*

Αποστολέας Θέμα: Τράπεζα Θεμάτων  (Αναγνώστηκε 191019 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #392 στις: Ιούνιος 10, 2014, 06:57:31 μμ »
.... είμαστε στο 5 μάθημα των προαγωγικών εξετάσεω στο ΕΠΑΛ που δουλεύω ... 17 στους 50 είναι οφφ στην Αλγεβρα ( παρά την απίστευτη βοήθεια των προφορικών + πανευκολη τράπεζα θεμάτων )
Σημερα γίνω στους 30 είναι όφφ στην Γλώσσα
.... και έρχονται Φυσικές - χημείες ...

.... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι οι μαθητές είναι "στα @@ τους" .... θεωρούν αδιανόητο ότι μπορούν να κοπούν .....

Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:17:13 »

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #393 στις: Ιούνιος 10, 2014, 07:14:45 μμ »
.... είμαστε στο 5 μάθημα των προαγωγικών εξετάσεω στο ΕΠΑΛ που δουλεύω ... 17 στους 50 είναι οφφ στην Αλγεβρα ( παρά την απίστευτη βοήθεια των προφορικών + πανευκολη τράπεζα θεμάτων )
Σημερα γίνω στους 30 είναι όφφ στην Γλώσσα
.... και έρχονται Φυσικές - χημείες ...

.... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι οι μαθητές είναι "στα @@ τους" .... θεωρούν αδιανόητο ότι μπορούν να κοπούν .....
Για να παρηγορηθείς, θεωρείς ότι η κατάσταση αυτή υπάρχει μόνο στα ΕΠΑΛ; Πού να  'βλεπες τι γίνεται και σε κάποια γενικά λύκεια...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #394 στις: Ιούνιος 10, 2014, 08:12:53 μμ »
..............................................
.... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι οι μαθητές είναι "στα @@ τους" .... θεωρούν αδιανόητο ότι μπορούν να κοπούν .....
Να προσθέσω οτι έρχονται εντελώς αδιάβαστοι, αλλά ούτε και διανοούνται να κλέψουν, σκονάκια κλπ δεν υπάρχουν ούτε κατά διάνοια... Θα μου πείτε αυτό είναι θετικό, αλλά νομίζω οτι κατά βάθος δείχνει τον βαθμό απαξίωσης που έχουν για τα μαθήματα. (κι εγώ αναφέρομαι σε ΕΠΑΛ)
  

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #395 στις: Ιούνιος 10, 2014, 09:39:47 μμ »
οι μαθητές της Α δεν έχουν συνειδητοποιήσει τίποτα για το τι γίνεται. Έτοιμα για μπάνιο έρχονται! ρωτούν τους συναδέλφους που τους κάνουμε επιτήρηση σε γεωμετρία, φυσική, άλγεβρα  λογοτεχνία να τους πούμε καμιά απάντηση στα θέματα 8) 8) 8)
χαιρετιούνται κάθε μέρα και λένε θα τα πούμε ξανά πάλι του χρόνου εδώ και γελάνε :o :o :o :o :o

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:17:13 »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #396 στις: Ιούνιος 10, 2014, 11:07:15 μμ »
Στο δικό μου πάλι σχολείο (ΓΕΛ) τα πράγματα είναι ανάμικτα...υπάρχουν αυτοί που προσπαθούν να κλέψουν με όποιον τρόπο αλλά δεν τα καταφέρνουν εξαιτίας της επιτήρησης, αυτοί που είναι έτσι κι έτσι διαβασμένοι και αυτοί που γράφουν, γράφουν...δηλαδή, όπως και τις προηγούμενες χρονιές.
Τις πρώτες φορές ήταν αγχωμένα, μετά κάποια το πήραν απόφαση ότι θα μείνουν και το απολαμβάνουν ενώ, κάποια άλλα οι "συνήθεις ύποπτοι" δηλαδή, συνεχίζουν ιδροκοπώντας.  Φαίνεται πάλι εκτός επικράτειας θα είναι το σχολείο μου  ;D
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος xrysostomos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #397 στις: Ιούνιος 11, 2014, 12:19:27 μμ »
ένα βίντεο για την τράπεζα θεμάτων

