα πρέπει να εξεταστεί προφορικά μόνο πάνω σε όσα έχει γράψει στο τετράδιο?
Το ρωτάω γιατί τα τετράδια των μαθητών όταν προσέρχονταν για προφορική εξέταση ήταν υπογεγραμμένα από τους επιτηρητές, δηλαδή δήλωναν το σημείο όπου ο μαθητής τελείωνε. Έχει δικαίωμα ο μαθητής εκείνη την ώρα να γράψει και να συμπληρώσει το υπόλοιπο ενός θέματος ή και ολόκληρο θέμα;

εγώ ξέρω με σιγουριά ότι ο μαθητής έχει το δικαίωμα να μην γράψει καθόλου ένα θέμα στις απαντήσεις και να δηλώσει ότι θέλει να το πει όλο προφορικά. Όπως έχει και το δικαίωμα να γράψει ένα θέμα και να δηλώσει ότι θέλει να εξεταστεί σε αυτό γραπτά χωρίς δηλαδή να υποβληθεί σε προφορική διαδικασία εξέτασης.

Αυτό που ρωτάω είναι μια ενδιάμεση κατάσταση: ο μαθητής έχει απαντήσει μισό ένα θέμα, ή κατά τη διάρκεια της προφορικής διαδικασίας ανακαλύπτει τον σωστό τρόπο απάντησης και πως θα έπρεπε να το είχε λύσει, και ρωτάω αν έχει δικαίωμα τότε να συνεχίσει να γράφει, και αν ναι που (;) αφού υπέγραψαν οι επιτηρητές το ΤΕΛΟΣ. ή αν αυτό απαγορεύεται και η προφορική εξέταση πρέπει να γίνεται μόνο σε ότι έχει γράψει ο μαθητής και όχι σε αναπάντητα ερωτήματα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:58:13 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #116 στις: Μάιος 22, 2013, 04:15:42 μμ »
ευχαριστώ.

Μια διευκρίνηση για τις πανελλήνιες αν γνωρίζετε: Αφού ο μαθητής προσέλθει για προφορική εξέταση, έχει δικαίωμα να συνεχίσει να γράφει απαντήσεις στο τετράδιο; δηλαδη να συνεχίσει να συμπληρώσει κάποιο θέμα για το οποίο του ήρθε εκείνη η ώρα η ιδέα πως να το λύσει. ή θα πρέπει να εξεταστεί προφορικά μόνο πάνω σε όσα έχει γράψει στο τετράδιο?
Το ρωτάω γιατί τα τετράδια των μαθητών όταν προσέρχονταν για προφορική εξέταση ήταν υπογεγραμμένα από τους επιτηρητές, δηλαδή δήλωναν το σημείο όπου ο μαθητής τελείωνε. Έχει δικαίωμα ο μαθητής εκείνη την ώρα να γράψει και να συμπληρώσει το υπόλοιπο ενός θέματος ή και ολόκληρο θέμα;

εγώ ξέρω με σιγουριά ότι ο μαθητής έχει το δικαίωμα να μην γράψει καθόλου ένα θέμα στις απαντήσεις και να δηλώσει ότι θέλει να το πει όλο προφορικά. Όπως έχει και το δικαίωμα να γράψει ένα θέμα και να δηλώσει ότι θέλει να εξεταστεί σε αυτό γραπτά χωρίς δηλαδή να υποβληθεί σε προφορική διαδικασία εξέτασης.

Αυτό που ρωτάω είναι μια ενδιάμεση κατάσταση: ο μαθητής έχει απαντήσει μισό ένα θέμα, ή κατά τη διάρκεια της προφορικής διαδικασίας ανακαλύπτει τον σωστό τρόπο απάντησης και πως θα έπρεπε να το είχε λύσει, και ρωτάω αν έχει δικαίωμα τότε να συνεχίσει να γράφει, και αν ναι που (;) αφού υπέγραψαν οι επιτηρητές το ΤΕΛΟΣ. ή αν αυτό απαγορεύεται και η προφορική εξέταση πρέπει να γίνεται μόνο σε ότι έχει γράψει ο μαθητής και όχι σε αναπάντητα ερωτήματα.

