*

Αποστολέας Θέμα: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 26513 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1711
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #84 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 10:41:10 μμ »
Να σημειώσω απλώς ότι τέτοια "γελοία" γίνονται σχεδόν σε όλες τις "πολιτισμένες" χώρες της Ευρώπης. Βεβαίως εκεί το σχολείο προσπαθεί όντως να πάρει τους καλύτερους ένεκα αξιολόγησης και όχι τους "γνωστούς".

Νομίζω ότι αντιγράφουμε μοντέλα ευρωπαϊκών χωρών, κυρίως Αγγλίας και Γερμανίας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:00:15 »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #85 στις: Νοέμβριος 21, 2012, 11:37:07 μμ »

Στο μέλλον προβλέπω ότι οι μεταθέσεις θα γίνονται (είτε με αίτηση είτε χωρίς αίτηση) σε σχολείο και όχι σε περιοχή μετάθεσης. Θα λέει για παράδειγμα το 1ο ΓΕ.Λ. Δράμας: Θέλουμε έναν "καλό" φιλόλογο. Θα γίνονται αιτήσεις και να δούμε ποιος θα παίρνει την απόφαση. Πολύ πιθανό να αποφασίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Ή τέλος πάντων να συνυπολογίζεται η άποψή του.
Κάτι τέτοιο θα είναι απλώς γελοίο. Εκεί κι αν θα παίζουν ρόλο οι γνωριμίες. Κάθε μετρήσιμο κριτήριο δηλαδή θα εκλείψει;
Θυμάστε ότι κάτι τέτοιο ευαγγελιζόταν η ακατονόμαστη;;;;;;

Συνάδελφε gio66, έχεις δίκιο ως προς το ότι θα υπάρχει ο κίνδυνος να εκλείψουν τα "μετρήσιμα" κριτήρια σε περίπτωση που οι σύλλογοι διδασκόντων έχουν λόγο στην όλη διαδικασία.
Σχετικά με την "ακατανόμαστη" όπως λες, θέλω να σου θυμίσω μερικά πράγματα ( έτσι για την ιστορία):

1) Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), κούνησε το δάχτυλο σε ολόκληρο τον κλάδο χωρίς να λάβει ούτε στοιχειώδη απάντηση ( απλή γραπτή, ορθολογική και δημοσιοποιημένη απάντηση) από τον κλάδο που ελάχιστους μήνες πριν αναλάβει το Υπουργείο, εξέδιδε σωρηδόν ανακοινώσεις-δημόσιες τοποθετήσεις για το θέμα "Κούνεβα"

2) Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), εισηγήθηκε εξ' αρχής ( δημόσια σε δεκάδες συνεντεύξεις τις) ΟΛΕΣ τις διατάξεις ( και την φιλοσοφία) των αλλαγών που θεωρούσε σωστές , και οι οποίες αποτυπώθηκαν στον νόμο-πλαίσιο 3848/2010 7 μήνες μετά ( ο οποίος περιελάμβανε ΑΠΛΑ όλα αυτά που εξ' αρχής δημοσιοποίησε και διακήρυξε). Και πάλι, ο κλάδος  που ελάχιστους μήνες πριν η "ακατανόμαστη" ( όπως λες) αναλάβει το Υπουργείο, εξέδιδε σωρηδόν ανακοινώσεις-δημόσιες τοποθετήσεις για το θέμα "Κούνεβα", ΔΕΝ έβγαλε άχνα ( επίσημα, γιατί ανεπίσημα συμφωνούσε στην συντριπτική του πλειοψηφία).

Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), δεν έκρυψε τίποτα. ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Ότι σκόπευε να κάνει, το είπε έγκαιρα, και ξεκάθαρα.
ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Η μετάθεση σε επίπεδο σχολικής μονάδας και όχι διεύθυνσης εκπαίδευσης, είναι κάτι που εξ' αρχής είπε καθαρά, και απλά δρομολογήθηκε με τον νόμο πλαίσιο ( και την σύμφωνη γνώμη του κλάδου που ελάχιστους μήνες πριν η "ακατανόμαστη" ( όπως λες) αναλάβει το Υπουργείο, εξέδιδε σωρηδόν ανακοινώσεις-δημόσιες τοποθετήσεις για το θέμα "Κούνεβα").
Γιατί τώρα παρατηρώ ότι ο κλάδος "αρχίζει να αλλάζει γνώμη" άραγε? ( και αρχίζει να "διαφωνεί με την προολίγου "συμφωνία" του?)

