*

Αποστολέας Θέμα: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 74203 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
εφόσον η πλειοψηφία του συλλόγου συμφωνεί στην συμμετοχή συγκεκριμένων καθηγητών σε συγκεκριμένες ομάδες. Σε περίπτωση αδυναμίας συμφωνίας (η ισοπαλίας) αναλαμβάνει ο δ/ντης. Αυτό προβλέπει ο Νόμος. Επίσης σε κάθε Νόμο υπάρχουν και τα παραθυράκια...γι αυτό και έβγαλε το Υπουργείο τρίτη εγκύλιο (αν δεν κάνω λάθος) που η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τους Δ/ντες (σε περίπτωση μη κατάρτισης ομάδων από τους Συλλόγους).
Δεν είναι έτσι. Ο νόμος της αυτοαξιολόγησης ΔΕΝ προέβλεπε ως ενδεχόμενο τον ορισμό ομάδων από το Διευθυντή.
Γι' αυτό έγραψα παραπάνω ότι το Υπουργείο αναγκάστηκε να βγάλει την τελευταία εγκύκλιο στηριζόμενο σε άσχετο άρθρο άλλου νόμου.
Ήταν νίκη των εκπαιδευτικών η δήλωση μη επιθυμίας συμμετοχής, αφού το Υπουργείο δεν την ανέμενε (σε τόσο μεγάλα ποσοστά) και εκτέθηκε για άλλη μια φορά, αφού πίστευε ότι θα μας έβρισκε συμμέτοχους (και συνένοχους) στην αυτοαξιολόγηση αυτού του τύπου.

Έχουμε λοιπόν μπροστά μας ένα Νόμο (βλ. Φιρμάνι) το οποίο δεν ξέρουμε πώς θα "τιμωρηθούμε" αν δεν εφαρμόσουμε, καλώς ή κακώς δεν υπάρχει προηγούμενο. Ξέρουμε όμως ότι υπάρχει σύνδεση του περιεχομένου του με την αξιολόγηση, την αξιολόγηση χωρίς αυτο- μπροστά. Το ξέρουμε: ΠΔ σελίδα 52-53. Λέει ξεκάθαρα ότι η πλημελής συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση μας καθιστά ελλιπείς ως εκπαιδευτικούς. Και με 2 "ελλιπής" άντε γειά σχολείο. Κι εμείς τι κάνουμε; Καθόμαστε και αναλύουμε ΑΝ είμαστε υποχρεωμένοι να συμμετέχουμε. Σας φαίνεται λογικό;
Μάλλον ούτε εσύ συνάδελφε διαβάζεις καλά τους ΝΟΜΟΥΣ.
Το Π.Δ. 152 (http://edu.klimaka.gr/arxeio/nomothesia-fek/fek-240-2013-axiologhsh-ekpaidevtikwn-pd-152-klimaka.pdf)
αναφέρει (Άρθρο 16, παρ.4 και 5 (σελίδα 4130)
4. Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς
σε περισσότερα του ενός κριτήρια σε μία εκ των κα−
τηγοριών
χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, ασχέτως
συνολικής βαθμολογίας.
5. Οι εκπαιδευτικοί που, σύμφωνα με την τελική τους
βαθμολογία ή σύμφωνα με την παράγραφο 4, χαρα−
κτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, με σχετική πράξη του
Διευθυντή Διεύθυνσης, εγγράφονται στον πίνακα των
μη προακτέων
που προβλέπεται στην παράγραφο 4 του
άρθρου 8 του ν. 4024/2011 (Φ.Ε.Κ. Α 226).

Δηλαδή δεν αλλάζεις βαθμό... προς το παρόν. (Ναι, μπορεί να το αλλάξουν και να σε απολύουν)

Θυμίζω τα υπόλοιπα δύο κριτήρια της ίδιας κατηγορίας:
α) κριτήριο των τυπικών υπαλληλικών υποχρεώ−
σεων
γ) κριτήριο της επικοινωνίας και συνεργασίας με
γονείς και με φορείς του δημόσιου και με μη κερδοσκο−
πικούς του ιδιωτικού τομέα για θέματα που αφορούν
άμεσα ή έμμεσα την εκπαίδευση

