*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 101916 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #154 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 12:09:04 μμ »
Γιατί πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό;
Ή είμαστε της άποψης καθένας το μάθημά του και αυτό μπορεί να σημαίνει 4 ή 5 σχολεία ακόμα και για όλη του τη ζωή, ή να έχουμε β αναθέσεις έτσι ώστε να πάμε σε 1 ή 2 σχολεία.
Δεν μπορεί να ζητάμε ο καθένας το μάθημά του γιατί μας βολεύει για να διοριστούμε και στη συνέχεια β αναθέσεις για να μην πάμε σε αρκετά σχολεία γιατί και πάλι μας βολεύει και από πάνω να κατηγορούμε και τους μόνιμους όταν το κάνουν αυτό.
Δεν νομίζω ότι με κατάλαβες. Οτι λέει ο Κωνσταντίνος

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:09:22 »

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #155 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 12:38:19 μμ »
Μικρά είναι τα μισά σχολεία της χώρας. Μπορεί ο μεγαλύτερος αριθμός των παιδιών να πηγαίνει σε μεγάλα σχολεία, όμως ο αριθμός των μικρών σχολείων είναι πολύ μεγάλος.
Επίσης ο αριθμός των Γυμνασίων είναι μεγαλύτερος του αριθμού των Λυκείων.
Αυτοί που διορίζονται στην αρχή στα μικρά Γυμνάσια καταλήγουν μετά από πολλά χρόνια στα Λύκεια των πόλεων.
Άρα η ερώτηση παραμένει: τι ειδικότητες διορίζεις στα μικρά σχολεία, καθώς αυτές μετά από χρόνια θα βρεθούν στα μεγάλα σχολεία;
Και δεύτερη ερώτηση: πόσο παράλογο είναι κάποιος που έτρεχε για χρόνια σε 3-4 σχολεία, όταν καταφέρει να βρεθεί στο σχολείο της περιοχής του να επιθυμεί να μην μετακινηθεί από εκεί;
Σας είπα τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα απ' ότι φαίνονται με μια απλή ανάγνωση.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #156 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 12:46:27 μμ »
και είναι ακόμα πιο πολύπλοκα.
Αρα στην αρχή όταν πηγαίνουν σε πολλά σχολεία, δεν είναι ανάγκη να παίρνουν μόνο φυσικούς.
Και έπειτα όταν πάνε στην πόλη, δεν είναι τόσο τραγικό να συμπληρώσουν με α αναθεση στο ίδιο σχολικό συγκρότημα!
Πολλές περιπτώσεις.
Που θα έπρεπε να ισχύουν για όλες τις ειδικότητες, ισότιμα.
Αν υπάρχει ίση μεταχείρηση, όμως, δεν θα βλέπαμε αυτές τις ελλείψεις σε βιολόγους και γεωλόγους. Η κατάσταση θα είχε εξισορροπηθεί.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #157 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:38:41 μμ »
Πάλι νομίζω ότι δεν καταλάβατε το πολύπλοκο του θέματος.
Θα κάνω μια μικρή προσπάθεια να εξηγήσω με ένα παράδειγμα.
