*

Αποστολέας Θέμα: Απολογούμενος εκπαιδευτικός  (Αναγνώστηκε 19875 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #56 στις: Μάρτιος 04, 2013, 06:35:23 μμ »
Η υπόθεση βρίσκεται σε πειθαρχικό έλεγχο και άρα δεν μπορούμε να υπεισέλθουμε σε λεπτομέρειες, όσο ....μικρή παρέα και να ειμαστε !! 

Δεν φταίει απαραίτητα ο (συγκεκριμένος) εκπαιδευτικός όπως δεν φταίει απαραίτητα και η συγκεκριμένη διευθύντρια. Αυτό που λέω ειναι πάντως,να κρατάμε μικρό καλάθι ...  :-X :-X
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:06:00 »

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #57 στις: Μάρτιος 04, 2013, 06:38:30 μμ »
Η υπόθεση βρίσκεται σε πειθαρχικό έλεγχο και άρα δεν μπορούμε να υπεισέλθουμε σε λεπτομέρειες, όσο ....μικρή παρέα και να ειμαστε !! 

Δεν φταίει απαραίτητα ο (συγκεκριμένος) εκπαιδευτικός όπως δεν φταίει απαραίτητα και η συγκεκριμένη διευθύντρια. Αυτό που λέω ειναι πάντως,να κρατάμε μικρό καλάθι ...  :-X :-X
Πολύ σωστά!!!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #58 στις: Μάρτιος 04, 2013, 10:24:16 μμ »
1ον: απορώ γιατί ξεκίνησε η συζήτηση "γιατί δέχτηκε ο καθηγητής γραπτό γραμμένο στα πολωνικά;" ; Κανείς δεν διάβασε το αρχικό άρθρο;;; ευτυχώς που το ξεκαθάρισε ο Landau. Ο καθηγητής δεν "δέχτηκε" το γραπτό γραμμένο στα πολωνικά. Δέχτηκε απλά ένα γραπτό που του παρέδωσε η μαθήτρια, όπως όφειλε άλλωστε να κάνει, το οποίο είχε κάτι "ακαταλαβίστικα" και το βαθμολόγησε ανάλογα (μονάδα). Το ίδιο θα έβαζε φαντάζομαι και εάν του είχε γράψει στα ελληνικά τι έφαγε για πρωινό.
2ον: όσο αφορά το 2ο θέμα της συζήτησης που είναι "γιατί πήρε 10 στο τρίμηνο η μαθήτρια" έχω να πω καταρχάς ότι δεν ξέρουμε όλα τα γεγονότα, άρα καλό είναι να μην μιλάμε. Μαθητής που (για οποιοδήποτε λόγο) γράφει 1 στο διαγώνισμα, δεν σημαίνει ότι αξίζει για 1.

Εάν όμως υποθέσουμε για χάρη της συζήτησης ότι όντως η μαθήτρια δεν έχει καταφέρει να ανταποκριθεί ούτε στις στοιχειόδεις απαιτήσεις του μαθήματος, έτσι ώστε να πάρει την βάση, τότε πρέπει να δούμε πιο συγκεκριμένα την περίπτωσή της. Και εδώ θα ρωτήσω την bitch ξανά, σε σχέση με τα γεγονότα που αναφέρω:
Εάν έκανες μάθημα αγγλικών σε παιδί (από την Α δημοτικού και μέχρι την ΣΤ) το οποίο κάθε χρόνο, μα ΚΑΘΕ χρόνο "εξαφανίζεται" από το σχολείο μετά τα χριστούγεννα και απλά κάνει guest εμφανίσεις τόσο όσο χρειάζεται για να έχει πλήρη φοίτηση και να μην μείνει από απουσίες, με δεδομένο ότι στο σχολείο δεν υπάρχει ενισχυτική διδασκαλία (πόσο μάλλον για τα αγγλικά), και με δεδομένο ότι κανείς στο σπίτι του δεν μπορεί και δεν θέλει να το βοηθήσει στα μαθήματά του, θεωρείς ότι θα μπορούσες να το φτάσεις σε επίπεδο αξιοπρεπές για αποφοίτηση από στην ΣΤ; και εάν ναι, σε ποια ηλικία;

