*

Αποστολέας Θέμα: Απολογούμενος εκπαιδευτικός  (Αναγνώστηκε 19863 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3185
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #42 στις: Μάρτιος 04, 2013, 12:13:24 μμ »
αληθεια gvasilis πιστεύεις ότι η γνώση στις επιστήμες δεν έχει γλωσσικά σύνορα; Τότε λοιπον, τρέξε, αγόρασε τη θεωρία της σχετικότητας στα Ρώσικα, τους Νόμους του Τέσλα στα Αραβικά και λίγη Γλωσσολογία στα Γερμανικά. Τι κάθεσαι; Μάλιστα με τα νέα κριτήρια αξιολόγησης, θα θεωρηθείς και πρωτοπόρος!

Να το πάω και λίγο παρακάτω; Αφού πλέον έχουμε διάφορες εθνικοτητες στα σχολεία μας, τότε να απολυθούν πάραυτα οι εκπαιδευτικοί που δεν ομιλούν την αλβανική, πακιστανική, νιγηριανή, πολωνική, αφγανική και κινεζική γλώσσα και να προσληφθούν άμεσα άλλοι που τις ομιλούν! Γιατί πάνω απ΄ολα πρέπει να δίνονται ευκαιρίες στα παιδιά!

Το έχω ξαναγράψει : είχα την τύχη να φοτήσω σε αγγλικό σχολείο - ουδέποτε διανοήθηκε ο οποιοσδήποτε δεν ήταν βρετανικής καταγωγής να χρησιμοποιήσει την μητρική του για να γράψει διαγώνισμα ! Ουδέποτε διανοήθηκε καθηγητής να δεχτεί έγγραφο σε άλλη γλώσσα πέραν της Αγγλικής.

Η κολλητή μου φίλη επίσης φοίτησε σε αγγλικό σχολείο ( στην Αθήνα). Εννοείται πως αφού επέλεξε να φοιτά σε αλλόγλωσσο σχολείο αποδέχτηκε και τους κανόνες λειτουργίας του. Όπως ακριβώς θα έπρεπε να κάνει και η κάθε μαθήτρια και ο κάθε μαθητής που επιλέγουν να φοιτήσουν στο ελληνικό σχολείο.  Τι ειναι ακριβώς το σχολειο ; Μπάτε σκύλοι αλέστε; Εξάλλου, όπως πάρα πολύ σωστά έγραψε ο typos72 , το Ελληνικο΄Σύνταγμα οριζει οτι η Παιδεία στην Ελλάδα παρέχεται αποκλειστικά στην Ελληνική Γλώσσα.

Και ας μου εξηγήσει και κάποιος - τι ακριβώς βαθμολογείται , πώς προκύπτει ο βαθμός τριμήνου/τετραμήνου;  Έτσι; αυτά ειναι τα παιδαγωγικά κριτηρια;


 γραφουν μηδεν στο διαγωνισμα, δε συμμετεχουν ποτέ την ωρα του μαθηματος, εχουν γνωστικο επιπεδο μηδεν, αλλά παιρνουν 10 στο τριμηνο, απλά και μονο επειδη δεν εκαναν φασαρια. Ενιοτε και παραπανω απο 10, αναλογως απο πού ξεκιναει τη βαθμολογια ο καθε συναδελφος.

Ε μετά μην ακούω παράπονα ότι τα σχολεια ειναι απλά πάρκινκ μαθητών... Αν το μόνο που ενδιαφέρει την εκπαιδευτική κοινότητα ειναι "να μη γίνεται φασαρία" τότε δικαίως και τα παιδιά συμπεριφέρονται σαν " παρκαρισμένα αυτοκίνητα"....
bitch ξέρεις ότι πιστεύω ότι είσαι πολυ καλή στη δουλειά σου. Γιατί δεν πιστεύω τους ψεύταρους που λένε ότι τα ξύνετε στα γραφεία. Μην πιστεύεις ότι ο εκπαιδευτικός δέχτηκε τα πολωνικά από αδιαφορία. Δεν ξέρω γιατί. Αλλά αφού δεν ξέρω, μπορώ να σκεφτώ και καλούς λόγους. Δεν θα πάρω εγώ απόφαση.
Τα υπόλοιπα μου φάνηκαν πολύ ακραία. Δεν με αντιπροσωπεύουν. Αρκεί να πω ότι η πρωτεύουσα της Πολωνίας είναι η ...... Warszawa.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2013, 12:17:02 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:45:36 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #43 στις: Μάρτιος 04, 2013, 12:27:42 μμ »
bitch το ότι πήγες σε αγγλικό σχολείο, απλά δείχνει ότι η ίδια δεν είχες γνώση περί ελληνικού σχολείου. Εγώ σε ελληνικό δημόσιο πήγα, δεν ένοιωθα παρκαρισμένος, αντίθετα παρακολουθούσα τα περισσότερα μαθήματα, γιατί από εκεί μάθαινα. Και τώρα το ίδιο συμβαίνει με αρκετούς μαθητές, αυτοί φαίνονται ποιοι είναι. Δυστυχώς, όμως, πολλοί άλλοι μαθητές έχουν πλέον τη νοοτροπία του σχολείου-αγγαρεία, θα τα μάθουν αν είναι στο φροντιστήριο, ή απλά δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν (σε μεγάλο βαθμό τέτοιες νοοτροπίες προέρχονται και από το οικογενειακό περιβάλλον). Ακόμα χειρότερα τα πράγματα σε ΕΠΑΛ.
Όσον αφορά, το πως βαθμολογεί ο κάθε εκπαιδευτικός, είναι ένα θέμα. Προσωπικά δεν με επηρέαζε στη βαθμολόγηση, αν ο άλλος κάνει φασαρία, αρκεί να έδειχνε (μέσω διαγωνισμάτων, προφορικής εξέτασης κλπ) ότι αξίζει το βαθμό και λόγω προσπάθειας, και εκ του αποτελέσματος. Αντίθετα, μπορεί να υπάρχουν "ήσυχα" παιδάκια, που ούτε 5 δεν θα αξίζουν (και δεν θα το πάρουν.. από εμένα τουλάχιστον). Αλλά δεν είναι μόνο θέμα βαθμολογίας.. τι άλλο κάνει ο κάθε εκπαιδευτικός για να προτρέψει και αυτά τα παιδιά να συμμετέχουν και να παρακολουθούν; Εκεί είναι το κλειδί.

