*

Αποστολέας Θέμα: Πλεονάζοντες μόνιμοι φιλόλογοι, μηδενικά κενά: Ποιοι είναι οι λόγοι;  (Αναγνώστηκε 30822 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
δε νομίζω ότι η λύση είναι να πάμε στα δημοτικά και να πάρουμε τη δουλειά των δασκάλων. τουλάχιστον εγώ δεν αισθάνομαι ότι έχω την κατάλληλη κατάρτιση, για να διδάξω σε παιδιά δημοτικού. ας μην αποπροσανατολιστούμε και γίνει ό, τι σε μας με τις β αναθέσεις ιστορίας. στόχος μας θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να είναι η διεκδίκηση των μαθημάτων μας, να ξανασυζητηθεί το ωράριο και των καθηγητών και των φιλολογικών μαθημάτων και φυσικά να δίνονται τα κενά και όχι να μαγειρεύονται.

θα συμφωνήσω και προσωπικά δε θα ήθελα να πάω σε δημοτικό. Συμφωνώ επίσης ότι το θέμα είναι να επανέλθει το παλαιό ωράριο και να διασφαλίσουμε τα μαθήματά μας.
 Ωστόσο, μια μικρή επισήμανση: παρόλο που και εμένα μου φαίνονται περίεργες οι μικρότερες ηλικίες, νομίζω ότι δεν τίθεται θέμα του αν έχουμε την κατάλληλη κατάρτιση. Εξηγιέμαι: είναι δυνατόν να μην έχουν την κατάλληλη κατάρτιση(παιδαγωγική εννοείται) για μαθητές δημοτικού οι ΠΕ02-03-04 και να την έχουν οι ΠΕ05-06-07-08-11-16 που διατίθενται ή μετατάσσονται είτε με τη θέλησή τους είτε χωρίς στην α/βάθμια; τι παραπάνω σχετικά με την παιδαγωγική στις ηλικίες δημοτικού έχουν διδαχθεί στις σχολές τους;
 Εννοείται δεν τάσσομαι υπέρ της υποχρεωτικής διάθεσης ή μετάταξης των ειδικοτήτων αυτών στην αβαθμια, αλλά αν αυτοί μπορούν να πηγαίνουν χωρίς να αντιμετωπίζουν (από παιδαγωγική άποψη) δυσκολίες, γιατί να μην μπορούν και οι υπόλοιποι;
 Ελπίζω να έγινε κατανοητό το τι εννοώ και να μην παρεξηγηθούν τα γραφόμενά μου.
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δελτίο τύπου από τον ΠΑ.Σ.Α.Φ. για την Ημερίδα της Π.Ε.Φ με θέμα «Αίτημα παιδείας : Η διδασκαλία της Ιστορίας από τους φιλολόγους»

   Συνάδελφοι, χθες το απόγευμα Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013 πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα ημερίδα από την Π.Ε.Φ με θέμα “Αίτημα παιδείας: Η διδασκαλία της Ιστορίας από τους φιλολόγους”. Ύστερα από πρόσκληση παρευρεθήκαμε και κάποια μέλη του ΠΑ.Σ.Α.Φ. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης εκπλαγήκαμε αρνητικά καθώς διαπιστώναμε πως το θέμα αντιμετωπιζόταν μάλλον “μουδιασμένα”, αφού αρκετοί ομιλητές συμφώνησαν ότι η Ιστορία πρέπει να διδάσκεται αποκλειστικά από φιλόλογους, χωρίς όμως να αναδείξουν την τεράστια έκταση του θέματος της β΄ανάθεσης. Ελάχιστες (δύο κατά την άποψή μας) οι δυναμικές φωνές ομιλητών, που επεσήμαναν πως στοχευμένα το μάθημα της Ιστορίας υποβαθμίζεται από το Υπουργείο, έτσι ώστε να δίνεται σε άλλες ειδικότητες και ότι η τακτική αυτή θα επεκταθεί και σε άλλα φιλολογικά μαθήματα προκειμένου να αποφευχθούν οι προσλήψεις και οι διορισμοί φιλολόγων τα επόμενα χρόνια!