Θα καταλάβαινα να έρθει η ΟΛΜΕ και να πει,
..........................
Επίσης θα περίμενα η ΟΛΜΕ να μας συσπειρώσει (κι όχι αυτά που κάνει, αλλά δε θέλω να επεκταθώ σε ένα ήδη τόσο εκτενές κείμενο) κι εμείς απ΄τη μεριά μας να ενημερώσουμε γονείς κι όποιον άλλο μπορούμε για το τι συμβαίνει, για το τι πάει να γίνει. Και το ξαναλέω: να ξεκουνηθούμε, να βγούμε στο δρόμο.
Συνάδελφοι, ακούω συχνά τέτοιες απόψεις. Η ΟΛΜΕ είμαστε εμείς!
Αν το σωματείο δεν είναι όπως το θέλουμε, είμαστε συνυπεύθυνοι.
Πόσοι από αυτούς που "κατηγορούν" την ΟΛΜΕ ή τις ΕΛΜΕ πήγαν στις συνελεύσεις της φετινής χρονιάς για το συγκεκριμένο θέμα, όπου θα
γίνονταν προτάσεις και θα ψηφίζονταν οι δράσεις; Η ΟΛΜΕ δεν είναι κάτι ξένο που αποφασίζει μόνο του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Σας πέρασε ποτέ απ΄το μυαλό ότι οι μαθητές θα έγραφαν στο απουσιολόγιο "βάλε μου απουσία και μετά βάλε και κακό βαθμό, γιατί εγώ ο τάδε διαφωνώ με τη θέση του γυμναστή;"
Επειδή με φοβισμένους και συμβιβασμένους εκπαιδευτικούς παράγονται δούλοι και αμόρφωτοι, έχεις δίκιο, δύσκολα θα βρεθεί τέτοιος μαθητής.

Εγώ πάντως στο Γυμνάσιο δεν έκανα ποτέ παρέλαση και όταν στην τρίτη τάξη η υποδιευθύντρια με απείλησε με "αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος"  :o
της είπα ότι το σχολείο θα χάσει, όχι εγώ. Και το ΒΟΥΛΩΣΕ.

guestteacher

  • Επισκέπτης
@λιθοσφαιριστή

Αναφέρομαι στο ΦΕΚ του 2002 (άρθρο 39 νομίζω και παράγραφο 15 - δεν έχω καλή σύνδεση τώρα να το δω πιο καλύτερα οπότε συμπάθα με για τα όποια λάθη), που αναφέρει η κα Τσίπρα και λέει ότι ο δ/ντης σε περίπτωση μη καθορισμού τομέων ευθύνης από τον Σύλλογο (νομίζω πάλι για τομείς ευθήνης αναφέρει) προβαίνει εκείνος στον καθορισμό.
Επαναλαμβάνω δεν μιλούσα για την αυτοαξιολόγηση συγκεκριμένα στο μήνυμα που παράθεσες αλλά γενικά (ισχύει και στην αυτοαξιολόγηση ΑΝ λέω ξανά ΑΝ εμπίπτει και αυτή στους τομείς ευθύνης - ως μη νομικός (άρα επέτρεψε μου να κάνω λάθος) νομίζώ ότι ανήκει).

ΥΓ. Υπάρχει και περίπτωση τοπικής ΕΛΜΕ που άλλα εξουσιοδοτήθηκε να κάνει και άλλα έκανε και μιλάω για την περίπτωση της επιστράτευσης...άρα το είμαστε εμείς...ισχύει αλλά όχι πάντα. Αλλά είμαστε πάλι εκτός θέματος νομίζω για τον ρόλο των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ και δεν έχει νόημα να το συνεχίσουμε εδώ και τώρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 04, 2014, 10:14:27 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Αυτό είναι το άρθρο, το παρέθεσα σε μήνυμα της προηγούμενης σελίδας, όπου γράφω και τις επιφυλάξεις μου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Χόμπιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ποια ολμε ρε παιδιά; ας δημοσιεύσει ΕΝΑΣ από τους συνδικαλιστές που παραμυθιάζουν τον κόσμο το πρακτικό του σχολείου του που να γράφει τις ενστάσεις τους στον νόμο. Επαναλαμβάνω στον νόμο όχι ψήφισμα.
όπως με την απεργία που λέγαν μη σας νοιάζει η επιστράτευση και τελικά κατέβηκαν στην απεργία 30 άτομα.

