*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 101904 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #140 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 03:03:04 πμ »
Το ξαναλέω συμφωνώ θεωρητικά.
Αν όμως οι 4 καθηγητές δεν είναι από διπλανό, αλλά από 3 ή 4 "δίπλανά" σχολεία τι γίνεται;
Ο αριθμός των μικρών σχολείων είναι πολύ μεγάλος. Μπορεί ο αριθμός των παιδιών που φοιτούν σ' αυτά να είναι μικρός, τα σχολεία όμως είναι πολλά.
Επειδή είναι ώρα για ύπνο και για να κάνω λίγο το διάβολο να βάλω και μια άσκηση για το σπίτι: μήπως πρέπει να βάλουμε στη συζήτηση και το θέμα του ποιές επιστήμες είναι βασικές, με την έννοια του ποιές αποτελούν τη βάση, το θεμέλιο των υπολοίπων;
Προσοχή: δεν εννοώ σημαντικές καθώς φυσικά και όλες είναι σημαντικές.
Εννοώ ποιές δημιουργούν το υπόστρωμα και είναι απαραίτητες για άλλες, τόσο από πλευράς γνώσεων, όσο και από πλευράς φιλοσοφίας. Μήπως αυτό έχει σχέση με το ότι σε όλους έρχονται πρώτα στο μυαλό οι φιλόλογοι, μετά οι μαθηματικοί, μετά οι φυσικοί, μετά οι χημικοί κτλ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:26:09 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #141 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 03:09:57 πμ »
Φίλε μου θα σου συνιστούσα να μην ανοίξεις αυτή τη συζήτηση

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #142 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 03:27:45 πμ »
Καλώς
 ας συνεχίσω τα στοιχεία με τους αναπληρωτές Βιολόγους
Θυμηθείτε ότι ξέρουμε και τον αριθμό των ωρών κάθε μαθήματος και τον αριθμό των καθηγητών κάθε ειδικότητας
Συμφωνα με αυτές τις γνώσεις, αν δίναμε α ανάθεση στον καθένα το μάθημά του, ξέρουμε πόσοι περισσεύουν (+) και πόσοι λείπουν (-), χοντρά-χοντρά από τον ιούνιο.

Α Δωδεκανήσου (ρόδος)
Φ=+13  Χ=+12  Β=-6  Γ=-4
Α φάση αναπληρωτών καλούν....... 5 Φυσικούς!
Εξηγείστε το!

Δ κυκλαδων (Άνδρου, Ερμουπόλεως, Κέας, Κορθίου, Κύθνου, Μυκό-
νου, Πάρου, Τήνου, Υδρούσας και της Κοινότητας Αντιπάρου. )
Φ=+10  Χ=+8   Β=-9  Γ=+1
καλούν 1 φυσικό.

Πως δημιουργήθηκαν αυτά τα κενά φυσικών;

Επιμένω ότι με παράνομες β αναθέσεις μετατρέπουν τα κενά βιολογίας σε κενά φυσικής.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #143 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 04:13:03 πμ »
Για να γεμίσει ένας βιολόγος μόνο με βιολογία μπορεί να χρειαστεί να πάει μέχρι και σε 5 ή 6 μικρά γυμνάσια (4*6=24), ενώ χειρότερα είναι τα πράγματα για το χημικό.