Αυτή τη στιγμή έχουμε ορισμένο αριθμό φυσικών, χημικών, βιολόγων, γεωλόγων. Αυτοί είναι τοποθετημένοι σε ορισμένα σχολεία (συνήθως κεντρικά). Πολλές φορές συμπληρώνουν με μαθήματα β ανάθεσης. Έφτασαν εκεί μετά από χρόνια περιπλανήσεων.
Αν τους μετακινήσεις θα έχεις τις ίδιες αντιδράσεις που είχες με την αύξηση ωραρίου. Δηλαδή θα σου πουν μετά από τόσα χρόνια περιπλανήσεων ήρθα στον τόπο μου. Πως με στέλνεις πάλι μακριά; (εννοείται ότι κάποιοι θα πάνε μακριά, αφού ο πρώτος θα πάει στο δίπλα σχολείο για να γεμίσει, άρα ο δεύτερος θα περισσεύει κ.ο.κ.)
Αν δεν τους μετακινήσεις θα έχεις κενά στα μικρά επαρχιακά Γυμνάσια.
Ξαναθέτω λοιπόν το ερώτημα: τι διορίζεις σε αυτά τα μικρά Γυμνάσια; Έστω ότι έχεις 150 κενά. Αν πάρεις σύμφωνα με την α ανάθεση πρέπει να πάρεις 50 Φυσικούς, 20 Χημικούς, 40 Βιολόγους, 40 Γεωλόγους.
Το ίδιο κάνεις και τα επόμενα χρόνια καθώς η κατάσταση προχωράει με τον ίδιο τρόπο.
Το αποτέλεσμα θα είναι σε μερικά χρόνια να έχεις ίδιο περίπου αριθμό φυσικών, βιολόγων και γεωλόγων και τους μισούς χημικούς.
Τι να τους κάνεις όμως τόσους γεωλόγους και βιολόγους που θα έχουν φτάσει σιγά σιγά στα Λύκεια; Επιπλέον θα σου λείπουν Φυσικοί και Χημικοί. (αν κρατήσεις τους γεωλόγους ας πούμε στα γυμνάσια με α ανάθεση θα τρέχουν μια ζωή σε 4 -5 σχολεία, ενώ αν τους δώσεις β αναθέσεις θα γίνουν ακόμη χειρότερα τα πράγματα στους άλλους κλάδους, αφού θα τους παίρνουν τα κενά οι γεωλόγοι)
Άρα θα δημιουργηθεί πολύ πιο έντονο το ανάποδο πρόβλημα και μάλιστα πολύ πιο έντονο: θα φωνάζουν οι φυσικοί και χημικοί ότι τους τρώνε τις θέσεις οι βιολόγοι και γεωλόγοι. Πρέπει λοιπόν να μην ξαναδιορίσεις βιολόγο και γεωλόγο (άρα έχεις χαμένη γενιά) και να διορίσεις πολλούς φυσικούς και χημικούς.
Μετά από μερικά χρόνια το πρόβλημα θα αντιστραφεί και πάλι.
Όπως ακούτε τον παραπάνω συλλογισμό σας φαίνεται ότι λύνει προβλήματα ή δημιουργεί περισσότερα;
Όταν λοιπόν διορίζεις δεν βλέπεις μόνο το τώρα, αλλά και σε βάθος χρόνου τι θα συμβεί.
Κατέληξα λοιπόν στο εντυπωσιακό συμπέρασμα ότι η στάση του υπουργείου είναι πολύ πιο έξυπνη από πολλών εδώ μέσα. Πράγμα που τελικά είναι λογικό γιατί υπάρχουν οι ενώσεις που πιέζουν η καθεμιά για λογαριασμό της και το υπουργείο κρατάει κάποιες ισορροπίες. Σας τρέλανα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:09:22 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #158 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:56:58 μμ »
Oχι δεν μας τρελανες με την κακή εννοια αλλά με την καλη γιατι εχεις ,κατα την αποψη μου, απολυτο δικιο και με σωστη τεκμηριωμενη δομη σ'αυτά που γραφεις! :) :) ::) ::)