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Στη δική μου ΕΛΜΕ κανένας δε μας είπε πέρυσι "μη σας νοιάζει η επιστράτευση".
Και τώρα με την επιστράτευση των διευθυντών, δε ζητήθηκε από την ΕΛΜΕ ή την ΟΛΜΕ να γίνουν οι διευθυντές "μάρτυρες",
πηγαίνοντας στο πειθαρχικό για παράβαση καθήκοντος. Πού το είδατε αυτό;
Στη χειρότερη, αν δε θέλουν ας παραιτηθούν, αυτό προτάθηκε. (Σε μας ούτε αυτό δεν πέρασε ως πρόταση).
Η γενίκευση για τους "συνδικαλιστές που παραμυθιάζουν τον κόσμο" είναι και λανθασμένη και ανέντιμη, και ως γενίκευση οδηγεί αλλού...
Και επαναλαμβάνω: Σε κάθε ομοσπονδία και σε κάθε σωματείο έχουμε αυτούς που ψηφίσαμε και, σε τελική ανάλυση, αυτούς που μας αξίζουν.

Και σε σχολεία συνδικαλιστών που γνωρίζω, γράφτηκε στο πρακτικό αρχικά η μη επιθυμία συμμετοχής σε ομάδες,
και μετά τον ορισμό από το Διευθυντή διατυπώθηκαν επιφυλάξεις ως προς τη νομιμότητα της διαδικασίας, βασισμένες και στο εξώδικο της ΟΛΜΕ.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 04, 2014, 10:48:41 μμ από λιθοσφαιριστής »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Το " Με την επιφύλαξη παντώς νομίμου δικαιώματος μου" έπρεπε να αναγράψω και στο πρωτόκολλο ορκωμοσίας πριν το υπογράψω και αναλάβω υπηρεσία :o... Τώρα είναι αργά :'(

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Ας θυμηθούμε όμως τι ακριβώς αναφέρει η τελευταία εγκύκλιος:
"Σε περίπτωση που ο σύλλογος διδασκόντων δεν μπορεί να καταλήξει σε απόφαση
συγκρότησης επαρκούς αριθμού ομάδων εργασίας ή συγκεκριμένης σύνθεσης ή κατανομής
αρμοδιοτήτων (π.χ. τους δείκτες που θα επεξεργαστεί κάθε ομάδα), τότε ο Διευθυντής του
σχολείου, σύμφωνα με το άρθρο 39, παρ. 15, ΦΕΚ 1340/2002, υποχρεούται να ορίσει τον αριθμό,
τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε ομάδας.
"

Η υποχρέωση - επιστράτευση των διευθυντών στηρίζεται στο παρακάτω άρθρο του λεγόμενου "Καθηκοντολογίου":
"Όταν ο Σύλλογος, για οποιονδήποτε λόγο, αδυνατεί να αναθέσει στους εκπαιδευτικούς τη διδασκαλία μαθημάτων ή την κατανομή τάξεων και τμημάτων, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής του σχολείου σε συνεργασία με τον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο. Σε περίπτωση αδυναμίας να ανατεθούν εργασίες και τομείς ευθύνης εντός του σχολείου, την απόφαση παίρνει ο Διευθυντής."
Είναι σαφές ότι το στήριγμα είναι σαθρό, πέραν του ότι είναι από ΦΕΚ του 2002, ενώ η αυτοαξιολόγηση εντάσσεται στο ΕΣΠΑ, άρα μιλάμε για μετά το 2007.
αν και δεν είμαι νομικός το επιχείρημα δεν είναι καθόλου σαθρό, εργασία είναι και η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης, επιπλέον το ΦΕΚ του 2002 είναι σε ισχύ, δεν έχει καταργηθεί από κάτι μεταγενέστερο και δεν σχετίζεται με το γεγονός ότι η αυτοαξιολόγηση συνδέεται με το ΕΣΠΑ και η σχετική νομοθεσία είναι χρονικά μεταγενέστερη.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Το χειριστηκαμε σωστα λετε; Λεω ΟΧΙ κι αυτο με καρα -κεφαλαια.
Ως προς την ερμηνεία του ΝΟΜΟΥ νομου ή νομου με κάλυψε ο guestteacher.
Eιναι ξεκαθαρο ότι και ειμαστε υποχρεωμενοι να διαβαζουμε όλα όσα μας αφορούν αλλά και να τα καταλαβαινουμε, αλλιως θα μας τυλιγουν σε μια κολλα χαρτι παντα. Δε χωράνε δικαιολογίες δεν διάβασα γιατί δεν προλαβαίνω, διάβασα αλλά δεν κατάλαβα και τέτοια. Αυτά επιτρέπονται μόνο στους μαθητές μας.
συμφωνώ απόλυτα με αυτή και προηγούμενες τοποθετήσεις σου, αλλά δυστυχώς η πλειοψηφία του κλάδου μας δεν έχει αντιληφθεί ότι ο χειρισμός του όλου θέματος εκ μέρους μας (δια μέσου των αντιπροσώπων μας) οδήγησε (αν μη τι άλλο) στην αυτοπαγίδευσή μας.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Ούτε εγώ είμαι νομικός, αλλά θεωρώ ότι το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται στις εργασίες που επίσης αναφέρονται στον ίδιο νόμο (του 2002).
Γι' αυτό και μιλάω για "επιφύλαξη".