Όχι.
Δεν γράφει τίποτα στο τετράδιο που έχει κλείσει από τους επιτηρητές.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #117 στις: Μάιος 22, 2013, 05:33:52 μμ »
Μπορεί όμως σε αυτή την περίπτωση που ξέχασε ή δεν πρόλαβε να αναπτύξει ένα ερώτημα να το παίξει μάγκας και να "κλέψει" τη διαδικασία, και να δηλώσει, όπως του δίνει δικαίωμα ο κανονισμός, ότι επιθυμεί αυτό το ερώτημα ή το υποερωτημα να το απαντήσει προφορικά!!!

Εμας μας διάβασαν τον κανονισμό πριν, και έχει αυτό το δικαίωμα. Μάλιστα σε αυτή την περίπτωση μας είπαν γράφει ο καθηγητής και ο μαθητής απλά τα λέει προφορικά!!
Οι οδηγίες σε αυτό το σημείο αναφέρουν ότι ο καθηγητής γράφει στο πρόχειρο ή στον πίνακα με κιμωλία αφού το τετράδιο έχει κλείσει όπως πολύ σωστά είπες, προκειμένου να μπορεί να τον παρακολουθήσει (γιατί μαθηματικά στον αέρα και με λόγια δεν λύνονται).


Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #118 στις: Μάιος 23, 2013, 03:57:56 πμ »
Ξέρετε συνάδελφοι αν θα πάρω χρήματα από την εξέταση φυσικώς αδυνάτων στις Πανελλήνιες; Και αν ναι πόσα;

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #119 στις: Μάιος 23, 2013, 07:41:21 πμ »
ναι θα πάρεις. νομίζω γύρω στα 30€ καθαρά για την κάθε μέρα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #120 στις: Μάιος 23, 2013, 01:02:21 μμ »
Κάτι είναι και αυτά! Πόσες ώρες παραμένεις εκεί;

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #121 στις: Μάιος 23, 2013, 01:03:34 μμ »

Πιστεύω ότι είναι λίγο πάνω από 20 €. Έτσι ήταν πέρσι τουλάχιστον.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #122 στις: Μάιος 24, 2013, 01:29:53 μμ »
Έχω διαβάσει τον κανονισμό στο ιντερνετ απο διάφορες πηγες που έψαξα, όμως εχω ακόμα απορίες, και αναφέρομαι στην εξέταση στα Μαθηματικά. Σας γράφω παρακάτω τις απορίες μου και αναφέρω το αντίστοιχο εδάφιο του νόμου όπου στηρίζω τις απορίες μου:

Το παράδοξο της νομοθεσίας:
από την μια λέει:
Κατά τα λοιπά η εξέτασή τους δεν διαφέρει από την εξέταση των υπολοίπων που εξετάζονται γραπτά. Έτσι λοιπόν αυτοί εξετάζονται στα ίδια θέματα με το ίδιο πρόγραμμα και την ίδια διάρκεια εξέτασης με αυτούς που εξετάζονται γραπτά.

και

Στους εξεταζόμενους παρέχεται ο χρόνος προετοιμασίας, ο οποίος είναι τουλάχιστον ίσος με το χρόνο δυνατής αποχώρησης και δεν μπορεί να υπερβεί τις τρεις ώρες, προκειμένου να μελετήσουν, να κατανοήσουν τα θέματα και να κρατήσουν, εφόσον το επιθυμούν, σημειώσεις στο τετράδιο τους για να τις χρησιμοποιήσουν όταν θα προσέλθουν στην επιτροπή.