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #159 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 02:41:41 μμ »
ΥπαΡχει παρεξηγηση.
Δεν υποστηριξε κανεις βιολογος το συστημα ποσοστων διορισμου που παρεθεσες.
Μόλις κατάλαβες και εξηγησες γιατι.
Το υποστηριξαν φυσικοι και χημικοι.
Παρεξηγηση
Οι βιολογοι και γεωλογοι προτεινουμε την καταργηση των ποσοστών.
Κάθε χρονιά, προτεινω, να καλυπτονται οι μονιμοι καθηγητες πρωτα με α αναθεσεις, και μετά με β συμφωνα με το νόμο, και με κριτηρια οχι ας πουμε πάνω απο 2 κοντινά σχολεια, η καποια άλλη λογικη μεριμνα. Οτι ωρες περισσευουν διοριζουμε την ειδικοτητα στην οποια ανηκουν. Αν δεν ειναι καθαρες, ας ειναι με τις νομιμες αναθεσεις.
Πχ. Στην ροδο και περισσευουν φυσικοι και λειπουν βιολόγοι, διοριζω μονο βιολογους και οχι φυσικους. Οχι να ακολουθω τυφλα ποσοστα και ενω περισσευουν φυσικοι να παιρνω 2 φυσικους και ενα ή κανενα απο οτι εδειξα βιολόγο.
Αλλη χρονια αλλη περιοχη περισσευουν βιολογοι...να μην παρουν βιολογο. Να παρουν οτι ελλειψη εχουν.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #160 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 03:19:04 μμ »
Νομίζω ότι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.
Ειλικρινά αδυνατώ να παρακολουθήσω τη συνέχεια της σκέψης σου στο μήνυμα σου, και πολύ περισσότερο γιατί αποτελεί απάντηση στο δικό μου μήνυμα.
Κάνω μια τελευταία απελπισμένη προσπάθεια να καταλάβω τη θέση σου έστω σε κάποια θέματα.
Ερωτ. 1: έχεις 150 γυμνάσια με κενά ΠΕ4. Τι διορίζεις; (υπολογίζοντας και τις μελλοντικές συνέπειες)
Ερωτ. 2: το ποιός περισσεύει και ποιός λείπει πως το καθορίζεις; Μόνο με πρώτες αναθέσεις στέλνοντας ξανά τους παλιούς να κάνουν περιοδίες ή βολεύοντας τους παλιούς;
Ερωτ. 3: αν πάει κάποιος μόνο σε δύο μικρά σχολεία δεν θα έχει περισσότερες ώρες β ανάθεσης από α; Αυτό δεν λέτε ότι πρέπει να αλλάξει;
Υ.Γ. Δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει ότι όλοι οι φυσικοί και χημικοί λένε κάτι, ενώ η βιολόγοι και γεωλόγοι λένε κάτι άλλο. Οι απόψεις δύο τριών ατόμων του φόρουμ δεν είναι ούτε καν ενδεικτικές των απόψεων του κλάδου τους.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #161 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 06:06:29 μμ »
Ευχαριστώ για την υπομονή
1. Δεν ξέρω από πριν, πρέπει να δω τι συμβαίνει στο 2 και στο 3.
2. Μόνο για φέτος, όχι για πάντα. Για πάντα έχω άλλη στρατηγική, από αυτό που θα γράψω.
Σε κάθε σχολείο οι καθηγητές συμπληρώνουν α ανάθεση. Αν υπάρχει συστεγαζόμενο σχολείο πηγαίνουν για το υπόλοιπο της α ανάθεση και στο άλλο. Μέχρι 2 σχολεία. Η ηλικία μου είναι αδιάφορη. Μόλις τελειώσει η α ανάθεση ξεκινούν να παίρνουν β ανάθεση. ΝΑ μην ξεπεράσουν τις 10 ώρες β ανάθεση. Αν παρόλα αυτά δεν βρίσκουν πάνω από 12 ώρες α ανάθεση, να πάνε στο πιο κοντινό σχολείο μέσα στην περιοχή τους, που έχει α ανάθεση. Αν δεν υπάρχει ούτε σε άλλο σχολείο α ανάθεση για να ξεπεράσουν τις 12, τότε να γίνει ΠΥΣΔΕ που να δηλώνει ότι έχουμε εξαιρετικούς λόγους και να πάρουν β ανάθεση όπου μπορούν ξεπερνώντας το όριο των 10 ωρών.
Άρα προτείνω να ξεβολευτούν οι παλιοί, κάνοντας μια προσπάθεια να πάνε στο διπλανό σχολείο, που αν δεν γίνεται με τις παραπάνω προυποθέσεις, μπορούν να καταλήξουν να κάνουν πάνω από 10 ώρες β ανάθεση στο σχολείο τους. Άρα ταυτόγχρονα προτείνω και να μην κινδυνέψει η δουλειά των μονίμων.
3. ΘΑ έλεγα ότι και ένας μπορεί να πάει σε 1 μικρό σχολείο και να κάνει κυρίως β ανάθεση, αφού αυτό είναι και απομακρυσμένο. Η διαφορά είναι ότι αυτός ο ένας στο ένα σχολείο μπορεί να είναι φυσικός στο άλλο βιολόγος στο άλλο γεωλόγος στο άλλο μαθηματικός. Αυτό που βλέπουμε να γίνεται είναι μόνο φυσικός. Δεν βλέπω και εσύ να υποστηρίζεις ότι στα μικρά σχολεία πρέπει να είναι μόνο φυσικός. Ξέρω πως θα μπορούσε να στηρίξει κάποιος την ύπαρξη ενός φυσικού για όλα τα μαθήματα (όχι βιολόγου ή γεωλόγου). Το έχω ξανασυναντήσει στο φορουμ. Ευτυχώς τώρα πια κανείς δεν τολμά να το υποστηρίξει ανοικτά, λόγω των εύλογων αντιδράσεων. Είναι όμως παράδοση που ξέρουμε ότι ισχύει. Είναι άδικη και προσπαθούμε να την ανατρέψουμε.
Άρα στο 3 απαντώ, Αυτό που πρέπει να αλλάξει στο "αν πάει κάποιος μόνο σε δύο μικρά σχολεία δεν θα έχει περισσότερες ώρες β ανάθεσης από α;" είναι ο κάποιος να έχει τις ίδιες πιθανότητες να είναι φυσικός, γεωλόγος, βιολόγος, κτλ. εφόσον είναι γυμνάσιο. Τώρα πάνε μόνο φυσικοί. Να αλλάξει. ΄

