0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: NET DIKTYO στις Μάιος 12, 2013, 06:21:23 μμΈκανα τους υπολογισμούς από το Key Data on Education in Europe 2012 (αγγλική έκδοση) που θεωρούσες ότι είναι το σωστό. Εκεί γράφει για τη Γαλλία 14 ώρες. Αντίθετα στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για τη Γαλλία αυτό που είπες: 15/18. Επίσης στη Λιθουανία στο Key Data on Education in Europe 2012 γράφει για 14 ώρες και στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για 18 ώρες. Δηλαδή αποδεικνύεται ότι και οι αγγλικές εκδόσεις έχουν αντικρουόμενα και προφανώς αναξιόπιστα στοιχεία...Επίσης η Σκωτία δεν είναι κράτος αλλά τμήμα του Ηνωμένου Βασιλείου (μαζί με Αγγλία, Ουαλία και Βόρεια Ιρλανδία). Για το Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχει συνολικά στοιχεία...Ο δικός μου μέσος όρος είναι από τη φετινή έκθεση του 2013. Από χρόνο σε χρόνο υπάρχουν αλλαγές στο διδακτικό ωράριο κάποιων χωρών. Αυτό είναι λογικό.
Έκανα τους υπολογισμούς από το Key Data on Education in Europe 2012 (αγγλική έκδοση) που θεωρούσες ότι είναι το σωστό. Εκεί γράφει για τη Γαλλία 14 ώρες. Αντίθετα στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για τη Γαλλία αυτό που είπες: 15/18. Επίσης στη Λιθουανία στο Key Data on Education in Europe 2012 γράφει για 14 ώρες και στο Key Data on Teachers and School Leaders γράφει για 18 ώρες. Δηλαδή αποδεικνύεται ότι και οι αγγλικές εκδόσεις έχουν αντικρουόμενα και προφανώς αναξιόπιστα στοιχεία...Επίσης η Σκωτία δεν είναι κράτος αλλά τμήμα του Ηνωμένου Βασιλείου (μαζί με Αγγλία, Ουαλία και Βόρεια Ιρλανδία). Για το Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχει συνολικά στοιχεία...
Σταματώ τη συζήτηση εδώ. Νομίζω ότι όποιος θέλει να είναι ειλικρινής με τον εαυτό του, όποιος θέλει να γνωρίζει ποια είναι τα πραγματικά στοιχεία για το διδακτικό ωράριο στην Ελλάδα σε σχέση με τις άλλες χώρες έχει βγάλει τα συμπεράσματά του. Σίγουρα είναι πιο βολικό για όλους μας να υπερασπιζόμαστε τους εαυτούς μας ακόμα και παπαγαλίζοντας επιχειρήματα της συνδικαλιστικής μας ηγεσίας τα οποία (για όποιον έχει τη στοιχειώδη λογική) είναι προφανές ότι δεν ισχύουν. Όποιος θέλει μπορεί να συνεχίσει να το κάνει...
Καθαρός διδακτικός χρόνος (σε ώρες=60 λεπτά) 2003Ελλάδα: πρωτοβάθμια 780Ελλάδα: δευτεροβάθμια 629μέσος όρος ΟΟΣΑ 2003 πρωτοβάθμια-γυμνάσιο-λύκειο: 795-701-661μέσος όρος EU19 2004 πρωτοβάθμια-γυμνάσιο-λύκειο: 804-667-641Καθαρός διδακτικός χρόνος (σε ώρες=60 λεπτά) 2010Ελλάδα: πρωτοβάθμια 589Ελλάδα: δευτεροβάθμια 415μέσος όρος ΟΟΣΑ 2010 πρωτοβάθμια-γυμνάσιο-λύκειο: 782-704-658μέσος όρος EU21 2010 πρωτοβάθμια-γυμνάσιο-λύκειο: 758-660-629Στοιχεία 2003 από:http://www.oecd.org/edu/skills-beyond-school/35287608.xlsΣτοιχεία 2010 από:http://dx.doi.org/10.1787/888932668299
Δηλαδή αν και η Φινλανδία και η Πολωνία έχουν τα μικρότερα διδακτικά ωράρια καθηγητών, έχουν σαφώς καλύτερα αποτελέσματα από τις χώρες με τα μεγαλύτερα διδακτικά ωράρια. Η Πολωνία έχει καλύτερα αποτελέσματα με 8 ώρες (των 60 λεπτών) την εβδομάδα λιγότερες από την Ιρλανδία και την Πορτογαλία! Η Φινλανδία δε, βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις στους διαγωνισμούς PISA αλλά και TIMSS (Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών) που έχει συμμετάσχει. Άρα ουκ εν τω πολλώ το ευ!
Το Φιλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα σε σχέση με το ελληνικό έχει περίπου 1.000.000 διαφορές. Εσύ απέδωσες την επιτυχία τους μόνο στο χαμηλό διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών. Βολικό επιχείρημα δε λέω...
Και να εμφυτεύσουμε αυτούσιο στην Ελλάδα το Φιλανδικό μοντέλο,θα αποτύχει καθότι είναι άλλου είδους εκπαιδευτική πολιτική - εν προκειμένω κατώτερη έως ανύπαρκτη - συν τοις άλλοις απουσιάζει μακρόπνοος στρατηγικός σχεδιασμός εκ μέρους των Κυβερνήσεων. (Επίσης αποδεδειγμένο)..