και από την άλλη:

Η επιτροπή έχει την δυνατότητα, εφόσον από την πορεία αξιολόγησης-βαθμολόγησης του εξεταζομένου διαπιστώσει ότι έχει βάση το αίτημά του για παράταση του χρόνου αξιολόγησης-βαθμολόγησης, να του παρέχει αυτή την παράταση χρόνου για εύλογο διάστημα, το οποίο σαφώς δεν μπορεί να είναι απεριόριστο αλλά ούτε και προδιαγεγραμμένο, αφού συνδέεται άμεσα με την εξέλιξη της αξιολόγησης-βαθμολόγησης του κάθε εξεταζόμενου και την εκτίμηση της επιτροπής.


Σύμφωνα με τα παραπάνω, εγείρονται τα εξής ερωτήματα:

1. Έχει δηλαδή το δικαίωμα ο μαθητής να πει "θέλω χρόνο και αυτό το θέμα θα το σκεφτώ και θα ξεκινήσω να το λύνω τώρα γραπτά στο τετράδιο" ? και να περιμένουμε 1-2 ώρες κοιτάζοντάς τον μέχρι να τελειώσει, και να περιμένουν και άλλοι 10 μαθητές απέξω. Ποια η διαδικασία σε αυτήν την περίπτωση; επιστρέφει στην αίθουσα να γράψει ώστε να συνεχίσει η επιτροπή με τους υπόλοιπους;

2. Έχει δηλαδή το δικαίωμα να πει (επειδή δεν τον έβγαλε ο χρόνος προφανώς να το σκεφτεί): "θα σας το απαντήσω τώρα όλο προφορικά " και χωρίς να έχει κρατήσει σημειώσεις;
Πιστεύω πως ναι αφού ο νόμος όπως παρέθεσα παραπάνω λέει "αν επιθυμεί κρατάει σημειώσεις!!!!!!!!!!"
Και στην περίπτωση αυτή τι γίνεται ας πουμε στα Μαθηματικά;
Ο μαθητής λέει και ο εξεταστής γράφει;
Αφήνουμε τον μαθητή να γράψει (και οι υπόλοιποι περιμένουν!!!) και μετά τον εξετάζουμε προφορικά να μας εξηγήσει τι έγραψε;
Και που γράφει; αφού το τετράδιο το έχουν κλείσει οι επιτηρητές.
Επιτρέπεται να γράψει;
Μπορεί να γράψει στον πρόχειρο;
άκουσα ότι τότε γράφει με κιμωλία στον πίνακα!!! Ισχύει;

3. Αν στην πορεία καθώς εξηγεί την σκέψη του διαπιστώσει εκείνη την ώρα λάθος και του έρθει ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης της άσκησης, μπορεί να πει "αυτό το θέμα θέλω να το ξαναλύσω τώρα γραπτά;"


από τη μία ο χρόνος δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 3 ώρες, από την άλλη μπορεί να ζητήσει παράταση χρόνου, άντε βγάλε άκρη...


και τέλος ο νόμος λέει:
Ο Πρόεδρος της επιτροπής παραδίδει αμέσως και πριν από την είσοδο άλλου εξεταζόμενου το τετράδιο στον πρώτο βαθμολογητή, ο οποίος αναγράφει το συνολικό βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία που έδωσε στον εξετασθέντα και υπογράφει στις οικείες θέσεις. Στη συνέχεια παραδίδει το γραπτό στον Πρόεδρο ή τον Γραμματέα, ο οποίος, αφού επικαλύψει με αδιαφανές αυτοκόλλητο τον βαθμό του πρώτου βαθμολογητή, δίνει το γραπτό στον δεύτερο βαθμολογητή, ο οποίος ακολουθεί την ίδια διαδικασία με τον πρώτο.
 Μετά την παράδοση του γραπτού από τον δεύτερο βαθμολογητή, ο πρόεδρος αποκαλύπτει τους βαθμούς του πρώτου και εφόσον στον τελικό βαθμό υπάρχει διαφορά μεγαλύτερη των δώδεκα μονάδων, επικαλύπτει τους βαθμούς και των δύο βαθμολογητών και παραδίδει το γραπτό στον τρίτο βαθμολογητή (αναβαθμολογητή) για την προβλεπόμενη αναβαθμολόγηση.

