*

Αποστολέας Θέμα: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας  (Αναγνώστηκε 71660 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #84 στις: Ιούλιος 01, 2013, 10:16:34 μμ »
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

Ιωαννίνων

E-mail:  filologoi-ioa.@gmail.com

Ιωάννινα 26-06-2013

Τηλ.    :  6945212764

Το μάθημα της Ιστορίας και η ανάθεσή του

Ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Ιωαννίνων αναφορικά με την ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας ως Α’ ανάθεση σε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων, μαζί με την ανησυχία των μελών του, διευκρινίζει και διαμαρτύρεται έντονα γιατί:

Πρώτο:

      Το φαινόμενο της ανάθεσης μαθημάτων, σε συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων, δε συνάδει με την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Το Υπουργείο Παιδείας, εδώ και χρόνια, προκειμένου να καλύψει δικές του αδυναμίες εκπαιδευτικής πολιτικής, με εγκυκλίους άσχετες ως προς την παιδαγωγική και διδακτική δεοντολογία-αλλά και με αυτό το πρόγραμμα σπουδών που το ίδιο έχει συντάξει- προωθεί μια εκπαιδευτική πολιτική χωρίς καν την έγνοια της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στη νέα γενιά της χώρας μας.

Δεύτερο:

     Η Ιστορία, όπως και η Αρχαιολογία, ως επιστήμη διαθέτει τη δική της ειδική ορολογία, η οποία είναι κατεξοχήν φιλολογική ορολογία. Η ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης και συνείδησης, μέσα από την κατανόηση των ιστορικών γεγονότων και των κοινωνικών διεργασιών, σε συγκεκριμένες κοινωνικέ καταστάσεις, απαιτούν ειδικό φιλολογικό υπόβαθρο και πρακτικές διδασκαλίας, ώστε η νέα γενιά της χώρας, να μην περιορίζεται, κατά τη διδασκαλία της Ιστορίας, στην απομνημόνευση, αλλά να διαμορφώνει αξίες και στάσεις ζωής για τα τωρινά και τα μέλλοντα.

     Έτσι θα δούμε ότι τα παιδευτικά αγαθά και δη της διδασκαλίας της Ιστορίας, διαμέσου των λειτουργιών που επιτελεί η μαζική εκπαίδευση, δεν είναι ουδέτερες μηχανιστικές αξίες, αλλά συνιστούν αξιακές αλυσίδες γνώσης και μόρφωσης.

Τρίτο:

     Η συγκρότηση μονολιθικών, μηχανιστικών μετώπων με εγκυκλίους ανάθεσης του μαθήματος της Ιστορίας, ο εγκλωβισμός της ενεργητικότητας σε αποστεωμένες πρακτικές, η περιχαράκωση της κριτικής ιστορικής ευαισθησίας, όλα αυτά δε διαμορφώνουν ιστορική και κατ΄ επέκταση εθνική συνείδηση. Η στρατηγική της ανάθεσης αναιρεί τη δυναμική της ιστορικής γνώσης και μετατρέπει το μάθημα της ιστορίας σε σπονδυλωτό μηχανισμό εγχάραξης ψευδούς συνείδησης.

Τέταρτο:

     Πρέπει να γνωρίζουν οι ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας και ειδικότερα όσοι προτείνουν και συντάσσουν εγκυκλίους ανάθεσης μαθημάτων, ότι η Ιστορία είναι επιστήμη ολιστική. Δεν παραπέμπει μόνο σε γεγονότα, μοναδικά φαινόμενα, τα οποία μπορεί ο οποιοσδήποτε να τα απαριθμήσει. Επικοινωνεί διαλεκτικά με τις άλλες επιστήμες, ώστε να απαρτίζει μια εποπτική επιστήμη του κοινωνικού γίγνεσθαι. Με τον τρόπο αυτό η Ιστορία γίνεται, Λογοτεχνία, Γλώσσα, Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, ιστορία των ιδεών και των νοοτροπιών. Ιστορία των διασυνδέσεων του ειδικού και του γενικού, της συνέχειας, της διακοπής, της επιστροφής, του ποιοτικού άλματος. Αυτό το ποιοτικό άλμα στη διδασκαλία της Ιστορίας δε γίνεται με ανάθεση σε άλλες ειδικότητες για να καλυφθούν άλλες ανάγκες. Γίνεται από το φιλόλογο, ο οποίος είναι αναγκασμένος να κουβαλά, σαν σύγχρονος Σίσυφος, το πνεύμα ενός homo universalis.

