*

Αποστολέας Θέμα: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 74109 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Συνάδελφοι, ακούω συχνά τέτοιες απόψεις. Η ΟΛΜΕ είμαστε εμείς!
Αν το σωματείο δεν είναι όπως το θέλουμε, είμαστε συνυπεύθυνοι.
Πόσοι από αυτούς που "κατηγορούν" την ΟΛΜΕ ή τις ΕΛΜΕ πήγαν στις συνελεύσεις της φετινής χρονιάς για το συγκεκριμένο θέμα, όπου θα
γίνονταν προτάσεις και θα ψηφίζονταν οι δράσεις; Η ΟΛΜΕ δεν είναι κάτι ξένο που αποφασίζει μόνο του.
Να σου απαντήσω για μένα. Είμαι από αυτούς που είναι "εκεί". Αλλά κουράστηκα. Κουράστηκα να βλέπω να επιδίδονται σε κοκορομαχίες -τώρα εν όψη εκλογών- ακόμα περισσότερο....ειλικρινά βαρέθηκα να βλέπω την λογική να μπαίνει στη γωνία.
Σ΄αυτό που έχεις δίκιο και θα συμφωνήσω απόλυτα είναι ότι οι ΕΛΜΕ και οι ΟΛΜΕ είμαστε εμείς. Κι έχουμε αυτούς τους εκπροσώπους, γιατί αυτοί μας αξίζουν.

Για φαντάσου! Σ΄ένα φόρουμ που μπορούμε να πούμε όλοι την άποψή μας και να δευτερολογήσουμε και να διαβάσει ο άλλος αυτό που είπαμε σε χρόνο που ο άλλος επιλέγει και να το ξαναδιαβάσει όσες φορές του χρειαστεί και πάλι -με τόσα θετικά- δεν καταφέρνουμε να συννενοηθούμε. Άντε να μιλήσεις και να συννενοηθείς σε ένα χώρο συνέλευσης! Αν μάλιστα αυτά που λες είναι εκτός οποιασδήποτε κομματικής γραμμής, άντε να δω αν θα σ΄ακούσει κανείς. Και δεν αοριστολογώ, πίστεψέ με!

Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

guestteacher

  • Επισκέπτης
Δεν ελπίζω σε ακύρωση της διαδικασίας. και όχι σίγουρα από την "ανεξάρτητη Δικαιοσύνη" και υπό την παρούσα αυταρχική διακυβέρνηση.
Δεν υπήρχε περίπτωση να μη γίνει -με κάθε τρόπο- η αυτοαξιολόγηση.
Μπορούσαν άνετα να περάσουν μία Ντροπολογία στα τελευταία νομοσχέδια, με την οποία θα συμπλήρωναν το νομικό πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης και θα όριζαν εκεί υπεύθυνο το διευθυντή για τον ορισμό των ομάδων εργασίας, ή ακόμη και να όριζαν ως υποχρεωτική τη συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών,θεωρώντας πειθαρχικό παράπτωμα τη μη συμμετοχή.
Ό,τι θέλουν κάνουν, φάνηκε και στη Βουλή το Σαββατοκύριακο με το τσαλαπάτημα του συντάγματος.

Η μόνη λύση είναι η πολιτική αλλαγή.

Ενα πολύ ενδιαφέρον μήνυμα το οποίο αξίζει μιας εξίσου - κατά την άποψη μου ενδιαφέρουσας ανάλυσης...

1) Επειδή έχουμε δημοκρατία...το οποιοδήποτε παράνομο μπορεί να εκδικαστεί σε χρόνο μεταγενέστερο από αυτόν που κάποιος ασκεί εξουσία;  ;)
2) Το ότι στο τέλος το μπαλάκι θα το πλήρωναν οι διευθυντές φαινόταν εξαρχής...π.χ. να σου δώσω να καταλάβεις ο σύλλογος είναι σώμα απρόσωπο. Σε περίπτωση πλειοψηφίας και όχι ομοφωνίας η ευθύνη διαχέεεται και χάνεται. Σε περίπτωση μάλιστα κρυφής ψηφοφορίας τότε πραγματικά δεν ξέρεις τι και ποιος. Γι αυτό και στις ψηφοφορίες σου λένε καλό είναι να μην εκδηλώνεσαι και βάζουν παραβάν. Ο Δ/ντης όμως μπορεί να χαθεί; Μπορεί αν αρνηθεί να μην έχει κυρώσεις;

