*

Αποστολέας Θέμα: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 168543 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spyrosk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #252 στις: Αύγουστος 11, 2013, 09:45:08 μμ »
Ένα συγκεκριμένο μάθημα θα πρέπει να δίνεται την ίδια ημερομηνία σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας διαφορετικά θα γνωρίζουμε όλοι το κληρωθέν θέμα από σχολείο που έχει ήδη δώσει εξετάσεις. Αν δεν υπάρχουν κοινά θέματα με όλα τα σχολεία της Ελλάδας έ ρε γλέντια με τα ιδιωτικά……………!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:11:23 »

Αποσυνδεδεμένος tzhna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 06 & TE16
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #253 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:03:55 μμ »
Πιστευω οτι εμεις οι καθηγητες εχουμε πολύ μεγαλο μεριδιο ευθυνης οσον αφορα τους βαθμους των τριμηνων/τετραμηνων. Δε θελουμε να συγκρουστουμε με τους μαθητες, με τους γονεις τους, λυπομαστε τα καημενα τα παιδακια, οπως λενε μερικοι, και τα εικοσαρια πανε συννεφο. Θελουμε να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο, με λίγα λόγια. Φυσικα, η αξιολογηση προς τους μαθητες καταλαβαινω οτι είναι πολύ δυσκολο να ειναι 100% αντικειμενική, αλλα τουλαχιστον να εχει καποια σχεση με την πραγματικοτητα. Δεν μιλαω για τιμωρητική διαθεση, βεβαια. Να επιβραβευεται η προσπαθεια, να αξιολογουνται και αλλα στοιχεία. Στο λυκειο πολλοι λενε οτι πρεπει να κανει καποιος αιτηση για να μεινει. Δεν ειναι ακριβως ετσι. Οι μαθητες που δεν προσπαθουν καθολου, μπορουν ευκολα να μείνουν αφου δεν γραφουν στις εξετασεις ευκολα πανω απο 2.
Σε περιπτωσεις που γνωριζω καλα, μαθητης β' λυκειου, παντελως αδιαφορος, επαθε πραγματικο σοκ φετος επειδη εμεινε μεταξεταστεος γιατι πιστευε οτι δεν υπηρχε τετοια περιπτωση. Και το πιστευε αυτο γιατι για μια-δυο χρονιες δεν υπήρξε κανενας μεταξεταστεος. Μαθητες της Α' το ο δεχτηκαν ως κατι που το περιμεναν και μαλιστα πίστευαν οτι τους αξιζε -ειχαν κανει την αυτοκριτική τους-γιατι δεν ηξεραν οτι η τακτικη του σχολειου ηταν "τους περναω ολους".
Και φυσικα τι τους διδασκουμε με αυτο τον τροπο; την ελληναραδικη κουτοπονηρια: εγω ειμαι μαγκας πολύ γιατι και τιποτα δεν κανω, και τη σκαπουλαρω μια χαρα. Δεν ξερω τι παει να πει προσπαθω και γι αυτο ανταμοιβομαι.
Γενικώς πιστευω πως φταιμε πρωτα εμεις, επειτα οι γονεις, και τελευταια τα παιδια.