https://www.youtube.com/watch?v=3uTnvz5zUrw

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #398 στις: Ιούνιος 11, 2014, 01:42:50 μμ »
ένα βίντεο για την τράπεζα θεμάτων
Γιατί πάντα στην Ελλάδα υπάρχουν άτομα που για ασήμαντη αφορμή υποκινούν ταραχές στην κοινωνία? Κάλεσμα της ολμε (δηλαδή του κότσυφα-κη) για πορείες…, αλίμονο πρώτη προτεραιότητά  τους είναι αυτό σίγα να μην ασχοληθούν με τα υπόλοιπα ζητήματα!
Για τους μαθητές κάτω από 14… αν περνούσαν όπως παλιά δηλαδή γράφοντας κάτω από 5 δεν θα τους ενδιέφερε η τράπεζα ούτε οι εξετάσεις.
Από 14-17 οι μαθητές οφείλουν να έχουν ένα επίπεδο που θα τους επιτρέπει να λύνουν τουλάχιστον το 2 θέμα και ένα ερώτημα από το 4. Αν υπάρχει κάποιος έμπειρος καθηγητής ας μου πει μέχρι τώρα τα θέματα που έβαζαν οι περισσότεροι δεν είχαν περίπου την ίδια δυσκολία?
Για τους υπόλοιπους πάνω από 17 που δεν ικανοποιούνται με τίποτα ας ζητήσουν βοήθεια από ψυχολόγο!
Πόσα μόρια δηλαδή θα αντιστοιχούν στο βαθμό της α λυκείου? Θα επηρεάζει το 0,4 του (πέμπτου μαθήματος… ) θα προτιμούσαν δηλαδή να εξετάζονται σε ένα ακόμη μάθημα πανελλαδικά  στη Γ λυκείου? Μακάρι να γίνει αυτό και το μάθημα να είναι η γεωμετρία ! :) :'( :'(
Απλές εξετάσεις είναι όπως και πριν δεν χρειάζεται πανικό και σε καμία περίπτωση δε είναι υποχρεωτικό να μάθουν όλα τα θέματα από έξω, τα ερωτήματα επαναλαμβάνονται, αρκεί να λύσουν επιλεκτικά κάποιες κατηγορίες ασκήσεων και να μάθουν την θεωρία όπως γινόταν όλα τα χρόνια με άγνωστα και τα τέσσερα θέματα.

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #399 στις: Ιούνιος 11, 2014, 10:28:38 μμ »
Στα μαθηματικά υπάρχει θέμα με τις μεγάλες διακυμάνσεις στο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων. Σε μερικά σχολεία κληρώνονται εύκολα και βατά θέματα, ενώ σε άλλα αρκετά δυσκολότερα. Στο δικό μου σχολείο για παράδειγμα, κληρώθηκαν σήμερα και τα δύο θέματα προβλήματα, το ένα μέτριας δυσκολίας και το άλλο πολύ απαιτητικό. Δεδομένης της φοβίας που έχουν τα περισσότερα παιδιά με τα μαθηματικά προβλήματα, αρκετοί μαθητές δεν μπήκαν στον κόπο να τα διαβάσουν καθόλου.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #400 στις: Ιούνιος 12, 2014, 12:08:22 πμ »
Κάτι λιγότερο σημαντικό, αλλά παρατήρησε κανείς άλλος τα αρκετά ορθογραφικά/συντακτικά λάθη στις εκφωνήσεις ορισμένων θεμάτων (π.χ. στη φυσική); Κανένας δεν τα έλεγξε;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #401 στις: Ιούνιος 12, 2014, 12:29:38 πμ »
Στα μαθηματικά υπάρχει θέμα με τις μεγάλες διακυμάνσεις στο βαθμό δυσκολίας των θεμάτων. Σε μερικά σχολεία κληρώνονται εύκολα και βατά θέματα, ενώ σε άλλα αρκετά δυσκολότερα. Στο δικό μου σχολείο για παράδειγμα, κληρώθηκαν σήμερα και τα δύο θέματα προβλήματα, το ένα μέτριας δυσκολίας και το άλλο πολύ απαιτητικό. Δεδομένης της φοβίας που έχουν τα περισσότερα παιδιά με τα μαθηματικά προβλήματα, αρκετοί μαθητές δεν μπήκαν στον κόπο να τα διαβάσουν καθόλου.