Μα αφού εγώ εξετάζω τον μαθητή και έχω το γραπτό του εγώ, αφού τελειώσω την εξεταση και πριν μπει ο άλλος, πως θα μου παραδώσει το γραπτό ο πρόεδρος που δεν βρίσκεται καν στην αίθουσα!!!!! ?????? αφού εγώ το έχω το γραπτό! Θα το δώσω στον πρόεδρο για να μου το ξαναδώσει??  :P  :P

Μήπως με το που τελειώνει η εξέταση και ο μαθητής βγαίνει από την αίθουσα, το τετράδιο του μαθητή παραδίδεται (από ποιόν; από τον εξεταστή; από έναν επιτηρητή;) χωρίς βαθμολογία στον Πρόεδρο , και αφού αυτός τα συγκεντρώσει όλα, τότε μας καλεί για να περάσουμε την βαθμολογία την οποία έχουν σημειώσει οι εξεταστές στο πρόχειρο; Μόνο έτσι βγάζει νόημα το παραπάνω. Πάντως από όσους ρωτήσα πουθενά δεν γίνεται αυτό!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2013, 09:19:28 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #123 στις: Μάιος 25, 2013, 09:05:08 πμ »
κανείς για τα παραπάνω;

Αποσυνδεδεμένος Jenny_Jenny

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #124 στις: Δεκέμβριος 02, 2013, 09:30:36 μμ »
[...]
Πάντως όπως και να έχει το θέμα μια προφορική-γραπτή εξέταση ενός φυσικώς αδύνατου μαθητή είναι πολύ πιο ευνοική έναντι των υπολοίπων μαθητών. Το γεγονός ότι δεν στα γράφει όλα, ή και καθόλου, και τα λέει προφορικά, και γίνεται μια συζήτηση με τον εξεταστή σίγουρα βοηθάει. Μέσα από τον διάλογο μαθητή-εξεταστή μπορεί να αποκαλυφθούν κάποια σημεία λύσης της άσκησης.
Άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να υπήρχει ξεχωριστό ποσοστό θέσεων για αυτούς τους μαθητές και να μην τρώνε θέσεις από τους άλλους.
Δεν υπάρχουν ακριβή πλαίσια του πως να γίνει η εξέταση ειδικά στα Μαθηματικά, Φυσική κλπ όπου το προφορικο είναι πολύ σχετικό.  Η εξέταση αυτή είναι προφορικά μεν, γραπτά δε, και με έναν διάλογο λύνουμε την άσκηση. Κάπου έιναι θολα τα νερά....

θα έπρεπε να ντρέπεσαι για όσα λες...!!!!!

ευνοϊκή η εξέταση για τους δυσλεξικούς μαθητές;; και γιατί δεν λες πόσο ευνοϊκή είναι η όλη εκπαιδευτική διαδικασία για τους μη δυσλεξικούς μαθητές ;;; πάνω σε αυτούς -στον μέσο όρο- έχει χτιστεί όλο το εκπαιδευτικό σύστημα και επειδή αναζητιούνται τρόποι να υπάρξει μία ισότητα και μία ευκαιρία και για τους δυσλεξικούς μαθητές τολμάς να μιλάς για ευνοιοκρατία;; ποιος σου είπε ότι μόνο οι μη δυσλεξικοί μαθητές δικαιούνται να μορφωθούν;;

και το διάβασμα και το γράψιμο είναι επίκτητες ικανότητες και όχι εκ γενετείς... παγκόσμια στατιστικά δεδομένα λένε ότι το 10% των ανθρώπων δεν μπορούν να τις κατακτήσουν αυτές τις ικανότητες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ηλίθιοι... αντίθετα τις περισσότερες φορές πρόκειται για άτομα με πολύ υψηλότερο του μέσου όρου δείκτη ευφυίας...