   Αφού οι ομιλητές ολοκλήρωσαν τις εισηγήσεις τους, ζήτησε να μιλήσει μέλος του ΠΑΣΑΦ, το οποίο ανέδειξε με τεκμηριωμένα επιχειρήματα το πρόβλημα στην πραγματική του διάσταση, υποστηρίζοντας ότι η ανάθεση της Ιστορίας έχει ξεπεράσει το 80% (κάποιος ομιλητής είχε κάνει λόγο μόνο για 30%), με αποτέλεσμα την ανεργία των αναπληρωτών φιλολόγων. Ο λόγος του μέλους μας - στιβαρός και πλήρης - καταχειροκροτήθηκε και πυροδότησε την ανιαρή ατμόσφαιρα, καθώς τη σκυτάλη πήρε μία φιλόλογος με διδακτορικό στην Ιστορία, η οποία - εμφανώς φορτισμένη - είπε ότι παρακάλεσε φέτος να της δοθούν 2 ώρες Ιστορίας, αφού οι υπόλοιπες 24 ανατέθηκαν σε άλλες ειδικότητες.

   Στη συνέχεια μίλησαν και άλλοι μόνιμοι συνάδελφοι, οι οποίοι πλέον περισσεύουν στις Δευτεροβάθμιες της Αθήνας (όπως και αρκετοί εκατοντάδες φιλόλογοι) μετά την ανάθεση της Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες, με συνέπεια να νιώθουν την εργασιακή τους θέση επισφαλή.

    Βάσει αυτών κρίνουμε πως επόμενη ενέργεια του συλλόγου είναι να συμπορευθούμε με τους μόνιμους συναδέλφους από όλη την Ελλάδα (σήμερα υπάρχει σχετική ανακοίνωση και από τους φιλόλογους στα Χανιά), για να αναδείξουμε ότι η ανάθεση της Ιστορίας σε άλλες ειδικότητες πλήττει σε μεγάλο βαθμό το σύνολο του κλάδου, μόνιμους και αναπληρωτές, υπονομεύοντας παράλληλα την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B1%CF%86-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%86-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82#ixzz2fLsatUNk
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook


Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B1%CF%86-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%86-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82#ixzz2fLsQiHVw
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B1%CF%86-%CF%83%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%86-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
golum ....Κατου.......α και λιγο εξω

 δεν παρεθεσες την πηγη σου κ  πεταξες το ονομα του Μπαμπινιωτη για να προσδωσεις ολιγο κυρος στα γραφομενα σου...η αληθεια ειναι οτι εχουμε διαβασει ενα καρο μπαρουφες εδω μεσα σε δυσκολους καιρους, με ενα καρο συναδελφους να τσιμπανε...κατι τετοιο ειναι βεβαιο οτι θα ειχε διαρρευσει κ δε θα περιμενε εσενα να το ανακοινωσεις σαν πυροτεχνημα στο pde, επικαλουμενος πηγες απο το υπουργειο...

@gio66 αυτο που δεν ξερεις οτι οι ΠΕ06 εχουν διδαχθει την εκμαθηση της αγγλικης σε μικρες ηλικιες...
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
δεν παρεθεσες την πηγη σου κ  πεταξες το ονομα του Μπαμπινιωτη για να προσδωσεις ολιγο κυρος στα γραφομενα σου...η αληθεια ειναι οτι εχουμε διαβασει ενα καρο μπαρουφες εδω μεσα σε δυσκολους καιρους, με ενα καρο συναδελφους να τσιμπανε...κατι τετοιο ειναι βεβαιο οτι θα ειχε διαρρευσει κ δε θα περιμενε εσενα να το ανακοινωσεις σαν πυροτεχνημα στο pde, επικαλουμενος πηγες απο το υπουργειο...

@gio66 αυτο που δεν ξερεις οτι οι ΠΕ06 εχουν διδαχθει την εκμαθηση της αγγλικης σε μικρες ηλικιες...

