0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
.... είμαστε στο 5 μάθημα των προαγωγικών εξετάσεω στο ΕΠΑΛ που δουλεύω ... 17 στους 50 είναι οφφ στην Αλγεβρα ( παρά την απίστευτη βοήθεια των προφορικών + πανευκολη τράπεζα θεμάτων )Σημερα γίνω στους 30 είναι όφφ στην Γλώσσα .... και έρχονται Φυσικές - χημείες ... .... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι οι μαθητές είναι "στα @@ τους" .... θεωρούν αδιανόητο ότι μπορούν να κοπούν .....
.................................................. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι οι μαθητές είναι "στα @@ τους" .... θεωρούν αδιανόητο ότι μπορούν να κοπούν .....
ένα βίντεο για την τράπεζα θεμάτων
Στα μαθηματικά υπάρχει θέμα με τις μεγάλες διακυμάνσεις στο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων. Σε μερικά σχολεία κληρώνονται εύκολα και βατά θέματα, ενώ σε άλλα αρκετά δυσκολότερα. Στο δικό μου σχολείο για παράδειγμα, κληρώθηκαν σήμερα και τα δύο θέματα προβλήματα, το ένα μέτριας δυσκολίας και το άλλο πολύ απαιτητικό. Δεδομένης της φοβίας που έχουν τα περισσότερα παιδιά με τα μαθηματικά προβλήματα, αρκετοί μαθητές δεν μπήκαν στον κόπο να τα διαβάσουν καθόλου.
..................................................................Στα θετικά, περιορίζει τη γελοιότητα του να δίνει ο καθηγητής τα θέματα στα παιδιά στο τελευταίο μάθημα...Δυστυχώς, προτού μας απαξιώσει η κοινωνία, απαξιώσαμε οι ίδιοι τη δουλειά μας (κάποιοι από μας, τελοσπάντων).Φτάσαμε στο σημείο να αναγκαστεί το κράτος να μας τραβήξει το αυτάκι, γιατί όσο είχαμε την ελευθερία μας, τα κάναμε σκατά.Το ότι το έκανε με προχειρότητα, με λάθη, με πολλά έξοδα (προς ημετέρους ή μη), είναι άλλο θέμα.
Κάτι λιγότερο σημαντικό, αλλά παρατήρησε κανείς άλλος τα αρκετά ορθογραφικά/συντακτικά λάθη στις εκφωνήσεις ορισμένων θεμάτων (π.χ. στη φυσική); Κανένας δεν τα έλεγξε;
ΟΚ, αλλά πριν την Τράπεζα δεν υπήρχαν διακυμάνσεις από σχολείο σε σχολείο;Για πολλά μπορεί να κατηγορηθεί το εγχείρημα της τράπεζας, αλλά όχι για αυτό, νομίζω.