*

Αποστολέας Θέμα: Συμπεριφορά των μαθητών Β και Γ Λυκείου απέναντι σε μαθήματα και καθηγητές  (Αναγνώστηκε 11147 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
delete, δε σε κατηγόρησα για κάτι και είναι πολύ ωραίο πράγμα η ατομική ευθύνη και να προσπαθείς να αλλάξεις πρώτα εσύ και μετά οι άλλοι. Απλώς κουράστηκα να δεχόμαστε από πολλές μεριές αυστηρότατη κριτική:από γονείς, φίλους μη εκπαιδευτικούς, από το υπουργείο και να μας κατηγορούν ως τεμπέληδες, που καθόμαστε, δεν κουραζόμαστε, πληρωνόμαστε χωρίς να κάνουμε και τίποτα δύσκολο κι όλα τα ωραία, που σίγουρα έχεις ακούσει κι εσύ! Παράδειγμα:είναι αγενής ένας μαθητής/κάνει φασαρία στο μάθημα/έχει προβληματική συμπεριφορά; ΦΤΑΙΕΙ ο καθηγητής! Αποτυγχάνει στις εξετάσεις ή η απόδοσή του είναι χαμηλή;ΦΤΑΙΕΙ ο καθηγητής, που δεν τον ενέπνευσε, δεν τον παραδειγμάτισε, δεν έχει κατάλληλη παιδαγωγική και γνωστική επάρκεια...και ό,τι άλλο φανταστείς! Αυτό ήθελα να πω και δε με πείραξε τίποτα απ'όσα είπες εσύ ή κάποιος άλλος συνάδελφος, συζήτηση κάνουμε, αυτός είναι ο σκοπός αυτού του forum...
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος delete

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2012, 07:40:20 μμ από delete »

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Όμως όταν όσα χρόνια είμαι καθηγητης και βλέπω συμπεριφορές, τρικλοποδιές, ρουφιανιλίκια κ.ο.κ. από κατόνομα μόνο συναδέλφους που σκίζουν τα ρούχα τους για την εκπαίδευση αλλά ποτέ δεν έχουν γράψει με μια κιμωλία ή μαρκαδόρο από την ώρα που διορίστηκαν τότε τι να πω; Μιλάνε για 4000 καθηγητές ακατάλληλους και ρωτώ γιατί δεν μιλάει κανένας; είναι τόσοι είναι λιγότεροι είναι περισσότεροι και τι έγινε με αυτούς τόσο καιρό;
Κανένας λογικός και ειλικρινής άνθρωπος δεν αρνείται ότι υπάρχουν ΚΑΙ τέτοιες περιπτώσεις "συναδέλφων". Ελπίζω και εύχομαι με την αξιολόγηση, αν γίνει τελικά,  να αλλάξουν συμπεριφορά!
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος Ψιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω το σκύλο μου!!!
    • Προφίλ
delete, δε σε κατηγόρησα για κάτι και είναι πολύ ωραίο πράγμα η ατομική ευθύνη και να προσπαθείς να αλλάξεις πρώτα εσύ και μετά οι άλλοι. Απλώς κουράστηκα να δεχόμαστε από πολλές μεριές αυστηρότατη κριτική:από γονείς, φίλους μη εκπαιδευτικούς, από το υπουργείο και να μας κατηγορούν ως τεμπέληδες, που καθόμαστε, δεν κουραζόμαστε, πληρωνόμαστε χωρίς να κάνουμε και τίποτα δύσκολο κι όλα τα ωραία, που σίγουρα έχεις ακούσει κι εσύ! Παράδειγμα:είναι αγενής ένας μαθητής/κάνει φασαρία στο μάθημα/έχει προβληματική συμπεριφορά; ΦΤΑΙΕΙ ο καθηγητής! Αποτυγχάνει στις εξετάσεις ή η απόδοσή του είναι χαμηλή;ΦΤΑΙΕΙ ο καθηγητής, που δεν τον ενέπνευσε, δεν τον παραδειγμάτισε, δεν έχει κατάλληλη παιδαγωγική και γνωστική επάρκεια...και ό,τι άλλο φανταστείς! Αυτό ήθελα να πω και δε με πείραξε τίποτα απ'όσα είπες εσύ ή κάποιος άλλος συνάδελφος, συζήτηση κάνουμε, αυτός είναι ο σκοπός αυτού του forum...


