*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 101873 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #98 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:41:03 μμ »
Χρησιμοποιείς για να πείσεις για τους ισχυρισμούς σου τη λογική: ο αστυνόμος είναι όργανο, η τρομπέτα είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι τρομπέτα.

η λογική του παραλόγου  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:37:52 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #99 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 07:57:35 μμ »
Το πρόβλημα δε δημιουργήθηκε μόνο από τους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #100 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 08:05:00 μμ »
Έχω καταλάβει (perastike) οτι οι περισσότεροι μη ΠΕ04 πιστεύουν ότι στο γυμνάσιο όλοι οι ΠΕ04 έχουν Ά ανάθεση σε όλα.
Αυτό δεν ισχύει τώρα, και δεν ίσχυε ούτε πριν. Έχουν α ανάθεση μόνο στην ειδικότητά τους και β στις υπόλοιπες.
Είναι ενδεικτικό του πως κάτι που γίνεται συνέχεια, και εφόσον δεν αντιδρούμε, γίνεται δεδομένο και αποτελεί κενο επιχείρημα για να καταπατούνται οι β αναθέσεις, και σε άλλα μαθήματα.
επίσης μη ξεχνάμε, ότι με αυτό το τρόπο υποβαθμίζονται τα μαθήματα που εμπλέκονται σε αυτή τη παρεξήγηση.
Με σταθερές αναλογίες, και όχι με προσλήψεις ανάλογα με τα κενά, θα στείλεις φυσικούς να κάνουν βιολογία (αυτή τη χρονική περίοδο), που δεν το θέλουν ούτε οι ίδιοι.
Απευθυνόμενος στην koucci από το θέμα "αναπληρωτές βιολόγοι"
Αν υπάρχουν νόμοι για β αναθέσεις, πρέπει να ισχύουν και είμαι σίγουρος ότι ισχύουν, για όλα τα μαθήματα.
Δεν είναι πιο δίκαιο;