εσύ γνωρίζεις πόσοι είναι εκείνοι οι γονείς που διαβάζουν οι ίδιοι την ιστορία, τα θρησκευτικά ή τη βιολογία για να την ακούσουν τα παιδιά τους, ακόμα και στο Λύκειο, γιατί αδυνατούν να διαβάσουν μόνα τους ένα συνεχές κείμενο 2-3 σελίδων χωρίς να χρειάζονται άπειρες ώρες και επειδή κανείς δεν έχει προβλέψει να υπάρχουν τα σχολικά εγχειρίδια και σε ακουστική μορφή;; ότι οι δυσλεξικοί μαθητές στην πλειοψηφία τους αδυνατούν να φωτογραφίσουν λέξεις όπως εμείς οι υπόλοιποι και εξακολουθούν να τις συλλαβίζουν λες και τις βλέπουν για πρώτη φορά όπως κάναμε εμείς στην Α' δημοτικού;;; και ότι αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορούν να διαβάσουν καλά;;; η λεγόμενη δυσαναγωνστία;;;  ότι από τη βιασύνη τους βλέπουν μόνο την πρώτη συλλαβή και την υπόλοιπη λέξη την μαντεύουν με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να κάνουν λάθος;;; ότι αδυνατούν να μεταφέρουν τη σκέψη τους με σωστή σύνταξη στο χαρτί και ότι είναι αδύνατον να παπαγαλίσουν και άρα πάρα πολύ δύσκολο να ανταποκριθούν στο εξεταστικό σύστημα που στηρίζεται εξ ολοκλήρου στην αποστήθιση και γι αυτό είναι απαραίτητο να γίνονται ερωτήσεις που επιδέχονται σύντομες απαντήσει, ώστε να μπορεί να αξιολογηθεί η επάρκεια των γνώσεων τους;;; και ότι αυτό είναι η λεγόμενη δυσγραφία;;;

όταν ένας δυσλεξικός μαθητής, και ίσως και με ΔΕΠ πολλές φορές, χρειάζεται την 3πλασια ώρα για να κατανοήσει και να αφομοιώσει την ύλη όταν διαβάζει στο σπίτι, προσπαθώντας να ευθυγραμμιστεί στις επιταγές που αφορούν τον μέσο όρο των μαθητών -τους μη δυσλεξικούς δηλαδή- ποιος νοιάζεται και ποιος καταγγέλλει την εύνοια που απολαμβάνουν τα μη δυσλεξικά παιδιά;;;;

κανένας δεν κάνει χάρη στους δυσλεξικούς μαθητές απλά γίνονται προσπάθειες να αντιμετωπιστούν ισότιμα με όλους τους υπόλοιπους...


[...]
Πάντως όπως και να έχει το θέμα μια προφορική-γραπτή εξέταση ενός φυσικώς αδύνατου μαθητή είναι πολύ πιο ευνοική έναντι των υπολοίπων μαθητών.

[...]

Άποψή μου είναι ότι θα έπρεπε να υπήρχει ξεχωριστό ποσοστό θέσεων για αυτούς τους μαθητές και να μην τρώνε θέσεις από τους άλλους.

Μπορεί όμως σε αυτή την περίπτωση που ξέχασε ή δεν πρόλαβε να αναπτύξει ένα ερώτημα να το παίξει μάγκας και να "κλέψει" τη διαδικασία, και να δηλώσει, όπως του δίνει δικαίωμα ο κανονισμός, ότι επιθυμεί αυτό το ερώτημα ή το υποερωτημα να το απαντήσει προφορικά!!!