ΟΚ, αλλά πριν την Τράπεζα δεν υπήρχαν διακυμάνσεις από σχολείο σε σχολείο;
Για πολλά μπορεί να κατηγορηθεί το εγχείρημα της τράπεζας, αλλά όχι για αυτό, νομίζω.

Στα θετικά, περιορίζει τη γελοιότητα του να δίνει ο καθηγητής τα θέματα στα παιδιά στο τελευταίο μάθημα...
Δυστυχώς, προτού μας απαξιώσει η κοινωνία, απαξιώσαμε οι ίδιοι τη δουλειά μας (κάποιοι από μας, τελοσπάντων).
Φτάσαμε στο σημείο να αναγκαστεί το κράτος να μας τραβήξει το αυτάκι, γιατί όσο είχαμε την ελευθερία μας, τα κάναμε σκατά.

Το ότι το έκανε με προχειρότητα, με λάθη, με πολλά έξοδα (προς ημετέρους ή μη), είναι άλλο θέμα.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #402 στις: Ιούνιος 12, 2014, 12:39:35 πμ »
..................................................................
Στα θετικά, περιορίζει τη γελοιότητα του να δίνει ο καθηγητής τα θέματα στα παιδιά στο τελευταίο μάθημα...
Δυστυχώς, προτού μας απαξιώσει η κοινωνία, απαξιώσαμε οι ίδιοι τη δουλειά μας (κάποιοι από μας, τελοσπάντων).
Φτάσαμε στο σημείο να αναγκαστεί το κράτος να μας τραβήξει το αυτάκι, γιατί όσο είχαμε την ελευθερία μας, τα κάναμε σκατά.

Το ότι το έκανε με προχειρότητα, με λάθη, με πολλά έξοδα (προς ημετέρους ή μη), είναι άλλο θέμα.
Προ Αρσένη δεν γινόταν αυτό, ή γινόταν περιορισμένα, κυρίως στα τότε ΤΕΛ. Τότε όμως το εξεταστικό σύστημα ήταν ανθρώπινο στις προαγωγικές του Λυκείου, ο μαθητής διάλεγε θέματα, ακριβώς όπως είναι τώρα στο Γυμνάσιο! Με την μεταρρύθμιση Αρσένη, άρχισε να είναι υποχρεωτικό να γράφουν όλα τα θέματα και αμέσως, με την εφαρμογή του έπεσε ο μέσος όρος βαθμών στα γραπτά περίπου κατά 3-4 μονάδες, ίσως και πιο πολύ σε κάποια δύσκολα μαθήματα.
  

