*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15  (Αναγνώστηκε 407489 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1400 στις: Ιούνιος 23, 2015, 03:34:41 μμ »
Απαίτηση για εξίσωση των κριτηρίων που μοριοδοτούνται, αλλά και των συντελεστών μοριοδότησης για τους δύο πίνακες της Ειδικής και της Γενικής Εκπαίδευσης.

Να εφαρμοστεί και στον πίνακα της Γενικής εκπαίδευσης:
1. μοριοδότηση των Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών τίτλων (συναφών με το αντικείμενο του κλάδου, όπως ακριβώς συμβαίνει με τους αντίστοιχους τίτλους εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή) με 6 και 4 μόρια αντίστοιχα. (Μήπως και αυτά συκοφαντούνται ως αγορασμένα;)
2. μοριοδότηση δεύτερου Μεταπτυχιακού στη Σχολική Ψυχολογία (εκτός, αν υποστηρίζει κανείς ότι η Σχολική Ψυχολογία αφορά μόνο την ειδική αγωγή και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι σχολεία, αλλά κάτι άλλο).
3. πρόταξη όσων έχουν πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας.
4. μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με πολλαπλασιαστή 0,2 μόρια ανά μήνα πραγματικής προϋπηρεσίας (όπως συμβαίνει στην ειδική αγωγή)
5. μοριοδότηση (και όχι ποσόστωση) στις ειδικές κατηγορίες και στα κοινωνικά κριτήρια.
6. μοριοδότηση και του ΑΣΕΠ, ως έχει.

Αναπληρωτές και οι μεν και οι δε. Ίδια δικαιώματα, ίδιες υποχρεώσεις, ίδιες άδειες, ίδια μισθολογικά κλιμάκια, ίδιος εργοδότης, ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης (δευτεροβάθμια)... αλλά γιατί ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ; Ξέρετε, το δόγμα "Δια Βίου Μάθηση" δεν εξαγγέλθηκε μόνο για την Ειδική αγωγή, αλλά δυστυχώς μέχρι τώρα μόνο εκεί εφαρμόστηκε, απαιτώντας ολοένα και περισσότερα προσόντα. Και μη μου λέτε ότι είναι διαφορετικό το βασικό προσόν διορισμού (στη Γενική), που παραμένει το βασικό πτυχίο, διότι ΑΝΘΡΩΠΟΙ αποφάσισαν κάπου, κάπως, κάποτε να είναι έτσι και ΑΝΘΡΩΠΟΙ θα το αλλάξουν. Δεν είναι θεόσταλτοι οι "κανόνες του παιχνιδιού" και άρα, απαράβατοι για τους μεν (της Γενικής), μεταβλητοί όμως για τους δε (της Ειδικής).

Ως προς τι εφαρμόζεται η Αρχή της Ισονομίας και στη Ισοπολιτείας; Έτσι δεν λέγατε για τους διορισμούς 60-40%, ότι καταπατούν αυτή την Αρχή; Έτσι δεν λέγατε για το επίδομα της Ειδικής Αγωγής, το οποίο απαιτήσατε να κοπεί; Έτσι λέμε και εμείς τώρα για την εξίσωση των κριτηρίων μοριοδότησης στους δύο πίνακες με ίδιους μάλιστα συντελεστές βαρύτητας!

Και αυτό θα επιδιώξουμε ΜΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΜΕΣΟ!

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ εμείς, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ και εσείς! και μετά, αν θέλετε, θα επιλέξουμε και σε ποιον Τομέα θα εργαστούμε. Ο λόγος λοιπόν στη Δικαιοσύνη, αν θέλουμε επιτέλους να έχουμε ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!

Ο Νόμος λέει: "Τα ισχύοντα στη Γενική ισχύουν και στην Ειδική".
Δε λέει τα ισχύοντα στην Ειδική ισχύουν και στη Γενική.

Τώρα,
πως γίνεται να "ισχύουν τα ίδια" και τελικά να ισχύουν διαφορετικά,
ΑΣΤΑ:
1. Edo Ellada
2. "Ειδική" είναι αυτή/-οί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:40:53 »