Στο συγκεκριμένο θέμα, με βάση το άρθρο που παρουσιάστηκε στο 1ο μήνυμα, δεν προκύπτει από κάπου ότι ο καθηγητής δέχτηκε ουσιαστικά το γραπτό, αφού δεν το διόρθωσε καν! Και, φυσικά, ακόμα κι αν ήξερε τη γλώσσα, δεν θα έπρεπε να το κάνει. Τώρα, γιατί έβαλε χαριστικά βαθμό, είναι ένα άλλο θέμα, που εν μέρει γίνεται κατανοητό.
Ποιος έχει την ευθύνη για την εγγραφή μαθητή σε γυμνάσιο, χωρίς να υπάρχουν οι στοιχειώδεις βάσεις γλωσσομάθειας; Γιατί δεν υπάρχουν ειδικά σχολεία ένταξης τέτοιων μαθητών, ή, αν υπάρχουν, γιατί δεν λειτουργούν στην κλίμακα και το βαθμό που απαιτούν οι συνθήκες; Τελικά, φταίει εκείνος ο καθηγητής γεωγραφίας, ή κάποιος άλλος;

Όσο για τον κατά φαντασία νομικό του φόρουμ, απλά προκαλεί το γέλιο κάθε φορά. Κανένας δεν έθιξε το θέμα ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ στα ελληνικά σχολεία. Ούτε καν είδα κάποιος εδώ να γράφει για το σε ποια γλώσσα να διδάσκεται ένα μάθημα.. απλά έγινε μία (λανθασμένη και ατυχής κατ' εμένα) αναφορά σε διόρθωση γραπτού σε άλλη γλώσσα.

(θυμήθηκα και το ανέκδοτο: τι είναι ένας δικηγόρος στον πάτο της θάλασσας; μια καλή αρχή...  ;D )

Άσχετο (όχι και τόσο ίσως), αλλά χτες είχε ένα ενδιαφέρον θέμα στην εκπομπή του Τσίμα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #44 στις: Μάρτιος 04, 2013, 12:51:39 μμ »
Landau  μου καλέ,
ξέρεις πολύ καλά ότι πήγα σε Ελληνικό Λϋκειο όπως επίσης ξέρεις πολύ καλά ότι υπήρξα ενεργή εκπαιδευτικός της ΄ταξης για πολλά περισσότερα χρόνια απο τους περισσότερους εδώ μέσα πριν τη μτάταξη στη διοίκηση. Επομένως κάθε άλλο παρά "άσχετη" με το Ελληνικό Δημόσιο Σχολειο είμαι.

Επειδή λοιπον πήγα σε Ελληνικο Δημόσιο Λύκειο ( και μάλιστα σε αυτό που συστεγάζεται με το γυμνάσιο του εν λόγω ποστ αν θες να ξέρεις ) θα σου πω το εξής: ούτε κι εγώ ένιωθα παραμελημένη τότε - αλλά ποτέ δεν χρησιμοποίησα την "θητεία" μου στο ξένο σχολείο ως δικαιολογία για να με δουν με περισσότερη επιείκια, ούτε είπα ποτέ "δεν ξέρω καλή ορθογραφία", ουτε πολύ περισσότερο οι ίδιοι οι καθηγητές μου - αξιολογότατοι όλοι μα όλοι - μου είπαν ποτέ "γράψε ό,τι να ναι και θα σου βάλω την βάση"... Απλά γιατί τότε δεν υπήρχε αυτό το "θα σου βάλω την βάση"...Τότε υπήρχε το "θα πάρεις ακριβώς όσο αξίζεις".
Πότε άλλαξε όλο αυτό δεν ξέρω, ούτε γιατί...
Το πρώτο σχολείο που δούλεψα ήταν ένα Πολυκλαδικό. Θυμάμαι το πρώτο πράγμα που μου ειπαν οι παλιοί ειναι "στους κλάδους βάζουμε βαθμούς για να περάσουν στα ΤΕΙ χωρίς εξετάσσεις".... Ακόμα απορώ γιατί, ακόμα μέσα μου δεν το έχω εξηγήσει αυτό...ακόμα δεν μπορώ να δικαιολογήσω αυτό τον άκρατο "μαθητοπατερισμό" ... Αν μπορεις εσύ, πες μου.

