*

Αποστολέας Θέμα: Κυρώσεις (;;) για τη μη συμμετοχή σε αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας  (Αναγνώστηκε 74583 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
εφόσον έγινε σύλλογος και η ΑΕΕ καταψηφίστηκε , ακόμη και έστω για 1 ψήφο, τότε δεν συστήνονται ομάδες εργασίας ακόμα και αν ο αριθμός των διαφωνούντουν (και δηλαδή των υπέρμαχων της ΑΕΕ) είναι τέτοιος που αρκεί για να συσταθούν ομάδες.... Σε δημοκρατία , ακόμα, υπάρχουμε και λειτουργούμε και μας αρέσει ή μη, η μειοψηφία πρέπει να ακολουθεί τις αποφάσεις της πλειοψηφίας!Το ίδιο βέβαια ισχύει και σε σχολεία που ο σύλλογος τάχθηκε πλειοψηφικά υπέρ της ΑΕΕ   

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Tι είναι η ΑΕΕ; οεο!!  ;D ;D 8) 8)
  

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Tι είναι η ΑΕΕ; οεο!!  ;D ;D 8) 8)

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου!
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
εφόσον έγινε σύλλογος και η ΑΕΕ καταψηφίστηκε , ακόμη και έστω για 1 ψήφο, τότε δεν συστήνονται ομάδες εργασίας ακόμα και αν ο αριθμός των διαφωνούντουν (και δηλαδή των υπέρμαχων της ΑΕΕ) είναι τέτοιος που αρκεί για να συσταθούν ομάδες.... Σε δημοκρατία , ακόμα, υπάρχουμε και λειτουργούμε και μας αρέσει ή μη, η μειοψηφία πρέπει να ακολουθεί τις αποφάσεις της πλειοψηφίας!Το ίδιο βέβαια ισχύει και σε σχολεία που ο σύλλογος τάχθηκε πλειοψηφικά υπέρ της ΑΕΕ   
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει σε αυτήν την περίπτωση η πλειοψηφία για κάτι που είναι νόμος του κράτους. Δηλαδή αν στον σύλλογο η πλειοψηφία πει ότι δεν θα κάνει εφημερίες στα διαλείμματα, ή ότι δεν θα έρχεται κανένας την 1η ώρα για μάθημα τότε πέρασε η άποψη αυτή επειδή το λέει η πλειοψηφία; Όχι φυσικά γιατί σε θέματα που υπάρχει νομοθεσία δεν τίθεται καν ζήτημα ψηφοφορίας και πλειοψηφίας. Φυσικά βέβαια στη δημοκρατία μπορείς να αρνηθείς να εφαρμόσεις τον νόμο με τις ανάλογες ίσως συνέπειες.

Όσον αφορά τον σύλλογο για την ΑΕΕ, το ότι κάποιοι ψήφισαν ΝΑΙ και κάποιοι ΟΧΙ, δεν αφορά το τι είπε η πλειοψηφία ώστε αυτή να είναι και η τελική απόφαση του συλλόγου, αλλά έχει την έννοια του ποιοί θα εφαρμόσουν τον νόμο και ποιοί όχι. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός. Απλά έγινε σύλλογος για να καταγραφεί τό τι θα πράξει ο κάθε συνάδελφος και όχι τι θα πράξουν ΟΛΟΙ λόγω πλειοψηφίας. Το να γραφεί σε πρακτικό "20 άτομα είπαν ΟΧΙ στην ΑΕΕ και 18 είπαν ΝΑΙ, άρα το σχολείο ΔΕΝ θα συμμετάσχει τελικά σε ΑΕΕ λόγω πλειοψηφίας" νομίζω ότι τον Διευθυντή (ως συντονιστή) θα τον πάνε μέσα! Νομικά δεν στέκει.

Θα μπορούσε (λέμε υποθετικά πάντα) ο συνάδελφος που ψήφισε ΝΑΙ να στραφεί νομικά εναντίον του συλλόγου ότι λόγω πλειοψηφίας (που είπε ΟΧΙ) δεν του επετράπει να εφαρμόσει νόμο του κράτους! Και τότε όλος ο σύλλογος θα πάει μέσα!