ΥΓ1. Σε μια Δημοκρατική Κυβέρνηση οι ενέργειες μας (εννοώ στο σύλλογο τον δικό μου) είχαν ένα μειονέκτημα...αποδυναμώθηκε η δύναμη του Συλλόγου και ουσιαστικά αποφασίσε ο Δ/ντης. Με λίγα λόγια η έννοια του Συλλόγου έχει πλέον στοιχεία αυτοκατάργησης...εδώ όμως ευτυχώς λειτουργεί πάλι το συνολικό που δείχνει ότι κάποιοι σύλλογοι συμφώνησαν και κάποιοι διαφώνησαν...δεν μπορούν λοιπόν να την πληρώσουν όλοι οι Σύλλογοι και να περαστεί Νόμος κατάργησης τους ακόμα και αν μερικοί σύλλογοι δεν συμφωνούν επανειλλημένα. Επαναλαμβάνω σε μια Δημοκρατική Κυβέρνηση και όχι αυταρχική με στοιχεία φασίζουσας συμπεριφοράς...οπότε όταν κάποιοι ριχνετε κεραυνούς για αυτούς που δεν απεργούν, που δεν αντιδρούν όπως επιθυμείτε σταθείτε λίγο και σκεφτείτε...και οι μεν και οι δεν χρειάζονται... (λιθοσφαιριστή το ΥΓ είναι γενικό και δεν αναφέρεται σε σένα προσωπικά).
ΥΓ2. Επίσης κάποιοι Διευθυντές ανέλαβαν να το κάνουν και κάποιοι όχι. Και αυτό δεν δίνει το δικαίωμα παράσματος Νόμου (με ευθύνη των εκπαιδευτικών δηλαδή) που στο μέλλον θα δίνει το δικαιώμα αποκλεισμού των εκπαιδευτικών από την κάλυψη συγκεκριμένων θέσεων...γι αυτο προσωπικά γουστάρω την διαφορετικότητα ώστε αυτή να μην αποτελεί άλλοθι δημοκρατίας στα χέρια του κάθε πυροβολημένου φασίζουσας νοοτροπίας να νομθετεί χωρίς να το πληρώνει...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Και ένα τελευταιο περί Νόμων....

Ο Νόμος για την δικαιολόγηση απουσιών και για την κρίση αν ένας μαθητής περνάει ή κόβεται από απουσίες είναι ξεκάθαρος.
Εκεί όμως δεν είδα τόσο σθένος για την εφαρμογή του και κεραυνούς για τις συνέπειες στους καθηγητές που δεν πειθαρχούν...ή στους γιατρούς που γνωματεύουν αβέρτα...

ΥΓ. Υπάρχει λοιπόν ή δεν υπάρχει επιλεκτική εφαρμογή Νόμων ακόμα και από αυτούς που τους ψηφίζουν? Καλημέρα σας και κλείνω να κάνω καμιά δουλειά πιο σημαντική από την αυτοαξιολόγηση που με χρεώνει να αξιολογήσω μια εκπαιδευτική μονάδα η οποία δεν έχει το αυτοδιοίκητο και τους πόρους να διορθώσει τα κακώς κείμενα...Κύριοι της Κυβέρνησης όταν μεταφράζετε κείμενα αξιολόγησης δείτε λίγο και το πλαίσιο που κινείται η εκπαίδευση στα Κράτη που αντιγράφετε....εκτός αν θέλετε να δίνετε λεφτά στους μεταφραστέςτου ΙΕΠ...

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
1) Επειδή έχουμε δημοκρατία...
Έχουμε;;;...
Το αφήνω στον καθένα να το σκεφτεί, μη βγούμε εντελώς εκτός θέματος.

ΥΓ: Συνεχίζω το "ό.τι θέλουν κάνουν" στο θέμα "αξιολόγηση εκπαιδευτικών".
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 11:20:02 πμ από λιθοσφαιριστής »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

guestteacher

  • Επισκέπτης
Έχουμε;;;...
Το αφήνω στον καθένα να το σκεφτεί, μη βγούμε εντελώς εκτός θέματος.

Όσο κάνουν εκλογές έχουμε. Ακόμα και ένα παράδειγμα που έχω στο μυαλό μου παλιό και από το εξωτερικό όσο συμμετείχαν στις εκλογές είχαν φασίζουσα νοοτροπία άλλα εκλέγονταν και φυλακίζονταν. Μετά το άλλαξαν.  ;)

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Όσο κάνουν εκλογές έχουμε.
Δεν είναι τόσο απλό. Εκλογές σε κλίμα τρομοκρατίας και προκλητικών εξωγενών παρεμβάσεων;;;
Ας μην το συνεχίσουμε...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Δεν είναι τόσο απλό. Εκλογές σε κλίμα τρομοκρατίας και προκλητικών εξωγενών παρεμβάσεων;;;
Ας μην το συνεχίσουμε...