Επίσης, αναφέρεις πως υπάρχει αυτή η νοοτροπία "θα τα μάθει στο φροντιστήριο" ....σαφώς και υπάρχει - στο Λυκειο!! αλλά το ελληνικό σχολειο δεν ειναι μόνο το Λυκειο....  Με λυπεί αυτή η νοοτροπία. Περισσότερο όμως με λυπεί που οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί την έχουν αποδεχτει αντί να την πολεμούν λυσσαλέα.

Στο συγκεκριμένο άρθρο, όπως έγραψα και πιο πριν,υπάρχουν πάρα πολλές τρύπες.  Με σαφήνεια οπωσδήποτε δεν μπορουμε να πουμε ποιος φταίει. Μπορεί η διευθύντρια μπορει ο καθηγητής , μπορεί το δημοτικό που έδωσε απολυτήριο, μπορεί και όλοι μαζί. Αποφεύγω να πάρω θέση στο συγκεκριμενο γιατί δεν ειναι σαφές το τι έγινε.  Εγείρονται όμως ένα σωρό ερωτήματα: δεν υπήρχαν ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών ή αντιστοιχισης όπως προβλέπεται ώστε να προκύψει έστω η βάση του 10 με νόμιμες διαδικασίες;,  μήπως η βάση αυτή δόθηκε μόνο στην μαθήτρια λόγω της καταγωγής της αλλά΄οχι σε άλλους συμμαθητές της που μπορεί να μην πληρούσαν αυτό το κριτήριο αλλά ίσως πληρούσαν άλλα ( πχ άνεργοι γονείς ), στα άλλα μαθήματα, και δη στα γλωσσικά, πώς εξετάστηκε αυτή η μαθήτρια;
ακόμα ακόμα και σε αυτό που έγραψες σε προηγουμενο ποστ σου : αν ο καθηγητής δεν της "έκατσε" γιατί δεν ελέγχονται  οι υπόλοιποι καθηγητές που ίσως ..."της έκατσαν"... στο απυρόβλητο κι αυτοί;

Το Σύνταγμα ααναφέρει ότι η Παιδεια στην Ελλάδα παρέχεται στην Ελληνική Γλώσσα. Η Παιδεία,όχι μονο η διδασκαλία , αλλά ΟΛΗ η διδακτική διαδικασία καλέ μου. Διαφορετικά θα ειχαμε παράδοση μαθήματος στα Ελληνικά και εξέταση
του μαθήματος σε τι γλώσσα άραγε;

Όσο για την εκπομπή του Τσιμα ..... είναι κακό να εισαι Έλληνας; - αλλά ας μην το πιάσουμε αυτο το θεμα εδώ...
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #45 στις: Μάρτιος 04, 2013, 01:06:09 μμ »
bitch όπως πάντα γράφεις πολλά  :D
Θα σχολιάσω το τελευταίο, αν και δεν κατάλαβα από που προκύπτει το ερώτημά σου.. Αλλά θα σου πω το εξής (κι ας μην αρέσει σε πολλούς): η πλειοψηφία των νεοελλήνων δεν έχει να επιδείξει καμία αρετή (ίσως αυτό να είναι και σημείο των καιρών, για όλους τους λαούς). Φθόνος, κακία, απανθρωπιά, σκατανθρωπιά (δικό μου λήμα  :P) και πολλά άλλα!
Φυσικά, για να προλάβω πολλούς, υπάρχουν οι λαμπρές εξαιρέσεις που κάνουν περήφανη την ανθρωπότητα γενικά. Αλλά, όπως συμβαίνει και σε άλλους λαούς, πιανόμαστε από την εξαίρεση για να εξυψωθούμε οι ίδιοι. Κλασική τραγική νοοτροπία νεοέλληνα (και όχι μόνο φυσικά) γονέα που ο ίδιος δεν έχει να παρουσιάσει τίποτα, και πλασάρεται μέσω των επιτυχιών του παιδιού του.
Τελικά, δεν είναι θέμα εθνικότητας, καταγωγής (ειδικά αυτό το θέμα είναι υπό αμφισβήτηση, με καθαρά επιστημονικά στοιχεία) κλπ., αλλά θέμα ανθρώπου. Επηρεάζουν πολλά την προσωπικότητα ενός ανθρώπου, με κύριο το οικογενειακό περιβάλλον, και δευτερεύον την κοινωνία της χώρας που κατοικεί (τα υπόλοιπα πάνε σε τρίτη μοίρα). Οπότε, με αυτά τα στοιχεία, μόνο αισιόδοξος και περήφανος δεν θα πρέπει να είναι κάποιος για την κοινωνία μας. Μην το αναλύσουμε άλλο εδώ, γιατί πάλι ξεφεύγουμε από το θέμα...