Αυτό που εγώ έγραψα ως "ελάχιστη προσπάθεια" και εσύ εξέλαβες ως "ότι λιγότερο μπορώ να κάνω", είναι για εμένα "ότι καλύτερο μπορώ να κάνω δεδομένων των συνθηκών". Στο συγκεκριμένο σχολείο που έχω στο μυαλό μου, ισχύαν όλα τα παραπάνω, με την διαφορά ότι είχε ενισχυτική διδασκαλία το σχολείο. Με το "κόλπο" "μια σε αφήνω μια σε περνάω" που εφαρμόζαν ουσιαστικά στα τσιγγανόπουλα, καταφέρναν να τα κρατάνε στο σχολείο (δλδ να μην το παρατήσουν τελείως) και με κάθε χρόνο ενισχυτική, μέχρι να βγάλουν την ΣΤ έστω και καθυστερημένα, είχαν καταφέρει τουλάχιστον να γράφουν, να διαβάζουν και να κάνουν απλές πράξεις. Σε καμία περίπτωση βέβαια επίπεδο που είναι ΟΚ για να περάσουν στο γυμνάσιο.

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #59 στις: Μάρτιος 05, 2013, 12:16:10 πμ »
Dura lex,sed lex!!!

Εξήγηστε μου, αν έχετε την καλοσύνη, ποιος ακριβώς είναι ο νόμος που δίνει στον εκπαιδευτικό τη δυνατότητα να μην παραλάβει γραπτό μαθητή, είτε αυτό έχει κείμενο στα Πολώνικά, είτε έχει ζωγραφιές, είτε έχει στίχους του Χατζηγιάννη;
Δεν μου κάνει έκπληξη που ο κάθε εκπαιδευτικός παριστάνει τον νομικό.Το πρόβλημα είναι πως με το νέο πειθαρχικό δίκαιο θα υπάρξουν προβλήματα,γιατι οι συνάδελφοι πραγματικά δεν έχουν ούτε τις στοιχειώδεις γνώσεις μαθητή Λυκείου.Δυστυχώς, πολλοί συνάδελφοι έχουν γίνει επικίνδυνοι για τους εαυτούς τους.Το θεωρώ απαράδεκτο απο έλληνα πολίτη με υγιή πνευματική κατάσταση να ρωτάει για το ποιός νόμος προβλέπει την γλώσσα που διδάσκεται στα ελλήνικά σχολεία:ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!Με την αναθεώρηση μάλιστα τα ελληνικά είναι υποχρεωτικά και στα σχολεία της ομογένειας.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!!!!!!!!!!!!!

Μολονότι δε συνηθίζω να απαντώ σε όσους γράφουν με κεφαλαιογράμματη γραφή (αλήθεια, κραυγάζετε κιόλας δακτυλογραφώντας;), θα ήθελα να σχολιάσω τα εξής:

Ως προοιμιακή παρατήρηση, όταν θέτω ένα ερώτημα, και αντί απάντησης εισπράττω κραυγές και απειλές, μπορώ να εικάσω είναι ότι ο αντεπιστέλλων είτε κατάλαβε πως στριμώχτηκε, είτε δεν έχει μάθει να συνδιαλέγεται, χωρίς να αποκλείεται να συναληθεύουν τα παραπάνω.

Επί της ουσίας, κανείς δεν αμφισβήτησε σε ποια γλώσσα πρέπει να διδάσκεται το μάθημα, όπως ψευδώς ισχυρίζεστε. Το ερώτημα που έθεσα, και θα θέτω ξανά μέχρι να λάβω απάντηση, είναι: νομιμοποιείται ο εκπαιδευτικός να αρνηθεί να παραλάβει γραπτό που του παραδόθηκε κατα τη διάρκεια εξέτασης (ανεξαρτήτως περιεχομένου), και αν ναι, από που προκύπτει το δικαίωμα αυτό;

Επί προσωπικού, θεωρώ απαράδεκτο να αμφισβητείται η γνώση μου του Συντάγματος και της κείμενης νομοθεσίας. Θεωρώ επίσης απαράδεκτο να κατηγορούμαι πως δεν έχω "ούτε τις στοιχειώδεις γνώσεις μαθητή Λυκείου", από άτομο που δε φαίνεται να γνωρίζει ούτε κανόνες στίξης. Δεδομένου του πατριωτισμού που σας εμφέρει, της ασύναρτητης σκέψης σας και των περίεργων ορθογραφικών κανόνων που ακολουθείτε, μου επιτρέπετε να ρωτήσω: μήπως ψηφίσατε Χρυσή Αυγή;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:06:00 »

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #60 στις: Μάρτιος 05, 2013, 12:40:00 πμ »
Το Σύνταγμα ααναφέρει ότι η Παιδεια στην Ελλάδα παρέχεται στην Ελληνική Γλώσσα. Η Παιδεία,όχι μονο η διδασκαλία , αλλά ΟΛΗ η διδακτική διαδικασία καλέ μου.