     Ως φιλόλογοι, λοιπόν, διαμαρτυρόμαστε έντονα, γιατί το μάθημα της Ιστορίας αντιμετωπίζεται ως μάθημα κάλυψης αδυναμιών εκπαιδευτικής πολιτικής, σε μια εποχή που η κοινωνία μας κλονίζεται και βομβαρδίζεται από λογής ανιστόρητες εκφράσεις και ιστορικές ερμηνείες.

     Για το λόγο αυτό ζητάμε η Ιστορία, ως μάθημα και επιστήμη, να προστατευτεί, για να μην οδηγηθεί το μαθητικό δυναμικό στην ιστορική άγνοια και την εθνική αμνησία με την αναπαραγωγή σωρευμένων και στείρων γνώσεων. Τη σημαντικότητα της διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας την αντιλαμβάνεται ο καθένας και ιδιαίτερα σήμερα που αμφισβητούνται ιστορικά γεγονότα και περιοχές της χώρας.

     Απευθυνόμαστε σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, στη Φιλοσοφική Σχολή και ιδιαίτερα στα Ιστορικά-Αρχαιολογικά Τμήματα, στα Μαθητικά Συμβούλια, στους Γονείς και Κηδεμόνες να αντιδράσουν από κοινού μαζί μας στην προωθούμενη παραχάραξη της διδασκαλίας της Ιστορίας.

     Τέλος απευθυνόμαστε στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να μην προχωρήσει στη διαδικασία της Α’ ανάθεσης σε άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών και να αναλογιστεί, εκτός των άλλων, το βάρος της ευθύνης, αν οι φιλόλογοι αποφασίσουν να απέχουν από τη διαδικασία βαθμολόγησης των γραπτών της Ιστορίας στις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B4%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%B9%CF%89%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%AF%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85#ixzz2Xp5Tsokd
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #85 στις: Ιούλιος 03, 2013, 12:33:27 πμ »
Η Ομάδα Ιστορίας της Π.Ε.Φ. παρακολουθεί με ανησυχία και αγανάκτηση τις ενέργειες παραγόντων του Υπουργείου Παιδείας που έχουν ως στόχο το μάθημα της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Οι διαρροές μάς λένε ότι υπάρχει πρόθεση να δοθεί το μάθημα ως πρώτη ανάθεση και σε άλλες ειδικότητες, με αποτέλεσμα να προκαλείται σύγχυση στους εκπαιδευτικούς και ειδικά στον κλάδο των Φιλολόγων (ΠΕ2). Η υποβάθμιση του μαθήματος της Ιστορίας ήταν πολύ έντονη την περσινή χρονιά, αφού ανατέθηκε σε ειδικότητες με δεύτερη ανάθεση με μοναδικό κριτήριο την κάλυψη ωραρίου έγιναν μάλιστα και αναθέσεις που παραβίαζαν το νόμο και προκάλεσαν σύγχυση για την προτεραιότητα της διδασκαλίας από τους φιλολόγους. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο υποβάθμισης έως και ακύρωσης της ιστορικής μάθησης και γνώσης, έτσι ώστε ο μαθητής να αδυνατεί να διαμορφώσει ιστορική συνείδηση. Παράλληλα υπάρχει διαρροή πληροφοριών για ομάδες συγγραφής νέων βιβλίων, οι οποίες φαίνεται να μην ολοκληρώνουν το έργο τους ή να απορρίπτονται με κυβερνητική εντολή. Όμως η πληθώρα των πληροφοριών που υπάρχουν στο internet, απλώς αναπαράγονται στο πλαίσιο του project (ερευνητική εργασία) και δεν οδηγούν σε μια συνθετική διαδικασία που να αναβαθμίζει τη διδασκαλία από τις πηγές. Αυτή η διαδικασία γίνεται με σκοπό να επικρατήσει η θεματική ιστορία και διαθεματική με τη βοήθεια διαφορετικών ειδικοτήτων. Με την είσοδο των άλλων ειδικοτήτων, οι οποίες έχουν στις αποσκευές τους αποσπασματικές γνώσεις Ιστορίας, προχωράει, εκ των πραγμάτων, ο κατακερματισμός της γνώσης. Οι φιλόλογοι που έχουν σπουδάσει σε Φιλοσοφικές Σχολές και Τμήματα αντίστοιχα έχουν αποκτήσει γνώσεις της γενικής Ιστορίας και μπορούν να το διδάξουν ως μάθημα Γενικής Παιδείας. Επιπλέον, η γενική γνώσης της Ιστορίας έχει σχέση και με το προαπαιτούμενο στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ που είναι η Ιστορία.Η επίθεση στο μάθημα της Ιστορίας μπορεί να αποτελέσει την αρχή της διάλυσης της ειδικότητας και σε άλλα μαθήματα. Υπερασπιζόμαστε την επιστήμη της Ιστορίας και δεχόμαστε ότι έχει αυτοτέλεια στο αντικείμενο και τη μέθοδο. Δεν μπορεί να αντικατασταθεί ή να αφομοιωθεί από την Ανθρωπολογία, την Κοινωνιολογία, τις Ξένες Γλώσσες και τη Λογοτεχνία, αντικείμενα που έχουν τη δική τους αυτοτέλεια πράγμα που δεν αμφισβητεί κανένας. Απαιτούμε να κατοχυρωθεί η Ιστορία ως αντικείμενο διδασκαλίας των Φιλολόγων και να αναγνωριστεί η πολυπλοκότητα του διδακτικού αντικειμένου και η ανάγκη αναβάθμισης της ποιότητας.
http://www.filologikos-istotopos.gr/2013/07/02/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80-%CE%B5/