Δεν κάνεις ψηφοφορία για να μετρήσεις την πλειοψηφία προκειμένου να εφαρμοστεί νόμος του κράτους. Είναι λάθος η λέξη Ψηφοφορία σε αυτήν την περίπτωση! Κατάθεση προσωπικής στάσης απέναντι στο θέμα είναι..

Να φέρω άλλο παράδειγμα. Η πλειοψηφία θέλει να μην πληρώνει χαράτσια, όμως τελικά τα πληρώνει γιατί είναι νόμος του κράτους και φοβάσαι τις συνέπειες αν δεν τον εφαρμόσεις. Το ίδιο είναι και εδώ, μόνο που δεν φοβόμαστε τόσο τις συνέπειες ... τουλάχιστον για την ώρα. Λες πάντως όχι σε έναν νόμο! Θα δείξει!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 05, 2014, 09:08:56 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα παραλληλίζοντας την απόρριψη της ΑΕΕ με την μη πραγματοποίηση της 1ης ώρας ή των εφημεριών του σχολείου.
Τα τελευταία είναι αυτονόητα καθήκοντα ενός εκπαιδευτικού και πότε δεν δύναται να μπουν σε διαδικασία ψηφοφορίας σε σύλλογο για την πραγματοποίηση τους ή μη.....Η ΑΕΕ προφανώς και έχει πολλαπλές συνέπειες που δεν δύναται να συγκριθεί με τα αυτονόητα καθήκοντα του εκπαιδευτικού.....
Το θέμα έχει τεθεί από τη μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών και την ΟΛΜΕ (τουλάχιστον να συζητηθεί και να τεθεί σε ψηφοφορία στους συλλόγους) και είτε μας αρέσει είτε όχι, ο σύλλογος διδασκόντων, τουλάχιστον για την ώρα ακόμα, είναι το ανώτερο όργανο λήψης αποφάσεων σε επίπεδο σχολείου (π.χ. επειδή ακόμα ο διευθυντής είναι ο ανώτερος μεταξύ ίσων, προτάσεις του μπορεί να καταψηφιστούν στο σύλλογο και να μην περάσουν,,,με το νέο ρόλο του διευθυντή άραγε θα εξακολουθήσει κάτι τέτοιο;;) και η μειοψηφία πρέπει να σέβεται και να ακολουθεί τις αποφάσεις της πλειοψηφίας του συλλόγου όποιες και να είναι αυτές....φυσικά τηρώντας το δικαίωμα της μειοψηφίας να καταγράφεται η άποψη της.....
killbill κατανοώ ότι ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που (ας το πω διπλωματικά) θεωρείς ότι κακός νόμος,  πλην νόμος, πρέπει να εφαρμοστεί. Όμως, δεν απαντάς α) πως  σε ένα κατά τα άλλα δημοκρατικό πολίτευμα δύναται να εφαρμοστεί νόμος χωρίς τη θέληση ή τη σιωπηρή ανοχή της πλειοψηφίας....εδώ θα ήθελα και τη γνώμη των ομοϊδεατών, αν τους βρίσκει σύμφωνους οι εκβιασμοί και ο εκφοβισμός από διευθυντές και σχολικούς συμβούλους σε συναδέλφους για να αποδεχθούν με το ζόρι και το φόβο την ΑΕΕ.... και β) προς όλους τη "νομιμόφρονες", αν αύριο περάσει νόμος, επειδή (μαύρη η ώρα - έρθει στα πράγματα η χρυσή αυγή) να χαιρετάμε φασιστικά μετά την προσευχή και να φωνάζουμε Sieg Heil πριν μπούμε στις αίθουσες...θα υπακούσετε επειδή είναι νόμος;;;;
Υ.Γ: όσοι διαφωνείτε με όσους απορρίπτουν την ΑΕΕ, μην αγχώνεστε αν δεν εφαρμοστεί η ΑΕΕ στο σχολείο σας...δεν θα σας κυνηγήσει κανένας και δεν θα χάσετε τη δουλειά σας.....η άποψη σας έχει καταγραφεί στο πρακτικό και δεν κινδυνεύετε....τουλάχιστον όμως σεβαστείτε τους υπολοίπους, ειδικά αν είναι πλειοψηφία στο σχολείο σας, και μην κάνετε τη βρώμικη δουλειά της διοίκησης και των κυβερνώντων να εφαρμόσετε με στανιό και ενάντια στη πλειοψηφία, την ΑΕΕ στο σχολείο σας με την προσδοκία της καλής ατομικής αξιολόγησης από το σχολικό σύμβουλο για τις "υπηρεσίες" που προσφέρατε                   