Ποιος σε κατηγόρησε γλυκιά μου?
Σε είπα εγώ τεμπέλα? Παρέθεσέ μου ένα μήνυμά μου που να αναφέρομαι σε εσένα και να σε αποκαλώ με τους χαρακτηρισμούς που αναφέρεις. Διάβασες το μήνυμά μου που λέω για την οδύσσεια των εκπαιδευτικών?
Αντίθετα εσύ είσαι αυτή που κατηγορείς εμένα προσωπικά ότι είμαι τσιράκι της Διαμαντοπούλου.
Only a life lived for others is worth living
- Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος delete

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2012, 07:40:40 μμ από delete »

Αποσυνδεδεμένος Ψιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω το σκύλο μου!!!
    • Προφίλ
Ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση?
Ότι πάντα, για όλα φταίνε άλλοι.
Εν προκειμένω οι μαθητές μας,οι οικογένειές τους, η Διαμαντοπούλου κτλ.
Εμείς οι ίδιοι δε φταίμε ποτέ. Για αυτό τους παραδώσαμε έναν κόσμο ιδανικά πλασμένο άλλωστε.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2012, 02:44:32 μμ από Ψιτ »
Only a life lived for others is worth living
- Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
delete, δε σε κατηγόρησα για κάτι και είναι πολύ ωραίο πράγμα η ατομική ευθύνη και να προσπαθείς να αλλάξεις πρώτα εσύ και μετά οι άλλοι. Απλώς κουράστηκα να δεχόμαστε από πολλές μεριές αυστηρότατη κριτική:από γονείς, φίλους μη εκπαιδευτικούς, από το υπουργείο και να μας κατηγορούν ως τεμπέληδες, που καθόμαστε, δεν κουραζόμαστε, πληρωνόμαστε χωρίς να κάνουμε και τίποτα δύσκολο κι όλα τα ωραία, που σίγουρα έχεις ακούσει κι εσύ! Παράδειγμα:είναι αγενής ένας μαθητής/κάνει φασαρία στο μάθημα/έχει προβληματική συμπεριφορά; ΦΤΑΙΕΙ ο καθηγητής! Αποτυγχάνει στις εξετάσεις ή η απόδοσή του είναι χαμηλή;ΦΤΑΙΕΙ ο καθηγητής, που δεν τον ενέπνευσε, δεν τον παραδειγμάτισε, δεν έχει κατάλληλη παιδαγωγική και γνωστική επάρκεια...και ό,τι άλλο φανταστείς! Αυτό ήθελα να πω και δε με πείραξε τίποτα απ'όσα είπες εσύ ή κάποιος άλλος συνάδελφος, συζήτηση κάνουμε, αυτός είναι ο σκοπός αυτού του forum...


Ποιος σε κατηγόρησε γλυκιά μου?
Σε είπα εγώ τεμπέλα? Παρέθεσέ μου ένα μήνυμά μου που να αναφέρομαι σε εσένα και να σε αποκαλώ με τους χαρακτηρισμούς που αναφέρεις. Διάβασες το μήνυμά μου που λέω για την οδύσσεια των εκπαιδευτικών?
Αντίθετα εσύ είσαι αυτή που κατηγορείς εμένα προσωπικά ότι είμαι τσιράκι της Διαμαντοπούλου.
Eσύ από ποιο σημείο ακριβώς του μηνύματος μου, που παρέθεσες, κατάλαβες ότι είπα πως με κατηγόρησες; Διάβασε καλύτερα και ιδίως το σημείο που τονίζω. ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ. (Πού είδες ότι σε είπα τσιράκι της Δ.; Είπα ότι έκανε καλά τη δουλειά της) Και επίσης, δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι το ίδιο. Καποιοι αναλαμβάνουν και τις ευθύνες τους και ενοχές έχουν και προσπαθούν να βελτιωθούν. Γι'αυτό διαφωνώ με το μήνυμά σου αυτό:
Ξέρεις τι μου κάνει εντύπωση?
Ότι πάντα, για όλα φταίνε άλλοι.
Εν προκειμένω οι μαθητές μας,οι οικογένειές τους, η Διαμαντοπούλου κτλ.
Εμείς οι ίδιοι δε φταίμε ποτέ. Για αυτό τους παραδώσαμε έναν κόσμο ιδανικά πλασμένο άλλωστε.
Καλό μεσημέρι...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2012, 03:01:05 μμ από fotini18 »
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Hσυχάστε,...η μοντερνα μας Παιδαγωγική φταιει.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