Για να τελειώσω πιο θετικά, ακόμα και στη σαπίλα που επικρατεί, βλέπω θετικά και αισιόδοξα σημάδια (ίσως επειδή από τη φύση μου είμαι αισιόδοξος.. πραγματιστής  ;) )
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:45:36 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #46 στις: Μάρτιος 04, 2013, 01:20:39 μμ »
Landau,  όπως πάντα απαντάς επιλεκτικά!!  ;) ;)

το ερώτημα προκυπτει απο τον τιτλο της χθεσινης εκπομπής του Τσίμα.
ναι η νοοτροπία έχει αλλάξει ... το βλεπουμε όλοι. Αυτό που μου κάνει εντυπωση ειναι που κάποιοι ενώ το βλέπουν ότι συμβαινει γενικά, όταν βγαίνει στη φόρα μια καραμπινάτη περιπτωση ( και όχι, η συγκεκριμένη ΔΕΝ ειναι, αλλά υπάρχουν άλλες πολλές ) σπεύδουν να τα κουκουλώσουν και να πουν " όχι μωρέ, αυτό εξαίρεση είναι, δεν ειναι έτσι, η πλειοψηφία δεν ειναι έτσι..."..
Αποφασίστε τελικά - τέτοια φαινόμενα ειναι πλειοψηφία ή όχι ; Η νοοτροπία του Νεοέλληνα έχει αλλάξει κατά πλειοψηφία ή όχι ; Ο Νεοέλληνας ειναι "σκατοφάρα" ή δεν ειναι ; Και αν ειναι, τότε εμεις - ο καθένας μας χωριστά -πως αποφασίσαμε και με τι κριτήρια ότι εμείς δεν ανήκουμε βέβαια σε αυτή την φάρα αλλά όοοοοολοι οι άλλοι ανήκουν ;

σου βάζω δύσκολα και ειναι και μεσημέρι....

και όχι, δεν ειναι θέμα εθνικότητας της μαθήτριας, ειναι κυρίως και πρωτίστως θέμα εφαρμογής του συντάγματος, ισοτιμης μεταχείρισης  όλων μα όλων των μαθητων, εφαρμογής του αναλυτικου προγράμματος και εν τέλει των πολλών παθογενειών του ελληνκιου εκπαιδευτικου συστήματος. Αλλά ξέρω.... άμα τα λες αυτά είσαι απο φασίστας μέχρι σκατόψυχος...

Καλό μεσημέρι!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #47 στις: Μάρτιος 04, 2013, 02:09:58 μμ »
bitch δεν απαντάω επιλεκτικά, απλά με σειρά προτεραιότητας. Δεν θα ανοίξουμε και συνεχή αέναο διάλογο εδώ μέσα (και μετά θα φωνάζουν - δικαίως - οι μοντερέιτορς ότι είμαστε εκτός θέματος  ::) )
Και για να μην σε αφήσω παραπονεμένη (αν και υπάρχουν άλματα λογικής στα επιχειρήματά σου).. ο νεοέλληνας έχει ίδια χαρακτηριστικά, θετικά κι αρνητικά στοιχεία, όπως και άλλοι λαοί. Σε αντίθεση με εσένα, και κάποιους άλλους, προσπαθώ να μην κάνω εθνοτικούς και φυλετικούς διαχωρισμούς, γιατί είμαστε ένα είδος: "άνθρωποι". Όταν χάνουμε την "ανθρωπιά" μας (αν και υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία περί έμφυτης "βίας" κλπ στο είδος άνθρωπος), τότε είναι κακό για όλους μας.
Και οι άνθρωποι μιας κοινωνίας, εκτός από τα "έμφυτα", επίκτητα ή παραδοσιακά στοιχεία που τους χαρακτηρίζουν, μπορούν - και πρέπει - να εκπαιδευτούν σε συγκεκριμένες νοοτροπίες. Το τελευταίο είναι που οφείλει να κάνει το κράτος μέσω της Παιδείας. Δυστυχώς, υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα στο τελευταίο στη χώρα μας (όπως και σε πολλές άλλες χώρες). Από εκεί πιθανόν να προκύπτουν σε μεγάλο βαθμό και όλα τα αρνητικά που είχα περιγράψει και σε προηγούμενο μήνυμα.
Το αν ανήκει ή όχι κανείς στην πλειοψηφία κλπ, όπως έθεσες το ερώτημά σου, είναι υποκειμενικό ζήτημα, εφόσον κάποιος αυτοπροσδιορίζεται. Η συνολική πορεία ενός ανθρώπου, όμως, δείχνει τελικά που ανήκει. Εκεί δεν μπορεί να κρυφτεί κανένας.
Όσο για το σύνταγμα, που τόσο αρέσει να ανάφερουν πολλοί τελευταία, πρώτοι οι κυβερνόντες μας το παραβίασαν κατά συρροή τα τελευταία χρόνια. Δεν είδα κανέναν "υπεπατριώτη" να εφαρμόζει το άρθρο 120 του συντάγματος αυτού. Και φυσικά μιλάμε για ένα σύνταγμα, που σε μεγάλο βαθμό, δεν προστατεύει ούτε τους ίδιους τους πολίτες του, ούτε πολλά άλλα (περιβάλλον, ζώα ειδικά κ.ο.κ.).
Και τελικά, για να μπούμε πάλι στο θέμα, τι έγινε εκεί με το γραπτό γεωγραφίας; Παραβιάστηκε το.. σύνταγμα, ή όχι; Ούτε ζήτημα εθνικής ασφάλειας να ήταν  :D

