0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα συνάδελφε αυτό λέμε! Αντί να αλλάξει η απαράδεκτη κατάσταση ειδικά στην Γ΄ θα εξαπλωθεί σε όλο το λύκειο; Αυτή είναι η απεξάρτηση από την εισαγωγή στα πανεπιστήμια; Οι φροντιστηριούχοι με ανακοίνωσή τους το νεό σχέδιο νόμου το είδαν με καλό μάτι, αρκεί να εφαρμοστοεί ως έχει χωρίς παλινδρομήσεις....
Παράθεση από: mat στις Αυγούστου 11, 2013, 12:02:23 pmΠαράθεση από: spyrosk στις Αυγούστου 11, 2013, 10:10:38 amΔεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!Συμφωνώ. Φέτος συνάντησα γονιό που έρχονταν στο σχολείο και αρχικά μας δήλωσε ότι ο κανακάρης του όπως και αυτός δεν τα πάει καλά με τα γράμματα γι αυτό και αν δει ότι το παιδί του έχει κάτω από τη βάση θα το σταματήσει (α γυμνασίου ο μικρός). Αφού είδε ότι δεν ίδρωνε το αυτί μας με την απειλή ότι θα το σταματήσει άρχισε να ρωτά αν έχουμε "ηθικό πρόβλημα" να του βάλουμε τη βάση έτσι ίσα, ίσα για να περάσει την τάξη, να τελειώσει το σχολείο να πάρει το "χαρτί". Όλη τη χρονιά ερχόταν με το ίδιο τροπάριο στο στόμα. Φυσικά καταλαβαίνετε ότι ο μικρός δεν έκανε καμία προσπάθεια αφού είχε τον μπαμπά να έρχεται να "καθαρίσει" για λογαριασμό του, το αποτέλεσμα ήταν να μείνει για Σεπτέμβρη. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ο μικρός θα μάθει ότι δεν έμαθε μια ολόκληρη χρονιά αλλά, ότι θα πάρει ένα μάθημα ζωής: πως χρειάζεται κόπος για να καταφέρεις κάτι και πως δεν είναι δυνατόν να βασίζεσαι στις "πλάτες" άλλων...Στο Λύκειο είχαμε μαθητές που έκαναν "φιλότιμες" προσπάθειες για να μείνουν αλλά με το υπάρχον σύστημα δεν τα κατάφερναν. Η κυρίαρχη νοοτροπία για μερικά παιδιά είναι πως ότι και να γίνει θα περάσουν γι αυτό και δεν χρειάζεται να καταβάλουν καμία προσπάθεια. Δεν είναι λοιπόν κακό, καθόλου κακό να τεθούν κάποια όρια...Έτσι είναι. Η υποβάθμιση των τίτλων και κατ`επέκταση η συμπεριφορά τέτοιων μαθητών έχει φτάσει στο ναδίρ.Καιρός ήταν να γίνει κάτι για να βελτιωθεί αυτό. Όσο για τη συμπεριφορά και τον τρόπο σκέψης τέτοιων γονιών, που έχουν και τη μεγαλύτερη ευθύνη, δεν ξέρω αν μπορεί να βελτιωθεί.
Παράθεση από: spyrosk στις Αυγούστου 11, 2013, 10:10:38 amΔεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!Συμφωνώ. Φέτος συνάντησα γονιό που έρχονταν στο σχολείο και αρχικά μας δήλωσε ότι ο κανακάρης του όπως και αυτός δεν τα πάει καλά με τα γράμματα γι αυτό και αν δει ότι το παιδί του έχει κάτω από τη βάση θα το σταματήσει (α γυμνασίου ο μικρός). Αφού είδε ότι δεν ίδρωνε το αυτί μας με την απειλή ότι θα το σταματήσει άρχισε να ρωτά αν έχουμε "ηθικό πρόβλημα" να του βάλουμε τη βάση έτσι ίσα, ίσα για να περάσει την τάξη, να τελειώσει το σχολείο να πάρει το "χαρτί". Όλη τη χρονιά ερχόταν με το ίδιο τροπάριο στο στόμα. Φυσικά καταλαβαίνετε ότι ο μικρός δεν έκανε καμία προσπάθεια αφού είχε τον μπαμπά να έρχεται να "καθαρίσει" για λογαριασμό του, το αποτέλεσμα ήταν να μείνει για Σεπτέμβρη. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ο μικρός θα μάθει ότι δεν έμαθε μια ολόκληρη χρονιά αλλά, ότι θα πάρει ένα μάθημα ζωής: πως χρειάζεται κόπος για να καταφέρεις κάτι και πως δεν είναι δυνατόν να βασίζεσαι στις "πλάτες" άλλων...Στο Λύκειο είχαμε μαθητές που έκαναν "φιλότιμες" προσπάθειες για να μείνουν αλλά με το υπάρχον σύστημα δεν τα κατάφερναν. Η κυρίαρχη νοοτροπία για μερικά παιδιά είναι πως ότι και να γίνει θα περάσουν γι αυτό και δεν χρειάζεται να καταβάλουν καμία προσπάθεια. Δεν είναι λοιπόν κακό, καθόλου κακό να τεθούν κάποια όρια...
Δεν πειράζει συνάδελφε, ας δυσκολέψουν λιγάκι, μέχρι τώρα για να μείνεις (για το Σεπτέμβρή όπου σίγουρα θα περάσεις τότε...όχι τίποτε το ουσιαστικό δηλαδή) θα έπρεπε να έχεις μέσον στο υπουργείο!!!
Με τόση ανεργία και με τους μισούς πτυχιούχους της τριτοβάθμιας να είναι από εκπαιδευτικές σχολές υπήρχε ποτέ περίπτωση να σταματήσει το σύστημα της παραπαιδείας;Υπήρχε ποτέ περίπτωση στην ελλάδα να εξαλειφθούν οι Πανελλήνιες με οποιαδήποτε μορφή;Εντάξει και εγώ θα ήθελα να ήταν αλλιώς αλλά πραγματικά μέσα μας το πιστεύουμε ότι θα άλλαζε κάτι και το Γενικό Λύκειο θα απεμπλακόταν ποτέ από το εξεταστικό σύστημα;
......παραθέτω ορισμένες βασικές πρακτικές διαπιστώσεις μέσα από την τάξη τα τελευταία 5 χρόνια οι οποίες πριμοδοτούν κατά κάποιο τρόπο το σχέδιο για το νέο λύκειο:1. Οι μαθητές αδιαφορούσαν προκλητικά από την Α λυκείου για τα μαθήματα που δε σχετίζονται με την κατεύθυνση της Γ λυκείου, ξέροντας ότι ο βαθμός της Α και της