Απευθύνομαι προς την mous από το άλλο τόπικ πάλι.
Υποστηρίζω το πλήρη διαχωρισμό των ΠΕ04. Ο καθένας στον ΑΣΕΠ του και στο σχολείο στο μάθημά του.
Β αναθέσεις στα μαθήματα του άλλου μόνο σε απομακρυσμένες περιοχές και μικρά σχολεία.
Δεν νοείται ακόμα και στους καλούς καιρούς, (και τώρα πιο πολύ) μεγάλα γυμνάσια πόλεων να μην έχουν βιολόγους, χημικούς, γεωλόγους.
Υπάρχουν έμπρακτες δυσκολίες αυτή τη στιγμή να γίνει κάτι τέτοιο. Κατανοητά προβλήματα. Αλλά κάποτε πρέπει να γίνει μια προσπάθεια. Υπάρχουν ΔΔΕ που το κατάλαβαν και το προσπαθούν εδώ και χρόνια. Υπάρχουν ΔΔΕ που είναι αμετανόητες και προκλητικές. Υπάρχει και το τμήμα διορισμών του υπουργείου που έχει πολύ ύποπτη στάση.
Όλα τα στοιχεία μου τα στέλνω στην ΠΕΒ, καθώς και άλλα αλλού, που δεν τα παρουσιάζω στο forum για να μην προκαλέσω τους υπόλοιπους συναδέλφους, που τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι βρίσκονται σε δύσκολη θέση. Αισθάνομαι απογοήτευση να μου λένε ότι καταφεύγω στον λαϊκισμό.
Επίσης πιστεύω ότι χρειαζόμαστε επίσημα στοιχεία για το τι γίνεται στους ΠΕ04, για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Ποιές είναι οι ανάγκες πραγματικά;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:44:09 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #101 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 08:09:13 μμ »
...Με σταθερές αναλογίες, και όχι με προσλήψεις ανάλογα με τα κενά, θα στείλεις φυσικούς να κάνουν βιολογία (αυτή τη χρονική περίοδο), που δεν το θέλουν ούτε οι ίδιοι.
...
Συνάδελφε, πίστεψέ με, δεν το θέλει κανένας να διδάσκει άλλης ειδικότητας μάθημα!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:08:03 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:37:52 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #102 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 08:45:30 μμ »
Όμως γιατί γίνεται τόσο πολύ;
1. Να βρούμε πόσο γίνεται με στατιστικά (survey)
2. Κάποιος το θέλει για αυτό και έγινε. Να βρούμε ποιός.
3. Να τον απομακρύνουμε.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #103 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 08:48:01 μμ »
Προφανώς να υπάρχει ένα μικρό ποσοστό στα γυμνάσια!
Στα λύκεια δε νομίζω!!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #104 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 08:51:32 μμ »
Θα ανταλάσσουμε εντυπώσεις;
Η θα έχουμε σκληρά στοιχεία που να μην χωρούν αμφιβολίες;
Οφείλουμε να κάνουμε το δεύτερο.
Αν δεν το κάνει το υπουργείο μέσω του survey, θα ξεκινήσω εγώ από τους γύρω μου νομούς.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #105 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 08:53:15 μμ »
Πρέπει να δώσει το υπουργείο στοιχεία αλλά αυτό που έχει πρωτίστως σημασία είναι να είναι αξιόπιστα!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #106 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:01:00 μμ »
Απλό!
Να δώσουν πρόσβαση στο survey (μόνο ανάγνωση και queries) σε όλα τα κλαδικά όργανα. ΕΕΦ, ΕΕΧ, ΠΑΣΑΦ.... όλα.
Οχι μεμονωμένες περιπτώσεις. Γενικά queries. Ετσι θα επαληθευτούν τα στοιχεία από όλους.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #107 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:22:05 μμ »
Βλέπω ότι το θέμα παρουσιάζει ενδιαφέρον!
Αυτή είναι πιο σωστή θέση για να συζητηθεί, καθώς το να αναφέρονται οι διαφορές των ΠΕ4 σε κάθε θέμα είναι υποτιμητικό και εντέλει καταντάει γραφικό.
Θα παρακαλέσω όμως όταν συζητάμε κάτι να είμαστε συγκεκριμένοι έτσι ώστε να εξαντλούμε το θέμα και να μην πηδάμε από το ένα στο άλλο θέμα.
Σε αυτή την βάση ξεκαθαρίζω ότι η μεσημεριανή μου τοποθέτηση είχε να κάνει μόνο με το γεγονός ότι είναι άλλο πράγμα η σχέση φιλολόγων με ξενόγλωσσους και άλλο η σχέση φυσικών, χημικών, βιολόγων. Επίσης η σχέση των ΠΕ2 μεταξύ τους είναι μια τρίτη σχέση διάφορη των άλλων δύο. Για την ακρίβεια η σχέση των του κλάδου ΠΕ4 είναι κάτι ανάμεσα στις άλλες δύο σχέσεις.
Πάντως επιμένω (το ξέρω από γνωστούς) ότι το τμήμα κλασσικής φιλολογίας Θεσ/νικης για παράδειγμα δεν έχει ούτε μία ώρα ιστορίας. Δεν ξέρω αυτό κατέβασες gvasillis μήπως έχει σχέση με κάποιο από τους τομείς.
Τώρα το ποιός πρέπει να διδάσκει τι είναι ένα άλλο θέμα που δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται, γιατί αλλιώς θα είχε ήδη λυθεί.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #108 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:30:48 μμ »
Νομίζω τώρα σε καταλαβαίνω καλύτερα. Είναι διαφορετική περιπτωση αυτό που γίνεται στους ΠΕ04 και σε ένα άλλο σημείο, εκτός από αυτά που είπες. Οι φυσικοί και οι χημικοί παίρνουν κενά βιολογίας και γεωγραφίας, επειδή δεν υπάρχουν μόνιμοι βιολόγοι και γεωλόγοι. άρα δεν θίγονται συμφέροντα μονίμων. Μόνο αναπληρωτών και μελλοντικών διορισμών.
Εδώ http://www.lit.auth.gr/lessons_under_req έχει τα μαθήματα κορμου στο ΑΠΘ, όσοι πιστοί....
και εδώ http://www.phil.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/programma-spoydon/katey8ynsh-klasikis-filologias.html για κλασική φιλολογία ΕΚΠΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:41:44 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #109 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:57:53 μμ »
Είπαμε τα θέματα ένα ένα.
Το λινκ που που παραθέτεις που παραθέτεις αποδεικνύει αυτό που λέω. Πουθενά δεν υπάρχει ιστορία. Υπάρχει ιστορία της γλώσσας, ιστορία της λογοτεχνίας κλπ. Άρα το θέμα δεν είναι η ιστορία, αλλά η γλώσσα, η λογοτεχνία κλπ και για την καλύτερη κατανόησή τους διδάσκεται και η ιστορία τους. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα. Νομίζω ότι αυτό είναι εύκολα κατανοητό.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #110 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 11:13:20 μμ »
Ναι είναι. Υπάρχει όμως μια ιστορική προσέγγιση ενός θέματος, που φαντάζομαι περιλαμβάνει και ιστορική μεθοδολογία. Ελάχιστη σχέση όντως με την ιστορία. Οχι καθόλου. Προτιμώ να το αναλύσει κάποιος σχετικός.
Στο τμήμα φυσικής και στα μαθήματα κορμού δεν υπάρχει ούτε αναφορά στο συνθετικό Βιο ή ζωή.
Οι κλασικοί φιλόλογοι έχουν α αναθεση ιστορίας,
οι φυσικοί Β ανάθεση βιολογίας.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #111 στις: Σεπτέμβριος 24, 2013, 11:17:02 μμ »
Ναι είναι. Υπάρχει όμως μια ιστορική προσέγγιση ενός θέματος, που φαντάζομαι περιλαμβάνει και ιστορική μεθοδολογία. Ελάχιστη σχέση όντως με την ιστορία. Οχι καθόλου. Προτιμώ να το αναλύσει κάποιος σχετικός.
Στο τμήμα φυσικής και στα μαθήματα κορμού δεν υπάρχει ούτε αναφορά στο συνθετικό Βιο ή ζωή.
Οι κλασικοί φιλόλογοι έχουν α αναθεση ιστορίας,
οι φυσικοί Β ανάθεση βιολογίας.
Στο τμήμα φυσικής και Μαθηματικών Αθήνας δεν υπάρχει ούτε μάθημα χημείας!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 226
Σύνολο: 226

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.