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
@melenios

κάπου δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργεί ο σύλλογος διδασκόντων

έχει αναφερθεί και σε προηγούμενες σελίδες ότι ο σύλλογος μπορεί να αποφασίζει για θέματα που έχει αρμοδιότητα. Σίγουρα δεν ψηφίζει για το αν θα ισχύσει ή όχι η ΑΕΕ στο σχολείο. Δεν είναι θέμα συλλόγου. Αντιθέτως στον σύλλογο ορίζονται ομάδες εργασίας.

Διευθυντής που θα εισηγηθεί σε σύλλογο ψηφοφορία αν θα ισχύσει ή όχι η ΑΕΕ έχει πρόβλημα όπως φυσικά και ο σύλλογος.
Αν από την άλλη ο σύλλογος γουστάρει να κάνει ψηφοφορία και αγνοήσει την εισήγηση του Δ/ντη για το θέμα (που δεν ειναι ψηφοφορία) ο Δ/ντης δεν έχει πρόβλημα αφού πρακτικό απλούστατα δεν θα γίνει, γιατί αν γίνει ο σύλλογος πάει για βρούβες.
Ένα ψήφισμα από την άλλη που δεν έχει πρακτικό είναι ο καλύτερος και νομιμότερος τρόπος να εκφράσει ο σύλλογος την διαμαρτυρία του.

Όσο για το άλλο που λες
Παράθεση
Υ.Γ: όσοι διαφωνείτε με όσους απορρίπτουν την ΑΕΕ, μην αγχώνεστε αν δεν εφαρμοστεί η ΑΕΕ στο σχολείο σας...δεν θα σας κυνηγήσει κανένας και δεν θα χάσετε τη δουλειά σας.....η άποψη σας έχει καταγραφεί στο πρακτικό και δεν κινδυνεύετε....τουλάχιστον όμως σεβαστείτε τους υπολοίπους, ειδικά αν είναι πλειοψηφία στο σχολείο σας, και μην κάνετε τη βρώμικη δουλειά της διοίκησης και των κυβερνώντων να εφαρμόσετε με στανιό και ενάντια στη πλειοψηφία, την ΑΕΕ στο σχολείο σας με την προσδοκία της καλής ατομικής αξιολόγησης από το σχολικό σύμβουλο για τις "υπηρεσίες" που προσφέρατε 

 Δημοκρατία έχουμε, αν θέλει κάποιος να εφαρμόσει την αξιολόγηση να το σεβαστής και εσύ από την μεριά σου, σεβασμός και από τις 2 μεριές λοιπόν και άσε στην άκρη τα υποτιμητικά περί "υπηρεσιών", σεβασμός είπαμε.

Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
kinegire, μην επαναλαμβανόμαστε.....
το τι μπορεί να συζητησει ενας συλλογος διδασκοντων το εχει θιξει παλιοτερα οι δυο μας σε προηγουμενη σελιδα του ιδιου topic....
για να μαθαινουν και οσοι δεν το διαβασαν......θεμα στο συλλογο μπορεί να θέσει οποιοδήποτε, επιπλεον των θεματων που υπαρχουν στη ημερια διαταξη, εφοσον για το συγκεκριμενο θεμα εχει παρει υπογραφες απο το 1/3 του συλλογου....
και για τους νομολάγνους παραθετω και το συγκεκριμενο αποσπασμα απο το νομο για του λογου το αληθες:
ΦΕΚ 1340/2002 - Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002
Αρθρο 37
παραγραφος 5

        5. Έκτακτες συνεδριάσεις του Συλλόγου των Διδασκόντων συγκαλούνται για συγκεκριμένα θέματα:
α) Ύστερα από πρόσκληση του προέδρου και
β) Ύστερα από γραπτή αίτηση προς το Διευθυντή τουλάχιστον από το ένα τρίτο των μελών του συλλόγου, στην οποία αναγράφονται το θέμα ή τα θέματα και ο εισηγητής.