Εμας μας διάβασαν τον κανονισμό πριν, και έχει αυτό το δικαίωμα. Μάλιστα σε αυτή την περίπτωση μας είπαν γράφει ο καθηγητής και ο μαθητής απλά τα λέει προφορικά!!
Οι οδηγίες σε αυτό το σημείο αναφέρουν ότι ο καθηγητής γράφει στο πρόχειρο ή στον πίνακα με κιμωλία αφού το τετράδιο έχει κλείσει όπως πολύ σωστά είπες, προκειμένου να μπορεί να τον παρακολουθήσει (γιατί μαθηματικά στον αέρα και με λόγια δεν λύνονται).

θα το παίξει "μάγκας" επειδή θα σκεφτεί εκείνη την ώρα τη σωστή απάντηση;;; είναι εντελώς απαράδεκτος... δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι σημαίνει δυσλεξικός μαθητής και μάλιστα με ΔΕΠ...

είναι ολοφάνερο ότι είσαι προκατειλημμένος εναντίον τους, εναντίον των δυσλεξικών μαθητών... πιστεύεις ότι ευνοούνται έναντι των υπολοίπων... χωρίς ούτε στιγμή να αναρωτηθείς τι μπορεί να είναι αυτή η δυσλεξία και πόσο επηρεάζει την καθημερινότητα τους... πόσο τους έχει δυσκολέψει σε όλο το σχολείο... όταν είναι δακτυλοδεικτούμενοι... όταν οι συμμαθητές τους πίστευαν ότι το "προφορικό" είναι πιο εύκολο, χωρίς να υπολογίζουν τα αυξημένα ποσοστά άγχους τους και τη φυσική τους αδυναμία να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις που έχουν σχεδιαστεί για το μέσο όρο των μαθητών, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι δικές τους ιδιαίτερες ικανότητες, εκτός από την πρόβλεψη για την προφορική εξέταση, που είναι εντελώς αντικειμενικό κριτήριο... όταν πολλοί καθηγητές τους σε γυμνάσιο και λύκειο έχουν μαύρα μεσάνυχτα για το πώς εξετάζονται οι δυσλεξικοί μαθητές και επιμένουν να διορθώνουν πάνω στο πρόχειρο...

γι' αυτό σε παρακαλώ, ειλικρινά σε παρακαλώ πολύ, μην ξαναγίνεις εξεταστής τους στις Πανελλήνιες... γιατί όσον αφορά τη δική σου περίπτωση μάλλον ο δήμιος τους είσαι...

Υ.Γ. έφτιαξα προφίλ εδώ μόνο και μόνο για να σου απαντήσω... ζητώ συγνώμη απ όσους συμμετέχουν στη συζήτηση αν ξεπέρασα τα όρια αλλά ειλικρινά νιώθω απίστευτα θυμωμένη και αγανακτισμένη... κυρίως όταν σκέφτομαι ότι υπάρχουν κι άλλοι που έχουν τις ίδιες απόψεις με τον συγκεκριμένο κύριο...

Υ.Γ. 2 ένα πρόχειρο λινκ που αφορά όχι μόνο τους εξεταστές αλλά όλους τους εκπαιδευτικούς, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας... με ένα γκουκλάρισμα θα βρείτε και καλύτερα... γιατί η άγνοια σας είναι μεγάλος εχθρός... των παιδιων που καλείστε να διδάξετε...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2013, 11:54:59 μμ από Jenny_Jenny »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #125 στις: Δεκέμβριος 23, 2013, 06:53:01 μμ »
έχεις απόλυτο δίκιο αν και με αδικείς.

