0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα μεταπτυχιακα γιναν σουπα!Μεχρι και ο wolotsizz exei μεταπτυχιακο
Καλησπέρα! Το είχα κι εγώ στο εαρινό που μας πέρασε με Χαραλάμπους. Θεωρώ ότι όλες οι θεματικές σου θα πρέπει να απαντούν στα ερευνητικά ερωτήματα, γιατί σε εμάς είχε αναφέρει στη τηλεδιάσκεψη ότι στον επίλογο πρέπει να γράψουμε πώς η κάθε θεματική, ξεχωριστά, απαντά στα ερευνητικά ερωτήματα. Αυτό που έκανα εγώ ήταν να πω πως συνδέονται με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, καθώς δεν απαντούσαν όλες ξεκάθαρα. Πρόσεξε τη τηλεδιάσκεψη μπορεί να το αναφέρει πάλι.Στην εργασία μου έβαλα πέντε θεματικές, προσπάθησε να βρεις τουλάχιστον 3-4, έτσι κι αλλίως θα αναλύσεις μία. Διάλεξε αυτή για την οποία θα βρεις τα περισσότερα στοιχεία.Για το τρίτο ερώτημα σου έχω να σου πω ότι τα στοιχεία πρέπει να είναι κοινά αλλά όχι απαραίτητα να συμφωνούν. Για παράδειγμα στο θέμα μας που ήταν η ένταξη και συμφιλίωση των μαθητών ο ένας εκπαιδευτικός αντιμετώπιζε δυσκολίες λόγω συγκρουσιακών καταστάσεων μαθητών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο, ενώ ο δεύτερος ανέφερε πολλές φορές ότι δεν αντιμετώπιζε τέτοιου είδους δυσκολίες αλλά οι δυσκολίες του προέρχονταν απο τα προσωπικά οικογενειακά προβλήματα που είχαν οι μαθητές. Παρόλα αυτά οι δυσκολίες, αν και ήταν διαφορετικές για τον καθένα, μπορέι να αποτελέσουν κοινή θεματική. Δε ξέρω ποιο είναι το θέμα σας, και προφανώς θα είναι διαφορετικό, όμως προσπάθησε να εστιάσεις σε θεμάτικές που αφορούν απόψεις, δυσκολίες, πρακτικές κλπ.Οσον αφορά τους κώδικές, αποτέλεσαν τη βάση για να βρω τις θεματικές μου αλλά στη πορεία τους άλλαξα λίγο ώστε να ταιριάζουν με τα ερωτήματα. Σε κάποια λεγόμενα της συνέντευξης, στα αρχικά κυρίως, δεν ήξερα καν τι κώδικα να βάλω αλλά στη πορεία ήταν πιο εύκολο.Προσωπικά έχω μείνει ευχαριστημένη από τη Χαραλάμπους και στο 511 και στο σεμινάριο. Γενικά μπορείς να τη ρωτήσεις όλες τις απορίες σου και απαντά σύντομα όπως προαναφέρθηκε.Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο. Οτι χρειαστείς εδώ Κι εμένα δύσκολη μου φαίνεται η εργασία και θέλει πολλή δουλειά... Όλη τη συνέντευξη πρέπει να κωδικοποιήσουμε και να την παραθέσουμε στο παράρτημα;
Γεια σας παιδια!Θα προστεθώ κι εγω στη λίστα όσων περιμένουν το τελευταίο μαθημα (526) για να προχωρήσει η διαδιακασία με την αναγνωριση του πτυχιου.. Θα παιρνω καθημερινα στο πανεπιστήμιο για να ενημερωνομαι για την εξελιξη της καταστασης.. όσοι το εχετε ήδη κανει, ποιο τηλεφωνο χρησιμοποιείτε?Γνωρίζει κανεις - καμια, θεωρητικά (χωρίς κάποια παρακώλυση) πόσος χρόνος χρειάζεται για να στείλει το πανεπιστημιο τα εγγραφα στο δοαταπ και μετά ο δοαταπ σε πόσο χρόνο μπορει να ολοκληρώσει τη διαδικασία? Αν ολα πανε ρολοι... Στη συνεχεια ο δοαταπ πως μας στελνει την αναγνωριση??
