*

Αποστολέας Θέμα: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ  (Αναγνώστηκε 31659 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος amav

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #98 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 02:10:02 μμ »
θελω να πιστευω πως οι ελληνες ξυπνησαν και επιτελους θα τιμωρησουν αυτους που τους οδηγησαν στην καταστροφή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:19:24 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #99 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 03:11:40 μμ »
Τελικά ο νόμος 3848 είναι πιο δίκαιος από τις απαιτήσεις κάθε ομάδας αδιόριστων εκπαιδευτικών. Ο νόμος αυτός έχει βασική προϋπόθεση τον ΑΣΕΠ και προσμετρά στο μέτρο του λογικού όλα τα υπόλοιπα ακαδημαϊκά προσόντα και κοινωνικά κριτήρια. Δεν στερεί σε κανέναν την ελπίδα…ούτε καν στους νέους αν κάποιοι από αυτοί γράψουν άριστα.

 Η ΠΕΑΔ που έτρεξε να καπηλευτεί το όνομα της πρώην ΠΕΑ εξυπηρετεί μόνο μία συγκεκριμένη ομάδα εκπαιδευτικών:
Αυτούς που δεν έκαναν το κόπο να περάσουν από ΑΣΕΠ ή έγραψαν πολύ χαμηλά και από την άλλη κυρίως αυτούς που μπήκαν στο πίνακα με αρχική προϋπηρεσία που απέκτησαν με τα διάφορα παραθυράκια των νόμων. Νόμων που προέκυψαν από τις πελατειακές σχέσεις των πολιτικών και υπουργών των κομμάτων που μας κυβερνούν ακόμα. Το βρίσκω προκλητικό να μιλά η ΠΕΑΔ για κίνδυνο αναγνώρισης επιπλέον προϋπηρεσιών και άλλα τέτοια παρά την ύπαρξη τέτοιου κινδύνου.

Από την άλλη δεν νομίζω ότι αυτή η κυβέρνηση θα καθορίσει το μέλλον των αδιόριστων εκπαιδευτικών λόγω του οικονομικού αλλά και μεταρρυθμιστικού (?) προγράμματός της στην παιδεία και ειδικότερα στην βθμια. Δεν θα προλάβει… ανεξάρτητα αν τους ψηφίσουν ή όχι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί. Δεν υπάρχουν προσλήψεις στο πρόγραμμά της αλλά αντίθετα μεγάλη συρρίκνωση του αριθμού των μαθητών άρα και εκπαιδευτικών στα ΓΕΛ. Αλλά και να προκύψουν ανάγκες δεν φαίνεται να έχει βούληση για εφαρμογή αξιοκρατικού συστήματος. Κάποιους άλλους θα θελήσει να βολέψει. Το απέδειξε άλλωστε και στο παρελθόν. Ας θυμηθούμε ποιους έτρεξε να βολέψει πριν την ψήφιση του νόμου 3848...

Κατά την γνώμη μου πρέπει να απαιτήσουμε κυρίως από τα κόμματα της αντιπολίτευσης το πιο απλό από όλα: Πλήρη εφαρμογή του νόμου 3848 με διεξαγωγή ΑΣΕΠ και με προτεραιότητα διορισμού σε αυτούς που χρωστάει από το 2009.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2014, 03:15:20 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #100 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 03:21:40 μμ »
Και οι 300 είναι ίδιοι...Είδατε να έχει κανένα πρόγραμμα για την εκπ/ση η αξιωματική αντιπολίτευση?Και η ΝΔ άλλα έλεγε προ εκλογών και γι'αυτό ψηφίστηκε...αλλά μετά συνέχισε συγχωνεύσεις και γενικά ό,τι ξεκίνησε το Πασοκ.Τα μέτρα που περνά μια κυβέρνηση τα συνεχίζει και η επόμενη γιατί είναι βολικά γι'αυτούς.Μεταβατική και επί Διαμαντοπούλου ματαβατική και με Αρβανιτόπουλο.Ποιος θα σπάσει τα αυγά?

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #101 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 04:26:09 μμ »

Το θέμα είναι να γίνει 1.ένας διαχωρισμός προυπηρεσίας γενικής και ειδικής αγωγής.
                               