Μίλησα για σεβασμό στην πλειοψηφούσα αποψη του συλλογου οποια και αν είναι αυτή
Φυσικά, επειδή απο οσα βλεπω, εκτιμω οτι η μεγαλη πλειοψηφια των συλλογων είναι κατά της ΑΕΕ, εχει δουλέψει πολύ ο εκφοβισμος και οι πιεσεις διευθυντων και σχολικων συμβουλων, κατω απο το φοβο της αξιολογησης ή του υποτιθεμενου bonus σε οσους συμμετασχουν ενεργα στη διαδικασια σε καποιες περιπτωσεις να ανατραπουν αρχικα απορριπτικες αποφασεις....Εσύ τώρα σε ποια κατηγορία ανήκεις, δεν ξέρω και δεν με νοιαζει, Δεν ειναι προσωπικό το θέμα. Το γιατί θίγεσαι από τα σχολια ομως δεν καταλαβαίνω....μήπως έχεις τη μύγα;;
και με διαψευσουν οι υπολοιποι πως δεν βλεπουν ατομα να ειναι υπερμαχοι της ΑΕΕ με το σκεπτικό να πουλήσω καλό προσωπο στο διευθυντη και το σχολικο συμβουλο για να την καβατζοσω και να εχω προκαταβολικά  bonus στην αξιολογηση τους και να λειτουργουν ως αυλοκόλακες και κακα σκυλια της διοικησης.... 


Υ.Γ: στο συλλογο διδασκοντων γινεται μια ανοιχτη δημοκρατικη διαδικασια.....πολλες φορες, και για το όφελος των μαθητών (γνωριζοντας προσωπικες στιγμες και δυσκολίες) "παρεκαμψαν" τους ανελαστικους γραπτους νομους δικαιολογωντας απουσιες και διευκολυνοντας την προαγωγη μαθητων......τωρα γιατι ειναι κακο να διατυπώνονται και καταγραφονται αποψεις και η αποψη αυτή να υπερασπιζεται απο κατα τα αλλα νομολαγνους και νομιμοφρονες δεν μπορω να καταλαβω......στο φαναστικο παραδειγμα των "φασιστικων" νομων δεν πηρα απαντηση....

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
killbill κατανοώ ότι ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που (ας το πω διπλωματικά) θεωρείς ότι κακός νόμος,  πλην νόμος, πρέπει να εφαρμοστεί. Όμως, δεν απαντάς α) πως  σε ένα κατά τα άλλα δημοκρατικό πολίτευμα δύναται να εφαρμοστεί νόμος χωρίς τη θέληση ή τη σιωπηρή ανοχή της πλειοψηφίας....
Όπως ακριβώς στην καθημερινή σου ζωή εφαρμόζεις και τόσους άλλους νόμους χωρίς την θέληση της πλειοψηφίας. Η πλειοψηφία πχ δεν θέλει να πληρώνει χαράτσια, όμως τα πληρώνει. Αν ήταν με μια ψηφοφορία πλειοψηφίας να εφαρμόζουμε τους νόμους που μας αρέσουν και να απορρίπτουμε αυτούς που δεν μας αρέσουν, και κάθε σύλλογος να δρα έτσι, τότε ο καθένας θα έφτιαχνε τους δικούς του νόμους. Άλλοι νόμοι θα ίσχυαν σε ένα σχολείο, άλλοι σε άλλο!! αλλά και σε κάθε κοινωνία και σε κάθε νομό θα είχε ο καθένας τους δικούς του νόμους σύμφωνα με τις κατά τόπους αποφάσεις της πλειοψηφίας.

Εν πάση περιπτώσει, μπορεί ο σύλλογος να απαιτήσει να γραφτεί στο πρακτικό πχ "20 ψήφισαν κατά και 19 υπέρ της αξιολόγησης άρα λόγω πλειοψηφίας το σχολείο μας δεν προχωράει στην αυτοαξιολόγηση";
Ή αυτό το αποφασίζει ο Διευθυντής και μόνο αυτός ως συντονιστής;