τότε πάω πάσο. Έχουν διδαχθεί και όλες οι υπόλοιπες ειδικότητες όμως;
Για να μην παρεξηγηθώ, το θέμα είναι (όπως όλοι ξέρουμε) να τους βγουν τα κουκιά και οι υπόλοιποι να πάνε περίπατο. Σε αυτό πρέπει να αντιταχθούμε και να διεκδικήσουμε επαναφορά του παλιού ωραρίου/κατάργηση των υποχρεωτικών μετατάξεων σε αβαθμια και ό,τι άλλο αντίστοιχο.
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Θα μπορουσε να υπαρξει ενα σχεδιο ενοποιησης δημοτικου κ γυμνασιου, κατα τα προτυπα πολλων χωρων οπως η Δανια αλλα η ελλαδα απεχει πολυ ακομα απο κατι τετοιο και οτιδηποτε γινεται, οπως η μετακινηση πληροφορικων στα δημοτικα, γινεται με μεγαλη προχειροτητα. Δε νομιζω παντως οτι ο μπαμπινιωτης υποστηριζει την ενοποιηση με την αβαθμια και την μετακινηση φιλολογων στα δημοτικα. Κατι τετοιο θα ηταν εντελως ανοητο μιας και οι δασκαλοι σαν θεωρητικοι και με πληρεστερη παιδαγωγικη καταρτιση δε μπορουν να αντικατασταθουν απο τους φιλολογους. Σε αντιθεση με τα θετικα οπου η εισαγωγη αρχων φυσικων επιστημων στις πανελλαδικες για παιδαγωγικες σχολες αποτελει μια εμμεση παραδοχη της ανεπαρκειας των δασκαλων στις φυσικες επιστημες. Αυτο ομως δε σημαινει οτι θα παει φυσικους στα δημοτικα οι οποιοι εχουν ανεπαρκια παιδαγωγικης καταρτισης, σε επιπεδο δημοτικης εκπαιδευσης. Τα ιδια ισχυουν πανω κατω και για τους μαθηματικους. Μια μεγαλη καινοτομια που θα μπορουσε να γινει ηταν το ενιαιο 9χρονο σχολειο σαν αβαθμια εκπαιδευση και ο χωρισμος των δελασκαλων σε ειδικοτητες. Δηλαδη 2χρονια γενικα παιδαγωγικα και 2χρονια διδακτικη εξειδικευμενη σε κατευθυνσεις θεωρητικης, και θετικων επιστημων. Αυτα ομως ειναι ουτοπιες. Τωρα για τους φιλολογους, τα επομενα 2 χρονια αναμενονται περισσοτερες απο 2500 συνταξιοδοτησεις οποτε οσες συγχωνευσεις και να γινουν παλι θα υπαρχουν κενα οποτε δε θα ειχε κανενα νοημα η μετακινηση στην Αβαθμια
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος MatinaPEO2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφοι οφείλω να αναγνωρίσω στην ομάδα της τρόικα εσωτερικού (Άρβι και οι όποιοι υφυπουργοί του) ότι σχεδίασαν και εκτέλεσαν με μαεστρία το σχέδιό τους που συνίστατο στο εξής μότο: εξαφάνιση των κενών. Βέβαια στην επαρχία, όπου εργάζομαι απομένουν ψήγματα αδιάθετων ωρών για φιλολόγους αλλά το θέμα είναι ότι μέχρι πέρσι στο νομό μου διόριζε αναπληρωτές και μάλιστα αρκετούς! Προβλέπω επιδείνωση του χρόνου, αν αναλογιστεί κανείς και τη φυσική μείωση του μαθητικού πληθυσμού και τις απίστευτες πιέσεις για μεγέθυνση των τμημάτων...! Μόνο το πάγωμα των διορισμών και οι πολλαπλάσιες των προηγούμενων χρόνων συνταξιοδοτήσεις ίσως δώσουν ανάσα...αλλά με τεράστιο κόστος για τους συναδέλφους-αναπληρωτές  που χρόνια τώρα γύριζαν ( όπως κι εμείς κάποτε) την Ελλάδα...με την ελπίδα του διορισμού. Προσωπικά ήδη κάνω ενέργειες, ώστε του χρόνου να ζητήσω άδεια άνευ αποδοχών για εργασία στο εξωτερικό. Ειλικρινά θέλω μια ανάπαυλα από το όλο σύστημα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
γιατί κάποιοι πρέπει να γίνονται τόσο γραφικοί?Ήμαρτον.
ο γνωστός Χρηστάκης:
"Σταματήστε αυτόν τον ανιστόρητο σχεδιασμό που θα οδηγήσει σε επικίνδυνο αφελληνισμό ή καταστροφική ημιμάθεια. Δώστε το μάθημα πίσω στους ειδικευμένους αποφοίτους της Φιλοσοφικής, όχι άλλα πειράματα με την ιστορική γνώση. Εδώ οι πανεπιστημιακοί ερίζουν τις τελευταίες μέρες για Ζάλογγο, κρυφά σχολεία και καταστροφή της Σμύρνης. Τι θα μπορέσει να κάνει ο συμπαθής συνάδελφος των Θρησκευτικών στον κυκεώνα των ιστορικών πηγών και αναλύσεων, να του δώσει δογματική εσάνς; Ή να τη διαποτίσει με θεολογικές ασυμβατότητες; Ο φίλος συνάδελφος της Αγγλογαλλογερμανικής φιλολογίας θα προσδώσει στο μάθημα την ευρωπαϊκή ουμανιστική του διάσταση και θα εντάξει τη σύγχρονη ελληνική ιστορία στο φιλελληνικό ενδιαίτημα των μεγάλων δυνάμεων; Ήμαρτον !!!"
http://www.notospress.gr/article.php?id=12141