Αυτα ειναι ανυποστατα, διοτι απο τη μια δεν υπαρχουν τοσα "μονοθεσια" σε κοντινη αποσταση χωρις λυκειο κι απο την αλλη, ενας βιολογος στο "μονοθεσιο" Γυμνασιο θα ειχε 10 ωρες (4 Βιολογιας + 2 Χημειας + 4 Γεωγραφιας που ειναι γεματη θεματα Οικολογιας και δεν υπαρχει περιπτωση ο Βιολογος να χασει το δικαιωμα διδασκαλιας), αρα με 2 "μονοθεσια" θα καλυπτε πληρως το ωράριό του. Ο Φυσικος, βεβαια, που θα ειχε χασει το δικαιωμα να διδασκει Βιολογια, Χημεια και Γεωγραφια θα ηταν σε πολυ χειροτερη θεση, μιας και το μονο που θα μπορουσε να διδαξει θα ηταν οι 5 ωρες Φυσικης (ισως κι οι 4 Γεωγραφιας, αν διδασκονται τετοια θεματα - δεν εχω ψαξει το προγραμμα σπουδων τους). Να γιατι συμφερει τους Φυσικους να διατηρηθει η παρουσα κατασταση με τον ενοποιημενο κλαδο και τις Β αναθεσεις, που ειναι πραγματα που πανε πακετο. Να διασπαστει ο κλαδος και οι πλεοναζοντες Φυσικοι και Χημικοι να παιρνουν παλι ολες τις ωρες Βιολογιας, δε θα εχει κανενα νοημα για μας, οπως δεν εχει νοημα για τους Φιλολογους που τους παιρνουν την Ιστορια κι ας μην ειναι στον ιδιο κλαδο.

Ενας ΠΕ04 που διδασκει τα παντα σ'ενα σχολειο ειναι τοσο αντι-παιδαγωγικο οσο οι 4 καθηγητες-επισκεπτες, για τον ιδιο λογο που ενας δασκαλος επιτρεπεται να παρει το ιδιο τμημα μονο 2 χρονιές στη σειρά: οι μαθητες δεν πρεπει να εγκλωβιζονται στον τροπο διδασκαλιας ενος ανθρωπου αλλά να ερχονται σ'επαφη με διαφορετικους διδασκοντες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:26:09 »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #144 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 07:53:50 πμ »
Εγινε συγχώνευση κάποιων θεμάτων με ίδιο περιεχόμενο. Οι συζητήσεις-αντιπαραθέσεις (σε κόσμιο επίπεδο) μεταξυ των ΠΕ04 να συνεχιστούν εδώ
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 07:56:29 πμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #145 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 09:22:52 πμ »

Φιλε μου, οι ενωσεις διοικουνται απο συνδικαλιστες που κοιτανε το προσωπικο τους συμφερον ή το συμφερον του πολυ στενου τους κυκλου - οχι το συμφερον του μαθητη ή των νεοτερων ή αδιοριστων συναδελφων τους. Περιμενες απο συνδικαλιστες που θελουν να ειναι αρεστοι, τακτοποιημενους στο σχολειο τους μια ζωη, με μισθο που δε μειωθηκε οπως των υπολοιπων απο εμας οταν εγιναν οι οριζοντιες περικοπες πριν 2 χρονια, να κανουν φασαρια για την υπαρξη Β' αναθεσης; Μα δε λειτουργουν με βαση το καλο του μαθητη ή το καλο της ειδικοτητας, αλλά με βαση το προσωπικο τους καλο.

Είναι ανυπόστατα αυτά που γράφεις utenar. Ναι, οι συνδικαλιστές κοιτούν το προσωπικό τους συμφέρον, και θέλουν να είναι αρεστοί και τακτοποιημένοι. Αλλά, ο μισθός όλων μειώθηκε αναλογικά (όχι μόνο των αναπληρωτών). Πιστεύω πως στην πεβ για πρώτη ίσως φορά το παλέψανε για τη θέση της βιολογίας στο νέο σχολείο. Το ότι οι αδιόριστοι και οι αναπληρωτές (που στο κάτω της γραφής είναι πολύς κόσμος) είμαστε τα θύματα της οικονομικής κρίσης δεν οφείλεται στην ΠΕΒ αλλά στο υποργείο.