Καταλαβαινω οτι δεν ειναι αυτα τοσο σχετικα με το θεμα αλλα η εφορμηση ηταν τα μηνυματα με τα πρακτικα ζητηματα των θεματων κλπ που πραγματι δημιουργουν πολλα ερωτηματικα που απαιτουν λύση.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #254 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:20:31 μμ »
Εύστοχες οι παρατηρήσεις και οι ανησυχίες μας συνάδελφοι αλλά νομίζω ότι ζούμε σε ένα αόρατο κόσμο. Λίγοι τα βλέπουμε αυτά, ακόμη λιγότεροι τα συζητάμε. Και αυτό είναι ανησυχητικό...
Φανταστείτε συνάδελφοι την κλασσική εικόνα: Ο παντοδύναμος διευθυντής ελέω και αξιολόγησης και μερικοί εκπαιδευτικοί, πιθανόν κόλακες/γλύφτες του διευθυντή να θέλουν να τα έχουν καλά με μαθητές και γονείς και η πίεση να μεταφέρεται στους υπόλοιπους που είναι και ευσυνείδητοι :P.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #255 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:26:32 μμ »
Να κάνω μια χαζή ερώτηση; Γιατί δεν έχω καταλάβει κάτι.
Μέχρι τώρα κάποιος έδινε Πανελλήνιες και έπαιζαν ρόλο τα προφορικά της Γ Λυκείου ως ένα σημείο.
Από κει και πέρα τον κυριότερο λόγο τον είχαν τα γραπτά των Πανελληνίων
Τώρα θα παίζει ρόλο ο Μ.Ο. του απολυτηρίου ως ένα σημείο και κυρίως τα Γραπτά των Πανελληνίων, οι οποίες θα διεξάγονται εκτός Λυκείου.
Συγγνώμη που θα το πω λίγο ωμά αλλά και παλιότερα και τώρα κάποιος που τελειώνει το Γενικό Λύκειο ή περνούσε σε ΑΕΙ/ΤΕΙ ή ....
Ποια η διαφορά με το νέο σύστημα;
Και παλιότερα υπήρχαν Λύκεια που "έσπρωχναν" τους μαθητές στην Γ Λυκείου...το πρόβλημα είναι αν το σπρώξιμο θα γίνεται σε όλες τις Τάξεις τώρα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:11:23 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #256 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:34:43 μμ »
Μα συνάδελφε αυτό λέμε! Αντί να αλλάξει η απαράδεκτη κατάσταση ειδικά στην Γ΄ θα εξαπλωθεί σε όλο το λύκειο; Αυτή είναι η απεξάρτηση από την εισαγωγή στα πανεπιστήμια; Οι φροντιστηριούχοι με ανακοίνωσή τους το νεό σχέδιο νόμου το είδαν με καλό μάτι, αρκεί να εφαρμοστοεί ως έχει χωρίς παλινδρομήσεις....

Αποσυνδεδεμένος agapimeni

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #257 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:36:14 μμ »
Το Νέο Λύκειο μειώνει τον μαθητικό πληθυσμό ...... σπάει τη σχέση καθηγητή-μαθητή και σπρώχνει περισσότερους εκπαιδευτικούς στην κινητικότητα.....
http://ipaideia.gr/to-neo-likeio-meionei-ton-mathitiko-plithismo.65a65e704e97521f30de5f3d1bf7c26b.htm

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #258 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:43:18 μμ »
Συναδελφε,

συγγνώμη αλλά ζω σε μια εικονική πραγματικότητα μου φαίνεται. Το Νομοσχέδιο του Υπ. Παιδείας είναι απαράδεκτο από πολλές απόψεις.
αλλά μέχρι τώρα το Λύκειο ήταν αυτό που ήταν σε όλες τις τάξεις. απλά στην γ λυκείου γινόταν το έλα να δεις.
Τι θέλω να πω; Μα συγγνώμη αλλά από την εποχή που ημουν μαθητής (πριν πολλά πολλά χρόνια) το φροντιστήριο και τα ιδιαίτερα πήγαιναν σύννεφο σε όλο το Λύκειο.
Απλά τώρα γίνονται από το δημοτικό. Και τότε και τώρα όποιος είχε χρήμα έριχνε αβέρτα, όποιος δεν έιχε προχώραγε (όσο μπορούσε) με τις δυνάμεις του.
Υπάρχει έστω και ενας εδώ μεσα που πίστεψε ποτέ ότι η παραπαιδεία θα εξαληφθεί; Οτι το Γενικό Λύκειο θα γινόταν ποτέ ένα σχολείο που θα μάθαιναν όλοι;
Με τόση ανεργία και με τους μισούς πτυχιούχους της τριτοβάθμιας να είναι από εκπαιδευτικές σχολές υπήρχε ποτέ περίπτωση να σταματήσει το σύστημα της παραπαιδείας;
Υπήρχε ποτέ περίπτωση στην ελλάδα να εξαλειφθούν οι Πανελλήνιες με οποιαδήποτε μορφή;
Εντάξει και εγώ θα ήθελα να ήταν αλλιώς αλλά πραγματικά μέσα μας το πιστεύουμε ότι θα άλλαζε κάτι και το Γενικό Λύκειο θα απεμπλακόταν ποτέ από το εξεταστικό σύστημα;