Και μην ξεχνάμε.. τους νόμους και τα συντάγματα, τους φτιάχνουμε οι ίδιοι, και πρέπει να τους αλλάζουμε όταν δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες μας. Οι νόμοι υπάρχουν για να αλλάζουν  ;)

Υ.Γ. το τελευταίο σχόλιό μου δεν έχει να κάνει με αλλαγή γλώσσας διδασκαλίας κλπ.. για να προλάβω τους ελληνάρες μας.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #48 στις: Μάρτιος 04, 2013, 03:51:24 μμ »
Landau προφανώς και απαντάς επιλεκτικά... Απο τη μια λες πως οι admins θα μας διαγράψουν για το άσχετο των σχολίων και απο την άλλη απαντάς στο ερώτημα "είναι κακό να είσαι Έλληνας;" και μάλιστα για λόγους....προτεραιότητας.. ( και ενώ έχουν διατυπωθεί σαφέστατα και άκρως σχετικά προς το θέμα ερωτήματα.).

Σε αντίθεση με σένα, δεν βάζω ταμπελάκια στον άλλον πριν διαβάσω τι ειναι αυτό που γράφει. Εσύ απο κεκτημένη ταχύτητα βλέπεις διαχωρισμό λόγω εθνικότητας στα γραφόμενά μου. Βρες μου λοιπόν έστω και ένα σημεια που γράφω πως φταιει η μαθήτρια. Πολλώ δε μάλλον που φταίει επειδή είναι Πολωνή. Μην μπερδεύεσαι, δεν είπα αυτό. Είπα πως κάποιοι της έδωσαν απολυτήριο, κάποιοι της έκαναν εγγραφή στο Γυμνάσιο, κάποιος της έδωσε το δικαιωμα να γράφει στη μητρική της γλώσσα ενώ έχει επιλέξει να φοιτά σε ελληνικό σχολειο. Κάποιοι ΑΛΛΟΙ όχι η μαθήτρια ευθυνονται για όλο αυτό.Και οι κάποιοι άλλοι είναι σίγουρα Ελληνάρες - τι δεν καταλαβαίνεις σε όλο αυτό; 

Α , και δεν ειναι ένδειξη "ανθρωπιάς" να μην τηρείς τους νόμους, δεν είναι ένδειξη "ανθρωπιάς" να ΧΑΡΙΖΕΙΣ τη βάση - και δε με ενδιαφέρει αν την χαρίζεις σε έλληνα ή σε αλλοδαπό μαθητή - επιβραβεύοντας την ΉΣΣΟΝΑ προσπάθεια ( ή και την ΚΑΘΟΛΟΥ προσπάθεια). Και όχι, δεν φταίει το κράτος γι αυτο - ο κάθε εκπαιδευτικός ξεχωριστά κάνει αυτή την επιλογή, το κράτος ορίζει πολύ συγκεκριμένα πράγματα, που στο όνομα μιας κακώς εννοούμενης "ανθρωπιάς" "μεταφράζει" ο καθένας όπως θέλει.

Το ότι οι κυβερνώντας παραβιάζουν κατά συρροή το Σύνταγμα δεν είναι λογος να το παραβιάζουμε κι εμείς.. Αν έτσι απαλύνεις τη συνείδησή σου οκ, πάω πάσο αλλά δε θα ακολουθήσω.

Και απο τη στιγμή που αυτο το Σύνταγμα έχουμε - και δεν έχει αλλάξει μέχρι αυτή τη στιγμή - ΑΥΤΟ το Σύνταγμα οφείλουμε να εφαρμόζουμε. Εφ όσων ξέρω δεν έχουμε ακόμα Αναρχία στην Ελλάδα για να κάνει ο καθενας ό,τι θέλει... όσο και αν αυτό κάποιοι πολύ το ονειρεύονται, ακόμα Αναρχία δεν έχουμε.

gvasislis  το θέμα δεν ειναι φυσικά προσωπικό. Στην τελική η καθένας είναι ό,τι ειναι , σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι.  Ξέρεις πως κι εγώ εκτιμώ τις απόψεις σου και τα γραφόμενά σου. Όμως ... :
Δεν είπα ότι ο εκπαιδευτικός δέχτηκε  το γραπτό της μαθήτριας απο αδιαφορία. Μπορεί και απο αυτό όπως και απο ένα σωρό άλλους λόγους. Όμως, όταν φτάνεις 2ο τρίμηνο ( ή και 1ο ακόμα, γύρω στο Νοέμβρη που μπαινουν τα διαγωνίσματα )  και τότε παίρνεις χαμπάρι ότι μια μαθήτριά σου  δεν γράφει τα βασικά των Ελληνικών, ε όπως και να χει, κάποια ευθύνη την φέρεις ως εκπαιδευτικός....