Δεν τα λες καλα, διοτι δεν εδιναν οι Φυσικοι σε ΚΑΘΕ ΑΣΕΠ Βιολογια. Μονο οσοι ηταν διοριστεοι το 2004 και το 2008 απαντησαν υποχρεωτικα σ'ερωτησεις Βιολογιας - και δεν ξερουμε καν αν και τι απαντησαν ή αν ηταν διοριστεοι λογω προσαυξησεων. Εξαλλου, το ν'απαντησεις σε 10 ερωτησεις πολλαπλης επιλογης σ'ενα διαγωνισμο δε σε κανει επαρκη να διδαξεις ενα μαθημα που ΔΕΝ εχεις διδαχθει στο πανεπιστημιο - σε κανει αυτοδιδακτο. Κι ενας αυτοδιδακτος δεν εχει δικαιωμα διδασκαλιας! Διαφορετικα, να εξεταζονται κι οι ξενογλωσσοι στον ΑΣΕΠ σε Ιστορια και να διατηρησουν το δικαιωμα να τη διδασκουν. Επισης, να διδασκουμε Αγγλικα οσοι εχουμε Proficiency, κλπ. (μα τι λεω, εδω το κρατος διορισε να διδασκουν Πληροφορικη με σεμιναρια...)

Παντως, ακομη κι οταν το Υπουργειο αποφασισε οτι οι αυτοδιδακτοι θα εχουν δικαιωμα διδασκαλιας, τοτε προκειμενου ν'αποδειξουν την επαρκεια τους, θα επρεπε να τους ειχε εξετασει και σε πλανο μαθηματος Βιολογιας, εργαστηριακες ασκησεις Βιολογιας, κλπ. Αφου δεν το εκανε, τι συζηταμε; Νομιζεις οτι αν, στην επικειμενη αξιολογηση, βαλουμε εναν Φυσικο να διδαξει Βιολογια, θ'αξιολογηθει ως επαρκης; Δε συμφερει ουτε τον μαθητη, ουτε τον καθηγητη, να διδασκει κατι που δεν εχει σπουδασει.

Αν διαφωνείς με τον τρόπο διορισμού ή εξετάσεων ΑΣΕΠ θα πρέπει να αγωνιστείς για να αλλάξει με προτάσεις και παρεμβάσεις για το καλό όλου του κλάδου. Αυτό που διακρίνω σε όσα γράφεις είναι ένα παραλήρημα συρραφής ετερόκλητων (και ανυπόστατων) "επιχειρημάτων" που σκοπό έχουν να αποδείξουν ότι οι φυσικοί δεν δικαιούνται να διδάξουν βιολογία (μα αυτά είναι περυσινά ξινά σταφύλια ρε παιδιά, με το παρόν σύστημα έχουν κάθε δικαίωμα). Επίσης, υπάρχει διάχυτη η άποψη στην επιχειρηματολογία σου για τον ΑΣΕΠ και τον τρόπο διορισμού εν γένει ότι πριν από  σένα (τη δική σου γενιά) το χάος! Όλα ήταν αδιαφανή, οι διορισμένοι καθηγητές (με αδιαφανείς διαδικασίες) είναι ανίκανοι, εσύ αδικήθηκες γιατί σου βάλανε δύσκολα στον ΑΣΕΠ... Καποιος που βλέπει τόσο κοντόφθαλαμα και μονοδιάστα όλα τα θέματα με γνώμονα και μόνο το ατομικό του συμφέρον, σε τι διαφέρει από τους βολεμένους συνδικαλιστές που προανέφερες; Σε τίποτα απολύτως, διότι όποιος λέει σήμερα "πριν από εμένα το χάος" αύριο θα πει και το κλασσικό, "μετά από εμένα το χάος". Και δεν υπάρχει κάτι πιο απογοητευτικό από την αίσθηση αυτή της επαρμένης αντικοινωνικότητας.

mous, φυσικά και δε συμφωνω με τον γραπτο ΑΣΕΠ ως τροπο διορισμου - δε θ'αποδειξει ενα γραπτο την επαρκεια του εκπαιδευτικου στην πραξη. Ας γινοταν με σειρα προτεραιοτητας (οπως γινεται για άλλα Υπουργεια ή Δημους) κι οποιος ειναι στους διοριστεους να αξιολογηθει στην πραξη, ειτε πριν διοριστει, ειτε κατα τη δοκιμαστικη περιοδο της διετιας, για ν'αποδειχθει η καταλληλότητά του. Αλλά ο τροπος διορισμου ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο θεμα απο τη Β΄αναθεση, την οποια δεν υποστηριζω, εκτος απο τις συγκεκριμενες περιπτωσεις που ανεφερα.