από πότε η ειδική αγωγή σταμάτησε να είναι αγωγή για να μην μετρά η προϋπηρεσία στις δομές της στους πίνακες εκπαιδευτικών (δηλαδή σε εκείνους που παρέχουν την αγωγή); γιατί τσουβαλιάζουμε έτσι τις διάφορες δομές βάζοντας το ίδιο τις προσλήψεις της ειδικής με εκείνες της Σιβιτανιδείου για παράδειγμα; Οι προσλήψεις στην ε.α. γίνονται βάσει πινάκων...

Τελικά ο νόμος 3848 είναι πιο δίκαιος από τις απαιτήσεις κάθε ομάδας αδιόριστων εκπαιδευτικών. Ο νόμος αυτός έχει βασική προϋπόθεση τον ΑΣΕΠ και προσμετρά στο μέτρο του λογικού όλα τα υπόλοιπα ακαδημαϊκά προσόντα και κοινωνικά κριτήρια. Δεν στερεί σε κανέναν την ελπίδα…ούτε καν στους νέους αν κάποιοι από αυτοί γράψουν άριστα.

θα ήταν ο πιο δίκαιος αν απολύονταν όλοι οι εκπαιδευτικοί και γινόταν ΑΣΕΠ οπότε θα διορίζονταν οι καλύτεροι στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. επειδή όμως υπάρχουν ήδη κάποιοι που έχουν γυρίσει όλη την Ελλάδα, έχουν στερηθεί αλλά και κερδίσει πράγματα, με ποια λογική σβήνουμε τους κόπους τους; αν σε μια επιχείρηση θέλουμε να γίνουν προσλήψεις σβήνουμε την προσφορά των ήδη υπαρχόντων εργαζομένων και παίρνουμε καινούργιους; ας προσέξουμε τι λέμε γιατί μπορεί στο μέλλον να έρθουν άλλοι "καινούργιοι" που θα λένε τα ίδια για εμάς τους παλιούς... η προϋπηρεσία σημαίνει κόπο και κατάθεση ψυχής. αν κάποιοι την απέκτησαν με δόλιους τρόπους τότε όσοι έχουν στοιχεία ας τα πάνε στον εισαγγελέα. αλλά το τσουβάλιασμα δεν είναι ανεκτό.

υ.γ. έχω και επιτυχία στον ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 07, 2014, 04:34:37 μμ από michalis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:19:24 »

Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #102 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 04:31:43 μμ »
Τότε να μετράει και η γενική στην ειδική και με ένα μεταπτυχιακό να είναι οκ...αφού και οι αναπληρωτές γενικής από τον πίνακα προσλαμβάνονται.

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #103 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 04:41:22 μμ »
ο καθηγητής της γενικής εργάζεται βάσει του πτυχίου του κλάδου του.
ο καθηγητής της ειδικής είναι καθηγητής (άρα διδάσκει στην γενική παιδεία) αλλά έχει κ ειδίκευση στην ειδική (άρα διδάσκει και στις δομές της ειδικής).
άρα ο καθηγητής χωρίς ειδίκευση πως θα εργαστεί στην ε.α.;;;

οι πίνακες καταρτίζονται με βάση την προϋπηρεσία στις δομές του υπαιθ. όποιος εργάζεται στην ε.α. δηλαδή σε δομή του υπαιθ λογικό είναι να μετρά η προϋπηρεσία του και στους δύο πίνακες. δουλεύω με παιδιά άρα έχω προϋπηρεσία το υπαιθ (πίνακες γενικής) αλλά δουλεύω με παιδιά με ε.α. άρα αποκτώ προϋπηρεσία στον πίνακα της ειδικής;

η λογική σας είναι ότι ο μαθητής με ε.α. δεν είναι μαθητής;;;;άρα να μην μετρά η προϋπηρεσία μου στους πίνακες όσων εργάζονται με παιδιά;δεν σας καταλαβαίνω...