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ

Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), πρότεινε και ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕ ( ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ) αλλαγές που ήταν ΟΛΑΦΑΝΕΡΟ ( σε όποιον αντιλαμβανόταν στοιχειωδώς το σύστημα μεταθέσεων-αποσπάσεων-διορισμών) ότι οδηγούσε σε: α) ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ( ΕΩΣ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ) ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ  β)  ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ( ΕΩΣ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ) ΤΩΝ μεταθέσεων.
Δεν μπαίνω στην διαδικασία να τοποθετηθώ τώρα σχετικά με το αν ο κλάδος ( η πλειοψηφία μας ) τότε έκανε καλά ή όχι που ακολούθησε το μήνυμα ( και τις ατάκες και τα συνθήματα) της ηγεσίας του Υπουργείου, απλά διατυπώνω την μεγάλη μου απορία:

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ( 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ) ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΕ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ???

Το μόνο που μου είπε ένας "παλιός", είναι: "Νόμιζα ότι τα έλεγε απλά χωρίς να υπάρχει περίπτωση να τα εφαρμόσει".... ( δικαιολογία εκπαιδευτικού είναι αυτή).

Μάλλον περιττά τα λόγια....

Υ.Γ1. Μην εκλάβεις το σχόλιό μου σαν κάποιας μορφής επίθεση-αντιπαράθεση ( ίσα-ίσα συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με την ουσία αυτών που γράφεις). Απλά αισθάνθηκα την ανάγκη να επισημάνω ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στην οποία αναφέρεσαι εμμέσως πλην σαφώς, "έλαβε την μεγαλύτερη αβάντα" που έχει λάβει ποτέ Υπουργός Παιδείας από τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Πρέπει να ομολογήσουμε όλοι, ότι αυτό ( σε συνδυασμό με το ότι η εν λόγω ηγεσία ΔΕΝ έκρυψε τις προθέσεις της από τότε που ανέλαβε μέχρι τότε που άρχισε να θεσμοθετεί) είναι λίαν εντυπωσιακό.
Άσε που η ετεροχρονισμένη "οργή" του κλάδου, είναι το λιγότερο ακατανόητη.

Υ.Γ.2: Μια και ο συνάδελφος mackis ανέφερε τα περί αξιολόγησης, θέλω να τοποθετηθώ ξεκάθαρα: Πιστεύω ότι η εκπαιδευτική διαδικασία είναι συνυφασμένη με τις διαδικασίες αξιολόγησης των πάντων.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2012, 12:34:33 πμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #86 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 12:39:38 πμ »

Στο μέλλον προβλέπω ότι οι μεταθέσεις θα γίνονται (είτε με αίτηση είτε χωρίς αίτηση) σε σχολείο και όχι σε περιοχή μετάθεσης. Θα λέει για παράδειγμα το 1ο ΓΕ.Λ. Δράμας: Θέλουμε έναν "καλό" φιλόλογο. Θα γίνονται αιτήσεις και να δούμε ποιος θα παίρνει την απόφαση. Πολύ πιθανό να αποφασίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Ή τέλος πάντων να συνυπολογίζεται η άποψή του.
Κάτι τέτοιο θα είναι απλώς γελοίο. Εκεί κι αν θα παίζουν ρόλο οι γνωριμίες. Κάθε μετρήσιμο κριτήριο δηλαδή θα εκλείψει;
Θυμάστε ότι κάτι τέτοιο ευαγγελιζόταν η ακατονόμαστη;;;;;;

Συνάδελφε gio66, έχεις δίκιο ως προς το ότι θα υπάρχει ο κίνδυνος να εκλείψουν τα "μετρήσιμα" κριτήρια σε περίπτωση που οι σύλλογοι διδασκόντων έχουν λόγο στην όλη διαδικασία.
Σχετικά με την "ακατανόμαστη" όπως λες, θέλω να σου θυμίσω μερικά πράγματα ( έτσι για την ιστορία):

1) Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), κούνησε το δάχτυλο σε ολόκληρο τον κλάδο χωρίς να λάβει ούτε στοιχειώδη απάντηση ( απλή γραπτή, ορθολογική και δημοσιοποιημένη απάντηση) από τον κλάδο που ελάχιστους μήνες πριν αναλάβει το Υπουργείο, εξέδιδε σωρηδόν ανακοινώσεις-δημόσιες τοποθετήσεις για το θέμα "Κούνεβα"

2) Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), εισηγήθηκε εξ' αρχής ( δημόσια σε δεκάδες συνεντεύξεις τις) ΟΛΕΣ τις διατάξεις ( και την φιλοσοφία) των αλλαγών που θεωρούσε σωστές , και οι οποίες αποτυπώθηκαν στον νόμο-πλαίσιο 3848/2010 7 μήνες μετά ( ο οποίος περιελάμβανε ΑΠΛΑ όλα αυτά που εξ' αρχής δημοσιοποίησε και διακήρυξε). Και πάλι, ο κλάδος  που ελάχιστους μήνες πριν η "ακατανόμαστη" ( όπως λες) αναλάβει το Υπουργείο, εξέδιδε σωρηδόν ανακοινώσεις-δημόσιες τοποθετήσεις για το θέμα "Κούνεβα", ΔΕΝ έβγαλε άχνα ( επίσημα, γιατί ανεπίσημα συμφωνούσε στην συντριπτική του πλειοψηφία).

Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), δεν έκρυψε τίποτα. ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Ότι σκόπευε να κάνει, το είπε έγκαιρα, και ξεκάθαρα.
ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Η μετάθεση σε επίπεδο σχολικής μονάδας και όχι διεύθυνσης εκπαίδευσης, είναι κάτι που εξ' αρχής είπε καθαρά, και απλά δρομολογήθηκε με τον νόμο πλαίσιο ( και την σύμφωνη γνώμη του κλάδου που ελάχιστους μήνες πριν η "ακατανόμαστη" ( όπως λες) αναλάβει το Υπουργείο, εξέδιδε σωρηδόν ανακοινώσεις-δημόσιες τοποθετήσεις για το θέμα "Κούνεβα").
Γιατί τώρα παρατηρώ ότι ο κλάδος "αρχίζει να αλλάζει γνώμη" άραγε? ( και αρχίζει να "διαφωνεί με την προολίγου "συμφωνία" του?)

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ

Η "ακατανόμαστη" ( όπως λες), πρότεινε και ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΕ ( ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ) αλλαγές που ήταν ΟΛΑΦΑΝΕΡΟ ( σε όποιον αντιλαμβανόταν στοιχειωδώς το σύστημα μεταθέσεων-αποσπάσεων-διορισμών) ότι οδηγούσε σε: α) ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ( ΕΩΣ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ) ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ  β)  ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ( ΕΩΣ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ) ΤΩΝ μεταθέσεων.
Δεν μπαίνω στην διαδικασία να τοποθετηθώ τώρα σχετικά με το αν ο κλάδος ( η πλειοψηφία μας ) τότε έκανε καλά ή όχι που ακολούθησε το μήνυμα ( και τις ατάκες και τα συνθήματα) της ηγεσίας του Υπουργείου, απλά διατυπώνω την μεγάλη μου απορία:

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ( 2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ) ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΜΕ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ???

Το μόνο που μου είπε ένας "παλιός", είναι: "Νόμιζα ότι τα έλεγε απλά χωρίς να υπάρχει περίπτωση να τα εφαρμόσει".... ( δικαιολογία εκπαιδευτικού είναι αυτή).

Μάλλον περιττά τα λόγια....

