0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@ tzamalouαν διαβάσεις το έγγραφο" χαρακτηρισμος υπεράριθμων-λύση υπεραριθμιας" σελ 3 το γράφει...<<Ειδικότερα για τον κλάδο ΠΕ04* ( σχετ. η αριθμ. 60818/Δ2/27-05-2011 εγκύκλιος του ΥΠΔΒΜΘ)- Η κρίση και η άρση της υπεραριθμίας θα γίνει ενιαία στον κλάδο και - οι τοποθετήσεις των υπεραρίθμων όπως και οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις των νεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και ανήκουν στον κλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα Τα αριθμητικά κενά και πλεονάσματα του ενιαίου κλάδου ΠΕ04 καταγράφονται στην στήλη του κλάδου ΠΕ04 (ΦΥΣΙΚΟΙ –ΧΗΜΙΚΟΙ-ΒΙΟΛΟΓΟΙ-ΓΕΩΛΟΓΟΙ). Τα κενά ωστόσο μεταφέρονται με την ένδειξη Χ στον αντίστοιχο κλάδο και ειδικότητα>>(τσάμπα είναι ο προϊστάμενος της δευτεροβάθμιας αιτωλοακαρνανίας- αντιπρόεδρος του ΚΥΣΔΕ?) το ξέρει.....
Παράθεση από: thriskeftika στις Ιούνιος 15, 2013, 12:05:11 μμΜία πάντως από τις μεγαλύτερες ΔΔΕ, αυτή της Αιτωλοακαρνανίας έχει κάνει πλήρη προγραμματισμό για τις τοποθετήσεις υπεραρίθμων, βελτιώσεις θέσεις και οριστικές τοποθετήσεις (όλα να τελειώσουν πριν τις 28 Ιουνίου-τελευταία μέρα φέτος πριν τις διακοπές).Δείτε σχετικά: http://www.dide.ait.sch.gr/index.php/news/apospaseis/750-xaraktirismos-yperarithmon-ekpaideftikon-lysi-yperarithmion Τα κενά ΠΕ04 είναι λάθος...η άρση υπεραριθμίας ΠΕ04 πλέον δεν θα γίνεται ενιαία αλλά κατά ειδικότητα...θα έρθει έγγραφο σχετικό την εβδομάδα αυτή από το τμήμα Γ΄... αυτό σημαίνει πανελλαδικός χαμός και αναδιανομή οργανικών ΠΕ04 στα σχολεία
Μία πάντως από τις μεγαλύτερες ΔΔΕ, αυτή της Αιτωλοακαρνανίας έχει κάνει πλήρη προγραμματισμό για τις τοποθετήσεις υπεραρίθμων, βελτιώσεις θέσεις και οριστικές τοποθετήσεις (όλα να τελειώσουν πριν τις 28 Ιουνίου-τελευταία μέρα φέτος πριν τις διακοπές).Δείτε σχετικά: http://www.dide.ait.sch.gr/index.php/news/apospaseis/750-xaraktirismos-yperarithmon-ekpaideftikon-lysi-yperarithmion
Είναι σίγουρο αυτό; γιατί σε Ευρυτανία ξεκίνησαν ήδη οι δηλώσεις τοποθέτησης με δεδομένη την άρση της υπεραριθμίας εννιαία. και τι θα γίνει στα γυμνάσια όπου με 5 τμήματα στην Β Γυμνασίου και άλλα 5 τμήματα στην Γ Γυμνασίου συνολικά όπου οι Χημικοί δεν συμπληρώνουν 11 ώρες Α ανάθεση; θα βγουν όλοι οι Χημικοί υπεράριθμοι;
Παράθεση από: geochem στις Ιούνιος 15, 2013, 10:25:27 μμΕίναι σίγουρο αυτό; γιατί σε Ευρυτανία ξεκίνησαν ήδη οι δηλώσεις τοποθέτησης με δεδομένη την άρση της υπεραριθμίας εννιαία. και τι θα γίνει στα γυμνάσια όπου με 5 τμήματα στην Β Γυμνασίου και άλλα 5 τμήματα στην Γ Γυμνασίου συνολικά όπου οι Χημικοί δεν συμπληρώνουν 11 ώρες Α ανάθεση; θα βγουν όλοι οι Χημικοί υπεράριθμοι;νομίζω ότι χρειάζονται 12 ώρες πλέον. Τα κενά για μεταθέσεις βγήκαν με 12 ώρες και όχι με 11, άρα και οι υπεραριθμίες λογικά θα γίνονται με τις 12 ώρες. Αν γίνει αυτό με τις υπεραριθμίες να εξετάζονται κατά ειδικότητα, τότε σε γυμνάσια των δύο τμημάτων δε θα έχει κανένας οργανική. Επίσης, δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε πλέον για κλάδο φυσικών, αλλά για ειδικότητες φυσικών, χημικών, βιολόγων και γεωλόγων. Στην παρούσα φάση είναι ότι χειρότερο για τον κλάδο και κυρίως για φυσικούς, που τα κενά/πλεονάσματα έδειξαν ότι συμπληρώνουν ωράριο με βιολογίες και γεωλογίες.