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #403 στις: Ιούνιος 12, 2014, 08:19:25 πμ »
Κάτι λιγότερο σημαντικό, αλλά παρατήρησε κανείς άλλος τα αρκετά ορθογραφικά/συντακτικά λάθη στις εκφωνήσεις ορισμένων θεμάτων (π.χ. στη φυσική); Κανένας δεν τα έλεγξε;
Στα θέματα της φυσικής τα είδα κι εγώ η ανορθόγραφη  ::) γιατί έκανα επιτήρηση στο συγκεκριμένο μάθημα στο σχολείο μου και είδα το "τι" ερωτηματικό γραμμένο: "τη". Είδα επίσης  στο τέταρτο θέμα μια μισοτελειωμένη πρόταση που κατέληγε κάπως έτσι: "...ενώ," και μετά συνέχιζαν καινούρια πρόταση με κεφαλαίο γράμμα...
Νόμισα μάλιστα ότι κάποιο λάθος είχε γίνει με το pdf ή φωτοτυπίες των παιδιών αλλά αμ δε...
Όσο για το αν τα έλεγξαν, μόνο αυτοί το ξέρουν...
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #404 στις: Ιούνιος 12, 2014, 09:12:12 πμ »
http://dakekavalas.blogspot.gr/2014/06/3_12.html
η μέγιστη βοήθεια των Β.Π. της Α’ &Β’ Λυκείου και του Β. Α. της Γ Λυκείου  είναι 1 μονάδα στο Β.Π.Α. ! 8)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Τράπεζα Θεμάτων
« Απάντηση #405 στις: Ιούνιος 12, 2014, 03:22:29 μμ »
ΟΚ, αλλά πριν την Τράπεζα δεν υπήρχαν διακυμάνσεις από σχολείο σε σχολείο;
Για πολλά μπορεί να κατηγορηθεί το εγχείρημα της τράπεζας, αλλά όχι για αυτό, νομίζω.

Φυσικά και υπήρχαν, αλλά όχι εντός του ίδιου του σχολείου. Δεν είναι όλα τα σχολεία ίδια, δεν έχουν όλα το ίδιο επίπεδο.
Είχες πολύ χαμηλό επίπεδο μαθητών έβαζες θέματα ανάλογα, είχες υψηλό επίπεδο έβαζες πάλι θέματα ανάλογα.
Μην μου πεις ότι όταν καθόσασταν οι μαθηματικοί να βγάλετε θέματα και πρότεινε κάποιος κάτι, έλεγε ο άλλος "μπα ας μην το βάλουμε αυτό, δεν θα το γράψουν, δεν είναι το επίπεδο για τέτοια θέματα". Προσάρμοζες με λίγα λόγια τα θέματά σου στο επίπεδο που αναφερόσουν.
Έτσι πολύ σωστά, ήταν εύλογο να υπάρχουν διακυμάνσεις από σχολείο σε σχολείο.

Τώρα σου λέει δεν με ενδιαφέρει, όλοι θα γράψετε τα ίδια. Δεν με νοιάζει αν η τάξη πετούσε ή σερνόταν, τα ίδια θέματα θα γράψετε. Είναι δίκαιο αυτό; Τότε να κάνει Πανελλήνιες, αν στοχεύει σε μια ταχύτητα, αλλά δεν νομίζω ότι η αξιολόγηση στην Α Λυκείου έχει αυτόν τον χαρακτήρα. Αν θέλει να ελέξει ότι σε όλη την Ελλάδα όλα τα σχολεία διδάχθηκαν τα ίδια (γιατί έτσι είπε ο Υπουργός, δεν μπορούμε να έχουμε σχολεία που να διδάσκονται διαφορετικά πράγματα), μπορεί πολύ εύκολα να το ελέξει από τα βιβλία ύλης, μέσω του Συμβούλου Μαθηματικών κλπ.

Εμας κληρώθηκαν δύο θέματα από το ίδιο κεφάλαιο και με 2 υποερωτήματα ίδια!!!!!!
Έτσι δεν μπορούσαμε να καλύψουμε την ύλη. Όταν σου βάζει δύο θέματα και είναι και τα δύο από πιθανότητες, πες μου εσύ τι θα βάλεις για 3ο θέμα;
Ασε που πιστεύω ότι είναι και παράνομο που μπήκαν δύο θέματα και ήταν και τα δύο με πιθανότητες. Δεν καλύπτεται η εξεταστέα ύλη.

Για μένα ήταν μια αποτυχία αυτό το σύστημα. Και ακόμα περισσότερο η δημοισοποίηση της τράπεζας που έκανε όλους να τρέχουν στα φροντιστήρια την τελευταία στιγμή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160911
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 750
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 744
Σύνολο: 751

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.061 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.