Υ.Γ1. Μην εκλάβεις το σχόλιό μου σαν κάποιας μορφής επίθεση-αντιπαράθεση ( ίσα-ίσα συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με την ουσία αυτών που γράφεις). Απλά αισθάνθηκα την ανάγκη να επισημάνω ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στην οποία αναφέρεσαι εμμέσως πλην σαφώς, "έλαβε την μεγαλύτερη αβάντα" που έχει λάβει ποτέ Υπουργός Παιδείας από τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Πρέπει να ομολογήσουμε όλοι, ότι αυτό ( σε συνδυασμό με το ότι η εν λόγω ηγεσία ΔΕΝ έκρυψε τις προθέσεις της από τότε που ανέλαβε μέχρι τότε που άρχισε να θεσμοθετεί) είναι λίαν εντυπωσιακό.
Άσε που η ετεροχρονισμένη "οργή" του κλάδου, είναι το λιγότερο ακατανόητη.

Υ.Γ.2: Μια και ο συνάδελφος mackis ανέφερε τα περί αξιολόγησης, θέλω να τοποθετηθώ ξεκάθαρα: Πιστεύω ότι η εκπαιδευτική διαδικασία είναι συνυφασμένη με τις διαδικασίες αξιολόγησης των πάντων.

Δε θα μπορούσα να διαφωνήσω σε τίποτα από όσα λες ΡΑ. Εχεις απόλυτο δίκιο.
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #87 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 12:51:30 πμ »
Συγνώμη για την μακροσκελή παρέμβασή μου ( η οποία μάλιστα δεν οφειλόταν σε διαφωνία μου μαζί σου - το αντίθετο μάλιστα), αλλά ειλικρινά ψάχνω απεγνωσμένα να βρω μια απάντηση ( πιθανή έστω) για την παλαβομάρα αυτή ( συγνώμη για την έκφραση): ο Υπουργός λέει ξεκάθαρα τις προθέσεις του, ο κλάδος συμφωνεί απόλυτα, ο Υπουργός απαξιώνει με συνθήματα και ατάκες συλλήβδην του εκπαιδευτικούς, ο κλάδος ξανασυμφωνεί, ο Υπουργός θεσμοθετεί, ο κλάδος ξανασυμφωνεί, η διαδικασία εφαρμογής των θεσμοθετημένων μέτρων προχωρεί ( όπως πρέπει να γίνεται στις ευνομούμενες πολιτείες), και -Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ!- ο κλάδος ξαφνικά, διαφωνεί ( με τον εαυτό του που συμφώνησε με τα πάντα προηγουμένως).
Ψάχνω που λες απάντηση, και ΟΥΔΕΙΣ μου έχει δώσει κάποια ( έχω μιλήσει και με πάμπολλους συνδικαλιστές διαφόρων βαθμίδων, και απλά έρχονται σε δύσκολη θέση και εκτοξεύουν κάποιο σύνθημα για να διαφύγουν - φευ, ανεπιτυχώς βέβαια).
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:00:15 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #88 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 01:17:54 πμ »
Συγνώμη για την μακροσκελή παρέμβασή μου ( η οποία μάλιστα δεν οφειλόταν σε διαφωνία μου μαζί σου - το αντίθετο μάλιστα), αλλά ειλικρινά ψάχνω απεγνωσμένα να βρω μια απάντηση ( πιθανή έστω) για την παλαβομάρα αυτή ( συγνώμη για την έκφραση): ο Υπουργός λέει ξεκάθαρα τις προθέσεις του, ο κλάδος συμφωνεί απόλυτα, ο Υπουργός απαξιώνει με συνθήματα και ατάκες συλλήβδην του εκπαιδευτικούς, ο κλάδος ξανασυμφωνεί, ο Υπουργός θεσμοθετεί, ο κλάδος ξανασυμφωνεί, η διαδικασία εφαρμογής των θεσμοθετημένων μέτρων προχωρεί ( όπως πρέπει να γίνεται στις ευνομούμενες πολιτείες), και -Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ!- ο κλάδος ξαφνικά, διαφωνεί ( με τον εαυτό του που συμφώνησε με τα πάντα προηγουμένως).
Ψάχνω που λες απάντηση, και ΟΥΔΕΙΣ μου έχει δώσει κάποια ( έχω μιλήσει και με πάμπολλους συνδικαλιστές διαφόρων βαθμίδων, και απλά έρχονται σε δύσκολη θέση και εκτοξεύουν κάποιο σύνθημα για να διαφύγουν - φευ, ανεπιτυχώς βέβαια).