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
εφόσον η πλειοψηφία του συλλόγου συμφωνεί στην συμμετοχή συγκεκριμένων καθηγητών σε συγκεκριμένες ομάδες. Σε περίπτωση αδυναμίας συμφωνίας (η ισοπαλίας) αναλαμβάνει ο δ/ντης. Αυτό προβλέπει ο Νόμος. Επίσης σε κάθε Νόμο υπάρχουν και τα παραθυράκια...γι αυτό και έβγαλε το Υπουργείο τρίτη εγκύλιο (αν δεν κάνω λάθος) που η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τους Δ/ντες (σε περίπτωση μη κατάρτισης ομάδων από τους Συλλόγους).
εννοούσα με αυτό που έγραψα και τόνισες με κόκκινα γράμματα ότι : ο σύλλογος δεν μπορεί να πει δεν θέλω να ορίσω ομάδες εργασίες, για χ, ψ, ω κλπ λόγους, δεν υπάρχει εθελοντισμός στην περίπτωσή μας.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Ούτε εγώ είμαι νομικός, αλλά θεωρώ ότι το συγκεκριμένο άρθρο αναφέρεται στις εργασίες που επίσης αναφέρονται στον ίδιο νόμο (του 2002).
Γι' αυτό και μιλάω για "επιφύλαξη".
όπως πολύ σωστά προανέφερες τότε (2002) δεν μας είχε προκύψει η εργασία της αυτοαξιολόγησης, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάγεται στις εργασίες ούτε ότι κάθε φορά που θα μας φορτώνουν κάποια νέα εργασία θα πρέπει να εμπλουτίζεται με νέες ΥΑ ο κατάλογος των εργασιών μας,
όπως και να έχει, δυστυχώς δεν υπάρχουν(κατά τη γνώμη μου και όσο τα διαβάζω τόσο περισσότερο πείθομαι) σοβαρά νομικά ερείσματα στην υφιστάμενη εκπαιδευτική νομοθεσία που να μπορούν να στηρίξουν με επιτυχία λόγους ακύρωσης της σχετικής διαδικασίας.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Πουθενά δεν ορίζεται ότι οι εργασίες είναι αυτή-αυτή κι αυτή και πάει τέλειωσε. Κάθε φορά μπορεί να μπουν νέες, να βγουν παλιές (εντάξει, λέμε και κανένα αστείο!) και βέβαια δε χρειάζεται να αναπροσαρμόζεται ο νόμος που διέπει τον καταμερισμό τους.
Αυτό στο οποίο θα μπορούσαμε ίσως να στηριχτούμε -ίσως λέω γιατί νομικός δεν είμαι- είναι αυτό που ανέφερε η Τσίπρα στην πρώτη της γνωμοδότηση, ότι δηλαδή οι εργασιες οφείλουν να ξεκινούν τον Σεπτέμβριο αν δεν είναι έκτακτες (που δεν είναι έκτακτη η ΑΕΕ). Αυτό καλύπτει και το "δεν προλαβαίνουμε" που λέει ο guestteacher ότι επικαλέστηκαν στο σύλλογό του.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Δεν ελπίζω σε ακύρωση της διαδικασίας. και όχι σίγουρα από την "ανεξάρτητη Δικαιοσύνη" και υπό την παρούσα αυταρχική διακυβέρνηση.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μη γίνει -με κάθε τρόπο- η αυτοαξιολόγηση.
Μπορούσαν άνετα να περάσουν μία Ντροπολογία στα τελευταία νομοσχέδια, με την οποία θα συμπλήρωναν το νομικό πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης και θα όριζαν εκεί υπεύθυνο το διευθυντή για τον ορισμό των ομάδων εργασίας, ή ακόμη και να όριζαν ως υποχρεωτική τη συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών,θεωρώντας πειθαρχικό παράπτωμα τη μη συμμετοχή.
Ό,τι θέλουν κάνουν, φάνηκε και στη Βουλή το Σαββατοκύριακο με το τσαλαπάτημα του συντάγματος.

Η μόνη λύση είναι η πολιτική αλλαγή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 491
Σύνολο: 493

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.