0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση Είναι ένα Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας,με πρόγραμμα σπουδών που διαρκεί σχεδόν 6 μήνες,διοργανώνεται από ένα ΤΕΙ και πέρα από την χρησιμότητά του σε πίνακες-διορισμούς, δεν έχει καμία άλλη ισχύ σαν τίτλος σπουδών... Δηλαδή αν δεν υπήρχε η χρησιμοθηρία,ουδείς θα το επέλεγε για διδακτικούς ή ερευνητικούς λόγους.Όλα τα παραπάνω λοπόν, τουλάχιστον σε εμένα, τεκμηριώνουν την λέξη "απλό" που χρησιμοποίησε ο συνάδελφος.Nομίζω όμως ότι αυτό το Πιστοπιητικό είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που περνάς εξατάσεις ανά εξάμηνο, έχει 16 αν δεν κάνω λάθος μαθήματα παιδαγωγικά, έχει πτυχιακή εργασία και εργασίες γενικά και πρακτική άσκηση. Είναι ένα πιστοποιητικό το οποίο πληρεί κάποιες αρκετά καλές προδιαγραφές μίνι μαστερ ουσιαστικά. Νομίζω ότι στην Αγγλία αναγνωρίζεται κανονικότατα ως PGCE (Postgraduate certificate in Education) μιας και έχει παρόμοια δομή, άρα στην Αγγλία αναγνωρίζεται ως Postgraduate Certificate. Στην ελλάδα εννοείται ότι το PGCE δεν αναγνωρίζεται ως μαστερ, ούτε και το πρόγραμμα επιμόρφωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ.
Είναι ένα Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας,με πρόγραμμα σπουδών που διαρκεί σχεδόν 6 μήνες,διοργανώνεται από ένα ΤΕΙ και πέρα από την χρησιμότητά του σε πίνακες-διορισμούς, δεν έχει καμία άλλη ισχύ σαν τίτλος σπουδών... Δηλαδή αν δεν υπήρχε η χρησιμοθηρία,ουδείς θα το επέλεγε για διδακτικούς ή ερευνητικούς λόγους.Όλα τα παραπάνω λοπόν, τουλάχιστον σε εμένα, τεκμηριώνουν την λέξη "απλό" που χρησιμοποίησε ο συνάδελφος.
Φοίβο μην μένεις στο τυπικό του θέματος..Ποιες εξετάσεις ανά εξάμηνο;Πέρσι τα μαθήματα ξεκίνησαν Δεκέμβρη και η ορκομωσία έγινε τέλη Ιουνίου.Πέρσυ, τα μαθήματα ξεκίνησαν τέλη Νοεμβρίου. Οι εξετάσεις έγιναν κανονικά στο τέλος κάθε εξαμήνου. Απλώς, η θεωρία του πρώτου εξαμήνου έγινε σε λιγότερο χρόνο.Όσο για αυτό με την Αγγλία νομίζω ότι εδώ στο ίδιο thread έχει γράψει κοπέλα ότι συνάδελφός της πήγε Αγγλία και δεν της το αναγνωρίσανε.Και εμένα στο τηλέφωνο,χωρίς να είναι σίγουροι 100%,μου είχαν πει ότι αναγνωρίζεται στην Ευρώπη,αλλά μετά που το έψαξα λίγο διαπίστωσα το αντίθετο.Πέρσι στο σχολείο υπήρχε συνάδελφος που παρακολουθούσε και έβλεπα τι είναι ΠΑΔ,τις εργασίες,κ.λ.π.Για κάποιον που τον ενδιαφέρει πραγματικά η διδασκαλία μπορεί να αποκομίσει πράγματα,αλλά η αλήθεια είναι ότι ο μόνος τρόπος να κοπείς είναι οι απουσίες.Το μάθημα που γίνεται είναι αξιόλογο και εξαρτάται από τον καθένα αν θέλει να μάθει.Δείτε κανένα videaki στο youtube από τις υποδομές και τις μικροδιδασκαλίες που διεξάγονται και μετά το ξανασυζητάμε.Ας παραθέσω και μια εργασία περσινών απόφοιτων από το μάθημα "Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα",που έχει την πλάκα της...Μην στηρίζεσαι σε μία μόνο εργασία. Έχουν γίνει αξιολόγες εργασίες. Όσο για το θέμα αν είναι εύκολη η σχολή, έχω να πω το εξής: εξαρτάται τί σπουδές έχεις κάνει...Είναι μία θεωρητική σχολή, που θέλει χρόνο και διάβασμα. http://www.youtube.com/watch?v=AZMwVDuWErE
Λόγω συστήματος, αναγκαστήκαμε να στραφούμε στην απόκτηση πτυχίων για την είσοδο μας στο δημόσιο τομέα. Στο ιδιωτικό τομέα, μετράει η γνώση. Αν δεν ξέρεις το αντικείμενό σου, δεν μπορείς να δουλεύψεις σε αυτό που σπούδασες. Η διοίκηση της ΑΣΠΑΙΤΕ, έχει βρει το νόημα αυτό και εισπράττει κανονικότητα τα δίδακτρα, χωρίς να εξασφαλίζει ένα αναγνωρισμένο πτυχίο στους αποφοίτους της. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Τα παραρτήματα είναι σε τυχαίες πόλεις; Πίσω από την επιλογή αυτή τί κρύβεται;