adigoni

  • Επισκέπτης
Σήμερα ξαναμπήκα στο εν λόγω τμήμα.Άργησε να μπεί 5 λεπτά η μαθήτρια και μόλις με βλέπει στην έδρα αρχίζει να ωρύεται με αφορμή το γεγονός της αλλαγής καθηγητών, επειδή ήρθε η καινούργια αναπληρώτρια συνάδελφος και περίμενε να την δει αυτή την ώρα.Την άφησα να ξεσπάσει, της απάντησα στο τέλος ότι έχει γίνει ανακατανομή στα μαθήματα και ότι μπορεί να δουν ίδιο ή άλλο συνάδελφο στα μαθήματα γενικής παιδείας και γυρνάει και μου λέει ''Σώωπα!'' Της λέω ''το β ενικό να το απευθύνεις στους γονείς σου''.Με κοίταξε, γύρισε την πλάτη της κοιτώντας στο πίσω θρανίο και ξεκίνησα το μάθημα μετά το ...σόου...Στο τέλος του μαθήματος, άργησε να βγει και έμεινε τελευταία.Τη ρώτησα αν έχει προσωπικό πρόβλμα μαζί μου, γιατι εγώ δεν έχω, ότι γνωρίζω την πίεση που περνάνε κι ότι είναι θέμα συστήματος και η διδασκαλία των μαθημάτων αυτών.
Φωτίστηκε το πρόσωπό της και μαλάκωσε.Μου λέει ''όχι κυρία, δεν έχω πρόβλημα, αλλά δεν περιμέναμε εσάς τώρα.....''Τουλαχιστον βρήκα μία βάση συνεννόησης.Νομίζω ότι μπορεί να ξανααντιδράσει κάπως ζόρικα, αλλά μάλλον η αναίδεια υπάρχει, επειδή κάποιος απ' το σπίτι δεν της έθεσε όρια αυτορρύθμισης...
Σε άλλο τμήμα, βλέποντας δυο μαθητές να έχουν ξεφύγει με την πάρλα ....ρωτάω "οι γονείς σας δε σας λένε να προσέχετε στο μάθημα'';
-'Όχι κυρία, μου έδωσαν την άδεια να μην προσέχω, να τους ρωτήσετε αν δε με πιστεύετε.
Και ξαναλέω:είναι δικαίωμά σου να μην προσέχεις, αλλά γιατί να χαλάς το μάθημα;Να είσαι πιο ήσυχη.....
Νομίζω ότι ο σεβασμός και η ευγένεια σαν αξίες έχουν πάει περίπατο....
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2012, 03:51:33 μμ από adigoni »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Το θέμα είναι η συμπεριφορά των μαθητών απέναντι σε συγκεκριμένα μαθηματα και σεις ξεφυγατε κάπως νομίζω! Αυτό που έχω να πω από την 4χρονη εμπειρία μου (δεν είναι μεγάλη όπως βλέπετε, αλλά κατι είναι) είναι πως το σχολείο ως κοινωνικός θεσμός είναι αντανακλαση της κοινωνίας μεσα στην οποία υφίσταται και όταν η κοινωνια αλλάζει μοιραία θα αλλάξει και το σχολείο. Αυτά... θεωρητικά! Επί του πρακτέου τι κάνεις; για να κάνεις όσο μπορείς καλύτερα τη δουλειά σου και να μη χαλάς και το στομάχι σου;
