0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το θέμα είναι να γίνει 1.ένας διαχωρισμός προυπηρεσίας γενικής και ειδικής αγωγής.
Τελικά ο νόμος 3848 είναι πιο δίκαιος από τις απαιτήσεις κάθε ομάδας αδιόριστων εκπαιδευτικών. Ο νόμος αυτός έχει βασική προϋπόθεση τον ΑΣΕΠ και προσμετρά στο μέτρο του λογικού όλα τα υπόλοιπα ακαδημαϊκά προσόντα και κοινωνικά κριτήρια. Δεν στερεί σε κανέναν την ελπίδα…ούτε καν στους νέους αν κάποιοι από αυτοί γράψουν άριστα.
ο καθηγητής της γενικής εργάζεται βάσει του πτυχίου του κλάδου του.ο καθηγητής της ειδικής είναι καθηγητής (άρα διδάσκει στην γενική παιδεία) αλλά έχει κ ειδίκευση στην ειδική (άρα διδάσκει και στις δομές της ειδικής).άρα ο καθηγητής χωρίς ειδίκευση πως θα εργαστεί στην ε.α.;;;οι πίνακες καταρτίζονται με βάση την προϋπηρεσία στις δομές του υπαιθ. όποιος εργάζεται στην ε.α. δηλαδή σε δομή του υπαιθ λογικό είναι να μετρά η προϋπηρεσία του και στους δύο πίνακες. δουλεύω με παιδιά άρα έχω προϋπηρεσία το υπαιθ (πίνακες γενικής) αλλά δουλεύω με παιδιά με ε.α. άρα αποκτώ προϋπηρεσία στον πίνακα της ειδικής;η λογική σας είναι ότι ο μαθητής με ε.α. δεν είναι μαθητής;;;;άρα να μην μετρά η προϋπηρεσία μου στους πίνακες όσων εργάζονται με παιδιά;δεν σας καταλαβαίνω...
Και ο καθηγητής της γενικής με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή έχει εξειδίκευση και προϋπηρεσία σε παιδιά και πρόσληψη από τον πίνακα αναπληρωτών και εξάσκηση στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο.Για ποιο λόγο μαζί με το μεταπτυχιακό της ειδικής να μη μεταφέρει και την προϋπηρεσία της γενικής στους πίνακες ειδικής και να αποκτήσει μια καλή σειρά?Ίδια λογική είναι.Γιατί πρέπει να ακυρωθεί η προϋπηρεσία που απέκτησε στη γενική και να ξεκινήσει με μηδενική προϋπηρεσία?
θα ήταν ο πιο δίκαιος αν απολύονταν όλοι οι εκπαιδευτικοί και γινόταν ΑΣΕΠ οπότε θα διορίζονταν οι καλύτεροι στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. επειδή όμως υπάρχουν ήδη κάποιοι που έχουν γυρίσει όλη την Ελλάδα, έχουν στερηθεί αλλά και κερδίσει πράγματα, με ποια λογική σβήνουμε τους κόπους τους; αν σε μια επιχείρηση θέλουμε να γίνουν προσλήψεις σβήνουμε την προσφορά των ήδη υπαρχόντων εργαζομένων και παίρνουμε καινούργιους; ας προσέξουμε τι λέμε γιατί μπορεί στο μέλλον να έρθουν άλλοι "καινούργιοι" που θα λένε τα ίδια για εμάς τους παλιούς... η προϋπηρεσία σημαίνει κόπο και κατάθεση ψυχής. αν κάποιοι την απέκτησαν με δόλιους τρόπους τότε όσοι έχουν στοιχεία ας τα πάνε στον εισαγγελέα. αλλά το τσουβάλιασμα δεν είναι ανεκτό.υ.γ. έχω και επιτυχία στον ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία...
γιατί πολύ απλά η προϋπηρεσία στο γενικό σχολείο δεν σημαίνει ότι έχεις προϋπηρεσία με μαθητές ε.α. ενώ η προϋπηρεσία με μαθητές ε.α. σημαίνει προϋπηρεσία με μαθητές.δεν θέλω να φέρω παραδείγματα λογικής του στυλ όλες οι πέστροφες είναι ψάρια αλλά όλα τα ψάρια δεν είναι πέστροφες κ.ο.κ. αν ούτε έτσι το καταλαβαίνετε τότε ...συγνώμηmay16 αν αυτό έχεις καταλάβει τότε λυπάμαι πολύ...επίσης, η καραμέλα του ΑΣΕΠ προϋποθέτει στοιχειώδη γνώση επί της διαδικασίας του ΑΣΕΠ. ΑΣΕΠ μπορεί να γίνει όταν η εξέταση των γνωστικών δεξιοτήτων γίνεται επί της εκπαίδευσης που έχει λάβει κάποιος στα πλαίσια κάποιας σχολής πανεπιστημίου την οποία και έχει τελειώσει. αν μου βρεις, με λίγα λόγια, σχολή δευτεροβάθμιας που να βγάζει φυσικούς ειδικής αγωγής ώστε να εξεταστούμε στα μαθήματα του προγράμματος σπουδών της, τότε να γίνει ΑΣΕΠ αύριο.στην πρωτοβάθμια που υπάρχει σχολή δασκάλων ειδικής αγωγής μπορεί να γίνει ΑΣΕΠ. απλά....