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1401 στις: Ιούνιος 23, 2015, 09:33:34 μμ »
Δηλαδή όταν διδάσκουμε φυσική στο τμήμα ένταξης δεν αποκτάμε προϋπηρεσία στην διδασκαλία της Φυσικής; Όταν προσαρμόζουμε την ύλη της Φυσικής κατά την παράλληλη στήριξη, δεν διδάσκουμε Φυσική; Δηλαδή διδάσκοντας Φυσική στα παιδιά του τμήματος ένταξης δεν έχουμε προσληφθεί ως Φυσικοί; όλες οι εγκύκλιοι αναφέρουν ότι προσμετράται η προϋπηρεσία που προσφέρθηκε στα πλαίσια συμβάσεων με το υπουργείο Παιδείας. Δεν έλεγαν πουθενά ότι αν προσληφθεί κάποιος στην ειδική ότι δεν θα μετρά στην γενική.
Όποιος ήθελε να εργαστεί μπορούσε. Και δωρεάν μεταπτυχιακά υπήρχαν και υπάρχουν και πολλά εντός ελλάδας. Και εμείς έχουμε δώσει ΑΣΕΠ και έχουμε πετύχει, και εμείς έχουμε εργαστεί με μαθητές. Οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη εκτός της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας μας και στον πίνακα της ειδικότητας μας στην γενική εκπαίδευση, θα ισοδυναμεί με αναγνώριση των μαθητών των τμηματων ένταξης, της παράσλληλης στήριξης και γενικά των ΣΜΕΕ ως μη μαθητών αλλά ως ασθενών... Ως εκπαιδευτικοί προσληφθήκαμε, με το βασικό μας πτυχίο προσληφθήκαμε (δεν πήραν μαραγκό με μεταπτυχιακό στην ειδική) και για τον λόγο αυτό η προϋπηρεσία μας πρέπει να μετρά και στον πίνακα προϋπηρεσίας στην διδασκαλία της Φυσικής και στον πίνακα καθηγητών για μαθητές της ΕΕ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2015, 09:38:16 μμ από michalis »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1402 στις: Ιούνιος 23, 2015, 10:12:59 μμ »
Ακριβώς όπως το είπες.
Έτσι θεωρείται από σχεδόν όλους στα λόγια και στις πράξεις (στις πράξεις ΙΔΙΩΣ, ακόμα κι αν κάποιοι "κοροϊδεύονται" {για τους δικούς τους λόγους} στα λόγια) τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται στην "Ειδική".

Όσοι είναι "μέσα" το γνωρίζουν πολύ καλά (αν έχουν την ικανότητα αυτοκριτικής, που μάλλον δεν την έχουν):
Όσοι εργάζονται στην "Ειδική" είναι κριτές και "θεράποντες"/ιατροί (χωρίς πτυχίο Ιατρικής εννοείται) των πάντων.
Γίνεται αυτό στη Γενική;

Οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη εκτός της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας μας και στον πίνακα της ειδικότητας μας στην γενική εκπαίδευση, θα ισοδυναμεί με αναγνώριση των μαθητών των τμηματων ένταξης, της παράσλληλης στήριξης και γενικά των ΣΜΕΕ ως μη μαθητών αλλά ως ασθενών...

Και "κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά", θα το έχεις ακούσει!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2015, 10:23:09 μμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος marilou1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Να πιστεύεις...
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1403 στις: Ιούνιος 23, 2015, 10:16:52 μμ »
Απλά λέω οτι όσοι απο τον γενικό πίνακα δούλεψαν στην ειδική δούλεψαν "τυχαία", επειδή εξαντλήθηκε ο πίνακας της ειδικής αγωγής. Μην γελιόμαςτε. Έτςι είναι. Κάποιοι όμως έχουμε κάνει σκοπό της ζωής μας να δουλέψουμε στην ειδική και να ήμαστε συνειδητά εκεί. Το ξαναλέω και δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνετε: στον πίνακα της γενικής προσλαμβάνεσαι με το βασικό σου πτυχίο. Στον πίνακα της ειδικής αν πας μόνο με αυτό τρως πόρτα. Τι δεν καταλαβαίνετε;; Και για ποιον λόγο να ισχύει το δίπορτο αναρωτιέμαι. Επιλογή σε οτι μας ενδιαφέρει πιο πολύ. Δεν γίνεται να ήμαστε καλύτερα σε όλα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:40:53 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1404 στις: Ιούνιος 23, 2015, 10:20:11 μμ »
Και εμείς έχουμε δώσει ΑΣΕΠ και έχουμε πετύχει, και εμείς έχουμε εργαστεί με μαθητές.

Αν θες μπορώ να σου στείλω απαντήσεις από τη Δ/νση Ε.Α (το Ε. απλά δεν υπάρχει) στο θέμα , εγγράφως, εννοείται.

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1405 στις: Ιούνιος 23, 2015, 10:29:38 μμ »
Αν θες μπορώ να σου στείλω απαντήσεις από τη Δ/νση Ε.Α (το Ε. απλά δεν υπάρχει) στο θέμα , εγγράφως, εννοείται.