Καλησπέρα! Το είχα κι εγώ στο εαρινό που μας πέρασε με Χαραλάμπους. Θεωρώ ότι όλες οι θεματικές σου θα πρέπει να απαντούν στα ερευνητικά ερωτήματα, γιατί σε εμάς είχε αναφέρει στη τηλεδιάσκεψη ότι στον επίλογο πρέπει να γράψουμε πώς η κάθε θεματική, ξεχωριστά, απαντά στα ερευνητικά ερωτήματα. Αυτό που έκανα εγώ ήταν να πω πως συνδέονται με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, καθώς δεν απαντούσαν όλες ξεκάθαρα. Πρόσεξε τη τηλεδιάσκεψη μπορεί να το αναφέρει πάλι.Στην εργασία μου έβαλα πέντε θεματικές, προσπάθησε να βρεις τουλάχιστον 3-4, έτσι κι αλλίως θα αναλύσεις μία. Διάλεξε αυτή για την οποία θα βρεις τα περισσότερα στοιχεία.Για το τρίτο ερώτημα σου έχω να σου πω ότι τα στοιχεία πρέπει να είναι κοινά αλλά όχι απαραίτητα να συμφωνούν. Για παράδειγμα στο θέμα μας που ήταν η ένταξη και συμφιλίωση των μαθητών ο ένας εκπαιδευτικός αντιμετώπιζε δυσκολίες λόγω συγκρουσιακών καταστάσεων μαθητών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο, ενώ ο δεύτερος ανέφερε πολλές φορές ότι δεν αντιμετώπιζε τέτοιου είδους δυσκολίες αλλά οι δυσκολίες του προέρχονταν απο τα προσωπικά οικογενειακά προβλήματα που είχαν οι μαθητές. Παρόλα αυτά οι δυσκολίες, αν και ήταν διαφορετικές για τον καθένα, μπορέι να αποτελέσουν κοινή θεματική. Δε ξέρω ποιο είναι το θέμα σας, και προφανώς θα είναι διαφορετικό, όμως προσπάθησε να εστιάσεις σε θεμάτικές που αφορούν απόψεις, δυσκολίες, πρακτικές κλπ.Οσον αφορά τους κώδικές, αποτέλεσαν τη βάση για να βρω τις θεματικές μου αλλά στη πορεία τους άλλαξα λίγο ώστε να ταιριάζουν με τα ερωτήματα. Σε κάποια λεγόμενα της συνέντευξης, στα αρχικά κυρίως, δεν ήξερα καν τι κώδικα να βάλω αλλά στη πορεία ήταν πιο εύκολο.Προσωπικά έχω μείνει ευχαριστημένη από τη Χαραλάμπους και στο 511 και στο σεμινάριο. Γενικά μπορείς να τη ρωτήσεις όλες τις απορίες σου και απαντά σύντομα όπως προαναφέρθηκε.Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο. Οτι χρειαστείς εδώ
Καλησπέρα σε όλους! Υπάρχει κάποιος που παρακολουθεί το 529 – Νοητική Υστέρηση Αυτισμός αυτό το τετράμηνο (θερινό); Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα σχετικά με την πρώτη εργασία (6η εβδομάδα): Η εκφώνησή της αναφέρεται στην προσωπική και την κοινωνική φύση της νοητικής υστέρησης. Αντίθετα, το αρχείο pdf που βρίσκεται στην 7η εβδομάδα με διευκρινίσεις για την πρώτη εργασία φαίνεται σαν να μην είναι το σωστό, καθώς κάνει λόγο για συγκεκριμένη περίπτωση, κλινικό προφίλ και παρεμβάσεις. Έχουν τεθεί και ερωτήματα στην πλατφόρμα προς τον κ. Στασινό, αλλά δεν έχει δώσει καμία απάντηση. Μπορεί κάποιος να βοηθήσει; Παρακαλώ πείτε μου αν το αντιλαμβάνομαι εγώ λάθος.Ευχαριστώ εκ των προτέρων και εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους.
Επίσης, στην πρώτη συνέντευξη, στην πρώτη ερώτηση με τους σημαντικούς σταθμούς πως την κωδικοποιήσατε; Έναν κωδικό δώσατε για όλη; (είναι και 3 σελίδες!)
Καλησπέρα! Από ό,τι κατάλαβα πρέπει να κωδικοποιήσουμε όλη τη συνέντευξη και να την παραθέσουμε στο παράρτημα. Δηλαδή κάποιοι κώδικες μπορεί να μην απαντούν στα ερευνητικά μας ερωτήματα. Όσον αφορά στους σημαντικούς σταθμούς εγώ μάλλον θα χρησιμοποιήσω περισσότερους από έναν κωδικούς.