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #49 στις: Μάρτιος 04, 2013, 04:19:02 μμ »
bitch μάλλον εσύ είσαι που απαντάς επιλεκτικά, για να πεις αυτά που θέλεις. Κατανοητό, αλλά μην προσπαθείς να τα γυρίσεις ανάποδα με άλματα λογικής. Κάνεις κάτι κλασικό, που κάνουν αρκετοί, πιάνεσαι δηλαδή από μια φράση ή λέξη, ξετυλίγεις από εκεί ένα τελείως διαφορετικό κουβάρι, ώστε να πεις αυτό που θέλεις. Ε, δεν πάει έτσι  :)
π.χ. μιλούσα γενικά περί "ανθρωπιάς", κι εσύ το μετέφρασες ως βαθμολιγική βοήθεια σε κάποιους μαθητές, μιλούσα για την παραβίαση του συντάγματος από τους κυβερνόντες, κι εσύ μιλάς για τήρησή του, για αναρχία κλπ.. τελικά κι εσύ το παραβιάζεις, όταν δεν τηρείς το άρθρο 120, ε;  8)
(btw η έννοια της "αναρχίας" δεν έχει καμία σχέση με τους υποτιθέμενους "αναρχικούς" κλπ που πλασάρουν τα ΜΜΕ και που τα σπάνε σε διαδηλώσεις κλπ, διάβασε π.χ. Μπακούνιν, κι ας μην συμφωνείς - ούτε εγώ - για να καταλάβεις τουλάχιστον την έννοια).
Τέλος, μιας και βγήκαμε τελείως εκτός θέματος, ας μη μιλούν για τήρηση συντάγματος, όσοι στηρίζουν "κόμμα" που λειτουργεί και δρα εκτός συντάγματος  ;)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #50 στις: Μάρτιος 04, 2013, 04:33:17 μμ »

 γραφουν μηδεν στο διαγωνισμα, δε συμμετεχουν ποτέ την ωρα του μαθηματος, εχουν γνωστικο επιπεδο μηδεν, αλλά παιρνουν 10 στο τριμηνο, απλά και μονο επειδη δεν εκαναν φασαρια. Ενιοτε και παραπανω απο 10, αναλογως απο πού ξεκιναει τη βαθμολογια ο καθε συναδελφος.

Ε μετά μην ακούω παράπονα ότι τα σχολεια ειναι απλά πάρκινκ μαθητών... Αν το μόνο που ενδιαφέρει την εκπαιδευτική κοινότητα ειναι "να μη γίνεται φασαρία" τότε δικαίως και τα παιδιά συμπεριφέρονται σαν " παρκαρισμένα αυτοκίνητα"....

Πρωτον, δεν ειπα οτι αυτη η αποψη με αντιπροσωπευει (εγω προσωπικα δεν εχω βαλει ποτέ 10 σ'ενα μαθητη που δε γνωριζε τιποτα, οσο χρυσο παιδι κι αν ηταν), αλλά αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Και τωρα με την αξιολογηση, οχι μονο δεν προκειται να ξαναδεις ποτέ μαθητη να μενει στην ιδια ταξη (ήταν ηδη σπανιο φαινομενο), αλλά επιπλεον δε θα ξαναδεις ποτέ μαθητη να βγαζει μεσο ορο κοντα στο 9,5. (το να συμπεριλαμβανεται η επιδοση των μαθητων στην αξιολογηση της σχολικης μοναδας εφαρμοστηκε και στην Αμερικη κι ειδαμε τ'αποτελεσματα...)

Δευτερον, οι περισσοτεροι εκπαιδευτικοι κανουν μια χαρα τη δουλεια τους στις σημερινες συνθηκες, που απεχουν πολυ απο τον καιρο που ημασταν εμεις στη θεση των μαθητων. Το προβλημα το δημιουργει μια μειοψηφια εκπαιδευτικων, που δυστυχως στο μυαλο των παιδιων μετατρεπεται σε πλειοψηφια. (το αρνητικο καταγραφεται παντα εντονοτερα στον ανθρωπινο εγκεφαλο απο το θετικο)

Το θεωρώ απαράδεκτο απο έλληνα πολίτη με υγιή πνευματική κατάσταση να ρωτάει για το ποιός νόμος προβλέπει την γλώσσα που διδάσκεται στα ελλήνικά σχολεία:ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!

Ο εκπαιδευτικος δεν προσπαθησε να διδαξει το μαθημα της Γεωγραφιας σε αλλη γλωσσα. Δεν παρεβη ΚΑΝΕΝΑΝ νομο επειδη παρελαβε ενα ακατανοητο γραπτο, το οποιο μονογραψε. Ισως το λαθος του ηταν οτι επετρεψε στη μαθητρια να το γραψει, αλλά οπως εξηγησε, δεν ηθελε να την περιθωριοποιησει περισσοτερο, δηλ. η μαθητρια να καθεται και να κοιταει τους συμμαθητες της ενω εγραφαν το διαγωνισμα. Ηρθε το κοριτσακι απο το εξωτερικο και προσπαθει να μαθει την ελληνικη γλωσσα και να ενσωματωθει στο ελληνικο σχολειο, αλλά ο κακος ειναι ο καθηγητης που κανει το παιδαγωγικα σωστο, επιτρεποντας της να ενσωματωθει στη μαθησιακη διαδικασια; Μενετε στους τυπους και χανετε την ουσια! Εκτος αν αγχωνεστε οτι αυτη η μαθητρια θα παρει μετα απο μερικα χρονια απολυτηριο γυμνασιου χωρις να γνωριζει ελληνικα... που σ'αυτην την περιπτωση, τσαμπα αγχωνεστε διοτι μεχρι τοτε ή θα εχει μαθει τη γλωσσα ή θα εχει σταματησει το σχολειο.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3185
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #51 στις: Μάρτιος 04, 2013, 04:38:32 μμ »
Landau προφανώς και απαντάς επιλεκτικά... Απο τη μια λες πως οι admins θα μας διαγράψουν για το άσχετο των σχολίων και απο την άλλη απαντάς στο ερώτημα "είναι κακό να είσαι Έλληνας;" και μάλιστα για λόγους....προτεραιότητας.. ( και ενώ έχουν διατυπωθεί σαφέστατα και άκρως σχετικά προς το θέμα ερωτήματα.).