δεν σε καταλαβαίνω...για βοήθησε λίγο...χωρις παρενθέσεις, αγκύλες και τα συναφή
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2015, 10:34:38 μμ από michalis »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1406 στις: Ιούνιος 23, 2015, 10:35:30 μμ »
δεν σε καταλαβαίνω...για βοήθησε λίγο...χωρις παρενθέσεις, εγκύλες και τα συναφή

Απάντηση από Δ/νση Ε.Α. 2005:
"Η επιτύχια σας ΑΣΕΠ δεν είναι στην Ε.Α.συνεπώς δεν μπορεί να αναγνωριστεί για πίνακες Ε.Α."

Σίγουρα εξελισσόμαστε.
Όσοι, όμως, ξεκινάνε από το 2 δε θα "φτάσουν" ποτέ αυτούς που ξεκινάνε από το 6. [Τους "Ειδικούς" που "θεραπεύουν" τους μαθητές εννοώ]
Έτσι είναι τα πράγματα στη χώρα μας.
Όποιος έχει εμπειρία το ξέρει καλά.
Ακόμα και από Τ.Ε. και παράλληλη στα Γενικά Σχολεία. Όχι μόνο στα Ειδικά.

Υ.Γ.: Δεν έβαλα καμιά παρένθεση και υποπαρένθεση αυτή τη φορά. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2015, 10:37:52 μμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος michalis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1407 στις: Ιούνιος 23, 2015, 10:41:35 μμ »
Απάντηση από Δ/νση Ε.Α. 2005:
"Η επιτύχια σας ΑΣΕΠ δεν είναι στην Ε.Α.συνεπώς δεν μπορεί να αναγνωριστεί για πίνακες Ε.Α."

Σίγουρα εξελισσόμαστε.
Όσοι, όμως, ξεκινάνε από το 2 δε θα "φτάσουν" ποτέ αυτούς που ξεκινάνε από το 6. [Τους "Ειδικούς" που "θεραπεύουν" τους μαθητές εννοώ]
Έτσι είναι τα πράγματα στη χώρα μας.
Όποιος έχει εμπειρία το ξέρει καλά.
Ακόμα και από Τ.Ε. και παράλληλη στα Γενικά Σχολεία. Όχι μόνο στα Ειδικά.

Υ.Γ.: Δεν έβαλα καμιά παρένθεση και υποπαρένθεση αυτή τη φορά. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
μα δεν είπα ποτέ να μετρά η επιτυχία στον ΑΣΕΠ για τους πίνακες ειδικής...Το έγραψα γιατί κάποιοι το αναφέρουν ως επιχείρημα για να δείξουν πόσο "λίγοι" είμαστε εμείς που ασχολούμαστε με την ειδική.
...καλή συνέχεια...

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1408 στις: Ιούνιος 23, 2015, 10:45:10 μμ »
μα δεν είπα ποτέ να μετρά η επιτυχία στον ΑΣΕΠ για τους πίνακες ειδικής...Το έγραψα γιατί κάποιοι το αναφέρουν ως επιχείρημα για να δείξουν πόσο "λίγοι" είμαστε εμείς που ασχολούμαστε με την ειδική.
...καλή συνέχεια...

Ok
Αυτή είναι η "Ειδική":
Και εμείς έχουμε δώσει ΑΣΕΠ και έχουμε πετύχει, και εμείς έχουμε εργαστεί με μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος penny*

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1409 στις: Ιούνιος 24, 2015, 01:08:57 πμ »
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί μερικοί δε μπορούν να αποδεχτούν ότι κάποιοι έχουν παραπάνω προσόντα και μπορούν να δουλέψουν και στις δύο δομές. Όλοι έχουμε το ίδιο βασικό πτυχίο άρα μπορούμε να διδάξουμε στα γενικά σχολεία. Όμως κάποιοι έχουμε και εξειδίκευση και μπορούμε να δουλέψουμε και στην ειδική. Ας πάει κάποιος της γενικής να κάνει μάθημα σε παιδί με δυσλεξία ή αυτισμό μέσα σε τμήμα με 20 και παιδιά και τότε θα δει τι εξειδίκευση έχει η ειδική...

Αποσυνδεδεμένος bird1996

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1410 στις: Ιούνιος 24, 2015, 09:22:17 πμ »
Ωραία. Τότε θα πρέπει να προσμετράται και η δική μου εμπειρία από τη γενική στους πίνακες ειδικής εφόσον έχω σεμινάριο ή μεταπτυχιακό. Όχι μονά ζυγά δικά μας. Αν επιθυμείτε κάτι τέτοιο κι εγώ επιθυμώ να μπω και στους πίνακες ειδικής, από τη στιγμή που έχω τυπικά προσόντα, που απαιτούνται. Εκτός βέβαια και αν πιστεύετε ότι η δική μου εμπειρία στη γεική δεν είναι εφάμιλλη αυτή της ειδικής.