Θα πρέπει να αποφασίσετε όλοι οι τρελαμένοι για διορισμό κάποια στιγμή και να διατηρείτε μια πάγια θέση για το κάθε τι που γράφετε! Θα μπορούσα να παραθέσω μηνύματά σου που ωρυεσαι για το διορισμό μέσω ΑΣΕΠ και μόνο ως το σουπερ αξιοκρατικό σύστημα... δεν θα το κάνω (βαριέμαι να ασχοληθώ). Προφανώς σε κείνον τον πρώτο ΑΣΕΠ τα είχες πάει καλούτσικα και ήσουνα (ή έτσι έκρινες) στο τσακ να διοριστείς. Βρίσκω πολύ βαρετή αυτή την αντιπαράθεση για το σύστημα διορισμού (που διαρκεί πλέον χρόνια) και που δείχνει το πλέον θλιβερό με τον πιο ανάγλυφο τρόπο. Είτε καλοί καθηγητές είτε όχι, είμαστε άνθρωποι χωρίς παιδεία και δυστυχώς χωρίς ηθικές αρχές, γι αυτό και χωρίς μνήμη! Αυτά πληρώνουμε όλοι τώρα. Καλημέρα  ;)

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #146 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 10:35:14 πμ »
Συνάδελφε, πίστεψέ με, δεν το θέλει κανένας να διδάσκει άλλης ειδικότητας μάθημα!

Εδώ θα διαφωνήσω! Στην πραγματικότητα ο κλάδος των μονίμων φυσικών (και χημικών) δεν έχει και τόσο πρόβλημα να διδάξει ότι ναναι αρκεί να μη μετακινηθεί. Έτσι, πέρυσι παρουσιάστηκε το εξής παράδοξο: καλύφθηκαν οι ώρες βιολογίας άρον άρον από τους μονίμους φυσικούς και όταν έβγαλαν την Α φάση (λίγες μόλις μέρες μετά) ζητήθηκαν βιολόγοι αναπληρωτές για να καλύψουν τις ώρες βιολογίας (που πρόλαβαν στο μεταξύ να καβατζώσουν οι μόνιμοι φυσικοί). Αφού κλήθηκαν ένα μάτσο βιολόγοι, αναγκάστηκαν να πάρουν 21 ώρες φυσικής οι μισοί από αυτούς με αποτέλεσμα να διαμαρτύρονται!