Σε αντίθεση με σένα, δεν βάζω ταμπελάκια στον άλλον πριν διαβάσω τι ειναι αυτό που γράφει. Εσύ απο κεκτημένη ταχύτητα βλέπεις διαχωρισμό λόγω εθνικότητας στα γραφόμενά μου. Βρες μου λοιπόν έστω και ένα σημεια που γράφω πως φταιει η μαθήτρια. Πολλώ δε μάλλον που φταίει επειδή είναι Πολωνή. Μην μπερδεύεσαι, δεν είπα αυτό. Είπα πως κάποιοι της έδωσαν απολυτήριο, κάποιοι της έκαναν εγγραφή στο Γυμνάσιο, κάποιος της έδωσε το δικαιωμα να γράφει στη μητρική της γλώσσα ενώ έχει επιλέξει να φοιτά σε ελληνικό σχολειο. Κάποιοι ΑΛΛΟΙ όχι η μαθήτρια ευθυνονται για όλο αυτό.Και οι κάποιοι άλλοι είναι σίγουρα Ελληνάρες - τι δεν καταλαβαίνεις σε όλο αυτό; 

Α , και δεν ειναι ένδειξη "ανθρωπιάς" να μην τηρείς τους νόμους, δεν είναι ένδειξη "ανθρωπιάς" να ΧΑΡΙΖΕΙΣ τη βάση - και δε με ενδιαφέρει αν την χαρίζεις σε έλληνα ή σε αλλοδαπό μαθητή - επιβραβεύοντας την ΉΣΣΟΝΑ προσπάθεια ( ή και την ΚΑΘΟΛΟΥ προσπάθεια). Και όχι, δεν φταίει το κράτος γι αυτο - ο κάθε εκπαιδευτικός ξεχωριστά κάνει αυτή την επιλογή, το κράτος ορίζει πολύ συγκεκριμένα πράγματα, που στο όνομα μιας κακώς εννοούμενης "ανθρωπιάς" "μεταφράζει" ο καθένας όπως θέλει.

Το ότι οι κυβερνώντας παραβιάζουν κατά συρροή το Σύνταγμα δεν είναι λογος να το παραβιάζουμε κι εμείς.. Αν έτσι απαλύνεις τη συνείδησή σου οκ, πάω πάσο αλλά δε θα ακολουθήσω.

Και απο τη στιγμή που αυτο το Σύνταγμα έχουμε - και δεν έχει αλλάξει μέχρι αυτή τη στιγμή - ΑΥΤΟ το Σύνταγμα οφείλουμε να εφαρμόζουμε. Εφ όσων ξέρω δεν έχουμε ακόμα Αναρχία στην Ελλάδα για να κάνει ο καθενας ό,τι θέλει... όσο και αν αυτό κάποιοι πολύ το ονειρεύονται, ακόμα Αναρχία δεν έχουμε.

gvasislis  το θέμα δεν ειναι φυσικά προσωπικό. Στην τελική η καθένας είναι ό,τι ειναι , σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι.  Ξέρεις πως κι εγώ εκτιμώ τις απόψεις σου και τα γραφόμενά σου. Όμως ... :
Δεν είπα ότι ο εκπαιδευτικός δέχτηκε  το γραπτό της μαθήτριας απο αδιαφορία. Μπορεί και απο αυτό όπως και απο ένα σωρό άλλους λόγους. Όμως, όταν φτάνεις 2ο τρίμηνο ( ή και 1ο ακόμα, γύρω στο Νοέμβρη που μπαινουν τα διαγωνίσματα )  και τότε παίρνεις χαμπάρι ότι μια μαθήτριά σου  δεν γράφει τα βασικά των Ελληνικών, ε όπως και να χει, κάποια ευθύνη την φέρεις ως εκπαιδευτικός....
Πρακτικά τώρα, πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν είμαι καθόλου καλός στην Γλώσσα, και για αυτό άλλωστε δεν την διδάσκω. Βοηθώ απλώς στην τριβή του παιδιού με την καθομιλουμένη. Γεωγραφία της κάνει. You Know, the planet Γη.
και αυτά που λέει ο utenar είναι λογικά. Επίσης όπως λέει ο Landau, καποιοι νόμοι και συντάγματα δεν καλύπτουν πλήρως τις αληθινές καταστάσεις, έστω του παρόντος. Όταν βρεθεί η ευκαιρία λοιπόν............ κ.λ.π.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #52 στις: Μάρτιος 04, 2013, 04:46:59 μμ »
Αντιθέτως καλέ μου,
απαντώ σε ένα προς ένα όσα γράφεις - αντιθετα απο εσένα που απαντάς μόνο σε όσα μπορείς.