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #259 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:45:30 μμ »
Μα συνάδελφε αυτό λέμε! Αντί να αλλάξει η απαράδεκτη κατάσταση ειδικά στην Γ΄ θα εξαπλωθεί σε όλο το λύκειο; Αυτή είναι η απεξάρτηση από την εισαγωγή στα πανεπιστήμια; Οι φροντιστηριούχοι με ανακοίνωσή τους το νεό σχέδιο νόμου το είδαν με καλό μάτι, αρκεί να εφαρμοστοεί ως έχει χωρίς παλινδρομήσεις....
Aρκει βέβαια να μην αναγνωριστούν ως ισότιμα τα  ιδιωτικά κολλέγια με τα δημόσια ΑΕΙ/ΤΕΙ.....ή να μην ιδρυθούν ιδιωτικά ΑΕΙ/ΤΕΙ γιατί ,αν γίνει αυτό, τα φροντιστήρια θα πληγούν ανεπανόρθωτα

Αποσυνδεδεμένος chemist2008

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • ¨Τα μεγάλα πάθη είναι για τις μεγάλες ψυχές ¨
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #260 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:49:22 μμ »
Δεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!
Συμφωνώ. Φέτος συνάντησα γονιό που έρχονταν στο σχολείο και αρχικά μας δήλωσε ότι ο κανακάρης του όπως και αυτός δεν τα πάει καλά με τα γράμματα γι αυτό και αν δει ότι το παιδί του έχει κάτω από τη βάση θα το σταματήσει (α γυμνασίου ο μικρός). Αφού είδε ότι δεν ίδρωνε το αυτί μας με την απειλή ότι θα το σταματήσει άρχισε να ρωτά αν έχουμε  "ηθικό πρόβλημα" να του βάλουμε τη βάση έτσι ίσα, ίσα για να περάσει την τάξη, να τελειώσει το σχολείο να πάρει το "χαρτί". Όλη τη χρονιά ερχόταν με το ίδιο τροπάριο στο στόμα. Φυσικά καταλαβαίνετε ότι ο μικρός δεν έκανε καμία προσπάθεια αφού είχε τον μπαμπά να έρχεται να "καθαρίσει" για λογαριασμό του, το αποτέλεσμα ήταν να μείνει για Σεπτέμβρη. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ο μικρός θα μάθει ότι δεν έμαθε μια ολόκληρη χρονιά αλλά, ότι θα πάρει ένα μάθημα ζωής: πως χρειάζεται κόπος για να καταφέρεις κάτι και πως δεν είναι δυνατόν να βασίζεσαι στις "πλάτες" άλλων...
Στο Λύκειο είχαμε μαθητές που έκαναν "φιλότιμες" προσπάθειες για να μείνουν αλλά με το υπάρχον σύστημα δεν τα κατάφερναν. Η κυρίαρχη νοοτροπία για μερικά παιδιά είναι πως ότι και να γίνει θα περάσουν γι αυτό και δεν χρειάζεται να καταβάλουν καμία προσπάθεια. Δεν είναι λοιπόν κακό, καθόλου κακό να τεθούν κάποια όρια...