Εδώ θα συμφωνήσω με τον gvasilis ότι η στάση των φυσικών είναι και αντισυναδελφική και αντιπαιδαγωγική και απαράδεκτη από κάθε άποψη. Βεβαίως, οι μόνιμοι εν γένει είναι βολεψάκηδες στο θέμα του να μην μετακινηθούν αλλά οι φυσικοί ειδικά είναι εντελώς κακομαθημένοι. Ο πλήρης διαχωρισμός του κλάδου θα έβαζε τα πράγματα στη θέση τους. Η συζήτηση δεν έχει κάποιο νόημα να συντηρείται, δείχνει ότι υπάρχουν αγεφύρωτες διαφορές και ναι συμφωνώ ότι οι βιολόγοι δεν έχουμε και τίποτε να χάσουμε, οι φυσικοί θα ξεβολευτούν, είναι κάτι όμως που πρέπει να γίνει.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #147 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 10:46:32 πμ »
mous παρόλο που διαφοροποιούμαι σε ορισμένα σημεία από τον utenar, νομίζω πως καταλαβαίνω τι θέλει να πει.
Ο ΑΣΕΠ είναι πιο αξιοκρατικός από την ΠΔΣ την σιβιτανίδειο και τον ΟΑΕΔ. Ο ΑΣΕΠ όμως δεν είναι ότι καλύτερο γενικά. μπορεί να το βλέπει έτσι.
Έχω απαντήσει σε μια παλιά σου ερώτηση πολύ πιο πίσω, αν δεν βαριέσαι να ασχοληθείς. Δεν μπορώ να σου στείλω και ΠΜ, είναι κρίμα, έτσι θα αποφεύγαμε να φορτώνουμε το τοπικ με προσωπικό διάλογο.
Μας κατηγορείς, από τα αποσπασματικά γραφόμενα, για τον συνολικότερο χαρακτήρα μας. Και για τα στοιχεία που παρουσιάζω, νομίζω ότι παρόλο που αφήνεις περιθώριο να είναι αλήθεια, απλώς δεν τα θεωρείς και ιδιαίτερο πρόβλημα. Εντάξει δεν είναι ανάγκη να διαμαρτυρηθείς.
Επίσης νομίζω ότι επεκτείνεις τις απόψεις του utenar, προκειμένου να τις απορρίψεις. Τις διαστρεβλώνεις.
Εγώ για τις εκτιμήσεις μου, παραθέτω και στοιχεία. Νομίζω όμως ότι δεν υποτιμάς τα στοιχεία, υποτιμάς εμένα. Αν υπάρχουν στοιχεία που να απορρίπτουν τα δικά μου θα ήταν ευτύχημα να ηρεμήσω πλέον με το διορισμό, να αποκτήσω αρχες και παιδεία, μνήμη, λογική και να μου φύγει η γραφικότητα.
Ελπίζω να μην σε θίγω με παρόμοιο τρόπο.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 11:02:19 πμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #148 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 11:30:39 πμ »
utenar μετά τους πύρινους λόγους περι διάσπασης του κλάδου και παράνομων β αναθέσεων, καταλήγεις ότι οι βιολόγοι δεν θα έχουν πρόβλημα καθώς στα μικρά γυμνάσια θα έχουν 10 ώρες (4 βιολογία, 2 χημεία και 4 γεωλογία). Αν αυτό γίνεται σε δύο γειτονικά σχολεία, δεν θα υπερβαίνουν οι ώρες της β ανάθεσης, αυτές της α;
Αυτό είνα πρόβλημα αν γίνεται από τους φυσικούς, αλλά απόλυτα λογικό αν γίνεται από τους βιολόγους;
Μήπως η σκέψη σου χάνει τη συνέχειά της; Μήπως μπερδεύεις τον ρεαλισμό με την επιθυμία;
Εκτός αν είσαι οπαδός της λογικής; όσο μεγαλύτερη η απόσταση της αποψής μου από την πραγματικότητα, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.
Στην περίπτωση που μου απαντήσεις θα παρακαλούσα να είσαι συγκεκριμένος. Μην κατεβάσεις πάλι ολόκληρη σελίδα με ανακατεμένες σκέψεις που θα περιέχουν όλα τα θέματα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #149 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 11:34:31 πμ »
Δηλαδή, από την άλλη, αυτό που αποδεικνύουμε ότι γίνεται τώρα με τους φυσικούς, δεν είναι κακό, αλλα θα είναι κακό με τους βιολόγους.

Εντάξει προφανώς εννοείς, οτι αυτό που γίνεται τώρα με τους φυσικούς είναικακό όπως και θα ήταν αν γινοταν με τους βιολόγους. Ε τότε να σταματήσει να γίνεται τώρα με τους φυσικούς, και να αποτρέψουμε στο μέλλον να γίνει με άλλους.
Ορίστε.

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #150 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 11:53:42 πμ »
Εγώ για τις εκτιμήσεις μου, παραθέτω και στοιχεία.