Julia είμαι σίγουρος ότι δεν είδες το βιντεάκι...Όσο για το μάθημα... Είχα καθηγητή που έκανε μάθημα παιδαγωγικών καθισμένος στην καρέκλα πίσω από την έδρα και "σκρολάροντας" ένα word. Μέχρι και απειλές είχαμε ακούσει ότι όποιος δεν γράψει σωστά τη βιβλιογραφία σε μία εργασία (σύμφωνα με το τάδε πρότυπο) θα κοπεί. Και δεν ήταν ο χειρότερος... Αλίμονο αν αυτοί που διδάσκουν παιδαγωγικά δεν μπορούν να εφαρμόσουν ούτε τα στοιχειώδη της παιδαγωγικής!Στην Ελλάδα είναι απλά ένα χαρτί - πιστοποιητικό που μόνο για συγκεκριμένες ειδικότητες αυθαίρετα σου δίνει τη δυνατότητα να προσπεράσεις όσους δεν το έχουν. Σκεφτείτε ότι μπορεί μέσα σε μία νύχτα να δώσουν παιδαγωγική επάρκεια σε όλα ή σε συγκεκριμένα μόνο τμήματα κάθε ειδικότητας και σε όλους τους προηγούμενους απόφοιτους αυτών των τμημάτων! Και μετά να μην έχει απολύτως καμία χρησιμότητα...Και επειδή μιλάμε για τη διαδικασία εισαγωγής στην ΑΣΠΑΙΤΕ εγώ είχα πάντα την εξής απορία... Πώς επιλέγεται ο αριθμός των εισακτέων της κάθε ειδικότητας; Και γιατί αλλάζει από χρόνο σε χρόνο για κάθε παράρτημα; Πχ στην Πάτρα τη μία χρονιά παίρνουν 2 ΠΕ19 και την άλλη 11... Και γιατί δεν αυξάνονται οι εισακτέοι στις ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση;
@Julia Ξέρω επιλαχόντα που μπήκε αρχές Δεκέμβρη σε τμήμα.Επίσης το διάστημα τέλη Νοεμβρίου-τέλη Ιουνίου είναι δύο ακαδημαϊκά εξάμηνα;Αν γράφω δηκτικά,δεν είναι για να θίξω αυτούς που το έχουν παρακολουθήσει (άλλωστε φέτος μπορεί να μπούμε και κάποιοι που γράφουμε στο thread) αλλά για αυτή την fast food χρησιμοθηρική παρακολούθηση, που κοροϊδευόμαστε ομαδικώς για ένα πιστοποιητικό τελείως μονοδιάστατο για χρήση σε πίνακες-διορισμό μόνο.Καλοί καθηγητές υπάρχουν όπως και καλά μαθήματα,αλλά τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ πιο ουσιαστικά.Αν ανατρέξεις στα αποτελέσματα εισακτέων του 2009 θα διαπιστώσεις ότι βγήκαν τέλη Ιουλίου..Αυτό το κατάντημα να έχει φτάσει χειμώνας, να αγωνιάς αν θα σε καλέσουν αναπληρωτή πριν ή μετά τα αποτελέσματα της ΑΣΠΑΙΤΕ, να μην μπορούν να σου απαντήσουν σε βασικές απορίες που ανακύπτουν από τον ΚΑΥ (π.χ. μεταγραφές κ.α.) καταδεικνύουν τουλάχιστον προχειρότητα...Υ.Γ.Σε διπλανό thread διαβάζω ότι το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής δίνει παιδαγωγική επάρκεια.Αν ισχύει αυτό για ποια ΑΣΠΑΙΤΕ μιλάμε λοιπόν;Eδώ έχουν πάρει από Ιταλία και
@Φοίβο στο σχολείο καλείσαι να "υπερασπιστείς" τον βασικό σου τίτλο σπουδών.Δεν μπορεί κάποιος που έχει 5,5 βαθμό και π.χ.Αγγλικά+Ιταλικά(4+4) και να μαζεύει 16,25.Και ένας άλλος με το ίδιο πτυχίο με 8 βαθμό και Αγγλικά(4) να μαζεύει 16.Δεν μπορεί μια 2η ξένη γλώσσα,σε καλό επίπεδο να αντιστοιχεί σε 2,67 βαθμούς πτυχίου.Αν ήταν για οποιοδήποτε άλλο διαγωνισμό,π.χ.τράπεζες,ΔΕΚΟ,κ.λ.π. ας προσμετρώνται έτσι,αλλά για ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε ο βασικό τίτλος να μοριοδοτείται με υψηλότερο συντελεστή.Συμφωνώ με τον balder,αλλά δυστυχώς δεν είναι το μόνο στρεβλό της υπόθεσης.@gpapage Για κλάμα πάει η ιστορία,ειδικά από του χρόνου...
Παράθεση από: Julia_ στις Οκτωβρίου 17, 2012, 11:17:21 pmΛόγω συστήματος, αναγκαστήκαμε να στραφούμε στην απόκτηση πτυχίων για την είσοδο μας στο δημόσιο τομέα. Στο ιδιωτικό τομέα, μετράει η γνώση. Αν δεν ξέρεις το αντικείμενό σου, δεν μπορείς να δουλεύψεις σε αυτό που σπούδασες. Η διοίκηση της ΑΣΠΑΙΤΕ, έχει βρει το νόημα αυτό και εισπράττει κανονικότητα τα δίδακτρα, χωρίς να εξασφαλίζει ένα αναγνωρισμένο πτυχίο στους αποφοίτους της. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Τα παραρτήματα είναι σε τυχαίες πόλεις; Πίσω από την επιλογή αυτή τί κρύβεται;Γιατί δεν είναι αναγνωρσμένο το πτυχίο;; Εννοείς στο εξωτερικό;;
Αναγνωρισμένο και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ως ένας παιδαγωγικός τίτλος πτυχίου και όχι ως ένα πιστοποιητικό.