Μετά γυρνώ στο 1. και λεω, από όλη αυτή τη προσπάθεια μέτριου εξορθολογισμού, περίσσεψε καμιά κενή ώρα; Τι μάθημα είναι; Χημεία; Θέλω χημικό αναπληρωτή, μη μου στέλνεις βιολόγο, φυσικό, γεωλόγο.
Θες να διορίσεις; ΝΑ διορίσεις χημικό.

Στο ΥΓ να πω όντως αυτές είναι δικές μου προτάσεις, δεν εκπροσωπώ βιολόγους γεωλόγους. Ετυχε όμως και άλλοι βιολόγοι όπως ο vasbio να είναι κατά της σταθερής ποσόστωσης διορισμών , ενώ από την άλλη άλλα μέλη μη βιολόγοι να είναι υπέρ. Είναι απλό στατιστικό δεδομένο, και όχι εντύπωση.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 06:22:42 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #162 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 02:50:45 πμ »
Επίσης, υπάρχει διάχυτη η άποψη στην επιχειρηματολογία σου για τον ΑΣΕΠ και τον τρόπο διορισμού εν γένει ότι πριν από  σένα (τη δική σου γενιά) το χάος! Όλα ήταν αδιαφανή, οι διορισμένοι καθηγητές (με αδιαφανείς διαδικασίες) είναι ανίκανοι, εσύ αδικήθηκες γιατί σου βάλανε δύσκολα στον ΑΣΕΠ

Αυτα ειναι δικα σου κι εντελως αυθαιρετα συμπερασματα - εγω μιλησα για ΟΛΟΥΣ τους Βιολογους που αδικηθηκαν ως αδιοριστοι τα τελευταια χρονια παρολο που υπηρχαν του κοσμου τα κενα, οχι μονο για μενα. Ποτε δεν ειπα οτι Βιολογος που διοριστηκε πριν ή μετα απο εμενα ειναι ανικανος - ισα-ισα που ΟΛΟΙ οι Βιολογοι που εχω γνωρισει ειναι ικανοτατοι στη διδασκαλια του μαθηματος, ανεξαρτητως ηλικιας. Αλλά οποιος διδασκει μαθημα που δεν εχει διδαχθει ουτε ενα εξαμηνο σε πανεπιστημιακο επιπεδο, τοτε ναι, αυτος πρεπει να θεωρειται ανικανος/ανεπαρκης να το διδαξει - κι αυτοι φυσικα δεν ειναι οι Βιολογοι, που ειναι η μοναδικη ειδικοτητα του κλαδου που εχει διδαχθει ΟΛΕΣ τις Β' αναθεσεις τουλαχιστον απο ενα εξαμηνο, ακομη και τα Μαθηματικα.
(Αν και προσωπικα, αν το προσεξες, προτεινα ενα ΝΕΟ συστημα αναθεσεων, οπου ακομη κι οι Βιολογοι θα θεωρουνται ανεπαρκεις για τη διδασκαλια μαθηματων που εχουν διδαχθει μονο ενα εξαμηνο σε πανεπιστημιακο επιπεδο - ομοιως για τις αλλες ειδικοτητες.)

