0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: εμπειρος στις Αύγουστος 09, 2013, 08:58:16 πμ Εγω θα πω το εξης που η πειρα μου δειχνει. Ελαχιστοι νεοι συναδελφοι πονουν το δημοσιο σχολειο , θεωρουν οτι δικαια βρισκονται εκει , δεν αντιλαμβανονται οτι περαν της διδασκαλιας κακως μας εχουν φορτωσει ανεκαθεν και αλλα καθηκοντα , τις συνεδριασεις συλλογου τις θεωρουν αγγαρεια Πόσα σχολεία έχετε αλλάξει τα τελευταία χρόνια για να έχετε μια τέτοια ολοκληρωμένη και απόλυτη εικόνα για την αδιαφορία των νέων συναδέλφων; Γιατί εγώ μπορώ να σας πω άλλα από τα πολλά σχολεία που έχω περάσει.
Εγω θα πω το εξης που η πειρα μου δειχνει. Ελαχιστοι νεοι συναδελφοι πονουν το δημοσιο σχολειο , θεωρουν οτι δικαια βρισκονται εκει , δεν αντιλαμβανονται οτι περαν της διδασκαλιας κακως μας εχουν φορτωσει ανεκαθεν και αλλα καθηκοντα , τις συνεδριασεις συλλογου τις θεωρουν αγγαρεια
Εγω παντως απορώ γιατι ανησυχούν τοσο οι συνάδελφοι της επετηρηδας. Αφου τελικα οι νέοι της τελευταίας 5ετιας, άντε 8ετιας που διορίστηκαν εκτος ΑΣΕΠ θα απολυθούμε. Φτανουμε και περισσευουμε. Οπότε keep calm.....Παντως εχει δίκιο ο συνάδελφος παραπανω οτι τα πτυχία (δε λεω οτι δε μετρανε)και ο ασεπ δεν κανουν τον εκπαιδευτικο. Αξιολογηση εκπαιδευτικού έργου επρεπε να γινει. Οπως τις περισσότερες χωρες του εξωτερικού. Διαρκής αξιολογηση εκπαιδευτικού έργου. Αλλα επειδη ζούμε στην ελλαδα και οπου μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας χάνεται η αντικειμενική αξιολογηση μαλλον κατι τέτοιο ειναι ανέφικτο.
Πάντως το κορυφαίο επιχείρημα που έχω ακούσει από παλιό "συνάδελφο" είναι ότι δεν πρέπει να απολυθεί αυτός επειδή λέει μετά που θα ξαναβρεί δουλειά σε τέτοια ηλικία και με αυτή την ανεργία, ενώ εγώ επειδή είμαι νέος μπορώ να φύγω και στο εξωτερικό και να δουλέψω εκεί. Άκου λογική ρε!
Παράθεση από: giokspy στις Αύγουστος 09, 2013, 09:40:40 πμΕγω παντως απορώ γιατι ανησυχούν τοσο οι συνάδελφοι της επετηρηδας. Αφου τελικα οι νέοι της τελευταίας 5ετιας, άντε 8ετιας που διορίστηκαν εκτος ΑΣΕΠ θα απολυθούμε. Φτανουμε και περισσευουμε. Οπότε keep calm.....Παντως εχει δίκιο ο συνάδελφος παραπανω οτι τα πτυχία (δε λεω οτι δε μετρανε)και ο ασεπ δεν κανουν τον εκπαιδευτικο. Αξιολογηση εκπαιδευτικού έργου επρεπε να γινει. Οπως τις περισσότερες χωρες του εξωτερικού. Διαρκής αξιολογηση εκπαιδευτικού έργου. Αλλα επειδη ζούμε στην ελλαδα και οπου μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας χάνεται η αντικειμενική αξιολογηση μαλλον κατι τέτοιο ειναι ανέφικτο.Συνάδελφε,είναι σαφές πως μία αξιολόγηση απο τον ασεπ δεν σε κάνει εκπαιδευτικό.Ο σωστός εκπαιδευτικός εκτός απο την εισαγωγική αξιολόγηση του ΑΣΕΠ χρειάζεται συνεχή αξιολόγηση κάθε 3ετία.Δεν μπορεί ο μαθητής να αξιολογείται και ο καθηγητης να μένει στο απυρόβλητο,είναι ντροπή.Προσωπικά θεωρώ σωστό κάθε 3ετία να γίνεται ασεπ και για τους διορισμενούς,έτσι ώστε να δίνεται η ευκαιρία να αναδεικνύονται οι άξιοι.Ο.κ,μία φορά τα καταφέρνεις απο τύχη,δεν μπορεί συνεχώς να έχεις τύχη.Γι αυτό συνεχής διαγωνιστικές διαδικασίες για τους εκπαιδευτικούς για να μένουν οι άριστοι στα σχολεία και όχι οι αρεστοί.