Τι σημαίνει αυτό λοιπόν; Ισχυρίζεστε ότι ο εκπαιδευτικός είναι υπόλογος επειδή η μαθήτρια απάντησε στα Πολωνικά ή ότι η μαθήτρια πρέπει να οδηγηθεί ενώπιον των αρχών για παραβίαση τους Συντάγματος;


Εγώ τα ξέρω λίγο διαφορετικά τα πράγματα : ο γονέας μπορει να πει τη γνώμη του αλλά δεν επιβάλει την απόφαση, και ο Σύμβουλος έχει συμβουλευτικό ρόλο ΕΦΟΣΟΝ ερωτηθεί.

Τα ξέρετε τότε, φοβάμαι, λάθος. Το ρυθμιστικό πλαίσιο για την επανάληψη φοίτησης στο δημοτικό περιγράφεται στην Φ.7/15/Γ1/89/25-01-1996 εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ, η οποία καθορίζει ότι ο σύμβουλος ενημερώνεται έγκαιρα για τους μαθητές που είναι σε κίνδυνο να επαναλάβουν (δεν είναι δηλαδή στη διακριτική ευχέρεια του δασκάλου να μην τον ενημερώσει, όπως φαίνεται να έχετε καταλάβει). Ορίζεται επίσης ότι οι γονείς "πρέπει να έχουν πειστεί  ότι το σχολείο έχει εξαντλήσει κάθε δυνατότητα εκπαιδευτικής παρέμβασης για την περαιτέρω βελτίωση της επίδοσης του μαθητή και ότι η απόφαση για την επανάληψη τάξης είναι προς όφελός του".

και ξαναθέτω το ερώτημα : στα άλλα μαθήματα ( και δη τα γλωσσικά ) πώς και δεν δημιουργήθηκε θέμα;

Έξοχο ερώτημα. Προσωπικά δεν έχω διάθεση να εικάσω γιατί η διοίκηση του σχολείου λειτούργησε επιλεκτικά στην περίπτωση αυτή, θυμίζω όμως ότι τέτοιου είδους μεροληπτικές κρίσεις απατελούν από μόνες τους πειθαρχικό παράπτωμα (αρ. 107, παρ. 1.β του ΥΚ) για το οποίο η διευθύντρια πρέπει, κατά την κρίση μου, να λογοδοτήσει.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2013, 12:44:48 πμ από surviving innovation »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #61 στις: Μάρτιος 05, 2013, 11:27:56 πμ »
@ surviving innovation

Ερώτημα 1ο -
ο καθηγητής δέχτηκε να απαντησει η μαθήτρια στα Πολωνικά. Καθ' ην στιγμήν του ετέθη το ερώτημα απο την Μαθήτρια, όφειλε, υπακούοντας στο Σύνταγμα να απαντήσει πως αυτό δεν προβλέπεται. Άλλο να παραλάβει το γραπτό εν αγνοία του και μετά να διαπιστώσει πως ειναι γραμμένο στα Πολωνικά ,ή έχε ζωγραφιές, ή ακόμα στίχους απο το  Harlem Shake και άλλο να επιτρεψει - να δώσει δηλαδή την άδεια - να γίνει κάτι τέτοιο - αγνοώντας το Νόμο αλλά και υποβαθμίζοντας το μάθημά του.
 