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 852
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #86 στις: Ιούλιος 03, 2013, 04:13:23 πμ »
κάτι ενδιαφέρον και ενοχλητικό συνάμα -αν έχω σωστή πληροφόρηση βέβαια- είναι η απουσία  γνώμης επί του θέματος του μοναδικού τμήματος που εκ των πραγμάτων έχει δικαίωμα να μιλήσει 100%, του αμιγώς τμήματος Ιστορίας Ιονίου πανεπιστημίου

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #87 στις: Ιούλιος 03, 2013, 10:55:18 πμ »
Νομίζω ότι είναι ο Αγγελάκος ο οποίος εξέφρασε τη γνώμη του μέσα από το περιοδικό Νέα Παιδεία....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 735
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #88 στις: Ιούλιος 03, 2013, 11:46:56 πμ »
ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ: ΕΑΝ ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ (ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΣ, ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ΚΛΠ) ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ Π.Χ. ΩΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΣ, ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ (ΚΕΙΜΕΝΑ,...), ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΣΕ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ, ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΑΥΤΟ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΘΕΣΗ, ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ? ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΩΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ?

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #89 στις: Ιούλιος 03, 2013, 12:54:20 μμ »
κάτι ενδιαφέρον και ενοχλητικό συνάμα -αν έχω σωστή πληροφόρηση βέβαια- είναι η απουσία  γνώμης επί του θέματος του μοναδικού τμήματος που εκ των πραγμάτων έχει δικαίωμα να μιλήσει 100%, του αμιγώς τμήματος Ιστορίας Ιονίου πανεπιστημίου

Παιδιά, θεωρειτε πως δεν γνωρίζουν; θεωρειτε πως μόνο εμεις τα ξέρουμε; Το οικονομικο ειναι που τους απασχολει και οχι η εκπαιδευση. Δεν μπα να γραφουν/γραψουν ολοι οι πανεπιστήμονες της υφηλίου, ακόμα και οι αρχαιοι αιγύπτιοι απο τους τάφους τους να σηκωθουν και να τα πουν, τίποτα δεν θα αλλάξει. Απλως, για να εχουμε ησυχη τη συνειδηση μας. Αλλά ησυχοι την εχουν και αυτοι γιατι δεν μπορουν να κανουν διαφορετικά σε καποιες περιπτωσεις.
Αυτη ειναι η γνωμη μου και ισως να κανω μεγάλο λαθος.... και μακαρι!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 852
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #90 στις: Ιούλιος 03, 2013, 12:59:25 μμ »
Ο Αγγελάκος εκφράστηκε για το μάθημα και καλά έκανε ο άνθρωπος, ωστόσο όπως είπες μέσα από το "νέα παιδεία", απόφαση τμήματος που να στηρίζει το μάθημα δεν έχει βγει, ή τουλάχιστον δεν έπεσε στην αντίληψή μου

Αποσυνδεδεμένος S__p

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #91 στις: Ιούλιος 03, 2013, 01:12:47 μμ »
 ο καθένας θα αγωνιστεί για τα κεκτημένα του με κάθε νόμιμο τρόπο, όπως και πρέπει. Απορώ λοιπόν γιατί φωνάζετε (ή φωνάζουν) όταν οι φιλόλογοι -δικαίως και, κατά τη γνώμη μου, με πολλή καθυστέρηση παλεύουν να κρατήσουν ό,τι δικαιωματικά τους ανήκει. Όσοι διαφωνούν, ας φωνάξουν κι αυτοί με επιχειρήματα και ας τα διεκδικήσουν, αν μπορούν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 03, 2013, 04:23:33 μμ από MARKOS »

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #92 στις: Ιούλιος 03, 2013, 01:33:53 μμ »
Το τι είναι δίκαιο ή άδικο θα το πει το δικαστήριο και κανένας άλλους.Όσο για τα πραγματικά κενά,είναι παράνομο που καλύφθηκαν χωρίς την διενέργεια νέου ασεπ.Κι επειδή προσωπικά ποτέ δεν πήγα σε πολιντηκάντηδες,θα περιμένω τις δικαστικές αποφάσεις!!!

