0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μετά από 50 ολόκληρες σελίδες ατέρμονων συζητήσεων, διαφωνιών, ερωτήσεων-απαντήσεων, φημολογιών, τρομολαγνικών σεναρίων και ελάχιστων αισιόδοξων προοπτικών, κοντά στα μέσα Φλεβάρη,μήπως ήρθε η ώρα να μιλήσουμε ουσιαστικά επιτέλους για το τι πρέπει και τι μπορούμε να κάνουμε;Περί τις 15.000-20.000 συνάδεφλοι είμαστε στα κάγκελα κυριολεκτικά περιμένοντας το αυτονόητο. Δεν υπάρχει ούτε ένα στοιχείο πληροφόρησης, μια αναλαμπή, κάτι τέλοσπάντων ... απλά μια αναμονή που τσακίζει. Περιμένοντας τι, το άγνωστο; Ό,τι βρέξει ας κατεβάσει και ό,τι ήθελε και όποτε ήθελε προκύψει; Και ρωτάω δεν πρέπει να βγει αυτό στα κανάλια; Δεν πρέπει να γίνουν απεργίες; Δεν πρεπει να πάει το πράμα δικαστικά; Δεν πρέπει να κατεβούμε αμεσότατα στο Υ.ΠΑΙ.Θ. και να το κλείσουμε εδώ και τώρα το μαγαζί, μέχρι να υπάρξει μια απάντηση; Απορώ με την υπομονή και τα όρια αντοχής όλων μας εδώ μέσα...
Επομένως τι αλλάζει ουσιαστικά? Αυτές οι μεγάλες αλλαγές ποιες είναι? Θα δηλώνουμε μόνο σχολεία που έχουν ελεύθερες οργανικές?
αν τρέξει το σενάριο μετάθεσης σε συγκεκριμένο σχολείο θα πρέπει να προηγηθούν η διαδικασία ρύθμισης οργανικής υπεραριθμίας και η διαδικασία οριστικών τοποθετήσεων για όσους ήδη ανήκουν οργανικά στο ΠΥΣΔΕ μετάθεσης, και μετά να πραγματοποιηθούν μεταθέσεις στα υπόλοιπα οργανικά κενά (αν και όπου προκύψουν). Και φυσικά όλα αυτά προυποθέτουν νομοθετικές ρυθμίσεις (αν και αυτό είναι το μόνο εύκολο για αυτή την κυβέρνηση).
Στην πραξη, το οργανικο κενο καταγραφεται σε ορισμενη σχολικη μοναδα (ή σε επιπεδο ομαδας σχολειων) και οχι αφηρημενα, ειτε υιοθετηθει ο ενας ειτε ο αλλος τροπος μεταθεσεων. Στη βαση του πραγματος εγκειται το ερωτημα ποιος θα πραγματοποιησει την καταγραφη, περιφερειακα το ΠΥΣΔΕ ή κεντρικα το υπουργειο. Η επιλογη του ενος ή του αλλου φορεα, (ακομη και η παραμετροποιηση του αλγοριθμου, εφοσον κινηθει η διαδικασια κεντρικα), δυναται να παραξει διαφορετικα αποτελεσματα.
Ενδεχομένως να εννοεί σε συγκεκριμένο σχολείο με οργανικό κενό, δηλαδή να ξέρεις εξ αρχής σε ποιο σχολείο θα υπηρετήσεις...τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω τώρα...Αν αυτοί εννοούν κάτι άλλο θα το μάθουμε....
Αυτο δεν ειναι τοσο ευκολο να γινει. Τουτεστιν, θα μετατεθει σε οργανικη θεση συγκεριμενης σχολικης μοναδας του κεντρου της Λαρισας φιλολογος απο το ΠΥΣΔΕ Δωδεκανησου, χωρις να δοθει η δυνατοτητα διεκδικησης της εν λογω κενης οργανικης θεσης απο τους ηδη υπηρετουντες φιλολογους του ΠΥΣΔΕ Λαρισας, ορισμενοι εκ των οποιων προηγουνται σε μοριοδοτηση απο τον μετατιθεμενο; Και δη χωρις τροποποιηση της ισχυουσας νομοθεσιας;
Συγγνώμη για να καταλάβω λες το εξής: Μέχρι τώρα γίνονταν οι μεταθέσεις (υποτίθεται σε οργανικά κενά) και μετά δήλωναν προτιμήσεις για τοποθέτηση και κατάληψη οργανικής και όσοι ανήκουν στο ΠΥΣΔΕ αλλά ήταν υπεράριθμοι και οι μετατιθέμενοι. Ετσι προηγούνταν οι δεύτεροι και οι μετατιθέμενοι έμεναν κάποιες φορές χωρίς οργανική.Τώρα ουσιαστικά αυτό αλλάζει και πρέπει πρώτα να τρέξουν οι αιτήσεις για τους υπεράριθμους (αυτούς που δεν έχουν οργανική) και μετά αν μείνει κάποιο οργανικό κενό σε σχολείο θα βγαίνει ονομαστικά π.χ. αντί να δηλώνεις α' Αθήνας θα δηλώνεις 22ο Γυμνάσιο Αθηνών κ.ο.κ. Σωστά το καταλαβαίνω? Έτσι όπως μου φαίνεται καλό θα είναι κι όχι κακό. Γιατί ουσιαστικά θα φεύγουμε από την οργανική μας και θα πηγαίνουμε σε άλλη οργανική και θα είμαστε και σίγουροι ότι θα πάμε όπου ακριβώς δηλώσουμε χωρίς να φοβόμαστε την υπεραριθμία?