Και επειδή προφανώς δεν το αντιλήφθηκε κανείς, που το ξαναέγραψα, το διαγώνισμα αυτό γιατί δεν παρείχε την δυνατότητα στην μαθήτρια να  πιάσει τη βάση έστω και με διαδικασίες ΠΡΟΠΟ ( μέσω ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχησης, σωστού λάθους κτλ ) αλλά απαιτουσε πλήρη ανάπτυξη της απάντησης και άρα επαρκή τουλάχιστον γνώση της γλώσσας;

Ερώτημα 2ο .
Η εγκύκλιος που αναφέρετε, αφορά σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς και όχι σε αλλοδαπούς μαθητές όπως εν προκειμένω. Το ρυθμιστικό πλαίσιο για την επανάληψη φοίτησης αλλοδαπών μαθητών είναι πολύ διαφορετικό.
Διευκρινίζω δε πως για το Υπουργείο Παιδείας "μαθησιακές δυσκολίες" ορίζονται συγκεκριμένες διαταραχές μάθησης που πιστοποιούνται μέσω ΚΕΔΔΥ και πάντως όχι η μη επαρκής γνώση της Ελληνικής.

Ερώτημα 3ο .
Αν το ψάξετε μέσω νομοθεσίας θα δείτε γιατί δεν δημιουργήθηκε θέμα με τα γλωσσικά μαθήματα ή με κάποιο απο τα υπόλοιπα μη γλωσσικά.
Επαναλαμβάνω ότι η υπόθεση βρίσκεται υπό πειθαρχικό έλεγχο και ως εκ τούτου δεν επιτρέπεται να δώσουμε περαιτέρω πληροφορίες.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #62 στις: Μάρτιος 05, 2013, 11:47:18 πμ »
@happiness

ακριβώς επειδή οι λεπτομέρειες της υπόθεσης αγνοούνται και ακριβώς επειδή βρίσκεται σε πειθαρχικό έλεγχο το όλο σκηνικό θα αποφύγω να απαντήσω για το συγκεκριμένο.

Πάμε τώρα στο ερώτημα που θέτεις :
Ως καθηγήτρια αγγλικών θα βαθμολογούσα αποκλειστικά και μόνο την επιδοση του μαθητή στο μάθημα των αγγλικών. Αν την έκρινα επαρκή θα του έδινα και προαγώγιμο βαθμό αν όχι, θα τον έκοβα. Τόσο απλά.
Το αν ένας μαθητής επιτύχει ή αποτυχει στην προαγωγή ή την απόλυσή του απο μία τάξη δεν ειναι πάντα ευθέως ανάλογο με το σύνολο παρουσιών/ απουσιών του απο το σχολείο.
Ο μαθητής θα μπορουσε να έχει φοιτήσει "επαρκώς" με το μίνιμουμ όριο παρουσιών που προβλέπεται και να μην ξέρει τα βασικά, αυτο δε σημάινει ότι θα πρέπει να προαχθεί κιόλας. Αντίθετα, θα μπορούσε να ξέρει πάρα πολλά και να  προσπαθεί οπότε τότε θα προάγετο στην επόμενη τάξη με έπαινο.

Το κάνω "την ελάχιστη προσπάθεια" παγκοσμίως σημαίνει " κάνω ό,τι λιγότερο γίνεται". Αν για σένα αυτο σημαίνει "ό,τι καλύτερο μπορώ δεδομένων των συνθηκών"  νομίζω ότι ισχύει μόνο για σένα.  :P :P 

Για το κόλπο με το "μια περνάω μια αφήνω" πέραν του ότι ειναι λίγο ...μεσοβέζικο δεν λύνει πραγματικά το πρόβλημα, αντίθετα δημιουργεί μεγαλύτερο : την αθρόα εγγραφή αυτής της γνωστικής κατηγορίας μαθητών στο Γυμνάσιο οπότε και το πρόβλημα μετατίθεται στην πιο πάνω βαθμίδα. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να μην δίνουν απολυτήριο βρε καλή μου!!  :)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #63 στις: Μάρτιος 05, 2013, 08:37:53 μμ »
@ bitch

1. Είναι τουλάχιστον προκλητικός ο τρόπος που αφ'ενός διαρρέετε πληροφορίες σχετικά με τα πραγματικά περιστατικά της υπόθεσης, που αποτελούν ακόμη αντικείμενο προς διερεύνηση ("του ετέθη το ερώτημα απο την Μαθήτρια [γιατί κεφαλαίο;]", "ο καθηγητής δέχτηκε να απαντησει η μαθήτρια στα Πολωνικά", "το διαγώνισμα αυτό ... απαιτουσε πλήρη ανάπτυξη...") και αφ'ετέρου επικαλείστε την πειθαρχική διαδικασία για να αποφύγετε να απαντήσετε σε όσα σας ρωτάνε.