Για τον ΑΣΕΠ ως τροπο διορισμου, ειναι αυτονοητο οτι δεν αναφερομουν στον ΑΣΕΠ με διασπασμενο κλαδο, αλλά στον ΑΣΕΠ ως τροπο αθεμιτου χειρισμου των θεσεων διορισμου των ΠΕ04 (απο το 2004 συμβαινει μεσα στον κλαδο με μονιμα θυματα τους Βιολογους) και τον ΑΣΕΠ ως τροπο νομιμοποιησης της ανεπαρκειας του αυτοδιδακτου υποψηφιου να διδασκει Β'αναθεση. Ειμαστε σοβαροι, που ενας Φυσικος εδωσε ως εντελως αυτοδιδακτος (χωρις να εχει διδαχθει πανεπιστημιακα ΟΥΤΕ ΕΝΑ μαθημα Βιολογιας) 10 ερωτησεις πολλαπλης επιλογης σ'εναν ΑΣΕΠ και μετα λεει οτι μπορει να τη διδαξει "πανευκολα" μεχρι Β' λυκειου; Εσυ τα θεωρεις περσινα ξυνα σταφυλια, εγω οχι. Πρεπει να γινει πληρης διασπαση του κλαδου ΚΑΙ να επανεξεταστουν ολες οι αναθεσεις των ειδικοτητων - το ενα δεν εχει νοημα χωρις το αλλο.

καταλήγεις ότι οι βιολόγοι δεν θα έχουν πρόβλημα καθώς στα μικρά γυμνάσια θα έχουν 10 ώρες (4 βιολογία, 2 χημεία και 4 γεωλογία). Αν αυτό γίνεται σε δύο γειτονικά σχολεία, δεν θα υπερβαίνουν οι ώρες της β ανάθεσης, αυτές της α;

Αν δεν καταλαβες την πρότασή μου για το μελλον του κλαδου, αυτη ηταν: καθορισμος αναθεσεων βασει της επαρκειας ενος καθηγητη σε καθε αντικειμενο, που θα καθοριζεται απο το προγραμμα σπουδων του ή τυχον μεταπτυχιακες σπουδες στο αντικειμενο.

ΞΑΝΑγραφω: εχοντας διδαχθει πολλα μαθηματα στο αντικειμενο, ο καθηγητης να μπορει να το διδαξει ελευθερα, χωρις περιορισμο ωρων (Α΄αναθεση). Με λιγα μαθηματα, να εχει δικαιωμα να το διδαξει μονο στην εξαιρετικη περιπτωση που θα χρειαστει να παει σε 3ο σχολειο για συμπληρωση ωραριου και μεχρι ενος ορισμενου πλαφον ωρων (Β' αναθεση). Με 0-1 μαθηματα, να μην εχει το δικαιωμα να το διδαξει καθολου. Με αυτο το σκεπτικο, ο Βιολογος θα εχει Α' αναθεση τα 2 ή και τα 3 απο τα 3 μαθηματα που ανεφερα, ενω θα χασει εντελως τη Φυσικη και τα Μαθηματικα αφου εχει διδαχθει μονο 1 Υποχρεωτικο μαθημα απο το καθενα. (οι λιγοι Βιολογοι που εχουν διδαχθει περισσοτερα μαθηματα απο το καθενα, θα μπορουν να χρησιμοποιησουν αυτα τα αντικειμενα ως Β'αναθεση για ν'αποφυγουν να πανε σε 3ο σχολειο) Ο Φυσικος θα εχει Α΄αναθεση τη Φυσικη και τα Μαθηματικα. (ή θα τα εχει Β' αναθεση - αυτο θα καθοριστει απο το ποσα μαθηματα διδαχθηκε στο αντικειμενο) Αν εχει μεταπτυχιακο στη Χημεια ή τη Γεωλογια, θα μπορει να τη χρησιμοποιησει ως Β' αναθεση στην απιθανη περιπτωση που ενας Φυσικος θα χρειαστει να παει σε 3ο σχολειο. Κοκ για τις αλλες ειδικοτητες.

