*

Αποστολέας Θέμα: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 168505 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #392 στις: Αύγουστος 29, 2013, 08:45:17 μμ »

Μια έκπληξη που βρήκα (μέχρι στιγμής) είναι στο άρθρο 36, παρ.28 με το οποίο μέχρι και 8 ώρες είσαι ωρομίσθιος και από 9 και πάνω θα είσαι ΑΜΩ.
Η έκπληξη είναι τρομερή, θα πληρώνονται όλο και περισσότεροι με το "κομμάτι" , έτσι θα εξαφανιστούν και οι ελάχιστοι ΑΜΩ, συμφέρει να έχεις ωρομίσθιο-επισκέπτη στο σχολείο.
ΝΤΡΟΠΗ....
Δυο ωρομισθιοι 7 και 8 ωρων , συμφερουν σε σχεση μ' εναν ΑΜΩ 15 ωρων..... ;) ;) ;) ;) :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ >:( >:( >:( >:( >:(

Επίσης μεγάλη ΑΛΗΤΕΙΑ το γεγονός οτι δε το ξέραμε πριν τις δηλώσεις ίσως να δηλώναμε διαφορετικά.
Είναι απαράδεκτοι προσπάθησαν να το περάσουν έτσι απλά αντικαθιστώντας την λέξη τέσσερις από την λέξη οκτώ παρ1 του άρθρου 5. του 3848/2010
http://dipe.ker.sch.gr/images/20100521_nomos_3848_2010.pdf
παρ.4
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις στις οποίες αντικειμενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν την πρόσληψη προσωρινού αναπληρωτή σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προσλαμβάνονται, με αίτησή τους, ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.Η έλλειψη κονδυλίων είναι αντικειμενικοί λόγοι?
Θα ισχύσει από φέτος? Η εγκύκλιος είχε από 5 ώρες αμω!


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:07:52 »

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #393 στις: Αύγουστος 29, 2013, 08:47:16 μμ »
Για μας τους ΠΕ06: οι 3 ώρες στην Α΄ΓΕΛ γίνονται 2,οι 3 ώρες στην Α΄ΕΠΑΛ γίνονται 2,για τα ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΛ δεν λέει τίποτα.Μας καταστρέφουν!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #394 στις: Αύγουστος 29, 2013, 09:17:34 μμ »
Πρόσθεσαν ως 7ο μάθημα το "Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ", αλλά ξέχασαν να αλλάξουν το 6 πιο πάνω.

Μια έκπληξη που βρήκα (μέχρι στιγμής) είναι στο άρθρο 36, παρ.28 με το οποίο μέχρι και 8 ώρες είσαι ωρομίσθιος και από 9 και πάνω θα είσαι ΑΜΩ.

Συνεχίζεται η μελέτη με τις μεταβατικές διατάξεις.
Επειδή ένας ωρομίσθιος δεν ζει με τόσο λίγα λεφτά, του επιτρέπει να δουλεύει και αλλού? ???

Η έκπληξη είναι τρομερή, θα πληρώνονται όλο και περισσότεροι με το "κομμάτι" , έτσι θα εξαφανιστούν και οι ελάχιστοι ΑΜΩ, συμφέρει να έχεις ωρομίσθιο-επισκέπτη στο σχολείο.
ΝΤΡΟΠΗ....
Δυο ωρομισθιοι 7 και 8 ωρων , συμφερουν σε σχεση μ' εναν ΑΜΩ 15 ωρων..... ;) ;) ;) ;) :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ >:( >:( >:( >:( >:(
  

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #395 στις: Αύγουστος 29, 2013, 09:19:53 μμ »
Eιναι ολοφανερο οτι τα σχεδια τους ειναι να μοιραστουν οι πιστωσεις σε ωρομισθιους και οχι με σε ΑΜΩ....
Το θεμα ειναι οτι πριν απο λιγες μερες καναμε αιτησεις χωρις να το γνωριζουμε.....ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2013, 09:22:30 μμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:07:52 »