Αποσυνδεδεμένος ΠΕΑ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #104 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 04:43:10 μμ »
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
e-mail: pead2014@gmail.com.
                                                                                                    Αθήνα, 6 Φεβρουαρίου 2014
                      ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 7 ΦΛΕΒΑΡΗ
Συνάδελφοι ,

Η ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ των εκπαιδευτικών και η φετινή ΑΝΕΡΓΙΑ των χιλιάδων αναπληρωτών με τις πολύμηνες προϋπηρεσίες είναι οι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος. ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ στα πλαίσια ενός εργασιακού μεσαίωνα που συνθλίβει εργασιακά δικαιώματα και απαξιώνει την ίδια την ΕΡΓΑΣΙΑ.
Η  Δημόσια Παιδεία απαξιωμένη και αποψιλωμένη από τους εκπαιδευτικούς της μονίμους και αναπληρωτές καταρρέει αβοήθητη υπό  το βάρος έλλειψης των κονδυλίων, απαξίωσης του προσωπικού, εγκατάλειψης των μαθητών,
γιατί ΜΝΗΜΟΝΙΟ και ΠΑΙΔΕΙΑ είναι έννοιες ασύμβατες.
Όλοι πια  έχουμε κατανοήσει πώς αντιλαμβάνεται μια μνημονιακή  κυβέρνηση που  ΔΕ  ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, τις κοινωνικές παροχές και τα δημόσια αγαθά.
Οι αναπληρωτές καθηγητές έχοντας βιώσει ήδη όλα τα προηγούμενα χρόνια απίστευτες συνθήκες εργασιακής ανασφάλειας  και πολλοί από φέτος την ανεργία, ΕΙΜΑΣΤΕ  ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ.
Στην αυριανή απεργία συνάδελφοι αναπληρωτές χρέος μας είναι να βρισκόμαστε δίπλα στους συνάδελφους της διαθεσιμότητας.

ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΟΝΙΜΟΣ Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ ΣΤΙΣ 23 ΜΑΡΤΗ
                                           
                                              ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ                                                                                               
                                                                                                      ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 



Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #105 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 04:46:36 μμ »
ο καθηγητής της γενικής εργάζεται βάσει του πτυχίου του κλάδου του.
ο καθηγητής της ειδικής είναι καθηγητής (άρα διδάσκει στην γενική παιδεία) αλλά έχει κ ειδίκευση στην ειδική (άρα διδάσκει και στις δομές της ειδικής).
άρα ο καθηγητής χωρίς ειδίκευση πως θα εργαστεί στην ε.α.;;;

οι πίνακες καταρτίζονται με βάση την προϋπηρεσία στις δομές του υπαιθ. όποιος εργάζεται στην ε.α. δηλαδή σε δομή του υπαιθ λογικό είναι να μετρά η προϋπηρεσία του και στους δύο πίνακες. δουλεύω με παιδιά άρα έχω προϋπηρεσία το υπαιθ (πίνακες γενικής) αλλά δουλεύω με παιδιά με ε.α. άρα αποκτώ προϋπηρεσία στον πίνακα της ειδικής;

η λογική σας είναι ότι ο μαθητής με ε.α. δεν είναι μαθητής;;;;άρα να μην μετρά η προϋπηρεσία μου στους πίνακες όσων εργάζονται με παιδιά;δεν σας καταλαβαίνω...

Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #106 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 04:50:34 μμ »
Και ο καθηγητής της γενικής με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή έχει εξειδίκευση και προϋπηρεσία σε παιδιά και πρόσληψη από τον πίνακα αναπληρωτών και εξάσκηση στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο.Για ποιο λόγο μαζί με το μεταπτυχιακό της ειδικής να μη μεταφέρει και την προϋπηρεσία της γενικής στους πίνακες ειδικής και να αποκτήσει μια καλή σειρά?Ίδια λογική είναι.Γιατί πρέπει να ακυρωθεί η προϋπηρεσία που απέκτησε στη γενική και να ξεκινήσει με μηδενική προϋπηρεσία?

Αποσυνδεδεμένος may16

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #107 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 04:52:27 μμ »
Εσύ Μιχάλη θέλεις να το έχεις δίπορτο! Κι από δω κι από κει κατά το δοκούν. Εμείς να βολευτούμε κι άλλοι ας κόψουν το λαιμό τους.
Να διαλέξετε αν θέλετε να εργαστείτε γενική ή ειδική αγωγή. Τα μόρια της γενικής στον πίνακα γενικής και τα μόρια ειδικής στον πίνακα ειδικής. Και όσοι θέλετε να εργαστείτε ειδική να απαιτήσετε να γίνει διαγωνισμός ειδικής όπως είχε εξαγγελθεί κάποτε. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού.