Αυτοί που διορίζονται στην αρχή στα μικρά Γυμνάσια καταλήγουν μετά από πολλά χρόνια στα Λύκεια των πόλεων.
Άρα η ερώτηση παραμένει: τι ειδικότητες διορίζεις στα μικρά σχολεία, καθώς αυτές μετά από χρόνια θα βρεθούν στα μεγάλα σχολεία;
Και δεύτερη ερώτηση: πόσο παράλογο είναι κάποιος που έτρεχε για χρόνια σε 3-4 σχολεία, όταν καταφέρει να βρεθεί στο σχολείο της περιοχής του να επιθυμεί να μην μετακινηθεί από εκεί;

Φιλε μου, εγω εκανα (2 φορες μαλιστα, γιατι δεν μπηκατε στον κοπο να τη διαβασετε την πρωτη φορα!) ολοκληρωμενη προταση για τον πληρη διαχωρισμο του κλαδου και για νεα βαση στο παραλογο συστημα αναθεσεων, αλλά εσυ κολλησες στα "μονοθεσια" γυμνασια των βουνοκορφων και μικρων νησιων, που δε δικαιολογουν καν οργανικη θεση ΠΕ04! Αν εχει ΛΤ, να διοριστουν 2 μονιμοι ή αναπληρωτες καθηγητες συμφωνα με το διευρυμενο συστημα αναθεσεων που περιεγραψα. (προφανως, με το σύστημά μου θα ειναι ενας Φυσικος κι ένας Χημικος ή Βιολογος)

