0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αληθεια gvasilis πιστεύεις ότι η γνώση στις επιστήμες δεν έχει γλωσσικά σύνορα; Τότε λοιπον, τρέξε, αγόρασε τη θεωρία της σχετικότητας στα Ρώσικα, τους Νόμους του Τέσλα στα Αραβικά και λίγη Γλωσσολογία στα Γερμανικά. Τι κάθεσαι; Μάλιστα με τα νέα κριτήρια αξιολόγησης, θα θεωρηθείς και πρωτοπόρος! Να το πάω και λίγο παρακάτω; Αφού πλέον έχουμε διάφορες εθνικοτητες στα σχολεία μας, τότε να απολυθούν πάραυτα οι εκπαιδευτικοί που δεν ομιλούν την αλβανική, πακιστανική, νιγηριανή, πολωνική, αφγανική και κινεζική γλώσσα και να προσληφθούν άμεσα άλλοι που τις ομιλούν! Γιατί πάνω απ΄ολα πρέπει να δίνονται ευκαιρίες στα παιδιά! Το έχω ξαναγράψει : είχα την τύχη να φοτήσω σε αγγλικό σχολείο - ουδέποτε διανοήθηκε ο οποιοσδήποτε δεν ήταν βρετανικής καταγωγής να χρησιμοποιήσει την μητρική του για να γράψει διαγώνισμα ! Ουδέποτε διανοήθηκε καθηγητής να δεχτεί έγγραφο σε άλλη γλώσσα πέραν της Αγγλικής. Η κολλητή μου φίλη επίσης φοίτησε σε αγγλικό σχολείο ( στην Αθήνα). Εννοείται πως αφού επέλεξε να φοιτά σε αλλόγλωσσο σχολείο αποδέχτηκε και τους κανόνες λειτουργίας του. Όπως ακριβώς θα έπρεπε να κάνει και η κάθε μαθήτρια και ο κάθε μαθητής που επιλέγουν να φοιτήσουν στο ελληνικό σχολείο. Τι ειναι ακριβώς το σχολειο ; Μπάτε σκύλοι αλέστε; Εξάλλου, όπως πάρα πολύ σωστά έγραψε ο typos72 , το Ελληνικο΄Σύνταγμα οριζει οτι η Παιδεία στην Ελλάδα παρέχεται αποκλειστικά στην Ελληνική Γλώσσα.Και ας μου εξηγήσει και κάποιος - τι ακριβώς βαθμολογείται , πώς προκύπτει ο βαθμός τριμήνου/τετραμήνου; Έτσι; αυτά ειναι τα παιδαγωγικά κριτηρια; Παράθεση από: utenar στις Μάρτιος 03, 2013, 10:22:32 μμ γραφουν μηδεν στο διαγωνισμα, δε συμμετεχουν ποτέ την ωρα του μαθηματος, εχουν γνωστικο επιπεδο μηδεν, αλλά παιρνουν 10 στο τριμηνο, απλά και μονο επειδη δεν εκαναν φασαρια. Ενιοτε και παραπανω απο 10, αναλογως απο πού ξεκιναει τη βαθμολογια ο καθε συναδελφος.Ε μετά μην ακούω παράπονα ότι τα σχολεια ειναι απλά πάρκινκ μαθητών... Αν το μόνο που ενδιαφέρει την εκπαιδευτική κοινότητα ειναι "να μη γίνεται φασαρία" τότε δικαίως και τα παιδιά συμπεριφέρονται σαν " παρκαρισμένα αυτοκίνητα"....
γραφουν μηδεν στο διαγωνισμα, δε συμμετεχουν ποτέ την ωρα του μαθηματος, εχουν γνωστικο επιπεδο μηδεν, αλλά παιρνουν 10 στο τριμηνο, απλά και μονο επειδη δεν εκαναν φασαρια. Ενιοτε και παραπανω απο 10, αναλογως απο πού ξεκιναει τη βαθμολογια ο καθε συναδελφος.
Παράθεση από: utenar στις Μάρτιος 03, 2013, 10:22:32 μμ γραφουν μηδεν στο διαγωνισμα, δε συμμετεχουν ποτέ την ωρα του μαθηματος, εχουν γνωστικο επιπεδο μηδεν, αλλά παιρνουν 10 στο τριμηνο, απλά και μονο επειδη δεν εκαναν φασαρια. Ενιοτε και παραπανω απο 10, αναλογως απο πού ξεκιναει τη βαθμολογια ο καθε συναδελφος.Ε μετά μην ακούω παράπονα ότι τα σχολεια ειναι απλά πάρκινκ μαθητών... Αν το μόνο που ενδιαφέρει την εκπαιδευτική κοινότητα ειναι "να μη γίνεται φασαρία" τότε δικαίως και τα παιδιά συμπεριφέρονται σαν " παρκαρισμένα αυτοκίνητα"....
