0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η Πανελλήνια Ενωση Φιλολόγων ζητεί να αρθεί αμέσως η υποβάθμιση του μαθήματος και να αποκατασταθεί η βαρύτατα πληγείσα τα τελευταία χρόνια αξία του:http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/apokleistiki-didaskalia-istorias-zhtoyn-filologoi?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Παράθεση από: GERMANOS στις Ιουνίου 23, 2013, 09:38:27 pmΗ Πανελλήνια Ενωση Φιλολόγων ζητεί να αρθεί αμέσως η υποβάθμιση του μαθήματος και να αποκατασταθεί η βαρύτατα πληγείσα τα τελευταία χρόνια αξία του:http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/apokleistiki-didaskalia-istorias-zhtoyn-filologoi?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitterΣυνάδελφε,γιατί οι φιλόλογοι είναι κατάλληλοι να διδάσκουν ιστορία;Να μου πεις οι έχοντες πτυχίο απο ιστορικό τμήμα,να το καταλάβω.Προσωπικά,εκτός απο νομικός,έχω τελειώσει το τμήμα φιλολογίας στο Ρέθυμνο.3 ιστορίες είχα για το πτυχίο και ως νομικός διδάχτηκα 5:συνταγματική,ρωμαικό αστικό δίκαιο,ευρωπιακών θεσμών,βυζαντινή και ευρωπαική ιστορία του ποινικού δικαίου.Δηλαδή στην νομική διδάχτηκα περισσότερες ιστορίες απ ότι ως φιλόλογος.Το θέμα είναι πως θέλετε να κόψετε ώρες απο άλλες ειδικότητες και αυτό είναι άκρως αντισυναδελφικό.Γι αυτό συμφωνώ ως προς αυτό απόλυτα με τον Μάρκο:ο ατομισμός και η πολυδιάσπαση είναι το πρόβλημα της εκπαιδευτικής κοινότητας και όχι η διδασκαλία της ιστορίας!