Έτσι είναι. Η υποβάθμιση των τίτλων και κατ`επέκταση η συμπεριφορά τέτοιων μαθητών έχει φτάσει στο ναδίρ.
Καιρός ήταν να γίνει κάτι για να βελτιωθεί αυτό. Όσο για τη συμπεριφορά και τον τρόπο σκέψης τέτοιων γονιών, που έχουν και τη μεγαλύτερη ευθύνη, δεν ξέρω αν μπορεί να βελτιωθεί.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ενώ παραθέτω ορισμένες βασικές πρακτικές διαπιστώσεις μέσα από την τάξη τα τελευταία 5 χρόνια οι οποίες πριμοδοτούν κατά κάποιο τρόπο το σχέδιο για το νέο λύκειο:
1. Οι μαθητές αδιαφορούσαν προκλητικά από την Α  λυκείου για τα μαθήματα που δε σχετίζονται με την κατεύθυνση της Γ λυκείου, ξέροντας ότι ο βαθμός της Α και της Β είναι άχρηστος ενώ ήταν σίγουρο ότι θα περάσει την τάξη και η ΄΄κουτσή Μαρία΄΄.
2. Οι περισσότεροι μαθητές ΄΄κουράζονται΄΄από τα πολλά και διαφορετικά διδακτικά αντικείμενα. Προτιμούν λίγα και βασικά μαθήματα.
3. Οι μαθητές της Γ λυκείου θα ήθελαν πολύ περισσότερες ώρες στα μαθήματα κατεύθυνσης (Βιολογία: από 2 σε 8) και καθόλου ώρες στα μαθήματα γενικής παιδείας, ώστε να δουλεύουν στο σχολείο πιο εντατικά με τον καθηγητή τους και έτσι να περιορίσουν τις ώρες στο φροντιστήριο και την παραπαιδεία. 
ΥΓ. Τα ωρολόγια προγράμματα θα πρέπει να διαμορφώνονται με βάση το μαθητή και όχι με βάση την εξυπηρέτηση των εργασιακών αναγκών ορισμένων συντεχνιακών ομάδων.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #261 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:51:28 μμ »
@viti

Αυτό που λες έχει γίνει ήδη. Δεν χρειάζονται ούτε κολλέγια ούτε ιδιωτικά ΑΕΙ. Απλά οι μαθητές που έχουν την δυνατότητα έχουν γυρίσει την πλάτη στις Πανελλήνιες. Απλά και τα ξένα Πανεπιστήμια και πολλά εξ αποστάσεως απαιτούν κάποιες προυποθέσεις εισαγωγής. Αρα το φροντιστήριο όχι μόνο δεν πέθανε αλλά θα συνεχίσει να υπάρχει. Με τα καλά του και με τα άσχημα του.

Αποσυνδεδεμένος Demo

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #262 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:53:45 μμ »

 
Με τόση ανεργία και με τους μισούς πτυχιούχους της τριτοβάθμιας να είναι από εκπαιδευτικές σχολές υπήρχε ποτέ περίπτωση να σταματήσει το σύστημα της παραπαιδείας;
Υπήρχε ποτέ περίπτωση στην ελλάδα να εξαλειφθούν οι Πανελλήνιες με οποιαδήποτε μορφή;
Εντάξει και εγώ θα ήθελα να ήταν αλλιώς αλλά πραγματικά μέσα μας το πιστεύουμε ότι θα άλλαζε κάτι και το Γενικό Λύκειο θα απεμπλακόταν ποτέ από το εξεταστικό σύστημα;

Εγω δεν εκπλησσομαι.Σου λεω το κρατος: η τροικα διαταζει προσληψεις γιοκ, εγω τι να κανω να εμποδιζω να βγαινουν αποφοιτοι απο καθηγητικες σχολες; τι θα γινουν αυτοι κλεφτες;Οοοχι! Θα συντηρησω υπο υπαρχον συστημα της παραπαιδειας και θα το παω στα ακρα ασχετως οποιουδηποτε κοστους για το οικογενειακο ταμειο.Ας παει ο αδιοριστος πτυχιουχος να δουλεψει μαυρα με 5 ευρω την ωρα.Ο σωζων εαυτον σωθητω.Απλα τα πραγματα για την εξουσια!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #263 στις: Αύγουστος 11, 2013, 10:58:38 μμ »
 Κάποια στιγμή θα μπει τέλος σε όλα αυτά (εξετασιοκεντρικό σύστημα, φροντιστήρια κλπ). Το θέμα είναι το πότε........
  