το δομικό λάθος σε όλη την επιχειρηματολογία σου είναι ότι θεωρείς ότι ο κλάδος είναι η συνδικαλιστική εκπροσώπηση του.

δεύτερο λάθος είναι ότι θεωρείς ότι η μη απάντηση σε κάτι είναι συμφωνία

στην τελική δείξε μας ένα γραπτό κείμενο που αναφέρει ότι ο κλάδος συμφωνεί με τα λεγόμενα και τις πράξεις της Διαμαντοπούλου που περιγράφεις παραπάνω

Η Διαμαντοπούλου ήταν η χειρότερη υπουργός ever, όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά γιατί έβγαζε ένα είδος μίσους, ότι θα μας κάνει ντα, ότι θα μας δείξει, ότι ήμαστε αλήτες και πρέπει να τιμωρηθούμε. Αλήθεια σε ποια τρύπα έχει χωθεί και χάθηκε ?

Αποσυνδεδεμένος dsm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #89 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 01:34:51 μμ »
Νεότερη πληροφορία: πρώτα μάλλον θα βγουν τα κενά σ' όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια θα γίνουν οι μεταθέσεις. Πάντως, γι' ακόμη μια φορά τρέχουμε να συλλέξουμε πληροφορίες από δω κι απο κει για κάτι που αφορά στη ζωή μας....... Τραγικό!

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #90 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 02:18:46 μμ »
θα βγουν σε καμια 15αρια μερες, με νεες περιοχες πιο διευρυμενες
αλλα στη συνεχεια τα επομενα χρονια τα πραγματα ειναι....αστα να πανε, θα γινει της διασπορας με τους πλεοναζοντες

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #91 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 03:49:42 μμ »
Συνάδελφε kinegiros
Δεν συμφωνώ μαζί σου σχετικά με το τι σήμαινε η "αβάντα" που έκανε ο κλάδος στην εν λόγω ηγεσία ( "αβάντα", συγκριτκά ΜΕ ΟΛΟΥΣ τους Υπουργούς Παιδείας της μεταπολίτευσης ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ) .

 Θα συμφωνούσα μαζί σου, εάν ο κλάδος μας κατά το παρελθόν ( προ της ηγεσίας για την οποία μιλάμε) συνήθιζε να κρατά σιωπηλή στάση απέναντι στα πεπραγμένα και την εν γένει στάση της εκάστοτε ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.

Θυμίζοντας για άλλη μια φορά ότι λίγους μήνες πριν ( ούτε έτος) αναλάβει η ηγεσία για την οποία μιλάμε ο κλάδος ( ΟΧΙ μόνον η "συνδικαλιστική νομενκλατούρα σε επίπεδο ΟΛΜΕ, αλλά ο κλάδος: σε επίπεδο πολλών μικρών ΕΛΜΕ δηλαδή, αλλά και με πρωτοβουλίες μεμονωμένων εκπαιδευτικών), εξέδιδε "βροχηδόν" ανακοινώσεις για το θέμα "κούνεβα" ( ένα απλό παράδειγμα-επί τη ευκαιρία. Αναφέρω δε ότι δεν διαφωνούσα με το να τοποθετηθούμε και επ' αυτού τότε), νομίζω ότι δεν υπάρχει το περιθώριο να ισχυριστούμε ότι ο κλάδος μας ήταν σιωπηλός πριν την έλευση της τ. Υπουργού κ. Διαμαντουπούλου ( το αντίθετο μάλιστα: ήταν "λαλίστατος" για θέματα ήσσονος μάλιστα σημασίας).