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #396 στις: Αύγουστος 29, 2013, 09:28:31 μμ »
Παιδιά, αν κατάλαβα καλά, μαθητής που δε βγάζει μέσο όρο 10 τον Ιούνιο δεν παραπέμπεται για Σεπτέμβρη, αλλά μένει στο τόπο!
Όπως το καταλαβαίνω, παραπέμπεται μόνο όταν έχει σε κάποιο κλάδο μαθημάτων λιγότερο από 10, αλλά γενικό μέσο όρο 10. Για δείτε το και εσείς μήπως το καταλαβαίνω λάθος.
Πράγματι, οι διατάξεις για την προαγωγή κι απόλυση άλλαξαν προς το (πολύ) αυστηρότερο σε σχέση με το αρχικό ν/σ.
Στην Α΄και τη Β΄ Λυκείου:
1. Ο μαθητής μένει στάσιμος αν α) έχει γ.μ.ο. κάτω από 10 και β) κάτω από 10 "κατά διακριτό γνωστικό αντικείμενο των μαθημάτων Γλώσσα και Μαθηματικά" (απ' ό,τι καταλαβαίνω  πρέπει να έχει 10 σε καθέναν από τους κλάδους της Γλώσσας και των Μαθηματικών) ή κάτω από 8 σε κάποιο από τα υπόλοιπα μαθήματα. Δηλαδή, αν ένας μαθητής έχει π.χ. γ.μ.ο. 9,9 και μ.ο. 9 στη Γλώσσα, δεν πάει για Σεπτέμβριο, αλλά επαναλαμβάνει την τάξη!
2. Παραπέμπεται για Σεπτέμβριο, ακόμα κι αν έχει Γ.Μ.Ο. 10, αν έχει κάτω από 10 σε Γλώσσα ή Μαθηματικά ή κάτω από 8 σε κάποιο από τα άλλα μαθήματα.

Στη Γ΄ Λυκείου:
Δεν παίρνει απολυτήριο και επαναλαμβάνει την τάξη αν α) έχει Γ.Μ.Ο. κάτω από 10 και β) αν έχει κάτω από 10 στη Γλώσσα ή σε κάποιο από τα μαθήματα κατεύθυνσης ή κάτω από 8 σε κάποιο από τα υπόλοιπα μαθήματα. Αν έχει το α), δηλ. Γ.Μ.Ο. 10, αλλά όχι το β) παραπέμπεται για Σεπτέμβριο στα αντίστοιχα μαθήματα.

Μία άλλη έκπληξη (πριν τις μεταβατικές διατάξεις) φαίνεται να είναι στο άρ.26, παρ.10 και στο άρ.27, παρ.14.

Το άρ.26 αναφέρεται σε μια νέα δομή που θα υπάρχει σε κάθε Περιφέρεια, την ΔΔΒΜ (Διεύθυνση Δια Βιου Μάθησης). Στο άρ.26, παρ.10 λέει ότι οι κενές οργανικές θέσεις σε αυτές τις Διευθύνσεις κατά την 23η Ιουλίου 2013 (καθόλου τυχαία η ημερομηνία) είναι 325 και μπορούν να πληρωθούν και με πράξη μετάταξης εκπαιδευτικών (αλλά όχι μόνο).

Στο άρ.27, παρ.14 αναφέρεται ότι οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών σε Σ.ΕΠΑ.Κ., ΙΕΚ, ΣΔΕ και ΚΔΒΜ κατά την 23η Ιουλίου 2013 είναι 925 και μπορούν να πληρωθούν και με πράξη μετάταξης εκπαιδευτικών.

Ενδεχομένως είναι προοικονομία για όσους τέθηκαν στη διαθεσιμότητα να μεταταχθούν εκεί (ως Ι.Δ.Α.Χ. όμως, βλ. ν.4093).

Η μελέτη συνεχίζεται.

Μάλλον αυτή την "έκπληξη" εννοούσε και όχι αυτό που νομίζαμε...
ΔΔΒΜ: Κι άλλες θέσεις στελεχών για "ημετέρους".