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1411 στις: Ιούνιος 24, 2015, 10:06:09 πμ »
Ακριβώς! Δεν είναι. Στην ειδική πρέπει να ξεκινήσεις από την αρχή. Για να σου δώσω να καταλάβεις, δε ξέρω αν είσαι των θετικών επιστημών, η ειδική είναι υποσύνολο της γενικής. Με άλλα λόγια η εμπειρία της ειδικής μεταφέρεται στη γενική αλλά όχι το αντίστροφο.
Να στο κάνω πιο λιανά.
Εσύ οδηγούσες μέχρι χτες παπάκι (γενική αγωγή) και θέλεις να αγοράσεις χιλιάρα (ειδική αγωγή). Όπως και να το κάνουμε δεν έχεις την εμπειρία. Ο άλλος που από τη χιλιάρα πηγαίνει στο παπάκι μπορεί να μεταφέρει την εμπειρία του εκεί.
Γλαφυρότατο;; :D
 

Αποσυνδεδεμένος bird1996

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1412 στις: Ιούνιος 24, 2015, 10:22:47 πμ »
Ακριβώς! Δεν είναι. Στην ειδική πρέπει να ξεκινήσεις από την αρχή. Για να σου δώσω να καταλάβεις, δε ξέρω αν είσαι των θετικών επιστημών, η ειδική είναι υποσύνολο της γενικής. Με άλλα λόγια η εμπειρία της ειδικής μεταφέρεται στη γενική αλλά όχι το αντίστροφο.
Να στο κάνω πιο λιανά.
Εσύ οδηγούσες μέχρι χτες παπάκι (γενική αγωγή) και θέλεις να αγοράσεις χιλιάρα (ειδική αγωγή). Όπως και να το κάνουμε δεν έχεις την εμπειρία. Ο άλλος που από τη χιλιάρα πηγαίνει στο παπάκι μπορεί να μεταφέρει την εμπειρία του εκεί.
Γλαφυρότατο;; :D
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω εν γένει με το σκεπτικό σου και να σου υπενθυμίσω ότι όπως το θέτεις το θέμα δεν ευσταθεί από τη στιγμή που όλοι της ειδικής ξεκίνησαν και ξεκινούν με μηδενική εμπειρία. Και ρωτώ. Γιατί να μπω μ΄όσους δεν έχουν εμπειρία στον ίδιο ντορβά και να μην προηγηθώ, αφού έχω εμπειρία στη γενική. Με ακυρώνεις εντελώς...Τελοσπάντων δε θέλω να αντιπαρατεθώ, από τη στιγμή που ο λόγος έχει αντίλογο.

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ειδικής αγωγής Β/θμιας 2014 - 15
« Απάντηση #1413 στις: Ιούνιος 24, 2015, 10:33:10 πμ »
Ακριβώς! Δεν είναι. Στην ειδική πρέπει να ξεκινήσεις από την αρχή. Για να σου δώσω να καταλάβεις, δε ξέρω αν είσαι των θετικών επιστημών, η ειδική είναι υποσύνολο της γενικής. Με άλλα λόγια η εμπειρία της ειδικής μεταφέρεται στη γενική αλλά όχι το αντίστροφο.
Να στο κάνω πιο λιανά.
Εσύ οδηγούσες μέχρι χτες παπάκι (γενική αγωγή) και θέλεις να αγοράσεις χιλιάρα (ειδική αγωγή). Όπως και να το κάνουμε δεν έχεις την εμπειρία. Ο άλλος που από τη χιλιάρα πηγαίνει στο παπάκι μπορεί να μεταφέρει την εμπειρία του εκεί.
Γλαφυρότατο;; :D
Πολυ γλαφυρο!!!σου εχω κ αλλο....εσυ εμαθες να οδηγεις σε αυτοκινητο χωρις ταχυτητες(ειδικη) κ εγω σε τριαξονικο!(γενικη).Αρα πιο ευκολα θα οδηγησω εγω ενα συμβατικο αυτοκινητο παρα εσυ .Περα απο την πλακα ...εξακολουθειτε να εστιαζετε στο θεμα της αξιοσυνης,την οποια κ δεν αμφισβητω, την ωρα που η πλειονοτητα(συμπεριλαμβανομενης κ εμου) εστιαζει στη διαδικασια ,τροπο αποκτησης των μοριων...Ας διαβασετε επιτελους την Αποφαση του Στε...οπου υπαρχουν επιτυχοντες του Ασεπ δεν μπορει να παρεισφρυσει κανεις.Χωρια που ειναι νομος οι εκπαιδευτικοι να διοριζονται με γραπτο διαγωνισμο κ οχι  με εποπτεια

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160954
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 453
Σύνολο: 474

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.