Στο συναδερφο που ρωτησε αρχικα έχω να καταθεσω τη δικη μου εμπειρία όταν έκανα Θουκυδιδη στη γ Λυκειου γενικής παιδείας. Μπήκα στην ταξη και είδα μια κατάσταση που με άφησε αφωνη! Γινόταν ο κακός χαμός! Πιαστηκα απροετοίμαστη και δεν εκανα τίποτα. Στο επόμενο μαθημα τους είπα το εξής: Επειδή οι καλοί λογαριασμοι κάνουν τους καλούς φίλους σας δηλώνω, οποιος προσεχει και συμμετεχει στο τετραμηνο θα έχεο 18-20. Όποιος δεν προσεχει αλλά δεν ενοχλεί θα έχει 15. Όποιος κανει φασαρία θα έχει 8. Αν νομιζετε ότι δεν το εννοώ δοκιμάστε με και θα δείτε. Ε, δεν κουνηθηκε φύλλο όλη τη χρονιά! Με τη καθηγητρια που τους εκανε Ιστορία γενικής γινόταν χαμός, με μενα όλα καλά.
Εννοείται ότι δε φταίνε τα παιδιά αλλά οι γονείς και το ευρυτερο περιβάλλον. Σε άλλο σχολείο που έκανα το ίδιο μαθημα 2 χρόνια μετά και πάλι ουδέν πρόβλημα, στο τέλος εκεί που όλα την κοπανανε ή δεν μπορείς να τα συμμαζέψεις, τα πήγα στο τελυταίο μαθημα στη βιβλιοθηκη και τους έδειξα βίντεο. Δεν πρόσεχαν και ψιλοέκαναν φασαρία. Τους βάζω φωνή και μου λένε: "Αμάν κυρία, είστε Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ που θέλετε να κάνουμε μαθημα και μεις ειμαστε εδώ και βλέπουμε βίντεο ενώ αν ήταν άλλη θα ήμασταν στην καφετερια και θα πίναμε καφέ!"
Λοιπόν; φταίνε τα παιδιά; αφού έτσι τα έμαθαν!
Και θα κλεισω μ ένα γεγονός για να δείτε τι γίνεται. Καθηγητρια φιλολογος που είχε το παιδί της στο ίδιο σχολείο που έκανε και η ίδια μάθημα (απαραδεκτο για μενα, αν πρόκειται για πόλη όπου υπάρχουν πολλά σχολεία, δε μιλάμε για χωριο) πήγε στο γραφείο και ΑΛΛΑΞΕ τη βαθμολογία άλλου καθηγητή για το παιδι της! Του είχε βάλει 17 και πήγε και το έκανε 19 για να πάρει το δικό της παιδί τη σημαία κι όχι καποιο άλλο! Λοιπόν; Τις πταίει;
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Αν σε κάτι φέρουμε ευθύνη σαν εκπαιδευτικοί είναι ότι δεν βάλαμε πλάτη τόσα χρόνια να αλλάξει ένα σαδιστικό, εξεταστικοκεντρικό σύστημα που το μόνο που καταφέρνει είναι να δημιουργεί μαθητές-ρομποτάκια και να κάνει
τους φροντιστηριάρχες να θησαυρίζουν. Και αυτό για δύο λόγους:πρωτόν επειδή έχουμε καταπιεί αμάσητο
το ιδεολόγημα περί του αξιοκρατικού θεσμού των πανελληνίων (λες και ξεκινάνε από την ίδια αφετηρία τα παιδιά
όλων των κοινωνικών στρωμάτων) και δεύτερον επειδή βολεύει το μεγάλο καρκίνωμα του κλάδου τους "ιδιαιτεράκηδες" .