- Στο ΕΠΑΛ υπάρχει η ειδικότητα "Τεχνικός ιατρικών οργάνων", ενώ ο αντίστοιχος κλάδος εκπαιδευτικών καταργήθηκε τον Ιούλιο. Υπήρχε και στο αρχικό ν/σ -μάλλον δεν ήταν λάθος.
- Στη Β΄ΕΠΑΣ θα διδάξουν φέτος αυτοί που εξαιρέθηκαν από τη διαθεσιμότητα και έχουν μεταταγεί σε ΔΔΕ  (άρθρο 47 παρ. 6)
- Κάτι που αφορά τους ΠΕ04:  Η ρύθμιση υπεραριθμίας θα γίνεται ενιαία (μέχρι τώρα γινόταν ενιαία μόνο η κρίση υπεραριθμίας).
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2013, 10:50:31 μμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #397 στις: Αύγουστος 29, 2013, 09:40:09 μμ »
Μπορείς να μας εξηγήσεις τη διαφορά; Έως τώρα έβγαινε υπεράριθμος ο τελευταίος τοποθετηθείς στο σχολείο.(κρίση υπεραριθμίας). Η ρύθμιση της υπεραριθμίας αφορά το ποιος θα μετακινείται; Δηλαδή θα έχει τοποθετηθεί τελευταίος π.χ. ο χημικός (για να μην γράψω ο βιολόγος και θεωρηθεί προσωπικό ::)) και θα μετακινείται σε άλλο σχολείο αυτός παρόλο που δεν υπάρχει χημικός για να κάνει χημεία στο Λύκειο; Και θα κάνει την κατεύθυνση ο φυσικός ή ο βιολόγος;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2013, 10:18:18 πμ από vasbio »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #398 στις: Αύγουστος 29, 2013, 09:51:53 μμ »
- Κάτι που αφορά τους ΠΕ04:  Η ρύθμιση υπεραριθμίας θα γίνεται ενιαία (μέχρι τώρα γινόταν ενιαία μόνο η κρίση υπεραριθμίας).

Δηλαδη ποια η διαφορα? τα πλεονασματα θα υπολογίζονται ενιαια?
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #399 στις: Αύγουστος 29, 2013, 10:12:57 μμ »
Μία άλλη έκπληξη (πριν τις μεταβατικές διατάξεις) φαίνεται να είναι στο άρ.26, παρ.10 και στο άρ.27, παρ.14.

Το άρ.26 αναφέρεται σε μια νέα δομή που θα υπάρχει σε κάθε Περιφέρεια, την ΔΔΒΜ (Διεύθυνση Δια Βιου Μάθησης). Στο άρ.26, παρ.10 λέει ότι οι κενές οργανικές θέσεις σε αυτές τις Διευθύνσεις κατά την 23η Ιουλίου 2013 (καθόλου τυχαία η ημερομηνία) είναι 325 και μπορούν να πληρωθούν και με πράξη μετάταξης εκπαιδευτικών (αλλά όχι μόνο).

Στο άρ.27, παρ.14 αναφέρεται ότι οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών σε Σ.ΕΠΑ.Κ., ΙΕΚ, ΣΔΕ και ΚΔΒΜ κατά την 23η Ιουλίου 2013 είναι 925 και μπορούν να πληρωθούν και με πράξη μετάταξης εκπαιδευτικών.

Ενδεχομένως είναι προοικονομία για όσους τέθηκαν στη διαθεσιμότητα να μεταταχθούν εκεί (ως Ι.Δ.Α.Χ. όμως, βλ. ν.4093).

Η μελέτη συνεχίζεται.

Αν κατάλαβα καλά για να πραγματοποιηθεί η μετάταξη αυτών πρέπει όταν ψηφιστεί ο νόμος να έχουν ήδη οργανική. απλώς το 23/07/2013 νομιζω ότι αναφέρεται στο πόσες ήταν οι οργανικές τότε. Αρα όσοι είναι σε διαθεσιμότητα ήδη μάλλον δεν μπορούν να πάνε γιατί κριτήριο για να τεθούν σε διαθεσιμότητα ήταν η κατάργηση οργανικής.
Επίσης ενα ακόμα σημείο είναι ότι η πιστοποίηση στην πληροφορική θα μπορεί να γίνεται μετά την προαγωγή από την Α΄Λυκείου (είτε ΓΕΛ είτε ΕΠΑΛ) εντός της σχολικής μονάδας.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #400 στις: Αύγουστος 29, 2013, 10:16:22 μμ »
Μπορείς να μας εξηγήσεις τη διαφορά; Έως τώρα έβγαινε υπεράριθμόος ο τελευταίος τοποθετηθείς στο σχολείο.(κρίση υπεραριθμίας). Η ρ΄ύθμιση της υπεραριθμίας αφορά το ποιος θα μετακινείται; Δηλαδή θα έχει τοποθετηθεί τελευταίος π.χ. ο χημικός (για να μην γράψω ο βιολόγος και θεωρηθεί προσωπικό ::)) και θα μετακινείται σε άλλο σχολείο αυτός παρόλο που δεν υπάρχει χημικός για να κάνει χημεία στο Λύκειο; Και θα κάνει την κατεύθυνση ο φυσικός ή ο βιολόγος;