Το θεωρώ απαράδεκτο απο έλληνα πολίτη με υγιή πνευματική κατάσταση να ρωτάει για το ποιός νόμος προβλέπει την γλώσσα που διδάσκεται στα ελλήνικά σχολεία:ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!
Landau προφανώς και απαντάς επιλεκτικά... Απο τη μια λες πως οι admins θα μας διαγράψουν για το άσχετο των σχολίων και απο την άλλη απαντάς στο ερώτημα "είναι κακό να είσαι Έλληνας;" και μάλιστα για λόγους....προτεραιότητας.. ( και ενώ έχουν διατυπωθεί σαφέστατα και άκρως σχετικά προς το θέμα ερωτήματα.). Σε αντίθεση με σένα, δεν βάζω ταμπελάκια στον άλλον πριν διαβάσω τι ειναι αυτό που γράφει. Εσύ απο κεκτημένη ταχύτητα βλέπεις διαχωρισμό λόγω εθνικότητας στα γραφόμενά μου. Βρες μου λοιπόν έστω και ένα σημεια που γράφω πως φταιει η μαθήτρια. Πολλώ δε μάλλον που φταίει επειδή είναι Πολωνή. Μην μπερδεύεσαι, δεν είπα αυτό. Είπα πως κάποιοι της έδωσαν απολυτήριο, κάποιοι της έκαναν εγγραφή στο Γυμνάσιο, κάποιος της έδωσε το δικαιωμα να γράφει στη μητρική της γλώσσα ενώ έχει επιλέξει να φοιτά σε ελληνικό σχολειο. Κάποιοι ΑΛΛΟΙ όχι η μαθήτρια ευθυνονται για όλο αυτό.Και οι κάποιοι άλλοι είναι σίγουρα Ελληνάρες - τι δεν καταλαβαίνεις σε όλο αυτό; Α , και δεν ειναι ένδειξη "ανθρωπιάς" να μην τηρείς τους νόμους, δεν είναι ένδειξη "ανθρωπιάς" να ΧΑΡΙΖΕΙΣ τη βάση - και δε με ενδιαφέρει αν την χαρίζεις σε έλληνα ή σε αλλοδαπό μαθητή - επιβραβεύοντας την ΉΣΣΟΝΑ προσπάθεια ( ή και την ΚΑΘΟΛΟΥ προσπάθεια). Και όχι, δεν φταίει το κράτος γι αυτο - ο κάθε εκπαιδευτικός ξεχωριστά κάνει αυτή την επιλογή, το κράτος ορίζει πολύ συγκεκριμένα πράγματα, που στο όνομα μιας κακώς εννοούμενης "ανθρωπιάς" "μεταφράζει" ο καθένας όπως θέλει. Το ότι οι κυβερνώντας παραβιάζουν κατά συρροή το Σύνταγμα δεν είναι λογος να το παραβιάζουμε κι εμείς.. Αν έτσι απαλύνεις τη συνείδησή σου οκ, πάω πάσο αλλά δε θα ακολουθήσω. Και απο τη στιγμή που αυτο το Σύνταγμα έχουμε - και δεν έχει αλλάξει μέχρι αυτή τη στιγμή - ΑΥΤΟ το Σύνταγμα οφείλουμε να εφαρμόζουμε. Εφ όσων ξέρω δεν έχουμε ακόμα Αναρχία στην Ελλάδα για να κάνει ο καθενας ό,τι θέλει... όσο και αν αυτό κάποιοι πολύ το ονειρεύονται, ακόμα Αναρχία δεν έχουμε. gvasislis το θέμα δεν ειναι φυσικά προσωπικό. Στην τελική η καθένας είναι ό,τι ειναι , σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι. Ξέρεις πως κι εγώ εκτιμώ τις απόψεις σου και τα γραφόμενά σου. Όμως ... :Δεν είπα ότι ο εκπαιδευτικός δέχτηκε το γραπτό της μαθήτριας απο αδιαφορία. Μπορεί και απο αυτό όπως και απο ένα σωρό άλλους λόγους. Όμως, όταν φτάνεις 2ο τρίμηνο ( ή και 1ο ακόμα, γύρω στο Νοέμβρη που μπαινουν τα διαγωνίσματα ) και τότε παίρνεις χαμπάρι ότι μια μαθήτριά σου δεν γράφει τα βασικά των Ελληνικών, ε όπως και να χει, κάποια ευθύνη την φέρεις ως εκπαιδευτικός....