0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς θα προκύπτει αυτός ο βαθμός, αν απλώς διαιρεθεί με το 3; Το άθροισμα των συντελεστών είναι 2,1 (0,5+0,7+0,9), οπότε αν αυτό το διαιρέσουμε με το 3 θα βγει ένας βαθμός με συντελεστή 0,7... Δηλαδή, π.χ. αν ένας μαθητής έχει 20 και στις τρεις τάξεις, θα έχει συνολικά 20χ0,5+20χ0,7+20χ0,9=42. Αν το 42 το διαιρέσεις με το 3 θα είναι 14. Σύμφωνα με το σχέδιο, αυτός θα είναι ο πέμπτος βαθμός... Συνάδελφοι, κάτι δε μου βγαίνει... Δεν θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος άλλος συντελεστής, ή, π.χ. να διαιρούν το πηλίκο με το 0,7; Αν κάποιος έχει καταλάβει καλύτερα, παρακαλώ να με διαφωτίσει...
εμείς ως μαθηματικοί έχουμε στο μυαλό μας το σταθμικό μέσο, αυτό που λένε δεν είναι σταθμικός μέσος, η δική τους λογική υπολογισμού έχει άλλη βάση, ποια?
Οι άλλοι 4 είναι από τα πανελλαδικά μαθήματα προφανώς.Σε περίπτωση που ο μέσος όρος είναι μικρότερος από το μέσο όρο των τεσσάρων πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων θα πρέπει να προστεθεί μια μονάδα στο βαθμό κάθε τάξης! Άπλα όπως και στο βαθμό πτυχίου διαιρούμε με το άθροισμα των συντελεστών θα πρέπει να γίνει διαίρεση με το 2,1. Οι υπόλοιποι μαθηματικοί ποια γνώμη έχουν? Δεν μπορεί το απόλυτο 20 να το κάνεις 14 αν το διαιρέσεις με το 2,1 παραμένει 20 τι ποιο λογικόΠ.χ 2) 16*0,5=8 15*0,7=10,5 14*0,9=12,6 άθροισμα 31,1/3=10,34 ενώ 31,1/2,1=14,80 ποιο δίκαιο είναι έτσι!
εντυπωση μεγαλη μου κανει που επι 15 χρονια με αυτη την απιθανη τεχνολογικη κατευθυνση πουπρεπει να την σκεφτηκε ''ανωμαλο'' μυαλο κανενας σας δεν ειπε ποτε πωσ γινεται να περνα καποιοςχημικος-βιοχημικος-χημικος μηχανικος-βιολογος-φυσικος-γεωλογος-γεωπονος-μεταλειολογοσ-περιβαλοντολογος..και αλλεσ 200 σχολες στο 2 και 4 πεδιο χωρις να εχει εξεταστει ΠΟΤΕ στη χημεια.. μα ΠΟΤΕ..ξεκινουσανε αλλα απο θεωρητικη και πηγαιναν ΤΕΙ τροφιμων ή διαιτολογιας.. ετσι στα τρελα..και τωρα λετε για αυτο το συστημα που εγινε ενας σοβαρος εξορθολογισμος;;ο καθενας την θεσουλα του ε;;