Η αδιαφορία των παιδιών για τα μαθήματα γενικής παιδείας έχει να κάνει με τη φρονιστηριοποίηση του σχολείου στις τελευταίες δύο τάξεις του Λυκείου, αφού τα πάντα υπηρετούν το στόχο των πανελλαδικών. Εχω δει περιπτώσεις όπου τα μαθήματα γενικής παιδείας δε διδάσκονται καθόλου και οι ώρες δανείζονται στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα(π.χ. ιστορία γενικής--> έκθεση, φυσική γενικής--> φυσική κατεύθυνση, κοινωνιολογία--> αοθ, κλπ.). Σε άλλες περιπτώσεις έχω δει καθηγητή να μπαίνει να κάνει 10 λεπτά μάθημα για τα μάτια του κόσμου όπου οι μαθητές αδιαφορούν τελείως και προκλητικά, με εξαίρεση 2-3 που κάνουν πως παρακλολουθούν πιο πολύ επειδή λυπούνται τον καθηγητή! Και το υπόλοιπο της ώρας ο καθηγητής να κάθεται σιωπηλός στην έδρα και τα παιδιά να διαβάζουν τα μαθήματα της επόμενης ώρας. Ξεφτίλα!

Το γεγονός πάντως ότι τα συγκεκριμένα μαθήματα είναι υποβαθμισμένα, αφήνει πολλά περιθώρια ελευθερίας στο διδάσκοντα. Εγώ φετός στην Κοινωνιολογία π.χ. αποφάσισα να μην τηρησω κανένα απολύτως αναλυτικό πρόγραμμα και καμία απολύτως οδηγία πάνω στη διδισκαλία του μαθήματος. Διαλέξαμε μια σειρά απο θέματα που θα θέλαν τα παιδιά να ασχοληθούμε: Ανεργία, Φτώχεια, Ναρκωτικά, Βία, Εκπαίδευση, Μετανάστευση, Ρατσισμός, κ.α. Βλεπουμε ντοκυμαντέρ, ταινίες, ακούμε τραγούδια κλπ. σχετικά με το θέμα και πάνω από όλα συζητάμε. Τωρα τελιώνουμε την πρώτη θεματική περί ναρκωτικών και θα τους βάλω να γράψουν έκθεση σε συνεργασία με τη φιλόλογο. Διάβασμα για το σπίτι δεν τους βάζω, μόνο να δουνε καμία ταινία. Ούτε διαγώνισμα θα τους βάλω να γράψουνε σε κανένα απο τα δύο τετράμηνα και ας μην είναι σύνομο. Αν έρθει ο σχολικός σύμβουλος να μου πει ότι κάνω λάθος θα του φέρω τα DVD με τις τανίες στο κεφάλι  ;D. Οπότε συνάδελφοι δοκιμάστε πράγματα, ένα μυαλό να ξεμπλοκάρει απο κάτι τέτοιο κέρδος θα είναι.

Τώρα για το θέμα της συμπεριφοράς και της ευγένειας αυτό δε σχετίζεται αποκλειστικά με τα μαθήματα γενικής παιδείας. Και στην κατεύθυνση το παιδί που βασίζεται στο φροντιστήριο μια χαρά γραμμένο τον έχει τον καθηγητή. Και στο Γυμνάσιο συμβαίνουν αυτά που δεν υπάρχει το άγχος των πανελληνίων. Θα συμφωνήσω με το foteini18 για τις ευθύνες των γονιών και θα καταθέσω το παρακάτω ως συνεισφορά στη συζήτηση  ;)

http://anagennimenaoneira.blogspot.gr/2010/09/blog-post_02.html

adigoni

  • Επισκέπτης

Το γεγονός πάντως ότι τα συγκεκριμένα μαθήματα είναι υποβαθμισμένα, αφήνει πολλά περιθώρια ελευθερίας στο διδάσκοντα. Εγώ φετός στην Κοινωνιολογία π.χ. αποφάσισα να μην τηρησω κανένα απολύτως αναλυτικό πρόγραμμα και καμία απολύτως οδηγία πάνω στη διδισκαλία του μαθήματος. Διαλέξαμε μια σειρά απο θέματα που θα θέλαν τα παιδιά να ασχοληθούμε: Ανεργία, Φτώχεια, Ναρκωτικά, Βία, Εκπαίδευση, Μετανάστευση, Ρατσισμός, κ.α. Βλεπουμε ντοκυμαντέρ, ταινίες, ακούμε τραγούδια κλπ. σχετικά με το θέμα και πάνω από όλα συζητάμε. Τωρα τελιώνουμε την πρώτη θεματική περί ναρκωτικών και θα τους βάλω να γράψουν έκθεση σε συνεργασία με τη φιλόλογο. Διάβασμα για το σπίτι δεν τους βάζω, μόνο να δουνε καμία ταινία. Ούτε διαγώνισμα θα τους βάλω να γράψουνε σε κανένα απο τα δύο τετράμηνα και ας μην είναι σύνομο. Αν έρθει ο σχολικός σύμβουλος να μου πει ότι κάνω λάθος θα του φέρω τα DVD με τις τανίες στο κεφάλι  ;D. Οπότε συνάδελφοι δοκιμάστε πράγματα, ένα μυαλό να ξεμπλοκάρει απο κάτι τέτοιο κέρδος θα είναι.


