*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 48872 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος morgan

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1203
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 02, 2009, 01:30:55 μμ »
Άντε ρε παιδιά, κανείς που ξέρει την Τ να βοηθήσει το κοριτσάκι!
ἔστι δίκης ὀφθαλμός ὅς τὰ πάνθ' ὁρᾷ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:44:42 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 02, 2009, 02:33:18 μμ »
Δεν ξέρω κατά πόσο το φόρουμ μπορεί να δέχεται μηνύματα από μαθητές. Κάποιος από τους διαχειριστές ας μας διαφωτίσει.

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 02, 2009, 03:30:08 μμ »
Δεχεται μηνυματα απο μαθητες κι εμεις μπορουμε να απανταμε στις αποριες τους.Στις τελευταιες πανελλαδικες γινοταν στα μαθηματικα κατευθυνσης.Οι μαθητες εγραφαν τις απαντησεις τους και οι ΠΕ03 τους  ελεγαν κατα ποσο ηταν σωστες

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 02, 2009, 03:42:04 μμ »
Δεν ξέρω κατά πόσο το φόρουμ μπορεί να δέχεται μηνύματα από μαθητές. Κάποιος από τους διαχειριστές ας μας διαφωτίσει.

Σαφώς και επιτρέπεται. Οι διπλοεγγραφές δεν επιτρέπονται...

Καλωσήρθες mariaemilia14. Εύχομαι οι συνάδελφοι να σου απαντήσουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 02, 2009, 03:43:50 μμ από Dr_Michael »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:44:42 »

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 02, 2009, 04:05:24 μμ »
Ωραια θα τα θυμηθουμε κι εμεις...ή μαλλον θα τα μαθουμε!

(οι εγγραφες μονου αριθμου επιτρεπονται??γιατι αν ειναι να κανω πενταπλοεγγραφες!! πλακα κανω....)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 02, 2009, 04:08:14 μμ από bobo1 »

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 02, 2009, 05:00:50 μμ »
Αγαπητή mariaemilia14, θα προσπαθήσω να σου δώσω συνοπτικά μια απάντηση.
Η ερώτηση ζητάει σύγκριση του Αχιλλέα όπως παρουσιάζεται στην Α και στην Τ.Κάτι ανάλογο ζητάει και για τον Αγαμέμνονα.
θα λέγαμε ,λοιπόν, ότι ο Αχιλλέας στην Τ παρουσιάζει ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο.Είναι πιο ήρεμος, πιο ψύχραιμος.Γνωρίζει καλά ότι έχει μερίδιο ευθύνης από τη φιλονικία του με τον Αγαμέμνονα.Προσπαθεί για το καλό της παράταξης να κρατήσει χαμηλους τόνους και να   κρατήσει τους Ελληνες ενωμένους. Βέβαια δεν πρόκειται να τηρήσει τους ίδιους χαμηλούς τόνους και στο πεδίο της μάχης, όπου επιθυμεί να βρεθεί γρήγορα και να πάρει εκδίκηση για τον αγαπημένο του φίλο.
Από την άλλη μεριά και ο Αγαμέμνονας κρατάει ανάλογη στάση και η οπισθοχώρηση του Αχιλλέα τον αναγκάζει να κάνει ένα βήμα πίσω.Ό ιδιος , ως αρχιστράτηγος , έχει μεγαλύτερες ευθύνες.Μαλιστα δε διστάζει να ρίξει τις ευθύνες στη θεόσταλτη Άτη, που του θόλωσε το μυαλό και τον οδήγησε σε αλλαζονική και απρεπή συμπεριφορά. Γι' αυτό και αναλαμβάνει να διορθώσει το λάθος του προσφέροντας στον Αχιλλέα πλούσια δώρα.
Άρα θα λέγαμε πως η ένταση που επικρατεί στην Α συνέλευση παύει να υπάρχει στη Β ,οπου επικρατει τόνος συμφιλίωσης.
Βέβαια  οι δυο ήρωες και στις δυο συνελεύσεις εξακολουθούν να είναι δυναμικοί και να διακατέχονται από ηγεμονική τάση.
Αυτά είναι επιγραμματικά τα βασικά στοιχεία στα οποία πρέπει να σταθείς στην απάντηση σου.
Ελπίζω να βοήθησα!
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 02, 2009, 08:42:59 μμ »
Αγαπητή mariaemilia14, θα προσπαθήσω να σου δώσω συνοπτικά μια απάντηση.
Μαλιστα δε διστάζει να ρίξει τις ευθύνες στη θεόσταλτη Άτη, που του θόλωσε το μυαλό και τον οδήγησε σε αλλαζονική και απρεπή συμπεριφορά.
Γιατι ο Αγαμεμνονας χρησιμοποιει τη θεοσταλτη `Ατη για να ριξει τις ευθυνες του?