Τα στοιχεία που παραθέτεις δεν αναφέρεις πώς τα απέκτησες! Δεν υπάρχουν στην ιστοσελίδα της διεύθυνσης! Προφανώς δεν θα θέλεις να εκθέσεις την πηγή σου. Σκέψου όμως, να άρχιζε ο καθένας που έχει πρόσβαση σε κάποιον υπάλληλο να κάνει αυτή τη δουλειά. Και ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι πού το πας... Δεν αποφασίζουμε εσύ ή εγώ, το υπουργείο κάνει ότι γουστάρει. Μπορούμε να απαιτήσουμε να δημοσιοποιούν τα στοιχεία και στη συνέχεια να συζητήσουμε πολιτισμένα και να εκτιμήσουμε την κατάσταση οι μεν και οι δε (βιολόγοι & φυσικοί). Συμφωνώ σε αυτό. Κι εγώ έχω στοιχεία για βιολόγους που πήραν με το ζόρι 21 ώρες φυσικής, δεν τα δημοσιοποιώ διότι συγνώμη ποιοι είμαστε εμείς για να δημοσιοποιούμε τέτοια στοιχεία; Ποιος μας νομιμοποιεί-εξουσιοδοτεί να το κάνουμε; Και γιατί να μας πιστέψει ο οποιοσδήποτε και να συζητήσει μαζί μας σαν να είναι πραγματικά τα στοιχεία αυτά;

*Γνωρίζω ότι στην Γ Αθήνας η κατάσταση είναι όπως την περιέγραψες και δεν έχω κανένα λόγο να το αμφισβητήσω. Στα σχολεία της Γ όμως, δεν σπανίζουν μόνο οι βιολόγοι σπανίζουν και οι 04 συνολικά! Η φυσική, η βιολογία διδάσκονται από αποφοίτους τει διατροφολογίας, ανθρώπους που δεν δικαιούνται να διδάσκουν σε γενικό λύκειο καθώς δεν έχουν ούτε μία ώρα α' ή β' ανάθεση σε αυτό! Είμαι αντίθετη με τον τρόπο που επιλέγεις να διαμαρτηρηθείς και με το ύφος και τη διάρκεια της αντιπαράθεσης με τους φυσικούς. Τα στοιχεία σου αν και σωστά είναι αποσπασματικά και παρότι βλέπεις τα δέντρα χάνεις το τοπίο.

Αποσυνδεδεμένος koucci

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #151 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 11:55:39 πμ »
Γιατί πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό;
Ή είμαστε της άποψης καθένας το μάθημά του και αυτό μπορεί να σημαίνει 4 ή 5 σχολεία ακόμα και για όλη του τη ζωή, ή να έχουμε β αναθέσεις έτσι ώστε να πάμε σε 1 ή 2 σχολεία.
Δεν μπορεί να ζητάμε ο καθένας το μάθημά του γιατί μας βολεύει για να διοριστούμε και στη συνέχεια β αναθέσεις για να μην πάμε σε αρκετά σχολεία γιατί και πάλι μας βολεύει και από πάνω να κατηγορούμε και τους μόνιμους όταν το κάνουν αυτό.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #152 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 11:58:55 πμ »
Θεωρώ ότι στο λύκειο με α αναθέσεις δε χρειάζεται να πάει κάποιος σε 4-5 σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο!
Και σε 2 μπορεί να γίνει αν βέβαια διδάσκει ο καθένας το αντικείμενό του!
Αναφέρομαι σε μεγάλα αστικά κέντρα και όχι σε απομακρυσμένες περιοχές όπου εκεί ισχύουν άλλα!

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #153 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 11:59:33 πμ »
Εκτός αν είσαι οπαδός της λογικής; όσο μεγαλύτερη η απόσταση της αποψής μου από την πραγματικότητα, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.

Είναι ο μαγικός-ανιμιστικός τρόπος σκέψης ;D Τόσο κρίμα για επιστήμονα των φυσικών επιστημών!

Έτσι και το υπουργείο δηλώνει "αμοίβω τους εκπαιδευτικούς ως πτυχιούχους και όχι ως επιστήμονες! Διότι πού ξέρω εγώ αν είστε επιστήμονες;" Πώς αποδεικνύεται άραγε αυτή η ιδιότητα; Με ασεπ, με αξιολόγηση, με βαθμό πτυχίου, με άλλο τρόπο;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160912
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 758
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 748
Σύνολο: 759

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.