Μέχρι τώρα κρινόταν ενιαία μόνο το ποιος θα βγει υπεράριθμος (δηλ. έβγαινε υπεράριθμος ο τελευταίος τοποθετηθείς ΠΕ04 ασχέτως ειδικότητας), αλλά η ρύθμιση υπεραριθμίας γινόταν ανά ειδικότητα (δηλ. τα κενά σε σχολεία της ίδιας ή όμορης ομάδας ήταν κενά φυσικού, χημικού, βιολόγου κλπ). Τώρα, αν ο υπεράριθμος είναι π.χ. φυσικός, θα μπορεί να πάρει κενό της ίδιας ομάδας, ακόμη κι αν οι ώρες είναι π.χ. χημείας.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #401 στις: Αύγουστος 29, 2013, 10:28:41 μμ »
Άφησαν σαν επιλογής την Πληροφορική στην Α'
Πρόσθεσαν 1 ώρα στην Β, την οποία αφαίρεσαν από το project. Κατέστρεψαν δηλαδή δυο μαθήματα συγχρόνως, κάνοντας τα μονόωρα.
Το μάθημα της Γ δεν θα εξετάζεται ούτε καν ενδοσχολικά!!! Η απόλυτη ώρα του παιδιού

Για πανελλαδικό μάθημα, δεν το συζητάμε. Για τον κο Αρβανιτόπουλο, μόνο οι βασικές επιστήμες πρέπει να εξετάζονται.
Φιλολογικά, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία, Οικονομία, Διοίκηση, Πολιτικά, Κοινωνιολογία και Ιστορία είναι προφανώς οι βασικές επιστήμες που θα πρέπει να εξετάζονται πανελλαδικά και σωστά αφαιρείται μια τόσο αναχρονιστική επιστήμη όπως η Πληροφορική το 2013.
Αυτή είναι η Ελλάδας σας κύριοι και επίσημα πλέον
Κι όλα αυτά για να μην πειραχτεί η Χημεία; η Φυσική; τα Μαθηματικά; Θα υποβαθμιστεί τόσο μια επιστήμη για να μην χάσουν κάποιοι τις ώρες τους, νόμιμες και παράνομες.

Αυτοί νόμιζαν ότι οι Πληροφορικοί επαιτούν για ώρες
Ανεξάρτητα ποιότητας
Δεν πίστευα ότι θα μπορούσαν να τους δώσουν τόσο χάλια ώρες
Ξεπερνούν κάθε φαντασία
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2013, 10:30:45 μμ από petrosp_13 »

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #402 στις: Αύγουστος 29, 2013, 10:38:08 μμ »

Πρόσθεσαν 1 ώρα στην Β, την οποία αφαίρεσαν από το project. Κατέστρεψαν δηλαδή δυο μαθήματα συγχρόνως, κάνοντας τα μονόωρα.
...

Πραγματικά απαράδεκτο. Θα μπορούσαν να κάνουν το εξής, εφόσον δε θέλουν να βγάλουν κάποιο άλλο μάθημα για να βάλουν την Πληροφορική: να έβαζαν 2 ώρες Πληροφορικής στη θέση του πρότζεκτ και το μάθημα "Πολιτική παιδεία" να είχε τη μορφή εργασιών-πρότζεκτ (προσφέρεται για κάτι τέτοιο, άλλωστε) με συνδιδασκαλία των σχετικών ειδικοτήτων.
Απαράδεκτο επίσης να μην εξετάζεται ούτε ενδοσχολικά η Πληροφορική στη Γ΄ Λυκείου.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2013, 10:48:35 μμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #403 στις: Αύγουστος 29, 2013, 10:55:34 μμ »
Η Πληροφορική είναι επιστήμη που έχει κερδίσει τον όρο της βασικής και θα έπρεπε να εξετάζεται ανάμεσα στις υπόλοιπες
Τα συμφέροντα δεν αφήνουν εδώ και καιρό να γίνει το αυτονόητο
Έχουν παρέμβει όλα τα πανεπιστήμια της Ελλάδας, έχουν παρέμβει καθηγητές από Berkeley και ΜΙΤ, έχουν παρέμβει ευρωβουλευτές της ΝΔ, το 90 % των σχολίων της διαβούλευσης ζητούσε πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα για 87 σχολές που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική
Κι όλα αυτά πέρα από το αυτονόητο επιχείρημα της επιστήμης της εποχής μας και του μέλλοντος