2. Πάμε τώρα να εξηγήσουμε τα αυτονόητα: Για να μείνει κάποιος σε μια τάξη πρέπει να έχει βαθμούς κάτω του 4,5 αν είναι στις μεγάλες τάξεις, και πολλά "Δ" αν είναι στις μεσαίες. Με τους βαθμούς αυτούς, μας λέει το αρ. 4 του Π.Δ. 8/95, χαρακτηρίζονται αποκλειστικά "όσοι εμφανίζουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες".  Η υπουργική απόφαση Φ.7/15/Γ1/89/25-01-1996/ΥΠΕΠΘ, λέει ότι οι μαθητές όταν οι μαθητές αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, ενημερώνεται έγκαιρα ο σύμβουλος. Λέει επίσης ότι για να επαναλάβει ο μαθητής την τάξη είναι απαραίτητη η συγκατάθεση του γονέα. 

Εσείς με τη σειρά σας ισχυρίζεστε ότι υπάρχει εξαιρετική διαδικασία για να επαναλαμβάνουν τάξη οι αλλοδαποί μαθητές ("Το ρυθμιστικό πλαίσιο για την επανάληψη φοίτησης αλλοδαπών μαθητών είναι πολύ διαφορετικό"). Δηλαδή ότι, ενώ οι Έλληνες παίρνουν βαθμό κάτω από τη βάση μόνο όταν αντιμετωπίζουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες, για τους αλλοδαπούς δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Επίσης ότι, ενώ για να μείνει ένας Έλληνας πρέπει να υπάρχει σύμφωνη γνώμη συμβούλου, δασκάλου και γονέα, αλλά για τους αλλοδαπούς αρκεί η απόφαση του δασκάλου. Επειδή όλα αυτά μου φαίνονται τουλάχιστον περίεργα, μπορείτε να μου πείτε που τα διαβάσατε;

Απλά πράγματα είναι: κανείς δε επαναλαμβάνει τάξη στο δημοτικό, αν δεν αντιμετωπίζει σημαντικές μαθησιακές δυσκολίες (ανεξαρτήτως αιτιολογίας). Οι υπόλοιποι προάγονται. Άρα η μαθήτρια θα ήταν πολύ δύσκολο να επαναλάβει, και ενδεχομένως δε θα έπρεπε κιόλας, αν το σχολείο δε μπορούσε να της εξασφαλίσει ότι με τον τρόπο αυτό θα ωφελούνταν συνολικά. Αυτό όμως ελάχιστη σχέση έχει με τα καραγκιοζιλίκια της εν λόγω διευθύντριας, και δεν καταλαβαίνω σε τι ωφελεί που το εγείρατε. Ή μάλλον, καταλαβαίνουμε όλοι.

3. Η προσπάθειά σας να μετατοπίσετε το θέμα στη μορφή των θεμάτων είναι κι αυτή, νομίζω, εκ του πονηρού, και οπωσδήποτε καταρρίπτεται εύκολα. Στο μέτρο που μπορούμε να εικάσουμε από το αρχικό δημοσίευμα και το ενδιαφέρον των βουλευτών της Χ.Α., ο καθηγητής κληθηκε σε απολογία -αυθαίρετα- γιατί δέχθηκε γραπτό στα Πολωνικά και όχι για κανέναν άλλο λόγο. Θυμίζω επίσης ότι η διευθύντρια έλαβε (ή έστω όφειλε να λάβει) γνώση των θεμάτων πρίν εξετασθεί η αλλοδαπή μαθήτρια, οπότε η εκ των υστέρων προσπάθεια να αναζητήσει εκεί ερείσματα για τις προσωπικές κόντρες και μικροπολιτικές βλέψεις είναι αβάσιμη.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #64 στις: Μάρτιος 05, 2013, 09:38:33 μμ »
αρκεί μία απλή ανάγνωση αγαπητέ ( προσεκτική ωστόσο ) καθώς και μία βασική εξοικείωση με τους όρους της εκπαιδευτικής νομοθεσίας για να αντιληφθεί κανείς αυτά που αναγράφονται στα ΠΔ121 και ΠΔ8 καθώς και στην διευκρινιστική που αναφέρετε.