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #108 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 05:10:34 μμ »
Και ο καθηγητής της γενικής με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή έχει εξειδίκευση και προϋπηρεσία σε παιδιά και πρόσληψη από τον πίνακα αναπληρωτών και εξάσκηση στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο.Για ποιο λόγο μαζί με το μεταπτυχιακό της ειδικής να μη μεταφέρει και την προϋπηρεσία της γενικής στους πίνακες ειδικής και να αποκτήσει μια καλή σειρά?Ίδια λογική είναι.Γιατί πρέπει να ακυρωθεί η προϋπηρεσία που απέκτησε στη γενική και να ξεκινήσει με μηδενική προϋπηρεσία?

γιατί πολύ απλά η προϋπηρεσία στο γενικό σχολείο δεν σημαίνει ότι έχεις προϋπηρεσία με μαθητές ε.α. ενώ η προϋπηρεσία με μαθητές ε.α. σημαίνει προϋπηρεσία με μαθητές.
δεν θέλω να φέρω παραδείγματα λογικής του στυλ  όλες οι πέστροφες είναι ψάρια αλλά όλα τα ψάρια δεν είναι πέστροφες κ.ο.κ. αν ούτε έτσι το καταλαβαίνετε τότε ...συγνώμη

may16 αν αυτό έχεις καταλάβει τότε λυπάμαι πολύ...επίσης, η καραμέλα του ΑΣΕΠ προϋποθέτει στοιχειώδη γνώση επί της διαδικασίας του ΑΣΕΠ. ΑΣΕΠ μπορεί να γίνει όταν η εξέταση των γνωστικών δεξιοτήτων γίνεται επί  της εκπαίδευσης που έχει λάβει κάποιος στα πλαίσια κάποιας σχολής πανεπιστημίου την οποία και έχει τελειώσει. αν μου βρεις, με λίγα λόγια, σχολή δευτεροβάθμιας που να βγάζει φυσικούς ειδικής αγωγής ώστε να εξεταστούμε στα μαθήματα του προγράμματος σπουδών της, τότε να γίνει ΑΣΕΠ αύριο.

στην πρωτοβάθμια που υπάρχει σχολή δασκάλων ειδικής αγωγής μπορεί να γίνει ΑΣΕΠ. απλά....

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #109 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 05:15:31 μμ »
θα ήταν ο πιο δίκαιος αν απολύονταν όλοι οι εκπαιδευτικοί και γινόταν ΑΣΕΠ οπότε θα διορίζονταν οι καλύτεροι στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. επειδή όμως υπάρχουν ήδη κάποιοι που έχουν γυρίσει όλη την Ελλάδα, έχουν στερηθεί αλλά και κερδίσει πράγματα, με ποια λογική σβήνουμε τους κόπους τους; αν σε μια επιχείρηση θέλουμε να γίνουν προσλήψεις σβήνουμε την προσφορά των ήδη υπαρχόντων εργαζομένων και παίρνουμε καινούργιους; ας προσέξουμε τι λέμε γιατί μπορεί στο μέλλον να έρθουν άλλοι "καινούργιοι" που θα λένε τα ίδια για εμάς τους παλιούς... η προϋπηρεσία σημαίνει κόπο και κατάθεση ψυχής. αν κάποιοι την απέκτησαν με δόλιους τρόπους τότε όσοι έχουν στοιχεία ας τα πάνε στον εισαγγελέα. αλλά το τσουβάλιασμα δεν είναι ανεκτό.

υ.γ. έχω και επιτυχία στον ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία...

Δεν είσαι δίκαιος όταν μιλάς για κατάθεση ψυχής και όργωμα ανά την Ελλάδα. Με την ίδια λογική και οι άνεργοι τραβάνε τον δικό τους γολγοθά. Αντί αυτού πληρωμένες διακοπές θα το έλεγα εγώ και γνωριμία με όμορφα μέρη της πατρίδας.