β) προς όλους τη "νομιμόφρονες", αν αύριο περάσει νόμος, επειδή (μαύρη η ώρα - έρθει στα πράγματα η χρυσή αυγή) να χαιρετάμε φασιστικά μετά την προσευχή και να φωνάζουμε Sieg Heil πριν μπούμε στις αίθουσες...θα υπακούσετε επειδή είναι νόμος;;;;
σου απαντάω με τον ίδιο τρόπο που απάντησες και εσύ, επιστρέφοντάς σου την απάντησή σου: "Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα"  ;D
Αλλά για να σου απαντήσω και σε αυτό: ε λοιπόν αν έβγαινε τέτοιος νόμος, φυσικά και δεν θα υπάκουα και με υπερηφάνεια θα αναλάμβανα το οποιοδήποτε κόστος! Ας με απέλυαν από τη δουλειά μου, ας με εξόριζαν αλλού, ας μου έπαιρναν το κεφάλι!
Αυτο το κόστος όμως όχι με συγχωρείς δεν θα το αναλάβω για μια αυτοαξιολόγηση που μου ζητάει αν πρέπει να γίνει δενδροφύτευση στο σχολείο, αν θα φτιάξουμε ιστοσελίδα σχολείου, αν θα φτιάξουμε εσωτερικό κανονισμό και αν θα πάμε εκδρομούλες.
Κατάλαβες γιατί σου λέω ότι συγκρίνεις ανόμοια πράγματα;

Αλλά ξέρετε τι συμβαίνει; Απλά δεν έχει ανακοινωθεί κάποια "ποινή" για τη μη εφαρμογή της ΑΕΕ. Αυτό είναι το θέμα και είμαστε όλοι άνετοι και ο καθένας μπορεί να λέει και να γράφει ότι θέλει.
Το χαράτσι γιατί το πληρώνεις αφού δεν είσαι υπέρ αυτού του νόμου; Γιατί ξέρεις ότι θα έχεις ποινή!
Αν σου πει ότι όποιος δεν δεχτεί την ΑΕΕ θα απολυθεί τι θα κάνεις; Θα το σκεφτείς μήπως ξανά τότε;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
 καλά μάζεψε εσύ το 1/3 των μελών, θέσε θέμα ψηφοφορίας το να εφαρμοστεί ή όχι ο νόμου και έλα πες μου ποιο χαϊβάνι Δ/ντης πήγε σε τέτοιο σύλλογο.
 
Άρθρο 37 -Σύνθεση και λειτουργία του Συλλόγου των Διδασκόντων (Σ.Δ.)
6. Δε συγκαλείται συνεδρίαση του συλλόγου, αν το θέμα ή τα θέματα που προτείνονται για συζήτηση ανήκουν, σύμφωνα με το νόμο, στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Διευθυντή ή άλλου σχολικού φορέα ή όταν δεν είναι σύννομα.


άσε με λοιπόν να έχω την μύγα όπως λες, αλλά και εσύ σταμάτα να παραπληροφορείς συναδέλφους, γιατί άλλο η διαμαρτυρία που είναι σεβαστή και άλλο να αεροβατούμε με απόκρυψη της νομοθεσία κάτι που μπορεί να έχει συνέπειες για τους αφελείς που μπορεί να σε πιστέψουν.

Αλήθεια στο σχολείου σου κάνατε πρακτικό που έλεγε ότι δεν εφαρμόζουμε την ΑΕΕ ?

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
παιδιά έχει δίκιο ο kinegiros. Ο σύλλογος και η όποια "ψηφοφορία" έχει την έννοια της διαμαρτυρίας και της γραπτής δήλωσης της στάσης που θα κρατήσει ο κάθε εκπαιδευτικός για το θέμα αυτό.
Δεν έχει δικαίωμα ο σύλλογος να κάνει ψηφοφορία για να ακυρώσει έναν νόμο επειδή η πλειοψηφία τον κρίνει άδικο.
Μπορείς να απεργήσεις, μπορεις να διαδηλώσεις, να διαμαρτυρηθείς για αυτόν τον νόμο, αλλά σε καμία περίπτωση επειδή είσαι πλειοψηφία δεν μπορείς να επιβάλλεις την μη εφαρμογή ενός νόμου στο σύνολο του συλλόγου όταν υπάρχουν και διαφορετικές απόψεις.



Αποσυνδεδεμένος melenios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 76
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ας τα παρουμε με τη σειρα.....
για τους νομους προκειμενου να μην ακυρωθουν στην πραξη.....ειπα οτι πρέπει να έχουν την συμφωνη γνωμη της πλειοψηφίας ή τη σιωπηρη ανοχη της επισης. Τα χαράτσια και όλοι οι "αδικοι" που εφαρμοζονται μια χαρα εχουν κατα τη γνωμη μου ακομα τη σιωπηρη ανοχη της κοινωνιας.....