η άρση υπεραριθμίας ΠΕ04 πλέον δεν θα γίνεται ενιαία αλλά κατά ειδικότητα...θα έρθει έγγραφο σχετικό την εβδομάδα αυτή από το τμήμα Γ΄... αυτό σημαίνει πανελλαδικός χαμός και αναδιανομή οργανικών ΠΕ04 στα σχολεία
Τα κενά για μεταθέσεις βγήκαν με 12 ώρες και όχι με 11, άρα και οι υπεραριθμίες λογικά θα γίνονται με τις 12 ώρες. Αν γίνει αυτό με τις υπεραριθμίες να εξετάζονται κατά ειδικότητα, τότε σε γυμνάσια των δύο τμημάτων δε θα έχει κανένας οργανική. Επίσης, δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε πλέον για κλάδο φυσικών, αλλά για ειδικότητες φυσικών, χημικών, βιολόγων και γεωλόγων. Στην παρούσα φάση είναι ότι χειρότερο για τον κλάδο και κυρίως για φυσικούς, που τα κενά/πλεονάσματα έδειξαν ότι συμπληρώνουν ωράριο με βιολογίες και γεωλογίες.
δεν λεει κάτι αυτό.πρόκειται για μικρά σχολεία όπου οι οργανικές ΠΕΟ4 θα χαθούν για πλάκα
Σιγα μην το τηρησουν τα ΠΥΣΔΕ και σιγα μην τους ελεγξει το Υπουργειο για το αν το τηρησαν...Ισως για τους "παλιους" που εχουν καπαρωσει τις θεσεις τους στα γυμνασια να ειναι ο,τι χειροτερο (αν και πολυ αμφιβαλλω οτι θα τους κουνησει κανεις απο τις θεσεις τους), αλλά για τους μαθητες ειναι ο,τι καλυτερο, επειδη επιτελους ισως εφαρμοστει καποια κινητικοτητα στα σχολεια (αν και πολυ αμφιβαλλω, οπως ειπα) κι αρχισουν να διδασκονται τα μαθηματα φυσικων επιστημων απο τις αντιστοιχες ειδικοτητες (λεμε τωρα...). Εκτος κι αν ενδιαφερομαστε περισσοτερο για το βολεμα εκπαιδευτικου σε συγκεκριμενο σχολειο παρα για τους μαθητες του.
Παράθεση από: utenar στις Ιούνιος 15, 2013, 11:53:25 μμΣιγα μην το τηρησουν τα ΠΥΣΔΕ και σιγα μην τους ελεγξει το Υπουργειο για το αν το τηρησαν...Ισως για τους "παλιους" που εχουν καπαρωσει τις θεσεις τους στα γυμνασια να ειναι ο,τι χειροτερο (αν και πολυ αμφιβαλλω οτι θα τους κουνησει κανεις απο τις θεσεις τους), αλλά για τους μαθητες ειναι ο,τι καλυτερο, επειδη επιτελους ισως εφαρμοστει καποια κινητικοτητα στα σχολεια (αν και πολυ αμφιβαλλω, οπως ειπα) κι αρχισουν να διδασκονται τα μαθηματα φυσικων επιστημων απο τις αντιστοιχες ειδικοτητες (λεμε τωρα...). Εκτος κι αν ενδιαφερομαστε περισσοτερο για το βολεμα εκπαιδευτικου σε συγκεκριμενο σχολειο παρα για τους μαθητες του.αν βγει τέτοια εγκύκλιος, θα το τηρήσουν, για τον απλό λόγο ότι θα το διεκδικήσει αυτός που το δικαιούται. Αν σε ένα γυμνάσιο με 3 τμήματα/τάξη είναι δύο φυσικοί, και καλύπτουν τις ώρες και της βιολογίας και της χημείας και της γεωλογίας, θα φύγει ένας φυσικός και θα έρθουν ένας γεωλόγος ή/και ένας βιολόγος που βρίσκονται στη διάθεση. Χαζός είναι να βρίσκεται κάποιος στη διαθεση και να μην διεκδικήσει το κενό;