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 02, 2009, 11:35:55 μμ »
Αγαπητή mariaemilia14, θα προσπαθήσω να σου δώσω συνοπτικά μια απάντηση.
Μαλιστα δε διστάζει να ρίξει τις ευθύνες στη θεόσταλτη Άτη, που του θόλωσε το μυαλό και τον οδήγησε σε αλλαζονική και απρεπή συμπεριφορά.
Γιατι ο Αγαμεμνονας χρησιμοποιει τη θεοσταλτη `Ατη για να ριξει τις ευθυνες του?


Εφαρμόζεται και στην Ιλιάδα το σχήμα άτη-ύβρις-νέμεσις-τίσις.
Εξάλλου, οι ήρωες της Ιλιάδας αποδίδουν τα πάντα, καλά και άσχημα, που τους συμβαίνουν σε μια ανώτερη από αυτούς δύναμη, γι' αυτό και όλα τα θεοποιούν...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 02, 2009, 11:38:18 μμ από bikini »
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος bobo1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "La fille de l' artiste avec un bateau"
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 03, 2009, 01:30:22 πμ »
 thanks ! :)(το θυμηθηκα το σχημα με το που το διαβασα)

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #23 στις: Ιούνιος 01, 2009, 12:19:15 μμ »
καλημερα σας! μολις μου ανεθεσαν για σημερα (δινει το παιδι την τεταρτη) να κανω μαθημα ιλιαδα τα πιο βασικα. μηπως ξερει καποιος να μου πει τι ερωτησεις βαζουν κ πώς διαρθρωνεται το διαγωνισμα?
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 06, 2011, 11:17:28 πμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 01, 2009, 12:46:17 μμ »
έχω δύο χρόνια να κάνω Ιλιάδα, γιατί, συνήθως, διδάσκω σε λύκειο. Απ' ό,τι θυμάμαι βάζουν περί τις τέσσερις ερωτήσεις. Μία είναι περίληψη του αποσπάσματος, χαρακτηρισμοί προσώπων, παρομοιώσεις και τι δηλώνουν, τυπικές σκηνές, ανθρωπομορφισμό θεών, πολιτιστικά στοιχεία. Αυτά! Τους αρέσει ιδιαίτερα η ραψωδία  Ζ (Έκτορα και Ανδρομάχη) όσον αφορά στην εξέταση. Ας συμπληρώσει και άλλος συνάδελφος που τα έχει πιο πρόσφατα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 01, 2009, 03:01:26 μμ »
Μπαίνουν 4 ερωτήσεις , από τις οποίες
η πρώτη  αφορά την εισαγωγή (σελ. 8-11)  και οι άλλες 3 αφορούν κέιμενο 20-30 στιχων.
Η 2η είναι ερώτηση κατανόησης του περιεχομένου (εδώ μπορεί να ζητείται & περίληψη).
Η 3η αναφέρεται στη δομή του κειμένου και αναλύεται σε 2 υποερωτήματα από τα οποία το ένα μπορεί να είναι να χωρίσουν ενότητες ή να βρουν πλαγιότιτλους & το άλλο να εντοπίζουν και να αξιολογούν εκφραστικά μέσα και αφηγηματικές τεχνικές (διάλογος,μονόλογος, προοικονομία ,επιβράδυνση,παρομοιώσεις,μεταφορές κλπ.).
Η 4η αναλύεται κι αυτή σε 2 υποερωτήματα από τα οποία το πρώτο αναφέρεται σε χαρακτηρισμούς προσώπων και το δεύτερο σε στοιχεία πολιτισμού (υλικά ή ιδεολογικά).

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #26 στις: Ιούνιος 01, 2009, 03:06:55 μμ »
σας ευχαριστω πολυ! τωρα τι απο ολα αυτα μπορει να μαθει ενα παιδι που οπως μου ειπε η μητερα του "δεν τα παιρνει τα γραμματα" , κανοντας του 4 ωρες ειναι αλλο θεμα...

Αποσυνδεδεμένος μαρία25

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Β' Γυμνασίου
« Απάντηση #27 στις: Αύγουστος 17, 2009, 02:34:46 μμ »
γεια σας και πάλι!! μου βγήκε μια άλλη μεταξεταστέα στο φροντιστήριο για αρχαία και ιλιάδα. μήπως ξέρει κάποιος να μου πει τι βάζουν σε μεταξεταστέους  στις εξετάσεις;; ???

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.