Επιπλέον με το νόμο 3848 η προϋπηρεσία πριμοδοτείται πλουσιοπάροχα με 17 μόρια περίπου. Άρα δεν εκμηδενίζεται ο κόπος των εκπαιδευτικών όπως αναφέρεις.

Τώρα να δώσουν όλοι ΑΣΕΠ;  Όχι βέβαια! Πριν το 2000 άλλος ήταν ο νόμος πρόσληψης. Μετά το 2000 να προσμετράτε ο διορισμός μέσω ΑΣΕΠ, όπως λογικά θα γίνει, στην αξιολόγηση.

Μην μπαίνουμε στην λογική του στρατού. Ότι μας κάνανε να κάνουμε και εμείς στους νεότερους.

Δεν κατάλαβα με τόσα μπόνους από την προϋπηρεσία και με τόση εμπειρία γιατί να διαφεύγουν κάποιοι συνάδελφοι τον διαγωνισμό; Είναι άλλωστε νόμος από το 1998…

Και εγώ έχω πλέον μεγάλη προϋπηρεσία και επιτυχία στον ΑΣΕΠ με την οποία άρχισα την αναπλήρωση ανά την Ελλάδα (οι παλιοί εδώ μέσα το γνωρίζουν και οι νέοι μπορούν να το διαπιστώσουν από τα μηνύματά μου) . Όμως δεν κάνω πλάτες στους άλλους που μπήκαν από την πίσω πόρτα...

Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #110 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 05:19:26 μμ »
γιατί πολύ απλά η προϋπηρεσία στο γενικό σχολείο δεν σημαίνει ότι έχεις προϋπηρεσία με μαθητές ε.α. ενώ η προϋπηρεσία με μαθητές ε.α. σημαίνει προϋπηρεσία με μαθητές.
δεν θέλω να φέρω παραδείγματα λογικής του στυλ  όλες οι πέστροφες είναι ψάρια αλλά όλα τα ψάρια δεν είναι πέστροφες κ.ο.κ. αν ούτε έτσι το καταλαβαίνετε τότε ...συγνώμη

may16 αν αυτό έχεις καταλάβει τότε λυπάμαι πολύ...επίσης, η καραμέλα του ΑΣΕΠ προϋποθέτει στοιχειώδη γνώση επί της διαδικασίας του ΑΣΕΠ. ΑΣΕΠ μπορεί να γίνει όταν η εξέταση των γνωστικών δεξιοτήτων γίνεται επί  της εκπαίδευσης που έχει λάβει κάποιος στα πλαίσια κάποιας σχολής πανεπιστημίου την οποία και έχει τελειώσει. αν μου βρεις, με λίγα λόγια, σχολή δευτεροβάθμιας που να βγάζει φυσικούς ειδικής αγωγής ώστε να εξεταστούμε στα μαθήματα του προγράμματος σπουδών της, τότε να γίνει ΑΣΕΠ αύριο.

στην πρωτοβάθμια που υπάρχει σχολή δασκάλων ειδικής αγωγής μπορεί να γίνει ΑΣΕΠ. απλά....
Συνάδελφε αυτά που λες δε στέκουν.Οι μαθητές της γενικής δεν είναι μαθητές?Με την ίδια λογική και η διδασκαλία σε μαθητές της ειδικής δεν έχει καμία σχέση  με αυτή της γενικής.Μη μας λες το άσπρο μαύρο.Είμαστε νοήμονες άνθρωποι.Αν ανοίξουν οι πίνακες ,να γίνει εκατέρωθεν.Να μπουν και οι έχοντες προϋπηρεσία στη γενική και μεταπτυχιακό στην ειδική στους πίνακες της ειδικής με αναγνωρισμένη την προϋπηρεσία τους από τη γενική...Κάποιοι μην τα θέλετε όλα δικά σας....Έλεος!

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανασύσταση Π.Ε.Α.Δ
« Απάντηση #111 στις: Φεβρουάριος 07, 2014, 05:30:02 μμ »
οκ, συμφωνούμε πως διαφωνούμε...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32326
  • Τελευταία: Maria Eirini
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161651
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 30
Επισκέπτες: 451
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.