Το τι "διαρρέω" και τι όχι δε θα μου το υπαγορεύσετε εσείς. Υπάρχουν πράγματα που μπορούν να ειπωθούν και άλλα όχι - το αντιλαμβάνεται εύκολα όποιος γνωρίζει τα βασικά απο την Πειθαρχική Διαδικασία. Εν προκειμένω ωστοσο, δεν τίθεται καν θέμα διαρροής.

Διαβάστε προσεκτικά  το άρθρο : αναφέρεται σαφέστατα πως η Μαθήτρια ( με κεφαλαίο για λόγους σεβασμού γιατί ειναι η μόνη που δεν ευθυνεται για κάτι) ζήτησε την άδεια του καθηγητή για να  γράψει στα Πολωνικά και εκείνος συναίνεσε για να μην την κάνει να αισθανθεί άσχημα. Επομένως, δεν ειναι θέμα διαρροής αλλά απλής ανάγνωσης ( you are familiar with the term  reading comprehension, I suppose)

Το τι κάνει ή δεν κάνει η Χ.Α. , ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ η ΝΔ ή ο Χατζηπετρής μου είναι παντελώς αδιάφορο.

Κάντε παρακαλώ τον κόπο να διαβάσετε τι ορίζεται για την φοίτηση και προαγωγή αλλοδαπών μαθητών καθώς και για τον τρόπο εξέτασής τους  και μετά ελάτε να μας πείτε για 4.5, γραπτή εξέταση και ΄ο,τι άλλο σας έρθει ως "φαεινή ιδέα".  Ξέρετε, μπορεί να σας εκπλήξει, αλλά οι αλλοδαποί μαθητές χαίρουν διαφορετικών ρυθμίσεων απο τους ομογενείς ( ενδεικτικά μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και εδώ : http://kesyp.flo.sch.gr/www/index.php/2012-10-05-22-22-07/2012-10-05-22-20-48 )

Αν διαβάσετε μάλιστα προσεκτικά όλες τις ρυθμίσεις που αφορούν τους αλλοδαπούς  μαθητές - και φυσικά αν το συνδέσετε με την ακριβή κατηγορία στην οποία ανήκει η Μαθήτρια -  θα σας λυθεί και η απορία για το για ποιον λόγο μπορεί να  έγινε η καταγγελία και σε τι αφορούσε.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2013, 09:48:04 μμ από Stelios »
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #65 στις: Μάρτιος 05, 2013, 11:39:15 μμ »
Σύμφωνα με καταγγελία της ΣΤ ΕΛΜΕ Αθήνας, ύστερα από ανώνυμη καταγγελία ο διευθυντής της ΔΔΕ Α Αθήνας διέταξε προκαταρκτική εξέταση σε βάρος καθηγήτριας Λυκείου με την κατηγορία ότι κρατούσε και διακινούσε υλικό για μια αντιφασιστική εκδήλωση που οργανώθηκε στο δήμο της.

http://www.alfavita.gr/arthra
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #66 στις: Μάρτιος 06, 2013, 12:46:08 πμ »
Ειδικά αν το υλικό έχει τίποτα σφυροδρέπανα κλπ... ισόβια στην κυρία!

Αν αληθεύει η είδηση, τότε μιλάμε για πρωτοφανή ηλιθιότητα αυτού που έκανε την καταγγελία, και επιστροφή σε πέτρινα χρόνια κατά τα άλλα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #67 στις: Μάρτιος 06, 2013, 03:33:14 μμ »

μήπως έκανε διακίνηση μέσα στο σχολείο;

Αποσυνδεδεμένος strift

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #68 στις: Μάρτιος 06, 2013, 04:32:22 μμ »
δυστυχως καποιοι εδω μεσα εχουν τοσο φασιζουσα νοοτροπια που αν καποιος εχει ενα ΙQ στοιχειωδες  θα το αντιληφθει...
η συνεχης αναφορα σε νομους και συνταγματα και νομιμοτητες και την ελληνικη γλωσα και την ελληνινη παιδεια και απαγορευεται να μην ξερεις το συνταγμα και..και ..και... ..οπως και σε πολλες αλλες φρασεις ειναι αρκετες για αντιληφθουμε τις προσωπικες επιλογες καποιων..
\
 οσο καλα και να χειριζεσαι τον γραπτο λογο αλλα οσο και να ντρεπεσαι να ομολογησεις οτι εισαι λιγο παραπανω "πατριωτης" απο τους υπολοιπους που τεινεις στον εθνικισμο ....
δυστυχως
θελει η bitch να κρυφτει και η χαρα δεν την αφηνει....

Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #69 στις: Μάρτιος 06, 2013, 04:51:07 μμ »
@bitch

Μιλάτε πολύ, και ως συνήθως δεν απαντάτε επί της ουσίας.

Σας ζήτησα να μου πείτε αν είστε γνώστης κάποιου νόμου ή προεδρικού διατάγματος, ή κάποιας εγκυκλίου που να επιτρέπει να επαναλαμβάνουν τάξη οι μαθητές δημοτικού χωρίς μαθησιακές δυσκολίες, εφ'όσον είναι αλλοδαποί. Αντί απάντησης, παραθέσατε έναν ιστότοπο με πληροφορίες για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις (!). Να τον κάνω τί; Να ψάξω όλο το περιεχόμενό του, μήπως κατά τύχη υπάρχει κάτι σχετικό με το δημοτικό, για να τεκμηριώσω το δικό σας ισχυρισμό;

Μετά μου ζητάτε να ξαναδιαβάσω το υπάρχον ρυθμιστικό πλαίσιο (αυτό στο οποίο παρέπεμψα πρώτος εγώ), προσεκτικά μάλιστα γιατί τάχα δεν το καταλαβαίνω. Μα γιατί να το ξαναδιαβάσω; Εσείς δεν ισχυριστήκατε ότι η Φ.7/15/Γ1/89/25-01-1996/ΥΠΕΠΘ δεν αφορά τους αλλοδαπούς; Δε γράψατε ότι το "ρυθμιστικό πλαίσιο για την επανάληψη φοίτησης αλλοδαπών μαθητών είναι πολύ διαφορετικό" από αυτό που εγώ γνωρίζω; Αποφασίσατε τώρα, μετά την αποτυχία σας να τεκμηριώσετε άλλως τον ισχυρισμό σας, ότι όσα παρέθεσα έχουν μεν εφαρμογή, αλλά τα ερμηνεύω λάθος;

Σε ό,τι αφορά την αυτονόητη παρατήρηση ότι οι αλλοδαποί μαθητές χρήζουν διαφορετικής αντιμετώπισης: πάγια νομική αρχή είναι ότι όταν κάποιος είναι σε μειονεκτικότερη θέση, απολαμβάνει  αυξημένης προστασίας. Εν προκειμένω, αν για τους Έλληνες μαθητές που είναι σε κίνδυνο να επαναλάβουν τάξη κρίνεται επιβεβλημένη η παροχή ενισχυτικής διδασκαλίας, η γνώμη του συμβούλου και η συναίνεση των γονέων, για τους αλλοδαπούς πρέπει να προβλέπονται τουλάχιστον οι ίδιες δικλείδες, αν όχι περισσότερες. Εσείς, αντίθετα, φαίνεται να θεωρείτε επαρκή την αξιολογική κρίση του δασκάλου. Και θα μου πείτε μετά ότι σας είναι αδιάφορο τι κάνει ή δεν κάνει η Χ.Α.;

Να μιλήσουμε, τέλος, για την πειθαρχική διαδικασία; Το ότι υπάρχουν δημοσιευμένες δημοσιογραφικές πληροφορίες για κάτι δεν αίρει την υποχρέωση εχεμύθειας του υπαλλήλου. Το να μη σχολιάσετε καθόλου μια υπόθεση, όσο αυτή εξετάζεται, γιατί σας δεσμεύει η δημοσιουπαλληλική ιδιότητα, είναι σεβαστό. Το να διαχωρίσετε την υπηρεσιακή σας ιδιότητα από αυτή του μέλους ενός φόρουμ όπου γράφουμε ανώνυμα είναι επίσης, υπό όρους, θεμιτό. Αλλά το συμμετέχετε σε μία συζήτηση κάνοντας παράθεση πραγματικών περιστατικών όταν αυτό σας συμφέρει και επικαλούμενη τον υπαλληλικό κώδικα όταν δε μπορείτε να απαντήσετε πειστικά αποτελεί κουτοπονηριά. A propos, την πληροφορία για τη δομή των θεμάτων (ότι δηλαδή απαιτούσαν πλήρη ανάπτυξη) μας είπατε που τη διαβάσατε;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2013, 05:08:59 μμ από surviving innovation »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 487
Σύνολο: 492

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.