Εμένα πάντως προσωπικά πιστόλι στον κρόταφο δεν μου έβαλε κανένας πότε όσο ψήφιζα συνάδελφε...το ότι έχουμε καταντήσει ευρωλιγούρια και παραδόπιστοι δεν φταίνε οι ξένοι...Αυτή η χώρα έφτασε εκεί που έφτασε λόγω της νοοτροπίας του λάου της και των επιλογών του διαχρονικά...μην ψάχνουμε για άλλοθι έξω...και να σου πω και κάτι τελευταίο αν εμείς είμαστε ότι είμαστε δεν φταίνε οι έξω....βρίσκουν και κάνουν...

ΥΓ. Επίσης δε λίγο τα άρθρα 38,39 (θυμίζω τότε - το 2002 - κάναμε φιέστες στην Ελλάδα για τους Ολυμπιακούς και είχαμε πανίσχυρη οικονομία χωρίς επιβαλλόμενους εξωγενείς παράγοντες) του παρακάτω ΦΕΚ...δεν βλέπεις στοιχεία αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών...τότε γιατί δεν αντιδράσαμε; (όχι γιατί ήταν παράνομα αλλά γιατί ξέραμε ότι δεν πρόκειται να εφαρμοστούν ή γιατί ο Διευθυντής απλά έκανε μια ξεπατικοσούρα ένος κειμένου με τις κατάλληλες πινελιές διόρθωσης....ή κάνω λάθος;). Μην φτάνουμε λοιπόν στο άλλο άκρο ότι για όλα φταίνε πάντα οι άλλοι...ας αναλάβουμε και εμείς (συνολικά) τις όποιες ευθύνες μας αναλογούν...

http://users.sch.gr/nicholevas/site/attachments/article/23/F.353.1_324_2002-FEK1340-2002.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 11:55:14 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Τα έχω διαβάσει τα άρθρα που αναφέρεις. Το συγκεκριμένο νόμο τον παρέθεσα με link σε προηγούμενο μήνυμα.
Και η ΟΛΜΕ σε κάποιο συνέδριο εκείνων των ετών είχε προτείνει αυτοαξιολόγηση των σχολείων.
Συγγνώμη, στα σχολεία από τα οποία έχεις περάσει δεν κάνατε αυτοαξιολόγηση;
Δηλαδή δεν κάνατε σχεδιασμό κάποιων δράσεων στην αρχή της χρονιάς, με βάση συγκεκριμένους διαθέσιμους πόρους, και εξαγωγή συμπερασμάτων στο τέλος;

Γι' αυτό εγώ αναφέρομαι στην επιβολή της συγκεκριμένης αυτοαξιολόγησης, όπου ο εκπαιδευτικός θα σταματήσει να επιτελεί το βασικό του ρόλο, παρά μόνο θα σχεδιάζει
και θα συμπληρώνει συνεχώς ερωτηματολόγια και θα μετράει δείκτες.
Αντιγράφω από τον τόμο "βασικές αρχές της αυτοαξιολόγησης":
Έξι Κρίσιμα Ερωτήματα
Προκειμένου να πετύχουμε την ικανοποίηση του σκοπού και των στόχων της ΑΕΕ, καλούμαστε να απαντήσουμε στα εξής έξι κρίσιμα ερωτήματα:
1. Ποια είναι η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο μας σήμερα;
2. Πού θέλουμε να φτάσουμε;
3. Τι πρέπει και πώς πρέπει να το κάνουμε για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε;
4. Τι πρόοδο κάναμε;
5. Πόσο και πώς ωφεληθήκαμε ως άτομα και ως σύνολο από την παραπάνω διαδικασία;
6. Σε ποιους τομείς βελτιώθηκε η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και η ει-κόνα του σχολείου μας;


Μήπως από το 3 μέχρι το 4 υπάρχει μεγάλη απόσταση;
Καμία αναφορά στην εξασφάλιση των αναγκαίων πόρων.
Βέβαια, στη μελέτη του Δείκτη 2.2 αποτιμάται μεταξύ άλλων η «ανάπτυξη πρωτοβουλιών με στόχο την εξεύρεση πρόσθετων μέσων και πόρων για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του σχολείου»...
Δεν είναι σαφές πού το πάνε;
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 12:14:16 μμ από λιθοσφαιριστής »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Τα έχω διαβάσει τα άρθρα που αναφέρεις. Το συγκεκριμένο νόμο τον παρέθεσα με link σε προηγούμενο μήνυμα.
Και η ΟΛΜΕ σε κάποιο συνέδριο εκείνων των ετών είχε προτείνει αυτοαξιολόγηση των σχολείων.
Συγγνώμη, στα σχολεία από τα οποία έχεις περάσει δεν κάνατε αυτοαξιολόγηση;
Δηλαδή δεν κάνατε σχεδιασμό κάποιων δράσεων στην αρχή της χρονιάς, με βάση συγκεκριμένους διαθέσιμους πόρους, και εξαγωγή συμπερασμάτων στο τέλος;