Ο κλάδος λοιπόν που πριν από αυτήν την ηγεσία ήταν λαλίστατος, ΞΑΦΝΙΚΑ ( και εν μέσω συνθημάτων της νέας ηγεσίας - αλλά και ξεκάθαρης ενημέρωσης σχετικά με τους επιδιωκώμενους στόχους) ο κλάδος εσιώπησε ( κάτι που δεν έκανε ελάχιστα πριν για ήσσονος σημασίας θέματα) και η "συνδικαλιστική νομενκλατούρα" συνεργάστηκε αρμονικά με την νέα ηγεσία ( εξ' ου και η δημόσια ευχαριστία της τότε κ. Υπουργού προς την ΟΛΜΕ). Αν μάλιστα λάβουμε υπ'όψιν το ότι η "συνδικαλιστική νομενκλατούρα" ( που συνεργάστηκε αρμονικά με την ηγεσία) επανεξελέγη ( από την πλειοψηφία μας - και φυσικά αναφέρομαι στην "ισορροπία δυνάμεων" εντός του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ), νομίζω ότι το εξαγώμενο συμπέρασμα δεν θα ήταν λογικό να είναι ότι "ο κλάδος διαφώνησε" ( το αντίθετο μάλιστα).

Με λίγα λόγια:

Η ηγεσία στην οποία αναφέρεσαι, έλαβε την μεγαλύτερη υποστήριξη που έχει λάβει ποτέ Υπουργός παιδείας τα τελαυταία 35 χρόνια ( ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ), από τον εκπαιδευτικό κόσμο στο σύνολό του.

Αν προσθέσουμε μάλιστα το ότι η τότε ηγεσία "έβγαζε ένα είδος μίσους" ( όπως εσύ λες), το "λογικό αδιέξοδο" στο οποίο οδηγούμαστε είναι ακόμα εντυπωσιακότερο:

Ο εκπαιδευτικός κόσμος "χάλαγε τον κόσμο" για θέματα ήσσονος σημασίας λίγο πριν την έλευση αυτής της ηγεσίας, και ΞΑΦΝΙΚΑ ( μόλις εμφανίστηκε η εν λόγω ηγεσία) εσιώπησε απολύτως, η συνδικαλιστική του ηγεσία συνεργάστηκε αποτελεσματικά , ενώ η εν λόγω ηγεσία επανεξελέγη ( κάτι το οποίο δείχνει ξεκάθαρα ότι η πλειοψηφία μας συμφώνησε με τις ενέργειές της , και εκφράστηκε από την εν γένει στάση της ).

Το "παράδοξο φαινόμενο" των εκπαιδευτικών που "αβαντάρησαν"-υποστήριξαν την εν λόγω ηγεσία ( περισσότερο από κάθε άλλον Υπουργό Παιδείας της μεταπολίτευσης), ΞΑΦΝΙΚΑ ( και μετά από πολύ καιρό, και αφού ΟΛΕΣ οι θεσμικές παρεμβάσεις της εν λόγω ηγεσίας ολοκληρώθηκαν επιτυχώς και χωρίς κανένα πρόβλημα-ένσταση-διαφωνία) άρχισαν να διαφωνούν λέει! Με ποιον άραγε? Με τον εαυτό τους που είχε "αβαντάρει" και υποστηρίξει αυτά με τα οποία τώρα "διαφωνούν"???

Τέλος σχετικά με το "που κρύφτηκε" η ηγεσία αυτή τώρα, θα σου πω ότι τα πρόσωπα αυτά δεν επηρρεάζονται προφανώς από αυτούς που ξαφνικά ( και μετά από 1-2 χρόνια) "διαφώνησαν με τον εαυτό τους" και τις παλιές επιλογές τους-"αβανταρίσματά τους".

Τα εν λόγω πρόσωπα "έχτισαν βιογραφικά", έκαναν αξιόλογες γνωριμίες, απέκτησαν αξιόλογες εμπειρίες, και μπορούν να σταθούν στα πόδια τους χωρίς πρόβλημα ( μάλλον ο οποιοσδήποτε στη θέση τους θα μπορούσε).