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #264 στις: Αύγουστος 11, 2013, 11:01:31 μμ »
Το νέο Γενικό Λύκειο θα είναι απλά μια συνέχεια του παλιού.
Θα συνεχίσει να "παράγει" το ίδιο επίπεδο μαθητών.
Απλά έγινε μια αναδιανομή ωρών.
Για ποιους λόγους; απλά για να μην γίνουν νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών. Κάθε είδους.
Εδώ θα είμαστε και θα δούμε την ανάπτυξη του μέσα στην 3ετία.
Το Υπουργείο ξέρει πολύ καλά τι κάνει.
Θα φτάνει τους μαθητές σε μια ηλικία που η μόνη διέξοδος θα είναι ή η δαπάνη χρημάτων από τους γονείς ή η αναπτυξη των δικτύων γνωριμιών.
Οτιδήποτε θα ζητάει ο ιδιωτικός τομέας (σε λίγο και ο δημόσιος) θα πρέπει να πληρωθεί αδρά. Εχεις προχωράς, δεν έχεις γκαρσόνι.
Αλλά ας πούμε την αλήθεια. Και με το τωρινό Λύκειο και με την πόρτα του δημοσίου κλειστή εδώ και 4 χρόνια; και τον ιδιωτικό τομέα θεόκλειστο μετά την Ολυμπιάδα το ίδιο δεν γίνεται;

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #265 στις: Αύγουστος 11, 2013, 11:35:37 μμ »
......παραθέτω ορισμένες βασικές πρακτικές διαπιστώσεις μέσα από την τάξη τα τελευταία 5 χρόνια οι οποίες πριμοδοτούν κατά κάποιο τρόπο το σχέδιο για το νέο λύκειο:
1. Οι μαθητές αδιαφορούσαν προκλητικά από την Α  λυκείου για τα μαθήματα που δε σχετίζονται με την κατεύθυνση της Γ λυκείου, ξέροντας ότι ο βαθμός της Α και της Β είναι άχρηστος ενώ ήταν σίγουρο ότι θα περάσει την τάξη και η ΄΄κουτσή Μαρία΄΄.
2. Οι περισσότεροι μαθητές ΄΄κουράζονται΄΄από τα πολλά και διαφορετικά διδακτικά αντικείμενα. Προτιμούν λίγα και βασικά μαθήματα.
3. Οι μαθητές της Γ λυκείου θα ήθελαν πολύ περισσότερες ώρες στα μαθήματα κατεύθυνσης (Βιολογία: από 2 σε 8) και καθόλου ώρες στα μαθήματα γενικής παιδείας, ώστε να δουλεύουν στο σχολείο πιο εντατικά με τον καθηγητή τους και έτσι να περιορίσουν τις ώρες στο φροντιστήριο και την παραπαιδεία. 
ΥΓ. Τα ωρολόγια προγράμματα θα πρέπει να διαμορφώνονται με βάση το μαθητή και όχι με βάση την εξυπηρέτηση των εργασιακών αναγκών ορισμένων συντεχνιακών ομάδων.
1. Ενώ τώρα με τους ίδιους καθηγητές και την ίδια φιλοσοφία να κρατήσουμε τους μαθητές ώστε να έχουμε δουλειά του χρόνου δεν θα τους περνάνε;
2. Κουράζονται από τα διαφορετικά αντικείμενα ενώ τώρα με τα τριανταπεντάωρα ανά βδομάδα θα είναι ευτυχισμένοι αφού θα βλέπουν τις ίδιες φάτσες πολλές φορές;
3. Με αύξηση ωρών στα βασικά/εξεταζόμενα άρα και αύξησης ύλης θα ζητάνε από τα χριστούγεννα χαλαρότητα στις απουσίες...για να μην κουράζονται στο σχολείο.

chemist2008 μην το πάρεις προσωπικά. Πες ότι κάνω το συνήγορο του διαβόλου. Σε 4-5 χρόνια, ως αναπληρωτής έχω επισκεφτεί πολλά σχολεία και έχω δει πολλά...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159863
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 468
Σύνολο: 479

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.