0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και επειδή προφανώς δεν το αντιλήφθηκε κανείς, που το ξαναέγραψα, το διαγώνισμα αυτό γιατί δεν παρείχε την δυνατότητα στην μαθήτρια να πιάσει τη βάση έστω και με διαδικασίες ΠΡΟΠΟ ( μέσω ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχησης, σωστού λάθους κτλ ) αλλά απαιτουσε πλήρη ανάπτυξη της απάντησης και άρα επαρκή τουλάχιστον γνώση της γλώσσας;
μήπως έκανε διακίνηση μέσα στο σχολείο;
Παράθεση από: kinegiros στις Μαρτίου 06, 2013, 03:33:14 pmμήπως έκανε διακίνηση μέσα στο σχολείο;Διακίνηση τίνος; Αν αναφέρεσαι στα φυλλάδια για αντιρατσιστική εκδήλωση, καλώς τα διακινούσε τότε, και μπράβο της! Το σχολείο δεν είναι στρατός (όπου απαγορεύονται φυλλάδια, εφημερίδες και οποιαδήποτε πολιτική δράση), και η αντιρατσιστική εκπαίδευση (που τόσο πιπιλούν θεωρητικά τα ΜΜΕ και οι πολιτικοί σε εκδηλώσεις κλπ) είναι δικαίωμα και υποχρέωση ενός εκπαιδευτικού.Αντί, λοιπόν, να επαινέσουν τέτοιες κινήσεις, τρομοκρατούν; Ρωτάω.. γιατί δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε
η εγκύκλιος που παραθέσατε, αναφέρει στην πρώτη της προταση δύο ΠΔ- μπείτε στον κόπο να διαβάσετε και αυτά.
Α, και η παράθεση του λινκ για την εισαγωγή αλλοδαπών μαθητών στην τριτοβάθμια έγινε ενδεικτικά
Επιμένω, διαβάστε τι προβλέπεται για την εξέταση και την φοίτηση των αλλοδαπών μαθητών.
να κατανοήσετε ότι μιλάμε για διαφορετικό νομικό πλαίσιο, για διαφορετικές ρυθμίσεις, πώς αλλιώς να το πω να το καταλάβετε;
Κάντε παρακαλώ τον κόπο να διαβάσετε τι ορίζεται για την φοίτηση και προαγωγή αλλοδαπών μαθητών καθώς και για τον τρόπο εξέτασής τους και μετά ελάτε να μας πείτε για 4.5, γραπτή εξέταση και ΄ο,τι άλλο σας έρθει ως "φαεινή ιδέα". Ξέρετε, μπορεί να σας εκπλήξει, αλλά οι αλλοδαποί μαθητές χαίρουν διαφορετικών ρυθμίσεων απο τους ομογενείς ( ενδεικτικά μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και εδώ : http://kesyp.flo.sch.gr/www/index.php/2012-10-05-22-22-07/2012-10-05-22-20-48 )