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #93 στις: Ιούλιος 03, 2013, 01:34:43 μμ »
Απόφαση τμήματος έχει βγει συνάδελφοι ! Αναφέρομαι στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Αθηνών ! Θα ψάξω και θα σας παραθέσω το link

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #94 στις: Ιούλιος 03, 2013, 01:39:05 μμ »
Το τι είναι δίκαιο ή άδικο θα το πει το δικαστήριο και κανένας άλλους.Όσο για τα πραγματικά κενά,είναι παράνομο που καλύφθηκαν χωρίς την διενέργεια νέου ασεπ.Κι επειδή προσωπικά ποτέ δεν πήγα σε πολιντηκάντηδες,θα περιμένω τις δικαστικές αποφάσεις!!!
Άρα να μην ανυσηχεί κανείς. Πότε θα γίνουν αυτά; Σε 5-6 χρόνια. Βλέπω και τις κυβερνήσεις πόσο σέβονται τα δικαστήρια.

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #95 στις: Ιούλιος 03, 2013, 01:42:41 μμ »
Eγω δεν μπορω να καταλαβω κατι....σαν μανα μαθητη επιμενω να θελω φιλολογο για τα φιλολογικα ,φυσικο για τη φυσικη κτλ....Καθηγητρια Γαλλικων ακουσον ακουσον ,εκανε Γεωγραφια ,δεν μπορουσε να εξηγησει το γεωγραφικο μηκος και πλατος.... :P.Λοιπον οι διορισμοι πρεπει να γινονται συμφωνα με τα πραγματικα οργανικα κενα ,λειπουν φιλολογικες ωρες φιλολογο θελω, δεν θελω τον καθηγητη multi ,αλλωστε για μενα ''εφυγε το τρενο'' τουλαχιστον να'χουν  καλη εκπαιδευση τα παιδια μου...γιατι για ιδιωτικο δεν ειμαστε!!! 

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #96 στις: Ιούλιος 03, 2013, 01:51:01 μμ »
Eγω δεν μπορω να καταλαβω κατι....σαν μανα μαθητη επιμενω να θελω φιλολογο για τα φιλολογικα ,φυσικο για τη φυσικη κτλ....Καθηγητρια Γαλλικων ακουσον ακουσον ,εκανε Γεωγραφια ,δεν μπορουσε να εξηγησει το γεωγραφικο μηκος και πλατος.... :P.Λοιπον οι διορισμοι πρεπει να γινονται συμφωνα με τα πραγματικα οργανικα κενα ,λειπουν φιλολογικες ωρες φιλολογο θελω, δεν θελω τον καθηγητη multi ,αλλωστε για μενα ''εφυγε το τρενο'' τουλαχιστον να'χουν  καλη εκπαιδευση τα παιδια μου...γιατι για ιδιωτικο δεν ειμαστε!!!

Πόσο δίκιο έχεις...

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Διαμαρτυρία φιλολόγων για την ανάθεση της Ιστορίας
« Απάντηση #97 στις: Ιούλιος 03, 2013, 01:54:49 μμ »
Eγω δεν μπορω να καταλαβω κατι....σαν μανα μαθητη επιμενω να θελω φιλολογο για τα φιλολογικα ,φυσικο για τη φυσικη κτλ....Καθηγητρια Γαλλικων ακουσον ακουσον ,εκανε Γεωγραφια ,δεν μπορουσε να εξηγησει το γεωγραφικο μηκος και πλατος.... :P.Λοιπον οι διορισμοι πρεπει να γινονται συμφωνα με τα πραγματικα οργανικα κενα ,λειπουν φιλολογικες ωρες φιλολογο θελω, δεν θελω τον καθηγητη multi ,αλλωστε για μενα ''εφυγε το τρενο'' τουλαχιστον να'χουν  καλη εκπαιδευση τα παιδια μου...γιατι για ιδιωτικο δεν ειμαστε!!!

Πόσο δίκιο έχεις...
Κοιτα , βαρεθηκα πια ,ας μπουν τουλαχιστον καποια πραματα σε ''ταξη'' μεσα απο τις διεκδικησεις , τι να πω εγω τωρα οτι ''παιζω'' τη φυσικη Β και Γ Λυκειου στα δακτυλα (υποψην ,χημικος ειμαι); Παντως για τα παιδια μου στις παννελλαδικες Φυσικο θα εμπιστευτω!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 03, 2013, 01:58:16 μμ από anixia »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161787
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 432
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 377
Σύνολο: 379

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.