Έχεις δίκιο στο ότι δεν θα πρέπει να ξαναπάω για εξεταστής, μιας και δεν μου έχει γίνει καμία κατάρτιση πάνω σε τέτοιες περιπτώσεις, και είναι απαράδεκτο να καλούν τον κάθε άσχετο και μη καταρτισμένο όπως εμένα για ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Όλα στην Ελλάδα γίνονται στο πόδι. Υπάρχουν πάρα πολλοί καθηγητές (αναπληρωτές) ειδικής αγωγής σε όλους τους κλάδους, τους οποίους θα μπορούσαν να καλέσουν. Γιατί δεν τους καλούν;

Εμάς μας παίρνουν τηλέφωνο την προηγούμενη μέρα στο σχολείο (ντε και καλά για διαφύλαξη του αδιάβλητου) και μας παρακαλάνε να πάμε για εξεταστές. Η μόνη πληροφόρηση και "επιμόρφωση" που μας γίνεται, είναι 10 λεπτά πριν την εξέταση!!!!

Πως μπορώ να ξέρω εγώ το πρόβλημα του δυσλεκτικού και τόσων άλλων περιπτώσεων και πως να τα αντιμετωπίζω ειδικά σε μια εξέταση Πανελληνίων;

Τέρμα το φιλότιμο και η διάθεση να εξυπηρετήσω. Από του χρόνου θα τους πω ότι δεν είμαι κατάλληλος, δεν μου έχει γίνει καμία επιμόρφωση και δεν θα πάω.

Παρόλα αυτά, σε πληροφορώ ότι τις φορές που πήγα, κάθισα μόνος μου και έψαξα στο ιντερνετ ένα σωρό πληροφορίες για τα άτομα αυτά, όπως και ρώτησα και εδώ στο φορουμ πάρα πολλά, πράγμα που δείχνει το ενδιαφέρον μου και την υπευθυνότητά μου. Δεν ξέρω από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι είμαι δήμιός τους. Και καλό είναι να μην κατηγορείς προσωπικά όταν δεν ξέρεις. Και σε πληροφορώ, ότι μια χαρά τα πήγα με τα παιδιά. Είμουν αντικειμενικός, ούτε ευνόησα, ούτε αδίκησα.

Φυσικά και δεν έχω ιδέα τι θα πει δυσλεκτικός, αλλά δεν φταίω εγώ για αυτό. Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν να πάω, και έκανα το καθήκον μου.

Εννοείται ότι δεν θα ξαναπάω, γιατί δεν είμαι ο κατάλληλος , αφού δεν μου έγινε ποτέ μια επιμόρφωση, και δεν πρέπει να παίζεις με αυτά τα πράγματα.

Οι απορίες και οι απόψεις που εξέφρασα παραπάνω, είναι απολύτως εύλογες, γιατί όταν ο δεύτερος εξεταστής ρώτησε κάτι τον μαθητή (που ουσιαστικά τον διευκόλυνε και τον οδηγούσε στη λύση), ο μαθητής είπαι ΑΑΑΑΑ ΝΑΙ, λοιπόν θέλω άλλες 2 ώρες να γράψω σας παρακαλώ!! Ε, βέβαια αφού του έκανε click από τη συζήτηση στην προφορική εξέταση, ζήτησε άλλες 2 ώρες για να λύσει το θέμα, ενώ είχε γράψει ελάχιστα πράγματα και λάθος!!

Αυτά τα θεωρώ απαράδεκτα. Αυτό εξέφρασα με το ότι "ευνοούνται".
Φυσικά και να ζητήσει να κάτσει μέχρι το βράδυ να γράψει, αλλά ΟΧΙ ενώ εξετάζεται να πει θέλω να ξαναδώ το θέμα και δώστε μου άλλες 2 ώρες, γιατί τώρα κατάλαβα πως λύνεται.

Θα έπρεπε, ναι να μπορεί να κάτσει 500 ώρες να σκεφτεί και να λύσει τα θέματα. αλλά από τι στιγμή που θα ζητήσει να εξεταστεί, τότε να εξεταστεί, όχι να ΞΑΝΑΔΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΆΛΛΕς 2 ΏΡΕς.
Άποψή μου. Εσύ μπορείς να το θεωρείς σωστό να γίνεται αυτό. Εγώ το θεωρώ ότι ευνοούνται.


Καλές γιορτές

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 371
Σύνολο: 379

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.