0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατί πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό; Ή είμαστε της άποψης καθένας το μάθημά του και αυτό μπορεί να σημαίνει 4 ή 5 σχολεία ακόμα και για όλη του τη ζωή, ή να έχουμε β αναθέσεις έτσι ώστε να πάμε σε 1 ή 2 σχολεία.Δεν μπορεί να ζητάμε ο καθένας το μάθημά του γιατί μας βολεύει για να διοριστούμε και στη συνέχεια β αναθέσεις για να μην πάμε σε αρκετά σχολεία γιατί και πάλι μας βολεύει και από πάνω να κατηγορούμε και τους μόνιμους όταν το κάνουν αυτό.
Επίσης, υπάρχει διάχυτη η άποψη στην επιχειρηματολογία σου για τον ΑΣΕΠ και τον τρόπο διορισμού εν γένει ότι πριν από σένα (τη δική σου γενιά) το χάος! Όλα ήταν αδιαφανή, οι διορισμένοι καθηγητές (με αδιαφανείς διαδικασίες) είναι ανίκανοι, εσύ αδικήθηκες γιατί σου βάλανε δύσκολα στον ΑΣΕΠ
καταλήγεις ότι οι βιολόγοι δεν θα έχουν πρόβλημα καθώς στα μικρά γυμνάσια θα έχουν 10 ώρες (4 βιολογία, 2 χημεία και 4 γεωλογία). Αν αυτό γίνεται σε δύο γειτονικά σχολεία, δεν θα υπερβαίνουν οι ώρες της β ανάθεσης, αυτές της α;
Αυτοί που διορίζονται στην αρχή στα μικρά Γυμνάσια καταλήγουν μετά από πολλά χρόνια στα Λύκεια των πόλεων. Άρα η ερώτηση παραμένει: τι ειδικότητες διορίζεις στα μικρά σχολεία, καθώς αυτές μετά από χρόνια θα βρεθούν στα μεγάλα σχολεία;Και δεύτερη ερώτηση: πόσο παράλογο είναι κάποιος που έτρεχε για χρόνια σε 3-4 σχολεία, όταν καταφέρει να βρεθεί στο σχολείο της περιοχής του να επιθυμεί να μην μετακινηθεί από εκεί;
Απ' ότι διαβάζω, το πάτε σιγά σιγά να αρχίσουμε να ονομαζόμαστε πάλι ...."Φυσιογνώστες" LOL!!