*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 115818 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Απ:
« Απάντηση #98 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 12:41:03 pm »
Χρησιμοποιείς για να πείσεις για τους ισχυρισμούς σου τη λογική: ο αστυνόμος είναι όργανο, η τρομπέτα είναι όργανο, άρα ο αστυνόμος είναι τρομπέτα.

η λογική του παραλόγου  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:36:47 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #99 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 07:57:35 pm »
Το πρόβλημα δε δημιουργήθηκε μόνο από τους δύο τελευταίους ΑΣΕΠ!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #100 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 08:05:00 pm »
Έχω καταλάβει (perastike) οτι οι περισσότεροι μη ΠΕ04 πιστεύουν ότι στο γυμνάσιο όλοι οι ΠΕ04 έχουν Ά ανάθεση σε όλα.
Αυτό δεν ισχύει τώρα, και δεν ίσχυε ούτε πριν. Έχουν α ανάθεση μόνο στην ειδικότητά τους και β στις υπόλοιπες.
Είναι ενδεικτικό του πως κάτι που γίνεται συνέχεια, και εφόσον δεν αντιδρούμε, γίνεται δεδομένο και αποτελεί κενο επιχείρημα για να καταπατούνται οι β αναθέσεις, και σε άλλα μαθήματα.
επίσης μη ξεχνάμε, ότι με αυτό το τρόπο υποβαθμίζονται τα μαθήματα που εμπλέκονται σε αυτή τη παρεξήγηση.
Με σταθερές αναλογίες, και όχι με προσλήψεις ανάλογα με τα κενά, θα στείλεις φυσικούς να κάνουν βιολογία (αυτή τη χρονική περίοδο), που δεν το θέλουν ούτε οι ίδιοι.
Απευθυνόμενος στην koucci από το θέμα "αναπληρωτές βιολόγοι"
Αν υπάρχουν νόμοι για β αναθέσεις, πρέπει να ισχύουν και είμαι σίγουρος ότι ισχύουν, για όλα τα μαθήματα.
Δεν είναι πιο δίκαιο;

Απευθύνομαι προς την mous από το άλλο τόπικ πάλι.
Υποστηρίζω το πλήρη διαχωρισμό των ΠΕ04. Ο καθένας στον ΑΣΕΠ του και στο σχολείο στο μάθημά του.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 09:44:09 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #101 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 08:09:13 pm »
...Με σταθερές αναλογίες, και όχι με προσλήψεις ανάλογα με τα κενά, θα στείλεις φυσικούς να κάνουν βιολογία (αυτή τη χρονική περίοδο), που δεν το θέλουν ούτε οι ίδιοι.
...
Συνάδελφε, πίστεψέ με, δεν το θέλει κανένας να διδάσκει άλλης ειδικότητας μάθημα!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 10:08:03 pm από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:36:47 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #102 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 08:45:30 pm »
Όμως γιατί γίνεται τόσο πολύ;
1. Να βρούμε πόσο γίνεται με στατιστικά (survey)
2. Κάποιος το θέλει για αυτό και έγινε. Να βρούμε ποιός.
3. Να τον απομακρύνουμε.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #103 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 08:48:01 pm »
Προφανώς να υπάρχει ένα μικρό ποσοστό στα γυμνάσια!
Στα λύκεια δε νομίζω!!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #104 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 08:51:32 pm »
Θα ανταλάσσουμε εντυπώσεις;
Η θα έχουμε σκληρά στοιχεία που να μην χωρούν αμφιβολίες;
Οφείλουμε να κάνουμε το δεύτερο.
Αν δεν το κάνει το υπουργείο μέσω του survey, θα ξεκινήσω εγώ από τους γύρω μου νομούς.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #105 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 08:53:15 pm »
Πρέπει να δώσει το υπουργείο στοιχεία αλλά αυτό που έχει πρωτίστως σημασία είναι να είναι αξιόπιστα!

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #106 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 10:01:00 pm »
Απλό!
Να δώσουν πρόσβαση στο survey (μόνο ανάγνωση και queries) σε όλα τα κλαδικά όργανα. ΕΕΦ, ΕΕΧ, ΠΑΣΑΦ.... όλα.
Οχι μεμονωμένες περιπτώσεις. Γενικά queries. Ετσι θα επαληθευτούν τα στοιχεία από όλους.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #107 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 10:22:05 pm »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #108 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 10:30:48 pm »
Νομίζω τώρα σε καταλαβαίνω καλύτερα. Είναι διαφορετική περιπτωση αυτό που γίνεται στους ΠΕ04 και σε ένα άλλο σημείο, εκτός από αυτά που είπες. Οι φυσικοί και οι χημικοί παίρνουν κενά βιολογίας και γεωγραφίας, επειδή δεν υπάρχουν μόνιμοι βιολόγοι και γεωλόγοι. άρα δεν θίγονται συμφέροντα μονίμων. Μόνο αναπληρωτών και μελλοντικών διορισμών.
Εδώ http://www.lit.auth.gr/lessons_under_req έχει τα μαθήματα κορμου στο ΑΠΘ, όσοι πιστοί....
και εδώ http://www.phil.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/programma-spoydon/katey8ynsh-klasikis-filologias.html για κλασική φιλολογία ΕΚΠΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 10:41:44 pm από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #109 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 10:57:53 pm »
Είπαμε τα θέματα ένα ένα.
Το λινκ που που παραθέτεις που παραθέτεις αποδεικνύει αυτό που λέω. Πουθενά δεν υπάρχει ιστορία. Υπάρχει ιστορία της γλώσσας, ιστορία της λογοτεχνίας κλπ. Άρα το θέμα δεν είναι η ιστορία, αλλά η γλώσσα, η λογοτεχνία κλπ και για την καλύτερη κατανόησή τους διδάσκεται και η ιστορία τους. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα. Νομίζω ότι αυτό είναι εύκολα κατανοητό.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #110 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 11:13:20 pm »
Ναι είναι. Υπάρχει όμως μια ιστορική προσέγγιση ενός θέματος, που φαντάζομαι περιλαμβάνει και ιστορική μεθοδολογία. Ελάχιστη σχέση όντως με την ιστορία. Οχι καθόλου. Προτιμώ να το αναλύσει κάποιος σχετικός.
Στο τμήμα φυσικής και στα μαθήματα κορμού δεν υπάρχει ούτε αναφορά στο συνθετικό

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #111 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2013, 11:17:02 pm »
Ναι είναι. Υπάρχει όμως μια ιστορική προσέγγιση ενός θέματος, που φαντάζομαι περιλαμβάνει και ιστορική μεθοδολογία. Ελάχιστη σχέση όντως με την ιστορία. Οχι καθόλου. Προτιμώ να το αναλύσει κάποιος σχετικός.
Στο τμήμα φυσικής και στα μαθήματα κορμού δεν υπάρχει ούτε αναφορά στο συνθετικό

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182667
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 632
Σύνολο: 646

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.