Γι' αυτό εγώ αναφέρομαι στην επιβολή της συγκεκριμένης αυτοαξιολόγησης, όπου ο εκπαιδευτικός θα σταματήσει να δουλεύει για το μάθημα, και θα σχεδιάζει
και θα συμπληρώνει συνεχώς ερωτηματολόγια και θα μετράει δείκτες.
Αντιγράφω από τον τόμο "βασικές αρχές της αυτοαξιολόγησης":
Έξι Κρίσιμα Ερωτήματα
Προκειμένου να πετύχουμε την ικανοποίηση του σκοπού και των στόχων της ΑΕΕ, καλούμαστε να απαντήσουμε στα εξής έξι κρίσιμα ερωτήματα:
1. Ποια είναι η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο μας σήμερα;
2. Πού θέλουμε να φτάσουμε;
3. Τι πρέπει και πώς πρέπει να το κάνουμε για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε;
4. Τι πρόοδο κάναμε;
5. Πόσο και πώς ωφεληθήκαμε ως άτομα και ως σύνολο από την παραπάνω διαδικασία;
6. Σε ποιους τομείς βελτιώθηκε η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και η ει-κόνα του σχολείου μας;


Μήπως από το 3 μέχρι το 4 υπάρχει μεγάλη απόσταση;
Καμία αναφορά στην εξασφάλιση των αναγκαίων πόρων.
Βέβαια, στη μελέτη του Δείκτη 2.2 αποτιμάται μεταξύ άλλων η «ανάπτυξη πρωτοβουλιών με στόχο την εξεύρεση πρόσθετων μέσων και πόρων για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του σχολείου»...
Δεν είναι σαφές πού το πάνε;

Καταρχήν μου κάνεις ερώτηση για πόρους όταν εγώ το έχω πει ήδη.
Πάμε παρακάτω αν μας δωσουν κονδύλια του ΕΣΠΑ θα κάνουμε αξιολόγηση ναι ή όχι; Θα επικαλεστούμε πάλι πρόβλημα πόρων;
Από και και πέρα δεν απαιτεί μόνο ερωτηματολόγια. Ενδεικτικά σου δίνει παραδείγματα τι μπορείς να χρησιμοποιήσεις. Δεν σου επιβάλλει κάποιο συγκεκριμένο πρότυπο απλά σου παραθέτει μεθοδολογίες και καλές πρακτικές.
Και για να εξηγήσω καλύτερα τι εννοώ το θέμα μας είναι ή αυτοαξιολόγηση ή ο τρόπος που πάει να γίνει;
Γιατί δεν άκουσα εναλλακτική στον τρόπο που προτείνει ο Υπουργός (η ΟΛΜΕ αν δεν κάνω κάποιο σοβαρό λάθος την όποια αξιολόγηση εκπαιδευτικών που πρότεινε ήταν στο μακρινό 1998). Επίσης δεν είμαι και σίγουρος ότι όλοι αντιδράνε για τον τρόπο ή για την ίδια την αυτοαξιολόγηση (γιατί είτε δεν έχουν διαβάσει, είτε και να διαβάσουν δεν καταλαβαίνουν είτε γιατι και να πιστεύουν ότι καταλάβαν μπορεί και να μην έχουν καταλάβει κ.τ.λ.)
Οσο για το αν τα σχολεία που συμμετείχα έκαναν ή όχι αυτοαξιολόγηση και δράσεις κ.τ.λ. και απολογισμό είσαι σίγουρος ότι θέλεις να απαντήσω;