Στο κάτω-κάτω, φαντάζομαι ότι η εν λόγω τ. Υπουργός, θα έχει ΔΙΚΑΙΩΣ να υπερηφανευτεί για τουλάχιστον ένα πράγμα: :

1. Άλλαξα τα πάντα στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών ( περίμενε 1-2 χρονάκια ακόμα, και θα δεις τι εννοώ: Δεν το φαντάζεσαι πιθανότατα αυτό που έρχεται)

2. Διέσυρε ολόκληρο τον κλάδο ( συλλήβδην όλους, με παρακμιακού επιπέδου συνθήματα και ατάκες) στα μάτια της κοινής γνώμης

3. Συνεργάστηκε αποτελεσματικά προκειμένου να συντριβούν οι μισθοί των εκπαιδευτικών ( χωρίς "να τρέξει τίποτα" - ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ αν σκεφτείς τον "χαμό" που ο κλάδος μας έκανε για το θέμα "κούνεβα" ή για την συμμετοχή όλων των φοιτητών στις πρυτανικές εκλογές - ήθελε δηλαδή ο κλάδος να συμμετέχουν παραδοσιακά στις πρυτανικές εκλογές μόνον οι φοιτητοπατέρες, και συμμετείχε σε ένα πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ανά βδομάδα επί 6 μήνες γι' αυτό-και όχι μόνον)

4.
Θεσμοθέτησε όλες αυτές τις δυσμενείς ( όχι όλες, οι περισσότερες) για τον κλάδο μας και την εκπαίδευση μεταβολές

ΚΑΙ ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ, έλαβε από τον εκπαιδευτικό κόσμο την μεγαλύτερη υποστήριξη που έλαβε ποτέ Υπουργός Παδείας τα τελευταία 35 χρόνια.

Νομίζω. ότι όλα αυτά είναι προσωπικές της επιτυχίες, για τις οποίες μπορεί η εν λόγω κυρία να αισθάνεται υπερήφανη ( δικαίως κατά τη γνώμη μου). Και να είσαι σίγουρος, ότι αυτές οι επιτυχίες της, δεν θα πάνε χαμένες ( θα της αποδώσουν μεγάλα προσωπικά οφέλη - με την ευρεία έννοια- και σύντομα μάλιστα).

Υ.Γ.: Σε όποιον από εμάς "δεν αρέσει" η συνδικαλιστική μας εκπροσώπηση ( εγώ είμαι ένας από αυτούς, με την έννοια ότι δεν με εκφράζει σε γενικές γραμμές), μπορεί να ψηφίζει έτσι ώστε να αλλάξει. Φυσικά, θα γίνεται αυτό που θέλει η πλειοψηφία μας. Και σε σχέση με την στάση της συνδικαλιστικής ηγεσίας απέναντι στην εν λόγω ηγεσία του Υπουργείου ( σχέση αγαστής συνεργασίας), η πλειοψηφία μας συμφώνησε μαζί της( Συμφωνία που εκφράστηκε πολλάκις δια των συνδικαλιστικών εκλογών)
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 22, 2012, 04:14:24 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος nanaparathi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #92 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 06:55:32 μμ »
Το γελοιο της υποθεσης ειναι οτι σε πολλες πολεις πρωτα εγιναν οι μεταθεσεις και μετα οι συγχωνευσεις.Στην πολη μου(Καρδιτσα) ηρθα με μεταθεση πριν μια διετια με αλλα 60 ατομα,γιατι υπηρξαν 80 συνταξιοδοτησεις με φυσικο επακολουθο μεγαλη πτωση των μοριων.Ακολουθησαν συγχωνευσεις των μισων νηπιαγωγειων με αποτελεσμα οι εντος υπεραριμοι να πιασουν ολες τις θεσεις.Υπηρετουμε φετος πολλα ατομα σε λειτουργικα κενα.Ποιο ειναι λοιπον το δικο μας λαθος, οσον αφορα την υπεραριθμια και πρεπει να μετατεθουμε;Κατα τα αλλα αυτο το συστημα μεταθεσης καλο, αποδοτικο και δικαιο θα ηταν, αν εφαρμοζοταν οπως προειπατε πριν καποια χρονακια προσθετοντας και κατι θετικο για τον εκπαιδευτικο.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #93 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 09:41:49 μμ »

Με λίγα λόγια:


Με λιγότερα (και επαναλαμβανόμενα) δεν γίνεται!  :D
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Νέο μνημόνιο και μεταθέσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #94 στις: Νοέμβριος 22, 2012, 10:49:53 μμ »
Έχεις δίκιο συνάδελφε jak_13.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159814
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 554
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 551

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.