Δευτερη ερωτηση:
- Καθολου παραλογο, εφοσον υπαρχει θεση για την ειδικότητά του στο συγκεκριμενο σχολειο. Τοτε δεν προκειται να μετακινηθει ποτέ.
- Εντελως παραλογο, αν στο σχολειο υπαρχουν ελαχιστες ωρες Α΄αναθεσης. Να διαλεξει αλλο σχολειο.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #163 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 08:47:50 πμ »
Εδω σηκώνει μεγαλη κουβεντα για το πως θα επρεπε τελικα να ειναι οι ΦΕ και πως οι διδασκοντες ΦΕ. Κατα την προσωπικη μου αποψη σχεδον ολοι οι αποφοιτοι ΣΘΕ ειτε ειναι φυσικοι, ειτε βιολογοι, γεωλογοι και χημικοι ειναι ανεπαρκεις εφοσον δεν εχουν διδαχθει σχεδον καθολου το ζητουμενο που ειναι διδακτικη της επιστημης τους. Υπαρχει ενα εξαιρετικο βιβλιο για τη Φυσικη "HEWITT G. PAUL-ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ" που αποδεικνυει οτι παρολο που εχουμε διδαχθει παρα πολυ φυσικη σε προπτυχιακο και μεταπτυχιακο επιπεδο πολυ λιγοι εχουν κατανοησει τις έννοιες που φυσικα καλούμαστε να μεταδωσουμε στους μαθητες.  Οποτε αν το αναλυσουμε βαθυτερα μονο οσοι εχουν επαρκεις σπουδες στη διδακτικη του αντικειμενου τους θα επρεπε να μπορουν να το διδαξουν ως Α αναθεση.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2013, 08:50:39 πμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος kakar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 477
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠE0402
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #164 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 02:57:47 μμ »
giokspy δεν έχεις άδικο.  Εμένα πάλι κάτι που με ενοχλεί είναι να σκεφτόμαστε τι μάθημα μπορεί να διδάξει κάποιος με βάση το υπάρχον αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών της σχολής του. Εχω διαβάσει τόσες πολλές φορές αυτό το " οι φυσικοί δεν έχουν διδαχθεί ποτέ βιολογία" και αντί να συζητάμε πόσο απαράδεκτο είναι να μην υπάρχει ως τουλάχιστον ένα εξαμηνιαίο μάθημα, ένα μάθημα από κάθε ειδικότητα σε κάθε σχολή θετικών επιστημών , βγάζουμε κατευθείαν το συμπέρασμα ότι οι μεν είναι ανεπαρκέστεροι των δε. Ενα μάθημα βιολογίας τουλάχιστον θα έπρεπε να ενταχθεί σε κάθε σχολή και όχι μόνο θετική, αλλά και αντίστροφα, οι βιολόγοι θα έπρεπε να διδάσκονται και λίγα μαθηματικά παραπάνω και φυσική επίσης. Καταλαβαίνω ότι όπως είναι τα πράγματα τώρα ο ενοποιημένος κλάδος θα φέρει ένα σωρό προβλήματα , κατά βάθος όμως πιστεύω ότι τελικά έτσι έπρεπε να είμαστε και απ΄εκεί και πέρα , σε ένα ιδανικό εκπαιδευτικό περιβάλλον, να παίρνουμε ως ανάθεση μαθήματα με προσωπικά κριτήρια. Δηλαδή, αρχικά να έχουμε λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση-επιμόρφωση ώστε να είμαστε επαρκείς να διδάσκουμε όλα τα αντικείμενα και μετά να επιλέγουμε και όχι να υποχρεούμαστε, να διδάσκουμε αυτά που θέλουμε.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #165 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 03:29:24 μμ »
Αυτο ακριβως σκεφτομουν και γω. Εφοσον ειναι ΣΘΕ οπως περιλαμβαντονται μαθηματα και εργαστηρια χημειας, γεωλογιας επρεπε να υπαρχει βιολογια. Αλλωστε αν δεν κανω λαθος και οι βιολογοι εχουν και φυσικη. Υπαρχαν βεβαια στη σχολη μου καποια επιλογης αν δε κανω λαθος βιοχημειας και μοριακης βιολογιας. Θα ψαξω να βρω καποια στιγμη τον οδηγο σπουδων να δω ποια ηταν τα επιλογης. Αυτο βεβαια δε σημαινει οτι με ενα η δυο μαθηματα παιρνεις και επαρκεις γνωσεις.
Παντως το θεμα ειναι τι γινεται με τα επαγγελματικα δικαιωματα στην ελλαδα το οποιο ειναι αμαρτωλη ιστορια το πως καθοριζονται. Πχ εχουν αδεια ακλησης επαγγελματος υπευθυνου ακτινοπροστασιας στα νοσοκομεια αποφοιτοι ΤΕΙ και ΙΕΚ και δεν ειχαν μεχρι προσφατα οι φυσικοι με μεταπτυχιακο στην ακτινοφυσικη και ακτινοπροστασια.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2013, 03:33:46 μμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος ribo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 163
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #166 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 04:01:39 μμ »
Απ' ότι διαβάζω, το πάτε σιγά σιγά να αρχίσουμε να ονομαζόμαστε πάλι ...."Φυσιογνώστες"

LOL!!

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #167 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 05:31:00 μμ »
Απ' ότι διαβάζω, το πάτε σιγά σιγά να αρχίσουμε να ονομαζόμαστε πάλι ...."Φυσιογνώστες"

LOL!!
Προσωπικα ειχα στο μυαλο μου ενα μοντελο "δασκαλου" ΦΕ σε μια εννιαχρονη πρωτοβαθμια εκπαιδευση. Υπαρχει σε αρκετες χωρες αυτο το μοντελο οπου μετα στη δευτεροβαθμια εκπαιδευση μπαινει ο εξειδικευμενος επιστημων.
Μιας και το ειδα τρέχει ενα ενδιαφέρον προγραμμα διαθεματικης προσέγγισης ΦΕ
http://dide.ira.sch.gr/loipa/130903142705loi130903.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2013, 05:58:13 μμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160913
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 752
Σύνολο: 763

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.