Οσο για την ΑΕΕ, αν νομιζεις οτι ειναι αθωα και απλα προκειται για δενδροφυτευσης, εκδρομες κτλ κτλ και δεν προκειται για εργαλειο κατηγοριοποιησης σχολειων, δεικτης κλεισιμο δεκαδων σχολειων, απολυσης εκπαιδευτικων, μεταθεση ολων των ευθυνων της παιδειας στις πλατες των εκπαιδευτικων, λειτουργια του σχολειου ως επιχειρηση για ευρεση χορηγων και ανταγωνιστικο κλιμα μεταξύ συναδελφων....ε, τοτε δεν νομιζω πως υπαρχουν πολλά περιθωρια για να ..."επικοινωνησουμε"!!!!

Τουλαχιστον εγω ειμαι συνεπης στην αποψη οτι ενα κακό νόμο τον αλλάξεις με ανυπακοη....εσυ μαλλον εισαι ala cart ανυπακουος....τα βαζεις σε μια ζυγαρια ....ποιο θα ειναι το κόστος....η τιμωρια .....και το χαλαναρι που θα σου φορέσουν και αυτό κατά την άποψη μου φανερωνει ασυνεπεια!!

Υ.Γ: σε συγχαιρω παντως για την προτιθεμενη ανυπακοη σου στο Sieg heil κτλ....Να λέμε και τα καλά.....μην αρπαζόμαστε μόνο...!!!         
Υ.Γ: ο κακός νόμος για να αλλάξει θέλει α)ανυπακοή και β) μαζική συμμετοχή......αν τον περάσμενο μάη στην επιστράτευση είχαμε  αντιδράσει μαζικά ....δεν προκειται ουτε όλους να τους απέλυαν μονο μιας ουτε ολα αυτα τα αντιδραστικά να περασουν (διαθεσιμοτητες, αυξηση ωραριου, αυξηση αριθμου μαθητων) να περασουν μονομιας και τοσο ευκολα...τα βρισκουν και τα κανουν.....ειμαι σιγουρος πως δεν το πιστευεις...ουτε εγω εχω δειγματα για το κλαδο μας....αλλά σκέψου και μονο μια δυναμικη συμμετοχή και ανυπακοή του μεγαλύτερου κατα τα αλλα κλάδου το δημοσιου ...πόσο θα είχαμε καταφέρει....   

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Αλήθεια... Το να σου επιβάλουν χαράτσι στο σπίτι σου το οποίο με κόπο και θυσίες έχτισες πληρώνοντας όλους τους φόρους του είναι κάτι το οποίο υπερβαίνει την λογική... Λίγο ή πολύ όμως όλοι το πληρώσαμε... Εκτός από κάποιους οι οποίοι προτίμησαν να καβατζωθεί επάνω τους η εφορία. Και φυσικά η κοινωνική αντίδραση, στο τεράστιο αυτό και ζωτικής σημασίας ζήτημα, ήταν πέρα για πέρα... πως να το πω... χλιαρή... Ε τώρα τι περιμένουμε? Ότι οι αντιδράσεις των συλλόγων θα κάμψουν την όλη απόφαση? Και ας υποθέσουμε ότι δεν συμβεί αυτό. Τότε τι? Θα αυξηθούν οι διορισμοί? Θα καταφέρουν να πάρουν μετάθεση οι συνάδελφοι οι οποίοι είναι εγκλωβισμένοι χρόνια στα νησιά ή αυτοί οι οποίοι ανεβοκατεβαίνουν ραχούλες? Δεν θα γίνουν υποχρεωτικές μεταθέσεις? Είδατε εσείς ιδιαίτερη αντίδραση του κλάδου όταν εγώ (ο κατέχων το βαθμό Ε') με την καθιέρωση του ενιαίου μισθολογίου έπρεπε να περάσω μήνες με 590ευρώ? Οι νεοδιόριστοι δε με πολύ λιγότερα...Όλοι οι παλιοί όμως και οι κατέχωντες των βαθμό Γ΄και Β΄σφυρίζαν αδιάφορα... Γιατί και στις περιοχές συμφερόντων τους είναι και τα ιδιαίτερα τους είχαν... Ούτε ενοίκια, ούτε πολλές μετακινήσεις, ούτε πενιχρό εισόδημα όπως οι νεοδιόριστοι...Όταν αποφασίστηκε αύξηση του ωραρίου έγινε τίποτε? Όταν βγήκαν σε διαθεσιμότητα οι "κομμώτριες" (όπου λίγο ή πολύ υποτιμητικά αποκαλούσαν κάποιοι τους συναδέλφους) άνοιξε ρουθούνι ή είδατε κόσμο στο Σύνταγμα? Τώρα που καθιερώνεται η υποχρεωτική μετακίνηση? Γιατί λοιπόν τώρα τόοοοση μεγάλη αντίδραση (και ειδικά του συνόλου) για το ζήτημα της αξιολόγησης? Τελικά η όλη μου εντύπωση από την κατάσταση της τελευταίας τριετίας είναι αυτή που θα μου έδινε μία κοινωνία κατωτέρων θηλαστικών... Κανιβαλισμός όσο δεν απειλούμαστε συνολικά. Τώρα όμως που πήρε φωτιά το δάσος πρέπει να ενωθούμε? Μάλλον θα έλεγα το ζήτημα της αξιολόγησης ανεβάζει την θερμοκρασία συνολικά γύρω από τον πωπό των περισσότέρων... Γι' αυτό τέτοια "ομοψυχία" στους συλλόγους...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2014, 12:52:07 πμ από alexandr75math »