http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Ο Χρηστάκης είναι ένα μοναδικό υβρίδιο. Δηλώνει Συριζαίος, αλλά η ρητορική του παραπέμπει στην... εφταετία. Χουντοσύριζα, ένα πράμα.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως στον ΣΥΡΙΖΑ Λακωνίας, ούτε που τον ξέρουν τον τύπο...

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
απο ανικανοι, ανεπαρκεις και γραφικοι, γιναμε φιλοι συναδελφοι και μετα ξανα κλεφτες! ας αποφασισει ο κυριος Χρηστακης τι επιτελους ειμαστε γιατι εχω αρχισει να εχω ενα μικρο θεματακι σχετικα με την "ταυτοτητα" μου.

οσες πιθανοτητες εχω εγω να ειμαι πιλοτος μαχητικων αεροσκαφων, αλλες τοσες εχει ο συγκεκριμενος να ειναι Συριζαιος! μη σου πω nikita οτι εγω εχω πιο πολλες πιθανοτητες να πιλοταρω μαχητικο καποτε!
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters


Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ΠΕΦ: Κατάφορη αδικία εις βάρος των φιλολόγων
Στην ημερίδα που πραγματοποίησε η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (18-9-13) με θέμα το μάθημα της Ιστορίας αναδείχθηκε το μέγεθος του προβλήματος που αντιμετωπίζει ο φιλολογικός κόσμος με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς: μεγάλος αριθμός φιλολόγων- παρά τις συνταξιοδοτήσεις- πλεονάζει και βρίσκεται στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ όλης της χώρας. Ο παραλογισμός αυτός, γιατί περί παραλογισμού πρόκειται, αφού τα δεδομένα παραμένουν ως έχουν, είναι το αποτέλεσμα της εφαρμογής (;) των περίφημων  δεύτερων αναθέσεων, που τη μια μέρα ισχύουν, την άλλη ανακαλούνται και εφαρμόζονται κατά το δοκούν και ανάλογα με τα πρόσωπα.