ΥΓ. Επειδή λοιπόν δεν θέλω να παίξω τον συνήγορο του διαβόλου άλλο θα σου πω κάτι τελευταίο και κλείνω. Συνέχισε φυσικά άμα θες...αν κάτι δεν σου αρέσει που προτε'ινει κάποιος άλλος το καλύτερο είναι να προτείνεις κάτι εσύ (δεν μιλάω προσωπικά). Η καθυστέρηση για το ποιος έχει ευθύνη να το κάνει ουσιαστικά δείχνει έμμεσα την αποδοχή α) δεν έχεις κάτι εναλλακτικό και β) θα το κάνεις και ας αντιδράς... και αυτή προσωπικά δεν είναι στάση Συλλόγου ή Σωματείου ή Οργάνωσης ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο...όσο για το αν βρεθήκαμε ποτέ στις συνεδριάσεις των ΕΛΜΕ....εγώ και παραβρέθηκα σε αρκετές και μίλησα...επίσης και να μην παραβρέθηκε κάποιος έρχονταν οι συνδικαλιστές στον χώρο εργασίας που αυτό είναι και το σωστότερο...το θέμα είναι τι ακούγαν, τι έιχαν να πουν και τι αποδέχονταν.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 12:25:52 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Καταρχήν μου κάνεις ερώτηση για πόρους όταν εγώ το έχω πει ήδη.

Και για να εξηγήσω καλύτερα τι εννοώ το θέμα μας είναι ή αυτοαξιολόγηση ή ο τρόπος που πάει να γίνει;

Προφανώς η ερώτηση δεν απευθύνεται σε σένα.

Το θέμα μας είναι και ο γραφειοκρατικός τρόπος με τον οποίο πάει να γίνει, και το αν (θέλει να) έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Επίσης το θέμα μας είναι ότι αποτελεί το πρώτο βήμα για την αξιολόγηση, η οποία στις παρούσες κοινωνικοπολιτικές και οικονομικές συνθήκες έχει ως μόνο στόχο τη μισθολογική καθήλωση και την ύπαρξη "δεξαμενής" διαθεσιμοτήτων και απολύσεων, και ΟΧΙ την καλυτέρευση της εκπαίδευσης.

Πιο απλά δεν μπορώ να τα γράψω, γι' αυτό σταματώ κι εγώ το συγκεκριμένο διάλογο εδώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2014, 12:51:39 μμ από λιθοσφαιριστής »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Προφανώς η ερώτηση δεν απευθύνεται σε σένα.

Τι θέμα μας είναι και ο γραφειοκρατικός τρόπος με τον οποίο πάει να γίνει, και το αν (θέλει να) έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Επίσης το θέμα μας είναι ότι αποτελεί το πρώτο βήμα για την αξιολόγηση, η οποία στις παρούσες κοινωνικοπολιτικές και οικονομικές συνθήκες έχει ως μόνο στόχο τη μισθολογική καθήλωση και την ύπαρξη "δεξαμενής" διαθεσιμοτήτων και απολύσεων, και ΟΧΙ την καλυτέρευση της εκπαίδευσης.

Πιο απλά δεν μπορώ να τα γράψω, γι' αυτό σταματώ κι εγώ το συγκεκριμένο διάλογο εδώ.

Καλά δεν χρειάζεται όλα αυτά να τα κάνει με αξιολόγηση...εδώ τα έχει κάνει και χωρίς.

ΥΓ. Φίλε μου (μου επιτρέπεις φαντάζομαι) τα σχολεία α) πρέπει να καλυτερεύσουν (συμφωνούμε νομίζω σε αυτό). β) ότι αποτέλεσμα και να έχει το τωρινό σχέδιο στο τέλος θα γίνει (δεν λέω ποιοτικά) αλλά θα γίνει (νομίζω πάλι συμφωνούμε). Αρα όλα οδηγούν στο εξής...και οι εκπαιδευτικοί και οι συνδικαλιστές πρέπει να στρωθούμε κάτω (με την καλή την έννοια) ώστε να δουλέψουμε για κάτι καλύτερο και όχι για αυτό που μας προτείνουν...για να δουλέψουμε λοιπόν για κάτι καλύτερο πρέπει από πριν να το συμφωνήσουμε και να το σχεδιάσουμε ΜΕ την συμμετοχή μας (συμφωνούμε σε αυτό;) αλλιώς μια ζωή θα υπομένουμε αυτό που μας σερβίρουν ΧΩΡΙΣ την συμμετοχή μας (σε αυτό πάλι συμφωνούμε;). Και κλείνω γιατί και λόγο αθέτησα και κούρασα.


Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Όσοπαραμένει αυτή η ηγεσία στο Υπουργείο Παιδείας, όλο και περισσότερα δεινά θα μας περιμένουν!
  

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
δεν είναι  θέμα ηγεσίας αλλά  θέμα πολιτικής, μιας πολιτικής που κάποιοι επιλέγουν για δικούς  τους λόγους να υπηρετήσουν με περισσότερο φανατισμό από κάποιους άλλους.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159554
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 302
Σύνολο: 313

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.