0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
εισαγωγή στις αρχές της επιστήμης των Η/Υ. Εις βάρος του project το οποίο γίνεται μονόωρο, δηλαδή η απόλυτη υποβάθμιση της ερευνητικής εργασίας.
Θεωρείς συνάδελφε ότι θα παραβιάζεται το δίωρο ανά ειδικότητα;;
δε χάνουν την οργανική τους (οριστική τους τοποθέτηση) σε σχολείο στην Ελλάδα όσοι αποσπώνται στο εξωτερικό (μήπως αυτή είναι η έκπληξη?) :και επιστρέφουν σε αυτή με τη λήξη της απόσπασης
Μπορείς να μας εξηγήσεις τη διαφορά; Έως τώρα έβγαινε υπεράριθμόος ο τελευταίος τοποθετηθείς στο σχολείο.(κρίση υπεραριθμίας). Η ρ΄ύθμιση της υπεραριθμίας αφορά το ποιος θα μετακινείται; Δηλαδή θα έχει τοποθετηθεί τελευταίος π.χ. ο χημικός (για να μην γράψω ο βιολόγος και θεωρηθεί προσωπικό ) και θα μετακινείται σε άλλο σχολείο αυτός παρόλο που δεν υπάρχει χημικός για να κάνει χημεία στο Λύκειο; Και θα κάνει την κατεύθυνση ο φυσικός ή ο βιολόγος;
debio πραγματικά είναι περίεργο το ότι έφυγε!
επιπλέον στο νομοσχέδιο που είχε δοθεί για διαβούλευση και στην παρ. 4 του άρθρου 38αναφερόταν:4. Στην παράγραφο 2 του άρθρου 9 και στην παράγραφο 3 του άρθρου 27του ν. 4115/2013 η φράση «Ο χρόνος της απόσπασης θεωρείται ως χρόνοςπραγματικής υπηρεσίας του υπαλλήλου στην οργανική του θέση για κάθεσυνέπεια.» διαγράφεται.Πρόκειται για αποσπάσεις υπαλλήλων και εκπαιδευτικών του Παιδείας τριετίας (νομίζω) στον ΕΟΠΠΕΠ που έπαιρναν όλα τα πλεονεκτήματα της οργανικής τους (δηλαδή και τα μόρια οργανικής)αυτό δε το βρίσκω στο νομοσχέδιο που κατατέθηκε που σημαίνει θα εξακολουθήσουν να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα της οργανικής τους , εκτός κι αν δεν το βλέπω ας το ελέγξουν και άλλοι
όσοι συνάδελφοι εξαιρέθηκαν της διαθεσιμότητας μπορούν να διατίθενται με απόφαση υπουργού ύστερα από εισήγηση του ΠΔΕ για εκπαιδευτικό έργο στην β επας της δ/νσης μετάταξης για το σχολικό έτος 2013-14