Παράθεση από: typos72 στις Αύγουστος 09, 2013, 09:50:02 πμΠαράθεση από: giokspy στις Αύγουστος 09, 2013, 09:40:40 πμΕγω παντως απορώ γιατι ανησυχούν τοσο οι συνάδελφοι της επετηρηδας. Αφου τελικα οι νέοι της τελευταίας 5ετιας, άντε 8ετιας που διορίστηκαν εκτος ΑΣΕΠ θα απολυθούμε. Φτανουμε και περισσευουμε. Οπότε keep calm.....Παντως εχει δίκιο ο συνάδελφος παραπανω οτι τα πτυχία (δε λεω οτι δε μετρανε)και ο ασεπ δεν κανουν τον εκπαιδευτικο. Αξιολογηση εκπαιδευτικού έργου επρεπε να γινει. Οπως τις περισσότερες χωρες του εξωτερικού. Διαρκής αξιολογηση εκπαιδευτικού έργου. Αλλα επειδη ζούμε στην ελλαδα και οπου μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας χάνεται η αντικειμενική αξιολογηση μαλλον κατι τέτοιο ειναι ανέφικτο.Συνάδελφε,είναι σαφές πως μία αξιολόγηση απο τον ασεπ δεν σε κάνει εκπαιδευτικό.Ο σωστός εκπαιδευτικός εκτός απο την εισαγωγική αξιολόγηση του ΑΣΕΠ χρειάζεται συνεχή αξιολόγηση κάθε 3ετία.Δεν μπορεί ο μαθητής να αξιολογείται και ο καθηγητης να μένει στο απυρόβλητο,είναι ντροπή.Προσωπικά θεωρώ σωστό κάθε 3ετία να γίνεται ασεπ και για τους διορισμενούς,έτσι ώστε να δίνεται η ευκαιρία να αναδεικνύονται οι άξιοι.Ο.κ,μία φορά τα καταφέρνεις απο τύχη,δεν μπορεί συνεχώς να έχεις τύχη.Γι αυτό συνεχής διαγωνιστικές διαδικασίες για τους εκπαιδευτικούς για να μένουν οι άριστοι στα σχολεία και όχι οι αρεστοί.Προσπερνώ το "τύχη"...Αλήθεια, ΑΣΕΠ ανα τριετία και για τους παλαιότερους; Πλάκα θα έχει. Όλοι στον μελλοντικό αγώνα να εξαιρεθούν οι άνω της δωδεκαετίας από τον ΑΣΕΠ κάθε τριετία!!!
ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΣΕ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ,ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ.ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ(ΜΟΡΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ,ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ,ΑΣΕΠ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΛΠ).ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ,ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ...απο το fb του μπρατη.επειδη δεν εχω παρακολουθησει τη συζητηση.αυτο που γραφει, σημαινει οτι οι υπεραριθμοι τιθενται σε διαθεσιμοτητα;
Παράθεση από: annie.d στις Αύγουστος 09, 2013, 09:52:14 πμΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΨΕΙΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΣΕ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ,ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ.ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ(ΜΟΡΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ,ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ,ΑΣΕΠ,ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΛΠ).ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ,ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ...απο το fb του μπρατη.επειδη δεν εχω παρακολουθησει τη συζητηση.αυτο που γραφει, σημαινει οτι οι υπεραριθμοι τιθενται σε διαθεσιμοτητα;Κι εγώ αυτό καταλαβαίνω. Υπάρχει κάποιος που καταλαβαίνει κάτι άλλο; Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει να καταργηθεί αριθμός οργανικών θέσεων ειδικοτήτων όπου υπάρχουν υπεραριθμίες.