Δεν μπορώ να καταργήσω το βιβλίο, αναφέρομαι στην Ιστορία Γενικής Παιδείας, εξάλλου είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθούμε τα αναλυτικά προγράματα και να γράφουμε την ύλη στα αντίστοιχα βιβλία.Βέβαια η Κοινωνιολογία προσφέρεται για τέτοιες προεκτάσεις, οπότε είναι πολύ καλό αυτό που κάνεις. :)

Επίσης, καμιά φορά το τι ορίζεται ως ξεφτίλα είναι πολύ σχετικό....

Αποσυνδεδεμένος fainareti

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 524
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
[Λοιπόν; φταίνε τα παιδιά; αφού έτσι τα έμαθαν!
Και θα κλεισω μ ένα γεγονός για να δείτε τι γίνεται. Καθηγητρια φιλολογος που είχε το παιδί της στο ίδιο σχολείο που έκανε και η ίδια μάθημα (απαραδεκτο για μενα, αν πρόκειται για πόλη όπου υπάρχουν πολλά σχολεία, δε μιλάμε για χωριο) πήγε στο γραφείο και ΑΛΛΑΞΕ τη βαθμολογία άλλου καθηγητή για το παιδι της! Του είχε βάλει 17 και πήγε και το έκανε 19 για να πάρει το δικό της παιδί τη σημαία κι όχι καποιο άλλο! Λοιπόν; Τις πταίει;]

Olgalia,αυτό είναι π α ρ ά ν ο μ ο  και η εν λόγω κυρία θα έπρεπε να περάσει ΕΔΕ.
Η μοίρα του ανθρώπου είναι η εξελιξη.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Από τις περισσότερες τοποθετήσεις βλέπω μια προσπάθεια από πολλούς να μας δείξουν με ποιον εξαιρετικό τρόπο κατάφεραν να κινήσουν το ενδιαφέρον των μαθητών τους στα μαθήματα γενικής παιδείας της Γ' Λυκείου ή με τον τρόπο που κατάφεραν να εκβιάσουν την ανοχή τους, ενώ το αρχικό θέμα ήταν ο τρόπος συμπεριφοράς και η αγένεια ορισμένων μαθητών... Σε αντιδιαστολή αναφέρονται μερικοί επιτυχημένοι εκπαιδευτικοί και σε όσους συστηματικά αποτυγχάνουν στο έργο τους που είναι σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι...  :P ::)
Ανθρώπινα όλα αυτά...

Να καταθέσω και εγώ την εμπειρεία μου: Στο μάθημα φυσικής γενικής παιδείας της Γ' λυκείου έχω δοκιμάσει διαφορετικές μεθόδους και ανάλογα με το τμήμα μπορεί να πιάσει η όποια μέθοδος ή όχι...
Πέρυσι σε δύο τμήματα δεν λειτούργησε καμία και κάποια στιγμή βαρέθηκα και εγώ και αφού έκανα λίγο υποτυπώδες μάθημα, μετά συζητούσα με τα παιδιά εντελώς διαφορετικα θέματα..., κυρίως  κοινωνιολογικού  ::) περιεχομένου. Μερικές φορές έμενα σιωπηλός και κρυφάκουγα τις συζητήσεις τους... Μέμπτο ξέρω, αλλά νομίζω πως και εγώ έχω το δικαίωμα μερικές φορές στην αποτυχία.
 Μόνο που αισθάνομαι κάπως μειονεκτικά όταν ακούω για τόσες ιστορίες "επιτυχίας"...  ???
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2012, 04:17:59 μμ από panos2 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162187
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 708
Σύνολο: 724

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.