Σας παραθέτω τον κατάλογο με τις σχολές και πείτε μου πόσο παράλογο είναι να μην υπάρχει εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορικής για αυτές

Σχολές (87)

    Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης  ΠΑΝΕΠ Ηράκλειο
    Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Μακεδονίας  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
    Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
    Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
    Πληροφορικής & Τηλεματικής Χαροκόπειου Παν/μίου ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Πελοποννήσου  ΠΑΝΕΠ Τρίπολη
    Πληροφορικής Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Λαμία
    Πληροφορικής Ιονίου  ΠΑΝΕΠ Κέρκυρα
    Πληροφορικής με Εφαρμ. στη Βιοϊατρική Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Λαμία
    Πληροφορικής Οικονομικού Παν. Αθήνας  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ  ΤΕΙ Αθήνα
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης  ΤΕΙ Καβάλα
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Δυτ. Ελλάδας  ΤΕΙ Ναύπακτος
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Καστοριά
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ηπείρου  ΤΕΙ Αρτα
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Θεσσαλίας  ΤΕΙ Λάρισα
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Κεντρ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Σέρρες
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Ηράκλειο
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Πελοποννήσου  ΤΕΙ Σπάρτη
    Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Λαμία
    Μηχανικών Πληρ/κής & Τηλ/νιών Δυτ. Μακεδονίας  ΠΑΝΕΠ Κοζάνη
    Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστ. Αιγαίου  ΠΑΝΕΠ Σάμος
    Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Ιωάννινα
    Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
    Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολ. Συστημάτων ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
    Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
    Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
    Μηχανικών Αυτοματισμού ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
    Μηχανικών Τεχνολογίας Αεροσκαφών ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
    Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Πολ. Μηχ/κών ΤΕ & Μηχ/κών Τοπογραφίας & Γεωπληρ/ικής ΤΕ)  ΤΕΙ Αθήνα
    Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ Κεντρ. Μακεδονίας / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Πολ. Μηχ/κών ΤΕ & Μηχ/κών Τοπογραφίας & Γεωπληρ/ικής ΤΕ)  ΤΕΙ Σέρρες
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Βόλος
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ Θράκης  ΠΑΝΕΠ Ξάνθη
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Η/Υ  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης  ΤΕΙ Καβάλα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Ελλάδας  ΤΕΙ Πάτρα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Κοζάνη
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Θεσσαλίας  ΤΕΙ Λάρισα
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Ηράκλειο
    Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
    Ηλεκτρονικών Μηχ/κών & Μηχ/κών Η/Υ Πολυτ. Κρήτης  ΠΑΝΕΠ Χανιά
    Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Αθήνα
    Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
    Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
    Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Χανιά
    Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΤΕ Στερεάς Ελλάδας  ΤΕΙ Λαμία
    Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
    Μηχανολόγων Μηχανικών  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
    Μηχανολόγων Μηχανικών Δυτ. Μακεδονίας  ΠΑΝΕΠ Κοζάνη
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Μηχανολόγων Μηχανικών Θεσσαλίας  ΠΑΝΕΠ Βόλος
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Πειραιάς
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μηχ/κών Τεχ/γίας Πετρελαίου & Φυσ. Αερίου ΤΕ & Μηχ/γων Μηχ/κών ΤΕ)  ΤΕΙ Καβάλα
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Ελλάδας  ΤΕΙ Πάτρα
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μηχανολόγων Μηχ/κών & Βιομ.Σχεδιασμού ΤΕ)  ΤΕΙ Κοζάνη
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Θεσσαλίας  ΤΕΙ Λάρισα
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Κεντρ. Μακεδονίας  ΤΕΙ Σέρρες
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Κρήτης  ΤΕΙ Ηράκλειο
    Μηχανολόγων Μηχανικών ΤΕ Στερεάς Ελάδας  ΤΕΙ Χαλκίδα
    Μηχανολόγων Οχημάτων ΤΕ  ΤΕΙ Θεσσαλονίκη
    Βιομηχανικής Διοίκησης & Τεχνολογίας  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
    Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ Δυτ. Μακεδονίας / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μηχανολόγων Μηχ/κών & Βιομ.Σχεδιασμού ΤΕ)  ΤΕΙ Κοζάνη
    Γραφιστικής / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Γραφιστικής)  ΤΕΙ Αθήνα
    Διαχείρ. Πολιτισμικού Περιβ/ντος & Νέων Τεχν/γιών Πατρών  ΠΑΝΕΠ Αγρίνιο
    Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολογίας Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Εκπ/κών Ηλεκτρολογίας & Ηλεκτρονικής)  ΤΕΙ Αθήνα
    Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Εκπ/κών Ηλεκτρολογίας & Ηλεκτρονικής)  ΤΕΙ Αθήνα
    Εκπαιδευτικών Μηχανολογίας Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.  ΤΕΙ Αθήνα
    Ψηφιακών Συστημάτων  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
    Ναυπηγών Μηχ/γων Μηχ/κών ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Ναυπηγών Μηχανικών ΤΕ  ΤΕΙ Αθήνα
    Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Θεσσαλονίκη
    Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Ιωάννινα
    Μαθηματικών  ΠΑΝΕΠ Πάτρα
    Μαθηματικών Αιγαίου / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Σάμος
    Μαθηματικών Κρήτης / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Ηράκλειο
    Εφαρμοσμένων Μαθημ. & Φυσ. Επιστημών ΕΜΠ  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Εφαρμοσμένων Μαθηματικών Κρήτης / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών & Εφαρμοσμένων Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Ηράκλειο
    Στατιστικής & Αναλογιστικών-Χρημ/κών Μαθ/κών Αιγαίου / Εισ. Κατεύθυνση (Τμ. Μαθηματικών)  ΠΑΝΕΠ Σάμος
    Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης  ΠΑΝΕΠ Πειραιάς
    Στατιστικής Οικονομικού Παν. Αθήνας  ΠΑΝΕΠ Αθήνα
    Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών / Εισαγωγική Κατεύθυνση (Τμ. Γραφιστικής)  ΤΕΙ Αθήνα




Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #404 στις: Αύγουστος 29, 2013, 11:27:33 μμ »
μια αλλαγή που ενδιαφέρει τους λίγους που παίρνουν πια εκπαιδευτική άδεια (παρ 21 άρθρου 36):
ο εκπαιδευτικός με τη λήξη της άδειας υποχρεούται να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ίδια ή άλλη βαθμίδα για χρονικό διάστημα ίσο με το χρόνο της άδειας και σε κάθε περίπτωση όχι μεγαλύτερο των 5 ετών (τουλάχιστον 2 χρόνια πρέπει να διανυθούν στη βαθμίδα στην οποία ανήκε όταν χορηγήθηκε η άδεια).
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2013, 11:29:52 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο
« Απάντηση #405 στις: Αύγουστος 29, 2013, 11:54:36 μμ »
επιπλέον στο νομοσχέδιο που είχε δοθεί για διαβούλευση και στην παρ. 4 του άρθρου 38
αναφερόταν:
4. Στην παράγραφο 2 του άρθρου 9 και στην παράγραφο 3 του άρθρου 27
του ν. 4115/2013 η φράση «Ο χρόνος της απόσπασης θεωρείται ως χρόνος
πραγματικής υπηρεσίας του υπαλλήλου στην οργανική του θέση για κάθε
συνέπεια.» διαγράφεται.
Πρόκειται για αποσπάσεις υπαλλήλων και εκπαιδευτικών του Παιδείας τριετίας (νομίζω) στον ΕΟΠΠΕΠ που έπαιρναν όλα τα πλεονεκτήματα της οργανικής τους (δηλαδή και τα μόρια οργανικής)
αυτό δε το βρίσκω στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε που σημαίνει θα εξακολουθήσουν να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα της οργανικής τους , εκτός κι αν δεν το βλέπω ???
ας το ελέγξουν και άλλοι
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2013, 11:56:56 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159861
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 507

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.