 Πριν το ζήτημα πάρει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, με παράνομες μετακινήσεις «πλεοναζόντων» φιλολόγων και δικαστικές παρεμβάσεις-ήδη φιλόλογοι κινούνται νομικά- απαιτούμε την παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας προς όλες τις Διευθύνσεις Δ. Ε. για έλεγχο όσων παρανομούν και πιστή εφαρμογή της νομοθεσίας, σύμφωνα με την οποία (υπουρ. απόφαση, 124062/Γ2/6-9-13) οι φιλόλογοι προηγούνται, βεβαίως, στη διδασκαλία της Ιστορίας. Συγκεκριμένα στη νέα Υπουργική απόφαση, για τις αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου-Λυκείου η υποσημείωση με μαύρα γράμματα κάτω από την ανάθεση του μαθήματος  της ιστορίας αναφέρει ρητώς και σαφώς πως η β΄ ανάθεση του μαθήματος της ιστορίας δίδεται στους εκπαιδευτικούς κλάδων ΠΕ10, ΠΕ13 (ΠΕ5, ΠΕ6, ΠΕ7 για το σχ. έτος 2013-14) μόνο εφόσον οι εκπαιδευτικοί ΠΕ2 έχουν συμπληρώσει το ωράριό τους με μαθήματα πρώτης ανάθεσης στο σχολείο ή τα σχολεία που έχουν τοποθετηθεί (και πρέπει βέβαια να τοποθετούνται, όταν υπάρχουν ανάγκες φιλολογικών ωρών). Τα ίδια αναφέρονται και στην πράξη 26/2013 του Ι.Ε.Π., που περιλαμβάνεται στα σχετικά έγγραφα της υπουργικής απόφασης, στην οποία πράξη, επιπλέον, επισημαίνεται ότι το μάθημα της Ιστορίας δεν μπορεί να διδάσκεται από τους κλάδους ΠΕ5, ΠΕ6, ΠΕ7, επειδή δεν περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα σπουδών τους.
Πρόκειται για κατάφορη αδικία εις βάρος των φιλολόγων που δεν θα την επιτρέψουμε!     

 

Α π ό    τ ο    Δ.  Σ.      Π. Ε. Φ.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B5%CF%86-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B7-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CF%89%CE%BD#ixzz2fQJWriRM
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
δε νομίζω ότι η λύση είναι να πάμε στα δημοτικά και να πάρουμε τη δουλειά των δασκάλων. τουλάχιστον εγώ δεν αισθάνομαι ότι έχω την κατάλληλη κατάρτιση, για να διδάξω σε παιδιά δημοτικού. ας μην αποπροσανατολιστούμε και γίνει ό, τι σε μας με τις β αναθέσεις ιστορίας. στόχος μας θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να είναι η διεκδίκηση των μαθημάτων μας, να ξανασυζητηθεί το ωράριο και των καθηγητών και των φιλολογικών μαθημάτων και φυσικά να δίνονται τα κενά και όχι να μαγειρεύονται.
Αυτό είναι το πιό σωστό!
  

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Στη Γ΄Αθήνας πλεονάζουμε (υπεράριθμοι + διαθεσίτες) 65 φιλόλογοι (περίπου 1300 ώρες ) και περιμένουμε τοποθέτηση σε κενά 200 ωρών. Υπολογίστε κι αυτούς που πρέπει να συμπληρώσουν ωράριο....
Εικόνα για τις υπόλοιπες δευτεροβάθμιες της Αθήνας έχουμε; Κοίταξα τις τοποθετήσεις, αλλά προσωπικά δεν βγάζω άκρη.
Π.χ. η Α' Αθήνας δίνει 499 ώρες κενά, αλλά δεν λέει πόσους φιλολόγους έχει να διαθέσει, Η Β' Αθήνας αναφέρει τα κενά μόνο αριθμητικά χωρίς να δίνει ώρες ανά σχολείο, η ιστοσελίδα της Ανατ. Αττικής δεν παίζεται...., η Δυτ. Αττική δεν φαίνεται να έχει κανένα κενό.

Όποιος συνάδελφος έχει πληροφορίες ακριβείς για την περιοχή του παρακαλώ ας τις παραθέσει. Στα τέλη του καλοκαιριού είχα ακούσει για πάνω από 100 κενά φιλολόγων σε όλη την Αττική. Τώρα φαίνεται να βγαίνουμε πλεονασματικοί. Ας ξέρουμε τουλάχιστον αν αυτό είναι αλήθεια και αν ναι πόσοι περισσεύουμε (έστω στο περίπου).
Τι συμβαίνει στην Α-Β-Δ Αθήνας, στην Ανατ.-Δυτ. Αττική και στον Πειραιά;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 497
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 475
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.