Απαντώ επί του θεματος - εσύ τρέχεις σε γενικεύσεις. Η "ανθρωπιά" αφορά το συγκεκριμένο θέμα του νήματος. Αν όχι, να ανοίξουμε διαφορετικό τόπικ.
Η παραβίαση του Συντάγματος απο τους κυβερνώντες τι άλλο ειναι παρά  η ΜΗ τήρησή του!!
Την Αναρχία επισης ΕΣΥ την ανέφερες  εμμέσως, πλην σαφώς ( και με τον τρόπο που την θέτει ο Μπακούνιν) :
"Και μην ξεχνάμε.. τους νόμους και τα συντάγματα, τους φτιάχνουμε οι ίδιοι, και πρέπει να τους αλλάζουμε όταν δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες μας. Οι νόμοι υπάρχουν για να αλλάζουν. "

το αρ. 120 νομιζω το έχω τηρήσει πολύ περισσότερο απο πολλούς άλλους που κόπτονται εδώ μέσα... Στην τελική εγώ υπέγραψα την αγωγή εναντίον των βουλευτών για εσχάτη προδοσία, εσύ;  ;)

και τέλος, μια και βγήκαμε τελείως εκτός θέματος, ας μη μιλάνε για Ελλάδα όσοι στηρίζουν Ιδεολογίες που υποκλίνονται στον πολυπολιστισμό, και επιλεκτικά στα δικαιώματα του ξένου εις βάρος του γηγενούς. Πολλώ δε μάλλον όταν αυτές οι Ιδεολογίες δεν έχουν καν περάσει το κατώφλι της Βουλής μέσω Εκλογών και άρα δεν εκφράζουν έστω ένα ικανό ποσοστό των ψηφοφόρων.  :) :)


utenar
είναι προφανές ότι δεν εκφράζεις τη δικη σου γνώμη για το πώς βαθμολογουνται οι μαθητές. Παρέθεσα τα γραφόμενά σου ως απόδειξη ότι οι εκπ/κοί γνωρίζουν τι γίνεται ακόμα και αν δεν το κάνουν οι ίδιοι. 

gvasilis  I know planet Earth , το  θέμα ειναι εσύ ως εκπαιδευτικός δεν έχεις ποτέ ακουσει...
πχ ότι οι εκπαιδευτικοί συζητάνε μεταξύ τους ΚΑΙ για τους μαθητές τους ή ότι ...
στην παιδαγωγική συνεδρίαση του τριμήνου τίθενται τέτοια θέματα;

να υποθέσω ότι κάποιοι παίζουν ...sudoku???
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #53 στις: Μάρτιος 04, 2013, 05:22:17 μμ »
Να πω απλώς επειδή αναφέρθηκε παραπάνω αρκετές φορές στο πώς γίνεται να αποφοίτησε η μαθήτρια από το δημοτικό χωρίς να ξέρει καλά τη γλώσσα, πως για να επαναλάβει μαθητής την ίδια τάξη στο δημοτικό πρέπει να συμφωνούν το σχολείο, ο σύμβουλος και οι γονείς. Αν έστω και ένας διαφωνεί, τότε ο μαθητής προχωρά κανονικά στην επόμενη τάξη. Και, όπως καταλαβαίνετε, είναι πάρα πολύ δύσκολο να συμφωνήσουν όλοι.

Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #54 στις: Μάρτιος 04, 2013, 05:59:45 μμ »
Εγώ τα ξέρω λίγο διαφορετικά τα πράγματα : ο γονέας μπορει να πει τη γνώμη του αλλά δεν επιβάλει την απόφαση, και ο Σύμβουλος έχει συμβουλευτικό ρόλο ΕΦΟΣΟΝ ερωτηθεί.  Γι ' αυτο και όταν ρωταω και ξαναρωτάω πώς γίνεται και πήρε απολυτήριο, προφανώς αναφέρομαι στους δύο αυτούς  ( σχολείο και σύμβουλο ) . Για ευνόητους λογους δεν μπορώ να επεκταθώ παραπάνω, σας βεβαιώ όμως οτι δεν ήταν οι γονείς που είχαν θέμα. Και επισης, όχι, η συγκεκριμένη μαθήτρια φοίτησε στο Δημοτικό, δεν είχε ισότιμο απολυτήριο απο την χώρα της. 

και ξαναθέτω το ερώτημα : στα άλλα μαθήματα ( και δη τα γλωσσικά ) πώς και δεν δημιουργήθηκε θέμα;

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Απολογούμενος εκπαιδευτικός
« Απάντηση #55 στις: Μάρτιος 04, 2013, 06:23:59 μμ »
Άρα, μήπως πρόκειται για προσωπική "βεντέτα" μεταξύ διευθύντριας και καθηγητή;
Εδώ μόνο να υποθέτουμε μπορούμε, και ανακυκλώνουμε τα ίδια.
Εκτός κι αν κάτι ξέρεις bitch και δεν μας το λες. Έλα πες το.. μια μικρή παρέα είμαστε εδώ, δεν μας διαβάζει κανείς  :D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159730
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 338
Σύνολο: 344

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.