Σύνολο ψηφοφόρων: 432
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: evi06 στις Οκτωβρίου 11, 2011, 10:12:27 pmσε αδελφια διδυμα αρα στην ιδια ταξη, θα ζητουσατε την ιδια τιμη απο οτι σε ενα γκρουπακι με 2 παιδια διαφορετικων οικογενειων? δλδ. να κανω εξτρα εκπτωση στην τιμη αφου τα παιδια ειναι αδελφια? ειναι ειτε a ειτε b class. δεν εχω βρεθει ακομα με την οικογενεια.παιδιά, καλησπέρα! κ μένα μου τύχανε διδυμάκια b junior και θέλουν 2 φορές τη βδομαδα, δηλ. 1+1. είπα 18+18 αλλά θέλουν 12+12. λίγα δεν είναι??τί να αντιπροτείνω??είναι που είναι λ'ιγα τα μαθήματα.....
σε αδελφια διδυμα αρα στην ιδια ταξη, θα ζητουσατε την ιδια τιμη απο οτι σε ενα γκρουπακι με 2 παιδια διαφορετικων οικογενειων? δλδ. να κανω εξτρα εκπτωση στην τιμη αφου τα παιδια ειναι αδελφια? ειναι ειτε a ειτε b class. δεν εχω βρεθει ακομα με την οικογενεια.
Νομιζω πως εννοει 18 την ωρα και για τα δυο παιδια. Τουλαχιστον ετσι το καταλαβα.
18 και για τα 2 βρε!!!
14 + 14 θα ελεγα. Παιδια, υπαρχει κινδυνος ο γονιος να συμφωνησει στο ποσό αρχικα (εχοντας κανει και τα σχετικά παζάρια) και μετα απο λιγο καιρο ,κυριως 2 με 3 μηνες πριν το τελος να μη σας πληρωσει κιολας.....Θελω να πω πως ή θα δεχτεις στη τιμη που μπορουν να δωσουν ή δεν θα αναλαβεις το μαθημα. Το ρισκο βεβαια υπαρχει σε καθε περιπτωση ετσι κι αλλιως.
Παράθεση από: MARKOS στις Οκτωβρίου 18, 2011, 08:45:29 pm14 + 14 θα ελεγα. Παιδια, υπαρχει κινδυνος ο γονιος να συμφωνησει στο ποσό αρχικα (εχοντας κανει και τα σχετικά παζάρια) και μετα απο λιγο καιρο ,κυριως 2 με 3 μηνες πριν το τελος να μη σας πληρωσει κιολας.....Θελω να πω πως ή θα δεχτεις στη τιμη που μπορουν να δωσουν ή δεν θα αναλαβεις το μαθημα. Το ρισκο βεβαια υπαρχει σε καθε περιπτωση ετσι κι αλλιως.Συμφωνώ με τη λογική του ΜΑΡΚΟΥ, απλά κ εγώ προβληματίζομαι όπως κ εσείς για τα ποσά που πληρώνομαι στα ιδιαίτερα. Η αλήθεια είναι ότι οι καιροί έχουν αλλάξει κ αυτό το βιώνουμε όλοι μας κ θα μας επιρρεάσει ακόμα περισσότερο εν καιρώ. Πιστεύω ότι αυτό θα πρέπει να το έχουμε σοβαρά κατά νου κ να κινούμαστε με αξιοπρέπεια σχετικά με τις τιμές μας απέναντι στην ποιότητα της δουλειάς μας, στους μαθητές κ τους γονείς τους. Να είναι κ για εμάς βιώσιμο αυτό που κάνουμε αλλά κ για τους"εργοδότες" μας(γονείς-μαθητές), που αν δεν έχουν δε θα μας πληρώσουν. Τέλος, διαπιστώνω πως αυτό που ισχυριζόμαστε συχνά "τα ιδιαίτερα είναι πολυτέλεια, αν δεν έχουν να πάνε σε φροντιστήριο" είναι αρκετά ελιτίστικο σε πολλές περιπτώσεις κ το αποτέλεσμα θα φανεί σχετικά άμεσα σε όσους επιμείνουμε να το ενστερνιζόμαστε, καθώς η προσφορά πλέον είναι τόσο μεγάλη σε σχέση με το παρελθόν, οι καιροί χαλαιποί κ θα σκεφτούν πολύ απλά "θα βρω άλλο ιδιαίτερο, πιο φτηνό". Επομένως, με αυτό τον τρόπο πιστεύω ότι συντελούμε κ εμείς-εκτός από τη μείωση των μαθημάτων μας-στη δραματική μείωση των τιμών των ιδιαιτέρων κ την υποτίμηση των κλαδων μας. Αφ'ετέρου, τα φροντιστήρια αντιμετωπίζουν κ αυτά το φαινόμενο της μείωσης των μαθητών κ καταφεύγουν στη λογική των...προσφορών ως κράχτη. Επίσης, ακόμα κ οι ήδη εγγεγραμμένοι μαθητές δεν είναι συνεπείς στις οικονομικές τους υποχρεώσεις, με αποτέλεσμα οι φροντιστηριούχοι να αδυνατούν να προσλάβουν προσωπικό που να πληρώνεται με βάση τα νόμιμα κ να βάζουν κ ένσημα. Οπότε όλα είναι αλυσίδα κ μπρος γκρεμός κ πίσω ρέμα !