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Δε βγαίνει άκρη με αυτή την αντιπαράθεση συνάδελφοι.
Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι:
1)Είναι Νόμος (κατ΄αρχήν).
2)Είναι σε λάθος κατεύθυνση παιδαγωγικά-επιστημονικά-εκπαιδευτικά κι όπως αλλιώς θέλετε δείτε το.
3)Έχει παγίδες παντού. Όποιος μπήκε στον κόπο να τον διαβάσει καταλαβαίνει τι λέω.
4)Έχει το "τυράκι" του bonus. Εντάξει, όλες οι παγίδες έχουν τυράκι.  ;)

Κάποιοι από μας εστιάζουμε στο 1) και λέμε ΝΑΙ
Άλλοι στο 3) και λέμε ΟΧΙ
Άλλοι στο 4) και λέμε ΝΑΙ-μπας και προλάβουμε να φάμε το τυράκι πριν κλείσει η φάκα
Άλλοι στο 2) και λέμε ΝΑΙ-αλλά να την φέρουμε στα μέτρα μας ή ΟΧΙ-γιατί αυτό το πράμα δε σουλουπώνεται

Το κακό δεν είναι ότι κανείς δεν μπορεί να πείσει κανέναν, αλλά ότι για ακόμα μια φορά κατάφεραν να μας διασπάσουν.
Χαιρετώ.  :-\
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Δε βγαίνει άκρη με αυτή την αντιπαράθεση συνάδελφοι.
Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι:
1)Είναι Νόμος (κατ΄αρχήν).
2)Είναι σε λάθος κατεύθυνση παιδαγωγικά-επιστημονικά-εκπαιδευτικά κι όπως αλλιώς θέλετε δείτε το.
3)Έχει παγίδες παντού. Όποιος μπήκε στον κόπο να τον διαβάσει καταλαβαίνει τι λέω.
4)Έχει το "τυράκι" του bonus. Εντάξει, όλες οι παγίδες έχουν τυράκι.  ;)

Κάποιοι από μας εστιάζουμε στο 1) και λέμε ΝΑΙ
Άλλοι στο 3) και λέμε ΟΧΙ
Άλλοι στο 4) και λέμε ΝΑΙ-μπας και προλάβουμε να φάμε το τυράκι πριν κλείσει η φάκα
Άλλοι στο 2) και λέμε ΝΑΙ-αλλά να την φέρουμε στα μέτρα μας ή ΟΧΙ-γιατί αυτό το πράμα δε σουλουπώνεται

Το κακό δεν είναι ότι κανείς δεν μπορεί να πείσει κανέναν, αλλά ότι για ακόμα μια φορά κατάφεραν να μας διασπάσουν.
Χαιρετώ.  :-\
... Τους διασπασμένους ήδη?... Πλεονασμός...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 741
Σύνολο: 755

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.