0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η λογική σειρά ως προς το ποσοστό χρόνου διδασκαλίας του κάθε μαθήματος (κοιτώντας και τον πίνακα με τις διάφορες χώρες..) θα πρέπει να είναι: φυσική>χημεία>βιολογία>γεωλογία (όπου οι ώρες φυσικής και χημείας πρέπει να είναι αρκετά κοντά, ενώ και οι ώρες χημείας βιολογίας επίσης.. όσο για τη γεωλογία, δυστυχώς την κατήργησαν τελείως).
Για παράδειγμα αν σε ένα Γυμνασιο υπάρχουν 12ωρες βιολογίας και 10 φυσικής οι αρμόδιοι φορείς, ακόμα και τα πυσδε, θα ζητήσουν φυσικό και όχι βιολόγο γιατί καλώς η κακώς η δισδασκαλια της φυσικής ειναι πιο σημαντική απο της βιολογίας
Ντροπηηηη! Δε φτανει που ειναι παρανομο και περα απο καθε λογικη παγκοσμιως (καθοτι ειναι γεγονος οτι η βιολογια ειναι πιο σημαντικη, απο το νηπιαγωγειο μεχρι την ενηλικη ζωη κι αυτο αποδεικνυεται σε ολα τα διδακτικα ωρολογια προγραμματα παγκοσμιως!!!), προσπαθειτε να δικαιολογησετε και την παρανομια!
gvasilis όταν έλεγα "λογική σειρά..." εννοούσα κατά την άποψή μου και συγκριτικά με το διάγραμμα που είχες παραθέσει προηγουμένως (δεν αμφισβητώ το διάγραμμα, αλλά δεν συμφωνώ κιόλας με τα προγράμματα διαφόρων χωρών, π.χ. Φινλανδία).biov νομίζω παραφέρεσαι, και το λέω εντελώς φιλικά. Πέρα από το γεγονός ότι η φύση είναι ενιαία, και πέρα από την προσωπική μου αγάπη για τη βιολογία σαν επιστήμη, θα πρέπει να αναφέρουμε το γεγονός ότι η επιστήμη που μελετά σε βάθος και σε εύρος περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη, είναι η φυσική. Αυτό, βέβαια, δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παγκόσμια. Φυσικά και είναι σημαντικό μάθημα η βιολογία, όπως και η χημεία και τα μαθηματικά (αυτά κι αν είναι!), η λογοτεχνία, η γλώσσα, η φιλοσοφία, η γεωλογία (που εγκληματικά έχει καταργηθεί στη σεισμογενή Ελλάδα!) κ.ο.κ. Και θα πάω παραπέρα.. να αναβαθμιστούν μαθήματα όπως η βιολογία και η χημεία, ειδικά - αλλά όχι μόνο - εργαστηριακά. Γιατί δεν παλεύει κανείς για αυτά;Κάπου εδώ θυμήθηκα το μονόλογο ενός (μακαρίτη πια) καθηγητή μας στο παν/μιο, όταν σκεφτόταν δυνατά την ώρα του μαθήματος διάφορα, είπε το θεϊκό: "...τελικά όποιος δεν ασχολείται με φυσική, ασχολείται με ....κιες!" (no offense οι λοιπές επιστήμες)
Απλα αναφέρω τη φιλοσοφια που επικρατεί τα τελευταια χρόνια στα σχολεία. Ρωτά για παράδειγμα ενα γονιό να σου πει αν προτιμάει να διδάσκει το παιδι του φυσική ένας βιολόγος η βιολογία ενας φυσικος. Το "κύρος " του Φυσικού έχει ρίζες τουλαχιστον 3 δεκαετιες και δεν είναι δύσκολο να εκριζωθει απο τις αντιλήψεις των περισσότερων γονιών. Για να μην παρεξηγουμαι δεν εκφερω καμμία προσωπική άποψη ουτε δικαιολογω κάτι. Απλα αναφέρω κάτι που παρατηρώ. Και φυσικά δεν τεκμηριωνω την άποψη οτι είναι προτιμοτερος ο φυσικός απο το βιολόγο για το παράδειγμα που προανεφερα. Αυτό που αναφέρα ειναι απλα η εκτιμηση μου στο γιατί ενα πυσδε ζητάει φυσικο αντί βιολόγο στο παράδειγμα που ανέφεραν όπως και το γιατί τελικά το αρμόδιο τμήμα του υπουργειου μπορεί να στείλει φυσικο αντί βιολόγο ενώ ξέρει τις ώρες.Τα παραπανω ισχύουν σε μεγαλυτερο βαθμο στην επαρχια και μικροτερο στις μεγάλες πολεις.Και φυσικά δε μιλάμε για μαθητές που πάνε για ιατρική και τομεις υγειας αλλά για γενική παιδεια
Λοιπόν φίλε vasbio, για να μην διαβάζω ανακρίβειες , τόσα ξέρεις τόσα γράφεις . Μπαίνεις στην διαδικασία της σύγκρισης μεταξύ των δυο επιστημών κάτι που είναι μέγα λάθος . Η κάθε μία επιστήμη έχει προσφέρει και θα συνεχίζει να προσφέρει τα μέγιστα στην ανθρωπότητα και αυτό είναι αναμφισβήτητο και δεν επιδέχεται σύγκριση . Εσύ που το κάνεις μάλλον εμπάθεια έχεις ή κόμπλεξ.Απλά σου κάνω την εξής ερώτηση :Γιατί προτιμάει ο κλάδος σας το Γυμνάσιο και αφήνει το Λύκειο χωρίς Κατεύθυνση ; Την οποία την επωμίζονται οι Φυσικοί αναγκαστικά και σίγουρα αναποτελεσματικά όπως άλλωστε και εσείς την Φυσική Γυμνασίου .Αυτά είναι με στοιχεία καθώς συνέβησαν φέτος στην
...το γεγονός ότι οι μεγάλες ανακαλύψεις της